Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ. να υποθέσω καθυστερεί κάποιες μέρες η εμφάνισή του;

Εμένα πάντα την επομένη μου το έχουν στείλει αυτό που έχω αγοράσει. Πολλές φορές όταν παίρνεις ένα προϊόν σου δίνουν ένα "και καλά" tracking number το οποίο όπου και να το βάλεις δεν θα σου εμφανίσει τίποτα, εκτός βέβαια αν έχεις μιλήσει με τον πωλητή και του είπες να σου το στείλει συστημένο ή αν πλήρωσες κάποια μεταφορικά τα οποία περιέχουν tracking number. Όπως και να έχει, δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας και να υπολογίζεις ότι θα παραλάβεις στην καλύτερη σε 14-15 μέρες(εργάσιμες και μη) και στη χειρότερη σε 30 μέρες.  

  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω μερικά μέλη που είτε παροτρύνουν άλλα να κάνουν τον "κινέζο" και να καρπωθούν ένα αντικείμενο για το οποίο δεν πλήρωσαν είτε άλλα που συζητούν δημόσια τι να κάνουν με το δέμα που παρέλαβαν ενώ έχουν εισπράξει από τον πωλητή την αξία που κατέβαλαν.

 

Πέρα από το ηθικό μέρος αυτής της ιστορίας, μ' αυτά και μ' αυτά φτάσαμε στο σημείο να μην στέλνουν πολλοί πωλητές τα εμπορεύματά τους στην Ελλάδα.

  • Like 2
Δημοσ.

Ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη των πράξεών του...

Αν είναι μπουμπούνας ο πωλητής τί φταίει ο αγοραστής?Δεν έκλεψε κανέναν το παιδί...πλήρωσε κανονικά...δεν του ήρθε το αντικείμενο στην ώρα του...ζήτησε τα χρήματά του πίσω...τα πήρε.Ηθικά και μόνο ..τώρα που παρέλαβε το αντικείμενο θα έπρεπε να πληρώσει... οκ μέχρι εδώ?

Άλλη απορία έχω εγώ...όταν ανοιξε case για το refund....το ebay ρωτάει τον πωλητή για tracking number (που είναι και το αποδεικτικό ότι πράγματι στάλθηκε το αντικείμενο) και δεν κλείνει την υπόθεση υπέρ του αγοραστή αν υπάρχει tracking.Στην περίπτωση του παιδιού παράξενο δεν είναι που δικαιώθηκε??Μήπως παίζει τίποτα άλλο??Ένα πακέτο 300 ευρώ δεν χάνεται με tracking...και να χαθεί..ο πωλητής δεν στέλνει έτσι απλά τα φράγκα πίσω χωρίς να συμβαίνει τπτ και να κλείνει την υπόθεση (να έχει χρεωθεί δλδ και τις ταρίφες του ebay-paypal και να χάσει και την πώληση)...το ψάχνει...καταφεύγει και στους μηχανισμούς που τον προστατεύουν...

Έστω όμως ότι έγινε έτσι όπως τα περιγράφει ο φίλος....γιατί να μην ρωτούσε δημόσια?Και γιατί να μην κρατήσει δωρεάν το αντικείμενο?Τα λάθη πληρώνονται....

Και τί σχέση έχει αυτό το περιστατικό με το γεγονός ότι πολλοί πωλητές δεν στέλνουν Ελλάδα?Δεν στέλνουν Ελλάδα, γιατί δεν τα στέλνουν συστημένα έτσι ώστε να είναι κατοχυρωμένοι.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Εμένα πάντα την επομένη μου το έχουν στείλει αυτό που έχω αγοράσει. Πολλές φορές όταν παίρνεις ένα προϊόν σου δίνουν ένα "και καλά" tracking number το οποίο όπου και να το βάλεις δεν θα σου εμφανίσει τίποτα, εκτός βέβαια αν έχεις μιλήσει με τον πωλητή και του είπες να σου το στείλει συστημένο ή αν πλήρωσες κάποια μεταφορικά τα οποία περιέχουν tracking number. Όπως και να έχει, δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας και να υπολογίζεις ότι θα παραλάβεις στην καλύτερη σε 14-15 μέρες(εργάσιμες και μη) και στη χειρότερη σε 30 μέρες.

 

τελικα ειδα ότι δεν έχει tracking number.μονο transation id ,χρησιμεύει αυτό κάπου;

εστάλη με Economy Int'l Shipping απο hk

Δημοσ.

Αφού έρχεται από Κίνα χωρίς tracking number θα περιμένεις γύρω στο μήνα και θα παραλάβεις από τα ΕΛΤΑ.

να υποθέσω ότι θα έρθει σαν απλή επιστολή;

ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

Δημοσ.

Μήπως ανοίξει case μέσω paypal;

300€ δεν είναι λίγα.

Γίνεται αυτό;

Δεν έχω ξανακούσει να ανοίγει ο πωλητής case στο paypal αφού το σύνηθες είναι

ο αγοραστής να καταφεύγει στην ασφάλεια του paypal.

Δημοσ.

να υποθέσω ότι θα έρθει σαν απλή επιστολή;

ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

 

Δεν γνωρίζω το μέγεθος και το βάρος αυτού που αγόρασες αλλά αν είναι μέχρι Α4 θα το φέρει ο ταχυδρόμος στη διεύθυνση που έδωσες, και αν είναι μεγαλύτερο θα αφήσει ειδοποιητήριο για να το παραλάβεις από το γραφείο της περιοχής σου.

Δημοσ.

να υποθέσω ότι θα έρθει σαν απλή επιστολή;

ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

Ναι, θα σου στείλουν ένα ειδοποιητήριο στο σπίτι και με το χαρτάκι αυτό και μόνο πας και σου το δίνουν στα ΕΛΤΑ. Βέβαια εμένα πρώτη φορά χθες μου ζήτησαν και ταυτότητα σε απλή αποστολή οπότε καλού κακού κράτα την μαζί σου.

Δεν γνωρίζω το μέγεθος και το βάρος αυτού που αγόρασες αλλά αν είναι μέχρι Α4 θα το φέρει ο ταχυδρόμος στη διεύθυνση που έδωσες, και αν είναι μεγαλύτερο θα αφήσει ειδοποιητήριο για να το παραλάβεις από το γραφείο της περιοχής σου.

Όσο ήμουν Ρέθυμνο πάντα μου τα άφηναν στην είσοδο της πολυκατοικίας. Τώρα που είμαι Βόλο μου έρχεται πάντα ειδοποιητήριο. Οπότε μάλλον παίζει και το κατάστημα ρόλο :D

Δημοσ.

Γίνεται αυτό;

Δεν έχω ξανακούσει να ανοίγει ο πωλητής case στο paypal αφού το σύνηθες είναι

ο αγοραστής να καταφεύγει στην ασφάλεια του paypal.

Γίνεται, άλλο case το ebay άλλο το paypal.
Δημοσ.

Όσο ήμουν Ρέθυμνο πάντα μου τα άφηναν στην είσοδο της πολυκατοικίας. Τώρα που είμαι Βόλο μου έρχεται πάντα ειδοποιητήριο. Οπότε μάλλον παίζει και το κατάστημα ρόλο :D

 

Μεγαλύτερο ρόλο παίζει, κατά τη γνώμη μου, και ο ταχυδρόμος.

Εάν σε γνωρίζει, σε αντιμετωπίζει διαφορετικά.

Δημοσ.

Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω μερικά μέλη που είτε παροτρύνουν άλλα να κάνουν τον "κινέζο" και να καρπωθούν ένα αντικείμενο για το οποίο δεν πλήρωσαν είτε άλλα που συζητούν δημόσια τι να κάνουν με το δέμα που παρέλαβαν ενώ έχουν εισπράξει από τον πωλητή την αξία που κατέβαλαν.

 

Πέρα από το ηθικό μέρος αυτής της ιστορίας, μ' αυτά και μ' αυτά φτάσαμε στο σημείο να μην στέλνουν πολλοί πωλητές τα εμπορεύματά τους στην Ελλάδα.

 

Συμφωνώ μαζί σου.

 

Εχω φάει ήδη πόρτα απο 3 πωλητές (εντός ΕΕ) ενός συγκεκριμένου φακού που θέλω να αγοράσω. "Δε στέλνω Ελλάδα".

 

Μάλλον μας θεωρούν, Αφρικανική χώρα.

Δημοσ.

Συμφωνώ μαζί σου.

 

Εχω φάει ήδη πόρτα απο 3 πωλητές (εντός ΕΕ) ενός συγκεκριμένου φακού που θέλω να αγοράσω. "Δε στέλνω Ελλάδα".

 

Μάλλον μας θεωρούν, Αφρικανική χώρα.

 

Καλά στην Ιταλία να δεις πόσο πρόθυμοι είναι να στείλουν διάφοροι πωλητές ανά τον κόσμο... Δεν είναι θέμα "Αφρικανικής" χώρας. Άλλοι είναι οι λόγοι (δεν ξέρω να σου τους αναλύσω).

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Έφτασε σήμερα με ACS, αντικείμενο το οποίο είχα παραγγείλει στις 2/9/2016 απο ebay.co.uk και είχα συννενοηθεί με τον πωλητή για refund, το οποίο και έκανε στις 30/9/2016, γιατί μέχρι τότε δεν υπήρξε καμία ενημέρωση μέσω του tracking number (είχα ρωτήσει εδώ πάλι τότε, υπάρχουν τα μηνύματα μερικές σελίδες πίσω). Το θέμα ειναι τι κάνω τώρα; Επικοινωνώ με τον πωλητή ενημερώνοντάς τον οτι ήρθε σήμερα και να στείλει Return Label; Το κρατάω χωρίς να πω τίποτα, αν αυτό υπάρχει καν σαν πιθανότητα; Το πακέτο είχε σταλεί με Royal Mail Ιnternational Tracked & Signed και μου ηρθε σπίτι με ACS, χωρίς ωστόσο να μου ζητήσουν υπογραφή κατά την παράδοση, όπως και είχε γίνει σε άλλο πακέτο με την ίδια υπηρεσία νωρίτερα μέσα στο Σεπτέμβριο.

 

Του ξαναπληρωνεις το αντιτιμο του αντικειμενου ή το στελνεις πισω...τα πραγματα ειναι απλα δεν χρειαζεται πολυ σκεψη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...