Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

λογικα δεν θα εχεις προβλημα (αν κ εισαι στο οριο-δηλωμενο σαν gift παντα)...

ρωτα τον seller ομως αν μπορει να στο στειλει μεσω usps, ειναι το απλο ταχυδρομειο στην αμερικη κ κατα 99% δεν θα περασει τελωνειο ετσι...

σε αντιθεση με τις εταιρειες κουριερ, οι οποιες θα επιδιωξουν να στο περασουν τελωνειο για να βγαλουν κανα εξτρα $$...

 

Αυτός ο τρόπος αποστολής αφορά μόνο Αμερική. Παράδοση overnight στην άλλη άκρη του κόσμου γίνεται μόνο με e-mail :P Ρώτα τον με πιό τρόπο θα στο στείλει.

 

Δυστυχώς δεν γίνεται να δηλωθεί ως gift, μιας και δεν είναι πωλητής αλλά εταιρία και δεν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο...

Πιο συγκεκριμένα τα πράγματα έχουν ως εξής. Απο την συγκεκριμένη εταιρία έχω κάνει αρκετές αγορές και τώρα μου δίνει δωρεάν μεταφορικά. Μέχρι στιγμής ζητούσα και μου τα έστελναν με USPS, αλλά τώρα μου δίνουν τις εξής επιλογές(δωρεάν):

Ground Service - Arrives within 6 - 10 days

2 Day Service - Arrives within 2 business days

Standard Overnight - Arrives next business day

Έλεγα λοιπόν αντί να περιμένω 1-2 εβδομάδες για να έρθει, πολύ καλύτερα θα ήταν να το έχω σε 2-3 ημέρες...και χωρίς επιπλέον κόστος! Δε λέει όμως καθόλου να περάσει απο τελωνείο...

Τι να κάνω άραγε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Με το ίδιο κόστος σου λέει να επιλέξεις όποιον τρόπο αποστολής θέλεις?? Για πόσο ακριβό αντικείμενο μιλάμε?

 

Ναι, με το ίδιο κόστος επιλέγω όποιο τρόπο αποστολής θέλω!

Το αντικείμενο κοστίζει 65 δολάρια.

 

Edit:

Τώρα μου απάντησαν και με ποια courier τα στέλνουν, με την FedEx μου είπαν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά το ποσό. Με 65$ δε πρόκειται να σε πιάσει τελωνείο. Μιας κ δεν θα πληρώσεις κανέναν τρόπο αποστολής, ζήτα τον πιο γρήγορο ;-)

 

Έτσι το σκέφτομαι και εγώ. Λέω να το επιχειρήσω, για να δούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέλαβα σήμερα μια 24" viewsonic που είχα κερδίσει σε δημοπρασία του pixmania Γαλλίας.Εξ' αρχής είδα ότι η κούτα είχε μια τρύπα-σκίσιμο στην μέση ....Υπόψιν ότι δεν μου ζητήθηκε να υπογράψω τίποτα κατα την παραλαβή. Βγάζοντας την οθόνη φάνηκε ξεκάθαρα πως το panel είναι κατακρεουργημένο...:mad: Υπάρχει crash point στην μέση το οποίο εξαπλώνεται σαν σχήμα "κεραυνού" σε όλο το panel....:shock:

Σύμφωνα με τους όρους , το προϊόν είναι ασφαλισμένο στην αξία αγοράς του ,οπότε δεν έχω πρόβλημα(ανεξάρτητα αν οι μαλ... το έστειλαν ανασφάλιστο με acs flat rate ).Τους έστειλα mail ρωτώντας τις επόμενες διαδικασίες.Πριν μου στείλουν απάντηση θέλω να ρωτήσω τα εξής :

 

1)Υπάρχει περίπτωση να ζητήσουν δικά μου έξοδα αποστολής για να πάει πίσω ,απο την στιγμή που είναι ασφαλισμένο απο αυτούς?

2)Την οθόνη την πήρα μισοτιμή απο ότι πωλείται τώρα στο κατάστημα.Μπορώ να απαιτήσω αντικατάσταση με ίδιο προιόν ή πλεόν η μόνη λύση είναι το refund των χρημάτων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι το σκέφτομαι και εγώ. Λέω να το επιχειρήσω, για να δούμε...

Αν το στελνουν με fedex καλυτερα να μη το επιχειρησεις ασχετα με το κοστος

 

 

...Υπόψιν ότι δεν μου ζητήθηκε να υπογράψω τίποτα κατα την παραλαβή.

 

1)Υπάρχει περίπτωση να ζητήσουν δικά μου έξοδα αποστολής για να πάει πίσω ,απο την στιγμή που είναι ασφαλισμένο απο αυτούς?

2)Την οθόνη την πήρα μισοτιμή απο ότι πωλείται τώρα στο κατάστημα.Μπορώ να απαιτήσω αντικατάσταση με ίδιο προιόν ή πλεόν η μόνη λύση είναι το refund των χρημάτων?

Πολυ περιεργο που δε σου ζητησαν να υπογραψεις τιποτα κατα τη παραλαβη. Ετσι θα μπορουσες να ισχυριστεις οτι δε παρελαβες την οθονη, με οτι αυτο συνεπαγεται ;)

Ειτε refund σου προτεινουν, ειτε αντικατασταση, τυπικα εσυ επιβαρυνεσαι με τα εξοδα επιστροφης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά την βοήθεια σας. Αγόρασα ένα αντικείμενο το οποίο δεν δουλευει σωστά. Ο πωλητής είναι από UK ενώ το αντικείμενο στάλθηκε από Hong Kong. Αν τον πω να μου στείλει άλλο πως θα γίνει; Θα πρέπει να το στείλω πίσω με δικά μου έξοδα και να μου στείλει αυτός άλλο; Τι ακριβώς μπορώ να του πω;

Αν πρόκειται για τον urextras επικοινώνησε μαζί του στο urextras at gmail com

και θέσε του το πρόβλημα. Το πιθανότερο είναι να σου στείλει άλλο' date=' χρεώνοντάς σου μόνο τα μεταφορικά χωρίς να ζητήσει πίσω το παλιό.

[/quote']

Ευχαριστώ για την απάντηση. Όχι δεν πρόκειται για τον urextras, σε αυτόν ήρθε το αντικείμενο αλλά δεν είναι registered Και δεν μπορώ να αφήσω feedback.. ότι να ναι.

 

Όπως και να 'χει ο τύπος είναι ο yeehaatrading. Το αντικείμενο που πήρα δεν ήταν ακριβό αλλά σίγουρα δεν αξίζει να δώσω λεφτά για να το στείλω πίσω. Οπότε πως θα γίνει;

 

Θα επικοινωνήσω όπως είπες να δω τι θα μου πεί.

 

Επικοινώνησα τελικά και μου είπε ότι θα χρειαστεί να το στείλω πίσω για να μου στείλει άλλο. Θα πρέπει λογικά να αναλάβω εγώ πάλι τα μεταφορικά.. Ή μήπως πρέπει να του τα ζητήσω; Μου είπε να τα στείλω σε μια διέυθυνση στην Αγγλία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά πως βρίσκω που είναι το δέμα μου? Μου είπε ότι το έστειλε με dhl και μου έδωσε το tracking number. πάω στο site της dhl και μου λέει ότι δεν έχει δέμα με αυτόν τον αριθμό...Ο πωλήτης είναι έμπιστος έχει 5000 πωλήσεις με 99,5% feedback.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω κερδίσει σε δημοπρασία ένα dvd (πριν 9 μέρες ) και το οποίο το πλήρωσα. .Αλλα στέλνοντας email να ρωτήσω αν το έχει στείλε δεν ξανά πήρα απάντηση και το χειρότερο βλέπω ότι είναιno longer a registered eBay user .Τι πρεπει να κάνω τώρα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλήθεια, μέχρι πόσο;

Ας το ξαναπούμε! Θεωρητικά περίπου ?50.. Αλλά εξαρτάται κι από το πακετάρισμα, το βάρος και το μέγεθος. Α και είναι τεράστιο θέμα τύχης.

 

Όταν σου στέλνουν κάτι από ebay, ως αποστολέα έχει όνομα - διεύθυνση κλπ του αποστολέα ή του ebay;

Του αποστολέα.

 

Εχω κερδίσει σε δημοπρασία ένα dvd (πριν 9 μέρες ) και το οποίο το πλήρωσα. .Αλλα στέλνοντας email να ρωτήσω αν το έχει στείλε δεν ξανά πήρα απάντηση και το χειρότερο βλέπω ότι είναιno longer a registered eBay user .Τι πρεπει να κάνω τώρα ?

Κατευθείαν καταγγελία στο PayPal μπας και πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Αν δεν γίνει τίποτα σε 1 μήνα, κάνεις καταγγελία στην τράπεζά σου ότι δεν αναγνωρίζεις τη συγκεκριμένη πληρωμή και ξεκινούν οι διαδικασίες επιστροφής χρημάτων..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω κερδίσει σε δημοπρασία ένα dvd (πριν 9 μέρες ) και το οποίο το πλήρωσα. .Αλλα στέλνοντας email να ρωτήσω αν το έχει στείλε δεν ξανά πήρα απάντηση και το χειρότερο βλέπω ότι είναιno longer a registered eBay user .Τι πρεπει να κάνω τώρα ?

 

 

Κατευθείαν καταγγελία στο Paypal μπας και πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Αν δεν γίνει τίποτα σε 1 μήνα, κάνεις καταγγελία στην τράπεζά σου ότι δεν αναγνωρίζεις τη συγκεκριμένη πληρωμή και ξεκινούν οι διαδικασίες επιστροφής χρημάτων..

Διευκρινηση : θα κανεις στο paypal τη διαδικασια dispute - claim ΑΛΛΑ, τα χρηματα σου θα τα παρεις πισω εφ οσον ο πωλητης προσεφερε paypal buyer protection. Αν οχι, για να σου επιστραφουν τα χρηματα θα πρεπει να εχει αφησει καποιο υπολοιπο στο λογαριασμο του ωστε να τα παρει το ΡΡ και να στα επιστρεψει. Το γεγονος οτι ειναι no longer a registered eBay user δεν ειναι καλο σημαδι. Γνωμη μου ειναι να απευθυνθεις κατ ευθειαν στη τραπεζα σου και να δηλωσεις οτι δε δεχεσαι τη χρεωση της καρτας σου διοτι δε παρελαβες το dvd. Εχεις αρκετο χρονικο περιθωριο, οποτε μη βιαζεσαι, που ξερεις μπορει να στο εστειλε. Εαν ειναι no longer registered ,δε παιρνει τα μειλς σου αρα μη περιμενεις απαντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...