Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάτι άλλο ρε παιδιά...

 

Πίστωση στο paypal μέσω invoice προσπάθησα να κάνω αλλά δεν την δέχεται...

Ξέρετε κάποιον άλλον τρόπο?

Δεν καταλαβα τι ακριβώς ρωτας, τι είναι η πίστωση στο ππ?

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπερα.Απορια σχετικα με πακετο απο Αγγλια.Εχω κανει μια παραγγελεια μεσα Ebay εδω και μια εβδομαδα και στο tracking μου γραφει πως περασε πρωτα απο Derbyshire-Dusseldorf-Bologna-Κορωπι.Εχει απο την Πεμπτη στο Κορωπι και αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι με τι ερχεται;Με μεταφορικη;Με courier;Το tracking number ξεκιναει καπως ετσι UPBEE0015A4....Εχεις κανεις καμια παρομοια εμπειρια;

Δημοσ.

Δοκίμασε αναζήτηση στα ελτα. Είχα παραγγείλει με parcelforce και ενώ στο site τους έδειχνε πως έφτασε στο Κορωπί κι έμενε στάσιμο, φαινόταν η υπόλοιπη κίνηση στο elta.gr

Δημοσ.

Καλησπερα αν αφησω αρνητικο feedback σε καποιον πωλητή στο ebay μπορει και εκεινος για εκδικηση να μου αφησει αρνητικο?

Δημοσ.

Καλησπερα αν αφησω αρνητικο feedback σε καποιον πωλητή στο ebay μπορει και εκεινος για εκδικηση να μου αφησει αρνητικο?

 

Καλο θα ηταν πρωτα να εχεις εξαντλησει ΟΛΑ τα ενδοχομενα επικοινωνιας κτλ.

Εαν δεν ανταποκρινεται ο πωλητης και ειναι "μαγκας" τοτε αφησε του ΑΛΛΑ το σωστο ειναι να του δωσεις την δυνατοτητα να βρει μια λυση.

Κοινως δεν αφηνουμε αρνητικο με το πρωτο και χωρις να εχουμε δωσει την δυνατοτητα στον πωλητη για κατι αλλο.Σκεψου οτι αυριο μπορει να εισαι εσυ στην θεση του και πιστεψε με δεν θα ηθελες καποιος να μην σου δωσει την δυνατοτητα να βρειτε μια λυση. ;)

 

Απο εκει και περα αυτο που λες ισχυε καποτε.

Τωρα ο πωλητης ΔΕΝ μπορει να σου αφησει τιποτα περα του θετικου.(για μενα πολυ κακως)

Δημοσ.

Διαφωνώ μαζί σου. Δεν έχει να κάνει μόνο με την κατάσταση του προϊόντος που θα φτάσει στα χέρια μας, αλλά και με την γενική συμπεριφορά του πωλητή. Όπως αυτοί θέλουν clear payment, έτσι κι εγώ θέλω να υλοποιεί ότι υπόσχεται. Υπάρχουν μερικοί που π.χ λένε πως σε 2 μέρες θα αποσταλεί και περνάει μια εβδομάδα κι ανάθεμα αν απαντάνε κιόλας σε pm, οπότε ναι μεν θα το στείλει αλλά γιατί να αθετήσει την "συμφωνία" μας;

Δημοσ.

Καλημερα ,πριν 1 εβδομαδα περιπου ειχα ανοιξει για καποιο προιον request ,ειχα επικοινωνησει με τον πωλητη και μου ειπε πως θα μου το στειλει παλι , το θεμα ειναι πως μου ηρθε μηνυμα απο ebay που αναφερει οτι σε 10 μερες θα κλεισει η υποθεση ,τι πρεπει να κανω εγω τωρα για να παραμεινει ανοιχτο; πρεπει να περιμενω παλι κανα μηνα για να δω αν θα ερθει το προιον

Δημοσ.

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, για αυτό λέμε δε ανοίγουμε υποθέσεις παρά μιλάμε πρώτα με το πωλητή, και αν ανοίξουμε 1 στα 100, τότε ζητάμε τα χρήματα πίσω.

 

Το resend είναι ένας εξυπνος τρόπος να σε ξεφορτωθεί

  • Like 1
Δημοσ.

Έπρεπε να κάνεις refund και μετά να το ξαναγοράσεις αν ήθελες....τώρα δεν γίνεται τίποτα είσαι ακάλυπτος αν δεν έρθει την δευτερη φορά...

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, για αυτό λέμε δε ανοίγουμε υποθέσεις παρά μιλάμε πρώτα με το πωλητή, και αν ανοίξουμε 1 στα 100, τότε ζητάμε τα χρήματα πίσω.

 

Το resend είναι ένας εξυπνος τρόπος να σε ξεφορτωθεί

 

 

Έπρεπε να κάνεις refund και μετά να το ξαναγοράσεις αν ήθελες....τώρα δεν γίνεται τίποτα είσαι ακάλυπτος αν δεν έρθει την δευτερη φορά...

 

Μαλιστα, με paypal δεν γινετε κατι; 

Δημοσ.

ebay και paypal είναι 2 διαφορετικές εταιρίες.

 

Ανεξάρτητα από την έκβαση που θα έχει η υπόθεση σου με το ebay έχεις δικαίωμα για dispute στο paypal.

 

Περίμενε όμως.

Μπορεί όντως να το έχει ξαναστείλει ο πωλητής και να το παραλάβεις αυτή τη φορά.

  • Like 1
Δημοσ.

τεσπα ,δε το γνωριζα ,αλλη φορα θα ζητω τα χρηματα πισω ,λιγο το κακο διοτι το ποσο ειναι μικρο , το μονο που μπορω να κανω ειναι να  του βαλω  μια καλη αξιολογηση αν δω οτι σε 20 μερες δεν εχω στα χερια μου το πακετο 

Δημοσ.

Το παυπαλ ενημερώνετε αν ανοιξεις διαμαρτυρία στο εβαυ, οποτε δεν μπορείς να ανοίξεις και εκεί

Δεν γνωρίζω αν μπορείς να έχεις ταυτόχρονα ανοικτά cases σε ebay και paypal (υποθέτω ότι για να το λες θα το έχεις ψάξει).

 

Γνωρίζω όμως ότι αν χάσεις ένα case από το ebay μπορείς να πας στο paypal και να ανοίξεις dispute.

 

Σε επικοινωνία που είχα πριν λίγους μήνες με το paypal μου είχαν πει ότι δεν μπορούν να δουν τα μηνύματα που είχα ανταλλάξει μέσω ebay. Δέχτηκαν να ανεβάσω screenshots με τα μηνύματα αλλά δεν ξέρω πόσο ρόλο έπαιξαν στην απόφαση τους.

Δημοσ.

Μία ερώτηση για ένα mouse που πήρα από το ebay  αξίας 7 ευρώ.  Μου ήρθε χαλασμένο δεν λειτουργούσε. Επικοινώνησα με τον πωλητή μου είπε να του στείλω φωτογραφία το mouse και τα στοιχεία του δέματος. Τα έβγαλα φωτογραφία και του τα έστείλα.

 

Η απάντηση του:

 

Ή μας το στέλνεις πίσω και σου κάνουμε πλήρη επιστροφή 

 

Ή  κρατάς το χαλασμένο και σου γυρίζουμε τα μισά λεφτα.

 

 

Του γράφω πως νομίζω πως δικαιούμε πλήρη επιστροφή διότι μόνο το κόστος αποστολής κάνει γύρω στο 20 ευρώ και πως και σε παρόμοιες καταστάσεις με τόσο μικρό ποσό μου κάνανε πλήρη επιστροφή.

 

Αυτός επιμένει σε αυτά που έχει πει.

 

 

Να ανοίξω  case   θα δικαιωθώ  ή καλύτερα να πάρω τα μισά λεφτά που λέει  ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...