theopan Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Τι σχέση έχει με αυτό που ρώτησες το πόσες αξιολογήσεις έχεις κάνει; Εντελώς μπερδεμένα τα έχεις στο μυαλό σου μολυ φαίνεται. Αν αντιμετωπίζεις πραγματικό πρόβλημα σε μια συναλλαγή, κάνεις το αυτονόητο: αμφισβήτηση. Δεν ασχολείσαι με τίποτα άλλο. 1
Rush13 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Ηello boys. Θέλω να αγοράσω μια φωτογραφική απο ebay. Η αξία της ειναι 3,300 . Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρετηση πελατών και μου είπαν οτι δεν υπάρχει κάποιο όριο για αγορές απο το εξωτερικό αλλα όριο καθορίζεται το όριο που εχει οριστή στην χρεωστική μου, οπότε αμα αλλάξω αυτο το όριο στα 3500 θα μπορώ να κανω κανονικά την αγορά, Πήγα απο την τράπεζα και για αρχη μου ζήτησαν εκαθαριστικα ταυτοτητες και ενα κάρο άλλα και δεν μου έδωσαν καν σίγουρη απάντηση αν γίνεται γιατι λεει πρεπει να το εγκρίνει η διευθύντρια Εχει κανεις σχετική εμπειρία ?
theopan Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Γράψε τουλάχιστον για ποιά τράπεζα πρόκειται! Βασικότατες πληροφορίες είναι αυτές και τις παραλείπετε μερικοί! Η ΕΤΕ π.χ. έχει όριο 1500€ για αγορές μέσω ίντερνετ όπως μάθαμε πρόσφατα.
Rush13 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Eurobank. τελικα πηρα τηλέφωνο εδωσα τον κωδικο και μ ανεβασε το όριο απο 1500 στα 3500. Μου ειπε ο υπάλληλος οτι δεν θα έχω θέμα εκτος και αν το σύστημα απορίψει τον seller. Λεει οτι το πρόβλημα ειναι στα εμβάσματα , για αγορές δεν υπαρχει θέμα
karlito13 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Τι σχέση έχει με αυτό που ρώτησες το πόσες αξιολογήσεις έχεις κάνει; Εντελώς μπερδεμένα τα έχεις στο μυαλό σου μολυ φαίνεται. Αν αντιμετωπίζεις πραγματικό πρόβλημα σε μια συναλλαγή, κάνεις το αυτονόητο: αμφισβήτηση. Δεν ασχολείσαι με τίποτα άλλο. το ποσες αξιολογησεις εχω το ειπα μηπως παιζει ρολο οτι ειμαι χρονια χρηστης και δεν κανω abuse,θα περιμενω λιγο και θα πραξω αναλογα.
konger4 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 makfil πρόσεξε λίγο τα νούμερα που δίνει ο konger4. Λέει ότι ψώνισε 249£ και η εθνική τον χρέωσε 285,39€ ακριβώς όπως είπες και εσύ με την ισοτιμία της mastercard.(η διαφορά 0,07€ είναι αμελητέα και θα οφείλεται σε στρογγυλοποιήσεις) ΑΛΛΑ μέσα στο λογαριασμό του είχε 300,97€ οπότε το υπόλοιπο του θα έπρεπε να είναι 300,97-285,39=15,58€ και όχι 9,87€ που του έμειναν στο λογαριασμό. Λείπει ένα ποσό της τάξης των 5,71€ που αντιστοιχεί στο 2% της αγοράς. Μόνο αν επικοινωνήσει ο konger4 με την εθνική θα μάθουμε αν αφορούν προμήθεια συναλλάγματος ή κρατήθηκαν για κάποιο άλλο λόγο. Από τη σύγκριση των Τιμολογίων Εργασιών της ΕΤΕ, παρατήρησα ότι στα δύο τελευταία (21/6/2016 και 4/10/2016 ) περιλαμβάνεται νέος όρος στις χρεωστικές κάρτες (σελίδα 25) για 4. Συναλλαγές σε νόμισμα εκτός € σε ΑΤΜ άλλων Τραπεζών εξωτερικού 4.1 Ανάληψη μετρητών από καταθετικό λογαριασμό (MAESTRO- MasterCard): 1% του ποσού ανάληψης με min €3 & max €5 Όπως λέει, όμως, αυτή η προμήθεια αφορά σε ανάληψη μετρητών και όχι σε αγορές από το εξωτερικό. Επίσης, η χρέωση είναι 1% και έχει όρια. Τελικά βρέθηκε άκρη. Η αγορά έγινε στις 5/10 και η χρεωστική (Mastercard) έκανε κατευθειάν τη συναλλαγή με τη ισοτιμία εκείνης της μέρας, με το ποσό που φαινόταν στις κινήσεις της κάρτας να είναι 285.39€. Ωστόσο στο λογαριασμό είχαν χρεωθεί και τα 5.71€, ήτοι 2% προμήθεια λόγω συναλλάγματος. Στο διαθέσιμο υπόλοιπο λοιπόν είχα: 300.97-285.39-5.71=9.87€. ΑΛΛΑ, και εδώ ειναι η ουσία, η συναλλαγή με τον λογαριασμό (δηλαδή πότε τα χρήματα έφυγαν απο τον λογαριασμό) εκτελέστηκε στις 7/10 με το τελικό ποσό να είναι 282.24€, λόγω διαφορετικής ισοτιμίας λίρας/ευρώ και τελικά στο διαθέσιμο υπόλοιπο να έχω 18.73€, όσα δηλαδή έπρεπε να έχω χωρίς την προμήθεια του 2%. Άρα σωστά, οι κάρτες της ΕΤΕ, στις αγορές με συνάλλαγμα ΔΕΝ κρατάνε καμία προμήθεια. Τώρα, γιατί όλη αυτή η φασαρία με το αρχικό 2% επι του ποσού που δέσμευσε η κάρτα πριν ολοκληρωθεί η συναλλαγή με τον λογαριασμό, δεν το γνωρίζω. Ελπίζω να στέκει η ερμηνεία που δίνω, καθώς δεν μπορώ να βρω άλλη λογική εξήγηση!
karlito13 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Καλημερα,οταν ενας πωλητης αναγραφει accept returns within 14 days,για οποιονδηποτε λογο δεχετε επιστροφή;π.χ μπορω να κανω changed my mind?πρεπει να την εγκρινει καποιος;πως γινετε;
Hiddenite Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Καλημέρα χθες έκανα την πρώτη μου παραγγελία σπο ebay .Σήμερα ελαβα email Your order has shipped. με το Transaction id μπορώ να βλέπω την πρόοδο της αποστολής και αν ναι με ποιο τρόπο ;
Hiddenite Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 trackitonline.ru 17track.net Ευχαριστώ πολύ. να υποθέσω καθυστερεί κάποιες μέρες η εμφάνισή του;
makfil Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Θα περάσουν μερικές μέρες μέχρι να το στείλει.
konger4 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Καλησπέρα, Έφτασε σήμερα με ACS, αντικείμενο το οποίο είχα παραγγείλει στις 2/9/2016 απο ebay.co.uk και είχα συννενοηθεί με τον πωλητή για refund, το οποίο και έκανε στις 30/9/2016, γιατί μέχρι τότε δεν υπήρξε καμία ενημέρωση μέσω του tracking number (είχα ρωτήσει εδώ πάλι τότε, υπάρχουν τα μηνύματα μερικές σελίδες πίσω). Το θέμα ειναι τι κάνω τώρα; Επικοινωνώ με τον πωλητή ενημερώνοντάς τον οτι ήρθε σήμερα και να στείλει Return Label; Το κρατάω χωρίς να πω τίποτα, αν αυτό υπάρχει καν σαν πιθανότητα; Το πακέτο είχε σταλεί με Royal Mail Ιnternational Tracked & Signed και μου ηρθε σπίτι με ACS, χωρίς ωστόσο να μου ζητήσουν υπογραφή κατά την παράδοση, όπως και είχε γίνει σε άλλο πακέτο με την ίδια υπηρεσία νωρίτερα μέσα στο Σεπτέμβριο.
cosmos000 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Αφού έγινε το refund το case έχει κλείσει.Το τίμιο θα ήταν να επικοινωνήσεις με τον πωλητή και να πληρώσεις το αντικείμενο αφού το έλαβες.Το "πονηρό" θα ήταν να κάνεις τον κινέζο και να το κρατήσεις ως "δώρο" δεν θα ασχοληθεί κανείς.... Λογικά για να μην επιμείνει ο πωλητής σε tracking numbers ( αφού πραγματικά το έστειλε) κτλ κτλ η αξία θα ήταν μικρή... Ό,τι θες κάνεις χωρίς επιπτώσεις... Feedback αλληλοαφήσατε μετά το refund??
konger4 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Αφού έγινε το refund το case έχει κλείσει.Το τίμιο θα ήταν να επικοινωνήσεις με τον πωλητή και να πληρώσεις το αντικείμενο αφού το έλαβες.Το "πονηρό" θα ήταν να κάνεις τον κινέζο και να το κρατήσεις ως "δώρο" δεν θα ασχοληθεί κανείς.... Λογικά για να μην επιμείνει ο πωλητής σε tracking numbers ( αφού πραγματικά το έστειλε) κτλ κτλ η αξία θα ήταν μικρή... Ό,τι θες κάνεις χωρίς επιπτώσεις... Feedback αλληλοαφήσατε μετά το refund?? To case όντως έκλεισε και δεν δόθηκε feedback απο καμία πλευρά, ο τύπος ήταν πολύ συνεννοήσιμος. Η αξία δεν είναι μικρή, είναι κοντά στα 300€, και μου έκανε εντύπωση που δεν έχει επικονωνήσει ακόμα μαζί μου, γι αυτό και το πόστ. Σε υποθετική περίπτωση που το κρατάω, κάνω τον "κινέζο" δηλαδή μπορεί να κινηθεί κάπως εναντίον μου, δεδομένου πως στο tracking γράφει delivered?
Thanos233 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 To case όντως έκλεισε και δεν δόθηκε feedback απο καμία πλευρά, ο τύπος ήταν πολύ συνεννοήσιμος. Η αξία δεν είναι μικρή, είναι κοντά στα 300€, και μου έκανε εντύπωση που δεν έχει επικονωνήσει ακόμα μαζί μου, γι αυτό και το πόστ. Σε υποθετική περίπτωση που το κρατάω, κάνω τον "κινέζο" δηλαδή μπορεί να κινηθεί κάπως εναντίον μου, δεδομένου πως στο tracking γράφει delivered? Από τη στιγμή που δεν υπέγραψες τίποτα και να σου πει ο άλλος "βλέπω στο tracking ότι παραδόθηκε σε κάποιον", μπορείς να ισχυριστείς ότι δεν ήσουν εσύ. Τώρα, αν θες να είσαι εντάξει μαζί του, από ηθικής πλευράς, τότε μπορείς να του πεις ότι όντως το παρέλαβες, αλλά επειδή ήρθε πολύ καθυστερημένα να του πληρώσεις ένα μέρος του ποσού και όχι ολόκληρο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα