Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εμενα παντως σημερα μου ηρθε ενα iphone, στο οποιο ο βλ@κ@ς ο seller ειχε γραψει κανονικα την αξια του κ δεν το ειχε δηλωσει σαν δωρο!!!

 

με usps ομως, γλιτωσα τελωνειο (κατι εγραφε για "απλοποιημενη διαδικασια" επανω)... παλι καλα...

 

οποιος ενδιαφερεται, το δινω στο κουτι του, σφραγισμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Διευκρινηση : θα κανεις στο paypal τη διαδικασια dispute - claim ΑΛΛΑ, τα χρηματα σου θα τα παρεις πισω εφ οσον ο πωλητης προσεφερε paypal buyer protection. Αν οχι, για να σου επιστραφουν τα χρηματα θα πρεπει να εχει αφησει καποιο υπολοιπο στο λογαριασμο του ωστε να τα παρει το ΡΡ και να στα επιστρεψει.

 

Το paypal προσφέρει πάντα σε όλους ενα minimum ποσό για προστασία σε όλους ακόμα και όταν δεν ειναι verified users.

 

Είναι απιθανο να μηn επιστρέψουν τα χρήματα. To paypal σχεδόν πάντα προστατεύει τον buyer και οχι τον seller.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το στελνουν με fedex καλυτερα να μη το επιχειρησεις ασχετα με το κοστος

 

Απ' ότι καταλαβαίνω είναι τραγικά τα πράγματα με την fedex αλλά και γενικότερα... Τελικά έκανα το εξής. Η παραγγελία ήταν τελικά 130 δολάρια, οπότε επέλεξα να αποσταλεί με fedex σε ένα φίλο στην Αμερική και μετά θα μου το στείλει εκείνος με usps, όπως το θέλω...:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα!

 

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση , επειδή σκέφτομαι να κάνω άλλη μια αγορά.

Τι πιθανότητες έχω να λάβω ένα δέμα(περίπου όσο και το προηγούμενο σε διαστάσεις & μέγεθος) από USA;

 

Απ' ό,τι διάβασα πρέπει να ζητήσω στον πωλητή να ορίσει την τιμή του δέματος κάτω από 40δολλάρια, και να το στείλει ως gift.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έστειλε mail χθες το μεσημέρι αυτός που το παρήγγειλα και μου είπε ότι ο διανομέας του έστειλε λάθος προϊόν και ότι την Πέμπτη θα έχει πάλι αυτό που παρήγγειλα και με ρώτησε αν θέλω να περιμένω για να έρθει ή να μου κάνει επιστροφή χρημάτων. Του απάντησα μέσω mail (χθες το βράδυ το είδα και απάντησα) ότι θα περιμένω και του είπα επίσης να μου κάνει ένα reply στο mail για να σιγουρευτώ ότι το πήρε. Ακόμα δεν μου έχει απαντήσει, δεν θα έπρεπε να είχε απαντήσει ήδη;

 

Υ.Γ: Πόσες εργάσιμες κάνει περίπου να έρθει από Αγγλία;

 

Η ώρα 3.09 μ.μ και ακόμα να απαντήσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Υ.Γ: Πόσες εργάσιμες κάνει περίπου να έρθει από Αγγλία;

 

 

Ένα δέμα απο Αγγλία κάνει απο 4-7 μέρες. Το δέμα φέυγει απο Αγγλία σε 1-2 μέρες και θέλει άλλες 3-4 στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.e Bay και Εξυπηρέτηση Πελατών

 

Εάν Πουλάτε στο e bay, ίσως να μην αντιληφθείκατε ότι η ανάγκη για πολύ καλή εξυπηρέτηση του πελάτη ακόμη ισχύει – ακόμη και για τις δημοπρασίες. Όταν ένας πελάτης λαμβάνει ποιοτική εξυπηρέτηση από εσάς,

θα κάνουν ένα ή δύο από τα παρακάτω πράγματα. Θα σας δώσουν feedback , και πιθανώς να δουν και άλλες δημοπρασίες σας στο μέλλον. Εάν θέλετε να το κάνετε επάγγελμα,δεν θα πρέπει να το βλέπετε σαν μιά "δημοπρασία"

αλλά σαν μιά επιχείρηση. Εάν είχατε μια επιχείρηση κανονική (εκτός Διαδικτύου), πως θα συμπεριφερόσασταν στον πελάτη σας ενώ θα περίμενε στο ταμείο περιμένοντας σας να τελειώσετε με την παραγγελία του; θα είσασταν εξυπηρετικός και τατοχρόνως ευγνώμων! Θα κάνατε τα πάντα ώστε να εξασφαλίσετε οι πελάτες να επιστρέψουν σε εσάς στο μέλλον. Θα θέλατε η αγοραστική τους εμπειρία να είναι και ικανοποιητική και ευχάριστη. Τότε γιατί να κάνετε κάτι διαφορετικό όταν κοντεύει το κλείσιμο μιάς δημοπρασία σας στο e bay;

Πρώτον, κινηθείτε γρήγορα όταν κοντεύει να κλείσει η δημοπρασία σας.

Επικοινωνείστε με τους αγοραστέ σας, και συγχαρείτε τους. Περιγράψτε τους το προιόν το οποίο κέρδισαν, με πιόν τρόπο θα ταχυδρομειθεί

– ακόμη και αν είναι πληροφορίες πού ήδη τις έχετε περιγράψει στήν δημοπρασία σας. Υπενθυμείστε τους το ποσό που πρέπει να πληρώσουν, και δώστε τους επιλογές πληρωμής και οδηγίες. Ενημερώστε τους πότε θα σταλεί το προιόν που αγόρασαν.

Κλείστε το email ευχαριστώντας τους που συμμετείχαν στην δημοπρασία σας.Και εκμεταλευτείτε αυτήν την ευκαιρία λέγοντας τους για τις άλλες ανοιχτές δημοπρασίες σας. Σκεφτείτε αυτήν την επικοινωνία με τον νικητή ως μία συζήτηση που θα είχατε με έναν πελάτη που θα στεκόταν στο ταμείο σας.

Αφου τακτοποιηθούν οι πληρωμές και η αποστολή επικοινωνείστε πάλι με τον αγοραστή σας.Ενημερώστε τον πότε στάλθηκε το προιόν– ακριβή ημερομηνία και ώρα καί πότε περίπου θα το λάβει. Κατά την διάρκεια αυτής της επικοινωμίας , πείτε του ότι αν έχει κάποιο πρόβλημα ή κάποιες ερωτήσεις, να επικοινωνήσει μαζί σας μέσω του e bay. Εάν επικοινωνήσουν μαζί σας στο μέλλον, απαντήστε αμέσως, και πείτε του ότι θα κάνετε ότι μπορείτε για να τους ευχαριστείσετε με την αγορά τους- ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επιστρέψετε τα χρήματα- αναλόγως τι προιόν αγόρασε. Φυσικά είναι λογικό να ζητήσετε από τον αγοραστή να σας επιστρέψει το προιόν, με δικά σας έξοδα, πρίν του επιστρέψετε τα χρήματα-αλλά μόλις τα λάβετε, επιστρέψτε τα χρήματα αμέσως. Ετσι λειτουργούν οι καλές επιχειρήσεις!

:-)Καλές δουλειές:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγόρασα δυο αντικείμενα αξίας 100$ το καθένα και έλαβα ένα αξίας 100$ και το άλλο αξίας 30$! Για μεταφορικά πλήρωσα 80$ για airmail για ένα κουτάκι μισο κιλό!!!

 

Ο αμερικάνος πωλητής...

Feedback Score: 396

Positive Feedback: 98.8%

 

Του έστειλα ένα email ότι αν δεν μου στείλει μέσα σε 24ώρες με ems ένα της αξίας των 100$ θα έχει claim!

 

Δεν έχω ιδέα όμως εγω πως να κάνω ένα claim και τι γίνετε σε αυτές τις περιπτώσεις!

 

Δεν φτάνανε όλα αυτά.. έχουν περάσει και τόσες μέρες μέχρι να το λάβω!!!

10 Ιαν του έστειλα τα χρήματα και το πήρα το δέμα τώρα 31 Ιαν!

 

 

Τι κάνω? Βοηθήστεμε!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έκανα dispute στο paypal...

 

 

Jan. 31, 2008 PayPal Case under review

Jan. 31, 2008 PayPal Email sent to seller

Jan. 31, 2008 PayPal Email sent to buyer

Jan. 31, 2008 Seller Dispute escalated to claim

Jan. 31, 2008 PayPal Email sent to buyer

 

 

Total Messages: 4

From PayPal: PayPal on 1/31/2008 06:43 PST

Seller escalated this dispute to a Claim.

From Seller: Slidewayz Inc. on 1/31/2008 06:43 PST

The items i sent him were the items he ordered hes just trying to scam to get his money back like everyone else please end this thanks.

From Seller: Slidewayz Inc. on 1/31/2008 06:41 PST

They were both N62s i don't sell N60s no more. You received both N62s thats what you ordered and thats what you got.

From Buyer: Harrys Kikidopoulos on 1/31/2008 03:23 PST

I ordered from your ebay store two N62 air flow meters and I receive one N62 and one N60!! I want another N62!!!! N60 as you know is a useless air flow meter with very low price!

 

 

 

Τώρα?? Ποιό είναι το μέλλον? Έχει και άλλα αρνητικά feed ο τύπος αλλά έχει σταμτήσει να πουλάει κιόλας εντελώς τώρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα θα περιμενεις να αποφασισει το paypal . Παντως ειναι ο λογος σου εναντιον του λογου του πωλητη και δυσκολα θα κερδισεις την υποθεση. Εαν ομως τη χασεις η και πριν ακομα αποφασισει το paypal, εχεις το περιθωριο να δηλωσεις στη τραπεζα σου οτι δε δεχεσαι τη χρεωση της καρτας σου για το συγκεκριμενο ποσο,με το αιτιολογικο οτι αλλα πραγματα παρηγγειλες και αλλα παρελαβες . Απαραιτητη προυποθεση ομως για να εχεις ελπιδες επιστροφης των χρηματων σου, ειναι να επιστρεψεις το δεμα στο πωλητη με συστημμενο φυσικα η με κουριερ. Καλυτερα να συνενοηθεις με τη τραπεζα απο την οποια πηρες τη καρτα, ωστε να σ ενημερωσουν τι πρεπει να κανεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.e Bay και Εξυπηρέτηση Πελατών

 

Εάν Πουλάτε στο e bay, ....

....

:-)Καλές δουλειές:-)

 

 

Από που κατάγεσαι φίλε paradisi ;;; Γιατί έλληνας ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είσαι !!!! :lol::lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα θα περιμενεις να αποφασισει το paypal . Παντως ειναι ο λογος σου εναντιον του λογου του πωλητη και δυσκολα θα κερδισεις την υποθεση. Εαν ομως τη χασεις η και πριν ακομα αποφασισει το paypal, εχεις το περιθωριο να δηλωσεις στη τραπεζα σου οτι δε δεχεσαι τη χρεωση της καρτας σου για το συγκεκριμενο ποσο,με το αιτιολογικο οτι αλλα πραγματα παρηγγειλες και αλλα παρελαβες . Απαραιτητη προυποθεση ομως για να εχεις ελπιδες επιστροφης των χρηματων σου, ειναι να επιστρεψεις το δεμα στο πωλητη με συστημμενο φυσικα η με κουριερ. Καλυτερα να συνενοηθεις με τη τραπεζα απο την οποια πηρες τη καρτα, ωστε να σ ενημερωσουν τι πρεπει να κανεις

 

 

 

Ρε παιδιά αν είναι έτσι ποιός μας διασφαλίζει??? Λένε όλοι για ebay με paypal δεν υπάρχει περίπτωση να χάσουμε τα λεφτά μας... να τώρα τι έγινε με μένα.... άλλα λέει αυτός.. άλλα εγώ.. τι θα γίνει???? Ποίον θα πιστέψουν? Αυτός έχει και άλλα αρνητικά feed!

 

Με λίγα λόγια είναι μουφα όλα αυτά για σίγουρες συναλάγες με ebay και paypal????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια υπαρχουν και πωλητες που δεν αφηνμουν και feedback στους αγοραστες τους ? Ειρθε τελικα μια χαρα το προιον του αφησα feedback και αυτος ακομα εδω και 2 μερες. Εχει αρκετες πωλησεις της τελευταιες μερες και κοιταω το feedback left for others στο προφιλ του και βλεπω εχει να αφησει feedback κανα μηνα σε οσους εχουν αγορασει απο αυτον.

 

Μιας και ειμαι και καινουργιος θα το ηθελα το feedback, να του στηλω μηπως μαιλ ρωτοντας τον αν ειναι δυνατον να βαλει feedback ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...