Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπε΄ρα παιδιά! ήθελα να προσθεσω μια καινούργια κάρτα στο ebay πήγα paypal την πρόσθεσα αλλά δεν μου ε΄βγαλε οτι θέλω κωδικό κλπ όπως κάνει πάντα...γιατί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

καλησπε΄ρα παιδιά! ήθελα να προσθεσω μια καινούργια κάρτα στο ebay πήγα paypal την πρόσθεσα αλλά δεν μου ε΄βγαλε οτι θέλω κωδικό κλπ όπως κάνει πάντα...γιατί?

 

Δεν σου βγάζει από μόνη της ότι θέλει κανένα κωδικό. Ξαναπάς στην κάρτα αφού προστεθεί και πατάς "Link and confirm". Τότε κάνει τη χρέωση το Paypal και μετά ψάχνεις τον κωδικό στην ανάλυση της κάρτας σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπόν....θα σας ζαλίσω λίγο ακόμα ....μου έστειλε μην ότι θα κάνει refund,στις 14/9 ακόμα τίποτα,την Παρασκευή πήγα και του έστειλα μην εάν έχει ιδέα πότε θα κάνει refund  ( το έστειλα από την αρχική σελίδα του πωλητή,υποθέτω αυτό δεν είναι case εφόσον όταν πηγαίνω μέσα στο χελπ του ebay δεν μου δείχνει καμία ανοιχτή υπόθεση )για να ξέρω να του αφήσω feedback και μου ήρθε μία αυτοματοποιημένη απάντηση "Hi, dear buyer, thanks for contacting us here. 

We notice you have opened an ebay case. Pls don’t worry, we will be responsible for our product.

In order to save your time, pls keep in touch in the resolution center. Our staff will try to help you solve the problem ASAP. Sorry for the inconvenience to you.

(Pls don't reply, this is an auto email.) "

 

 

όταν μπαίνω στο customer service του ebay  και κατόπιν στο resolution center βλέπω ότι είχα μία case closed,άρα τώρα τι κάνω ?επικοινωνώ με κάποιον άλλο τρόπο με το ebay για να ζητήσω τα χρήματα μου?είναι χαμένα? πολύ μπερδεμένα μου φαίνονται όλα αυτά....και δεν με νοιάζει τόσο για τα χρήματα αλλά για το όλο ζήτημα όπως εξελίχθηκε....

 

Κανένα case δεν κλείνει μόνο του.

Ή το κλείνει ο αγοραστής

ή ο πωλητής αφού κάνει refund

ή το ebay αφού αποδείξει ο πωλητής ότι έχεις παραλάβει το αντικείμενο. (προφανώς με τη βοήθεια του tracking number)

 

Για κοίτα καλύτερα στο paypal σου μήπως έχεις πάρει refund και δεν το πρόσεξες

και αν δεν δεις τίποτα μίλα οπωσδήποτε με το ebay.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χερετε θέλω να ρωτισω κάτι σε σχέση με μία αγορά που έκανα στο ebay

Αυτό που αγορασα δεν ήρθε σήμερα που έλεγε ή διορία να έρθει και μάλλον επειδει ήρθαν σπίτι μου να μου το δώσουν και δεν ημουνα το χάνω το προϊόν ή θα πάει στο ταχυδρομείο και θα πάω να το πάρω από εκει αφού πρώτα μου στείλουν μία ειδοποίηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν το δέμα σου ήρθε συστημένο και δεν σε βρήκε ο ταχυδρόμος, πρέπει να άφησε ειδοποιητήριο για να πας από αύριο στο γραφείο να το παραλάβεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α μάλιστα μία μπλούζα πάντως είναι από το λονδινο άλλες δύο μπλούζες που είχα παραγγείλει μια μέρα μετά, ήρθαν πιο γρήγορα και αυτό γιατί ήμουν σπίτι γιά νά τις παραλαβω τι να πω τουλάχιστον μακάρι να έρθει αυτή που έμεινε αλλά υπάρχει περίπτωση να ήρθαν σπίτι μου να μη με βρήκαν και το γύρισαν πίσω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα case δεν κλείνει μόνο του.

Ή το κλείνει ο αγοραστής

ή ο πωλητής αφού κάνει refund

ή το ebay αφού αποδείξει ο πωλητής ότι έχεις παραλάβει το αντικείμενο. (προφανώς με τη βοήθεια του tracking number)

 

Για κοίτα καλύτερα στο paypal σου μήπως έχεις πάρει refund και δεν το πρόσεξες

και αν δεν δεις τίποτα μίλα οπωσδήποτε με το ebay.

μου είχε στείλει μήνυμα ότι προφανώς χάθηκε το δέμα μου και ότι θα μου κάνει refund εάν το δέχομαι και του είχα πει οκ (υποθέτω για αυτό δείχνει ότι έκλεισε το case ),από εκεί κ πέρα τώρα,στο paypal βλέπω κανονικά τις αγορές που έκανα μέχρι και χτες,αλλά δεν βλέπω πουθενά επιστροφή χρημάτων,θα το δω σε κάποια διαφορετική σελίδα του paypal ή εκεί που βλέπω τις πληρωμές ?και με ποιον τρόπο επικοινωνώ τώρα με το ebay?εννοώ σε ποια σελίδα πρέπει να πάω?μην κάνω πάλι κανένα λάθος για αυτό ρωτάω ,υπέθετα ότι εφόσον το μην για refund ήρθε μέσω ebay δεν θα υπήρχε θέμα με την επιστροφή χρημάτων....

 

θα πρέπει  να μεσολαβήσει το ebay ή να κάνω dispute  μέσα από το resolution center του paypal?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α μάλιστα μία μπλούζα πάντως είναι από το λονδινο άλλες δύο μπλούζες που είχα παραγγείλει μια μέρα μετά, ήρθαν πιο γρήγορα και αυτό γιατί ήμουν σπίτι γιά νά τις παραλαβω τι να πω τουλάχιστον μακάρι να έρθει αυτή που έμεινε αλλά υπάρχει περίπτωση να ήρθαν σπίτι μου να μη με βρήκαν και το γύρισαν πίσω;

 

Το ανεπίδοτο δέμα παραμένει στο γραφείο για 15 μέρες περίπου πριν το επιστρέψουν στο πωλητή.

Εάν έχεις αμφιβολία για το αν στο έφερε ή όχι, μπορείς να περιμένεις λίγες μέρες και μετά πας στο γραφείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου είχε στείλει μήνυμα ότι προφανώς χάθηκε το δέμα μου και ότι θα μου κάνει refund εάν το δέχομαι και του είχα πει οκ (υποθέτω για αυτό δείχνει ότι έκλεισε το case ),από εκεί κ πέρα τώρα,στο paypal βλέπω κανονικά τις αγορές που έκανα μέχρι και χτες,αλλά δεν βλέπω πουθενά επιστροφή χρημάτων,θα το δω σε κάποια διαφορετική σελίδα του paypal ή εκεί που βλέπω τις πληρωμές ?και με ποιον τρόπο επικοινωνώ τώρα με το ebay?εννοώ σε ποια σελίδα πρέπει να πάω?μην κάνω πάλι κανένα λάθος για αυτό ρωτάω ,υπέθετα ότι εφόσον το μην για refund ήρθε μέσω ebay δεν θα υπήρχε θέμα με την επιστροφή χρημάτων....

 

θα πρέπει  να μεσολαβήσει το ebay ή να κάνω dispute  μέσα από το resolution center του paypal?

Όσες φορές μου έκαναν επιστροφή χρημάτων φαινόταν σαν νέα εγγραφή στο paypal

αλλά δεν χάνεις τίποτα να κοιτάξεις την συναλλαγή της αγοράς σου μήπως γράφει κάτι.

 

Έχουμε λοιπόν ότι:

- Εσύ δεν έκλεισες το case

- Ο πωλητής δεν το έκλεισε γιατί θα έπρεπε να πατήσει refund και τότε αυτόματα το ebay

δίνει εντολή στο paypal να επιστρέψει τα χρήματα τα οποία όμως δεν τα βλέπεις στο λογαριασμό σου.

- Δεν έχουν περάσει οι 30 μέρες που δίνει το ebay σε κάθε case για να τα βρούν αγοραστής/πωλητής

 

Οπότε το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι επικοινώνησε ο πωλητής με το ebay και απέδειξε ότι έχεις παραλάβει.

Αυτό όμως προυποθέτει tracking number που θα λέει ότι το παρέλαβες.

 

 

Συμβουλή μου είναι να επικοινωνήσεις άμεσα με το ebay, να τους εξηγήσεις τι και να τους ρωτήσεις τι πρέπει να κάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου!Λοιπόν,όταν άνοιξα το case  (δεν ήθελα να ανοίξω case,ήθελα να τον ρωτήσω εάν ξέρει που βρίσκεται το πακέτο μου )έστειλα μην κ από όσο κατάλαβα άνοιξε αυτόματα και case γιατί επέλεξα το didnt receive item,μου έστειλε ο πωλητής ότι θα κάνει refund,αυτό έγινε στις 15/9 συμφώνησα μαζί του και περίμενα τα χρήματά μου,εφόσον συμφώνησα το case έκλεισε,ΑΛΛΑ μετά από τόσες μέρες ακόμα τίποτα από το refund ,έστειλα λοιπόν στον πωλητή μην από την σελίδα του εαν ξέρει ποτε θα κάνει refund και μου απάντησε ένα αυτοματοποιημένο μην να επικοινωνήσω μέσω resolution center,αλλά φυσικά και δεν μπορώ μέσα από εκεί καθώς το case έχει κλείσει γκρρρρρρρρρρρ,άρα τώρα απευθύνομαι στο paypal για το refund που ποτέ δεν έγινε?

 

 

στο paypal βλέπω την activity,και είδα ότι πρέπει να δω το history Για τυχόν refund αλλά που στα κομμάτια είναι αυτό το History????στο επάνω μέρος της σελίδας βλέπω με την σειρά 

Summary-activity-send and request payments-wallet - shop !!! που στα κομμάτια είναι το history ? επίσης ακόμα κ αν δεν βλέπω το refund ...εάν είχε γίνει δεν θα έπρεπε τα χρήματα να έχουν πάει στο balance?έχω επιλέξει το paypal να πληρώνει μέσω ενός λογαριασμού που χρησιμοποιώ μόνο για αυτό το λόγο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε παραγγελία που έγινε 26 Αυγούστου με tracking που δούλευε μέχρι να φύγει το προϊόν από Κίνα (το τρακινκ δε δουλεύει Ελλάδα - το τελευταίο που έγραψε ήταν ότι το προϊόν έφτασε Ελλάδα στις 6-9 και μετά end of tracking), ακόμη να φανεί.

Estimated delivery είχε 11 - 27 Σεπτέμβρη. Να στείλω στον πωλητή κανένα μήνυμα ή να περιμένω να φτάσει λίγο πριν το 60ημερο και νανοίξω case στο Paypal;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου!Λοιπόν,όταν άνοιξα το case  (δεν ήθελα να ανοίξω case,ήθελα να τον ρωτήσω εάν ξέρει που βρίσκεται το πακέτο μου )έστειλα μην κ από όσο κατάλαβα άνοιξε αυτόματα και case γιατί επέλεξα το didnt receive item,μου έστειλε ο πωλητής ότι θα κάνει refund,αυτό έγινε στις 15/9 συμφώνησα μαζί του και περίμενα τα χρήματά μου,εφόσον συμφώνησα το case έκλεισε,ΑΛΛΑ μετά από τόσες μέρες ακόμα τίποτα από το refund ,έστειλα λοιπόν στον πωλητή μην από την σελίδα του εαν ξέρει ποτε θα κάνει refund και μου απάντησε ένα αυτοματοποιημένο μην να επικοινωνήσω μέσω resolution center,αλλά φυσικά και δεν μπορώ μέσα από εκεί καθώς το case έχει κλείσει γκρρρρρρρρρρρ,άρα τώρα απευθύνομαι στο paypal για το refund που ποτέ δεν έγινε?

 

 

στο paypal βλέπω την activity,και είδα ότι πρέπει να δω το history Για τυχόν refund αλλά που στα κομμάτια είναι αυτό το History????στο επάνω μέρος της σελίδας βλέπω με την σειρά 

Summary-activity-send and request payments-wallet - shop !!! που στα κομμάτια είναι το history ? επίσης ακόμα κ αν δεν βλέπω το refund ...εάν είχε γίνει δεν θα έπρεπε τα χρήματα να έχουν πάει στο balance?έχω επιλέξει το paypal να πληρώνει μέσω ενός λογαριασμού που χρησιμοποιώ μόνο για αυτό το λόγο

Τα χρήματα από refund θα γυρίσουν από εκεί που έφυγαν.

Αν πλήρωσες με balance θα επιστρέψουν στο balance.

Αν πλήρωσες με κάρτα θα επιστρέψουν στην κάρτα.

 

Να πληρώσεις μέσω λογαριασμού δεν γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...