theopan Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Η εναλλακτικη ειναι να κλεισεις το case δλδ οτι εγινε resolve/λυθηκε το προβλημα απο τον πωλητη αλλα μετα δεν μπορεις να εχεις καμια απαιτηση στην περιπτωση που επεσες σε απατεωνα και οχι απλα ενα ανθρωπινο λαθος...δεν μπορεις να ξανανοιξεις case δηλαδη.Βεβαια θελω να ελπιζω οτι ο ανθρωπος απλα ξεχασε τελειως να στειλει λογω φορτου εργασιας ή μπερδευτηκε. Η επιλογη ειναι δικη σου. Request έχω κάνει τελικά μάλλον είναι ένα στάδιο πριν το case. Είχα πάει στο αντικείμενο από την Purchase History, Contact seller και I didn’t receive my item. Επίσης προχθές μου ήρθε μήνυμα από το ebay ότι ο πωλητής έστειλε το αντικείμενο. Οπότε το κλείνω είτε αφήνω να κλείσει μόνο του σήμερα και αν τελικά δεν έρθει έχω τη δυνατότητα να ανοίξω εκ νέου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
afterhours Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Λογω της μαμακιας του ebay με το που πας στο request --> i did not receive my item τοτε ανοιγει αυτοματα case !!!! Κανονικα για να αποφυγεις το αυτοματο ανοιγμα case πατας εκει καπου λεει contact seller for other reason Αυτο ειναι "εγκλημα" απο μεριας paypal γιατι τρωνε για πλακα defect πωλητες/υποκειται σε ζημια η αξιολογηση τους απο απλα ερωτηματα των αγοραστων.(δεν ηρθε ακομα φιλε ποτε περιπου υπολογιζεις..σε τετοια απλα μυνηματα δλδ) Αν εχει στειλει tracking number πραγματικο τοτε ναι κλεινεις το case...το αξιοπεριεργο ειναι οτι πες οτι κατι συμβει μια στο εκατομυριο και δεν ερθει παλι δεν μπορεις να ξανανοιξεις case... Επρεπε εξαρχης να ζητησεις refund και οχι απλα οτι θελεις το πακετο σου γιατι πες οτι τωρα ζητας refund δηλαδη κανεις escalate την περιπτωση...Θα σου γινει λόγικα το refund ομως θα πρεπει να το στειλεις πισω με το ταχυδρομειο οταν ερθει το αντικειμενο.(βεβαια λογικα θα γυρισει πισω αν δεν πας να το παρεις ποτε οποτε λογικα και αυτο γινεται) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Στις 9/9 όταν το άνοιξα, μου έγραφε το e-mail που ήρθε ακριβώς αυτά: "If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Sep 15, 2016, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support. A customer support agent will then review your request and get back to you with a decision within 48 hours." Μου απάντησε αυτά που έγραψα ο seller ότι θα το στείλει, προχθές μου ήρθε άλλο mail ότι το έστειλε και προς το παρόν είναι ακόμα ανοιχτό. Θα το αφήσω έτσι και ό,τι γίνει. Δεν βλέπω tracking no πουθενά, μόνο ότι έχει σταλεί με "Deutsche Post Brief". Όσες φορές έχω κάνει συναλλαγές με Γερμανούς, πάντοτε κάποιο θεματάκι έχει προκύψει... Ακόμα κι αν όλα στραβώσουν όμως με το ebay και κλείσουν όλες οι επιλογές και τελικά δεν το λάβω, δεν υπάρχουν και οι μέθοδοι του Paypal ως έσχατο μέσο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
afterhours Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δεν ειμαι 100% σιγουρος αλλα αν ανοιξει και κλεισει case στο ebay δεν μπορεις για το ιδιο transaction ID να ανοιξεις παλι case στο paypal..πρεπει να διαλεξεις εξ αρχης που θα ασκησεις την προστασια αγοραστη. Αυτο που σου εστειλε το ebay ειναι οτι αν θες μπορεις να κανεις escalate καπόυ εχει την επιλογη/κουμπι αλλα ευτυχως δεν το χρειαστηκα ποτε γιατι οποτε ανοιγα case μου εκανε κατευθειαν refund ο πωλητης.(βεβαια παντα αν το αντικειμενο ερχοταν καθυστερημενα μετα απο δυο μηνες οπως ειπα παντα του ξαναεστελνα το ποσο στο ακεραιο...οταν σου κανει refund ο πωλητης τοτε το case κλεινει αυτοματως) Escalate γινεται οταν δεν σε ικανοποιησε η λυση που προσφερθηκε απο τον πωλητη και θες το ebay να σε βοηθησει και να γινει αυτος ο δικαστης και να αποφασισει το ιδανικο υπερ εσου.Το προβλημα ποιο ειναι στην περιπτωση σου:επειδη δεν στελνει με τρακινγκ πες οτι μια στο εκατομυριο δεν φτασει ποτε αν εσυ κλεισεις το case χωρις να κανεις escalate τοτε δεν μπορεις να ξανανοιξεις case με την αιτιολογια οτι παλι καθυστερησε η χαθηκε Αν περασουν μερες και δεν γινει escalate ή αν δεν κλεισεις εσυ το case θα κλεισει μονο του και δεν μπορεις να το ξανανοιξεις !!!! Παντως επαναλαμβανω το ολο προβλημα το δημιουργησε και δημιουργει κυριως στους πωλητες αλλα και σε περιπτωση αγοραστη το ιδιο το ebay που ανοιγει case χωρις να το παρεις πρεφα (εσυ απλα ηθελες να στειλεις ενα μυνημα στον αγοραστη οτι ακομα δεν ηρθε απο οτι καταλαβα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thleorasakias Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 αυτη τη φορα αγορασα βιβλια απο αλλο πωλητη μαγαζι απο το αγγλικο ebay διοτι με τσεχικο ταχυδρομειο ερχοταν σε 30 μερες....το νεο μαγαζι πωλητης μου εστειλε με royal mail interniatonal standard small packets ποσο χρονο στο περιπου παιρνει για να ερθει το δεμα εχουνε περασει 22 μερες απο το dispatch Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Παντως επαναλαμβανω το ολο προβλημα το δημιουργησε και δημιουργει κυριως στους πωλητες αλλα και σε περιπτωση αγοραστη το ιδιο το ebay που ανοιγει case χωρις να το παρεις πρεφα (εσυ απλα ηθελες να στειλεις ενα μυνημα στον αγοραστη οτι ακομα δεν ηρθε απο οτι καταλαβα) Τελικά παρέλαβα σήμερα και έκλεισα το case (δεν είχε κλείσει μόνο του χθες στις 15/9) οπότε το θέμα έληξε. Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
afterhours Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Τελικά παρέλαβα σήμερα και έκλεισα το case (δεν είχε κλείσει μόνο του χθες στις 15/9) οπότε το θέμα έληξε. Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Ολα μια χαρα...χαιρομαι ιδιαιτερα...ασε και ενα feedback αμα εμεινες ικανοποιημενος απο τον πωλητη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Ολα μια χαρα...χαιρομαι ιδιαιτερα...ασε και ενα feedback αμα εμεινες ικανοποιημενος απο τον πωλητη Καλά δε μπορώ να πω ότι έμεινα κι ευχαριστημένος εφόσον μου έβαλε 10 μέρες καθυστέρηση επειδή ...δεν είδε την πληρωμή μου... Αυτό έλειπε να μην παραλάμβανα κιόλας. Όποτε συναλλάχθηκα με Γερμανό αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα όπως είπα. Συνιστώ σε όλους όταν είναι εφικτό να αποφεύγουν Γερμανούς πωλητές. Για παραστατικό δεν συζητώ καν! Ούτε δείγμα! Κατά τα άλλα οι Έλληνες είμαστε οι "φοροφυγάδες" για αυτούς... Υ.Γ. Κάτι ανταλλακτικές τσιμούχες για ψεκαστήρα κηπουρικής ήταν, αξίας μόλις 9€ με τα μεταφορικά που δεν μπόρεσα να βρω πουθενά αλλού (ούτε Ελλάδα) για αυτό ασχολήθηκα τόσο. Αν δεν παρέχει απευθείας δυνατότητα αποστολής στην Ελλάδα ένας πωλητής, το πράγμα πολλές φορές μπλέκει -όπως συνέβη με εμένα- και καλό είναι να αποφεύγεται. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aggeloydaki Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2016 να ρωτήσω γιατί έχω μπερδευτεί λίγο με τα περί επικοινωνίας με τον πωλητή....αγόρασα τον Αύγουστο κάτι από πωλητή που έλεγε ότι το αντικείμενο βρίσκεται στην Αγγλία και έλεγε estimated time μέχρι 13 Σεπτεμβρίου (παράλληλα παρήγγειλα και από πωλητή Κίνας που έλεγε estimated time 16 σεπτεμβρίου και μετά ) ,το αποτέλεσμα τα αντικείμενα από Αγγλία δεν ήρθαν ποτέ,ενώ αυτά από Κίνα ήρθαν και 3 μέρες νωρίτερα από το αναμενόμενο .Όταν είδα πως από Αγγλία μεριά δεν βλέπω φως πήγα στο purchase history και επέλεξα να επικοινωνήσω με τον πωλητή μέσω didnt receive item,έστειλα μην και τον ρώτησα μήπως γνωρίζει που βρίσκονται τα αντικείμενα και μετά έλαβα ένα μήνυμα από το ebay ότι μέσα σε συγκεκριμένες μέρες αν δεν λάβω απάντηση να ανοίξω case ή έστω αυτό κατάλαβα εγώ ότι σημαίνει,δεν είχε τύχει ποτέ ξανά να χρειαστεί να επικοινωνήσω με πωλητή,μετά από 1 ημέρα μου έστειλε μην να μου κάνει refund και επειδή ήδη είχα μείνει ικανοποιημένη από τον Κινεζάκο,είπα να πάρω ξανά από εκεί γιατί αμφιβάλω εάν αυτός που έλεγε ότι είναι από Αγγλία είναι όντως εκεί (αλήθεια το ebay ελέγχει ποτέ εάν ισχυουν οι τοποθεσίες που λένε οι πωλητές ότι βρίσκονται ή οι ίδιοι ή τα αντικείμενα? ) Την Παρασκευή λοιπόν συμφώνησα να μου κάνει refund ,Μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάποιο μην από το paypal ότι μου επιστραφηκαν χρήματα....τα λεφτά θα τα δω στον λογαριασμό του paypal?θα επιστραφούν στον λογαριασμό που χρησιμοποίησε το παυπαλ για να πληρώσει?και πόσες μέρες παιρνει όλη αυτή η διαδικασία?και εφόσον μου κάνει refund πρέπει να κάνω θετική αξιολόγηση ή και η ουδέτερη είναι οκ? επίσης υπήρχε και άλλος τρόπος να επικοινωνήσω με τον πωλητή εκτός από το purchase history?ώστε να έχω την επιλογή να ανοίξω case σε περίπτωση που ο πωλητής δεν κάνει ούτε refund ούτε τίποτα?γιατί αν κατάλαβα καλά από όσα είπατε παραπάνω εφόσον κάνεις ερώτηση μέσω purchase history τότε αυτόματα ανοίγει και case και εφόσoν εγώ αποδέχτηκα ότι είπε ο πωλητής τώρα εάν δεν κάνει refund δεν μπορώ να κάνω τίποτα παραπάνω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2016 επίσης υπήρχε και άλλος τρόπος να επικοινωνήσω με τον πωλητή εκτός από το purchase history?ώστε να έχω την επιλογή να ανοίξω case σε περίπτωση που ο πωλητής δεν κάνει ούτε refund ούτε τίποτα?γιατί αν κατάλαβα καλά από όσα είπατε παραπάνω εφόσον κάνεις ερώτηση μέσω purchase history τότε αυτόματα ανοίγει και case και εφόσoν εγώ αποδέχτηκα ότι είπε ο πωλητής τώρα εάν δεν κάνει refund δεν μπορώ να κάνω τίποτα παραπάνω Δεν ξέρω αν είναι "case" ή όχι αυτό που άνοιξε στην περίπτωσή μου, πάντως δεν έκλεισε από μόνο του ακόμα κι όταν παρήλθε η ημερομηνία (στην οποία απλά θα μπορούσα να κάνω escalate σε case από όσο κατάλαβα τελικά). Θα σου συνιστούσα να το αφήσεις ως έχει μέχρι να λυθεί το πρόβλημά σου. Οι αξιολογήσεις ασφαλώς είναι προαιρετικές. Δεν θέλουν όμως τίποτα λιγότερο από positive και 5 αστέρια σε όλους τους τομείς όλοι οι πωλητές στο ebay. Η ουδέτερη ουσιαστικά είναι αρνητική ("θάψιμο") γιατί χαλάει τα στατιστικά τους. Εγώ αν κάνω αξιολόγηση κάνω άριστη, αλλιώς απλά δεν κάνω. Με εξαίρεση 1-2 περιπτώσεις τα τελευταία 14 χρόνια, που τους "έθαψα" κυριολεκτικά γιατί αποδείχθηκαν προκλητικά κακοί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silverage Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Κακώς δεν κάνεις αξιολόγηση με λιγότερα αστέρια. Έτσι μόνο θα ξέρεις ο κόσμος ποιούς να εμπιστευτεί. Εγώ σε ένα επειδή με χρέωσε παραπάνω μεταφορικά του έβαλα 1 αστέρι και αρνητική και το έγραψα κιόλας. Μου έστειλε μετά μήνυμα οτι είναι φοιτητής και παλεύει μέσω ebay να βγάλει χαρτζιλίκι αλλά του είπα και εγώ οτι δεν χαρίζω λεφτά. Ήταν η πρώτη αρνητική του και τον έτσουξε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbouros Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 (αλήθεια το ebay ελέγχει ποτέ εάν ισχυουν οι τοποθεσίες που λένε οι πωλητές ότι βρίσκονται ή οι ίδιοι ή τα αντικείμενα? ) Την Παρασκευή λοιπόν συμφώνησα να μου κάνει refund ,Μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάποιο μην από το paypal ότι μου επιστραφηκαν χρήματα....τα λεφτά θα τα δω στον λογαριασμό του paypal?θα επιστραφούν στον λογαριασμό που χρησιμοποίησε το παυπαλ για να πληρώσει?και πόσες μέρες παιρνει όλη αυτή η διαδικασία?και εφόσον μου κάνει refund πρέπει να κάνω θετική αξιολόγηση ή και η ουδέτερη είναι οκ? Όχι, το ebay δεν ελέγχει εάν ισχυουν οι τοποθεσίες που λένε οι πωλητές ότι βρίσκονται ή οι ίδιοι ή τα αντικείμενα παρά μόνο αν γίνει καταγγελία από άλλο χρήστη. Σε τέτοια περίπτωση όμως οι ποινές είναι βαριές, μεχρι και κλείσιμο λογαριασμού. Αν δεν σου έχει κάνει refund μέχρι την Παρασκευή κάνε escalate το case ή αν δεν έχεις ανοίξει case τότε άνοιξε ένα. Κακώς δεν κάνεις αξιολόγηση με λιγότερα αστέρια. Έτσι μόνο θα ξέρεις ο κόσμος ποιούς να εμπιστευτεί. Εγώ σε ένα επειδή με χρέωσε παραπάνω μεταφορικά του έβαλα 1 αστέρι και αρνητική και το έγραψα κιόλας. Μου έστειλε μετά μήνυμα οτι είναι φοιτητής και παλεύει μέσω ebay να βγάλει χαρτζιλίκι αλλά του είπα και εγώ οτι δεν χαρίζω λεφτά. Ήταν η πρώτη αρνητική του και τον έτσουξε. Πως γίνεται να σε χρέωσε παραπάνω ταχυδρομικά; Κάθε αγγελία στο ebay έχει συγκεκριμένο ποσό μεταφορικών που το βλέπεις μέσα στην αγγελία και το πληρώνεις μέσω paypal. Δεν υπάρχει περίπτωση να σε χρεωσε παραπάνω από αυτό που ρητά αναφερόταν στην αγγελία. Η μόνη περίπτωση που μπορώ να σκεφτώ είναι να σου έστειλε μήνυμα ζητώντας επιπλέον χρήματα που δέχθηκες αν πληρώσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silverage Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Όχι, ήθελε 220$ μεταφορικά και όταν ήρθε το δέμα, το χαρτί πάνω στο κουτί έλεγε 130$. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Είναι γνωστή από καιρό στο ebay η μέθοδος αύξησης των μεταφορικών και μείωσης της αξίας του πωλούμενου αντικειμένου, για να κερδίσει τη διαφορά ο πωλητής, πολύ περισσότερο αφού χρεώνεται προμήθεια πάνω στην αξία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thleorasakias Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 οταν σου λεει ο πωλητης οτι στελνω με ρουαλ μαιλ απο αγγλια και ερχεται μετα απο 25 μερες με σουηδικο ταχυδρομειο σηκωνει να του βαλεις αρνητικη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα