Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

antikinsor

Επιτέλους κάποιος εξήγησε τα "αυτονόητα" και κατάλαβα την βαρύτητα και τον λόγο χρήσης του case.
Κάλυψες πλήρως τις απορίες μου καθώς και κάποιες έξτρα !
Ευχαριστώ !!! 

NikosKallithea 

Ναι εχω ανοίξει.
Εχω κανει περίπου 80 αγορές και εχω ανοίξει 10-12 case, όλα έληξαν μια χαρά και ολοι οι πωλητες ηταν ευγενέστατοι όπως και εγώ, το τελευταίο ηταν το πρωτο που κάπως στράβωσε ο πωλητής (στα μηνύματα εντος case) για αυτό και ρώταγα εδω "διάφορα" ωστε να μάθω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλημέρα σας,

 

Με ενδιαφέρει το παρακάτω προϊόν αλλά δεν αναφέρει δασμούς από Αμερική...

Ζυγίζει γύρω στα 10 κιλά... Μήπως ξέρετε πάνω-κάτω πόσο πάνε οι δασμοί? Μου αναφέρει αποστολή με USPS...

 

http://www.ebay.com/itm/Wind-turbine-generator-kit-Missouri-Freedom-12-volt-1700-watt-5-blade-turbine/390944937521?_trksid=p5411.c100170.m2943&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20140131123831%26meid%3D37e6ee64ba484444a2bcd86e3daeefae%26pid%3D100170%26rk%3D1%26rkt%3D3%26mehot%3Dpp%26sd%3D390944937521

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε ολους , εκανα μια παραγγελια απο ebay μια οθονη για s3, την εβαλα και δεν δουλευε και ετσι ανοιξα case .

 

Μου εστειλε ο πωλητης και μου ειπε να τ επιστρεψω το αντικειμενο αλλα ειναι κολημενοστο σασι και ετσι δεχτηκε να μν του το επιστρεψω αλλα παρο αυτα ανοιξε return .

μετα μου εστειλε το παρακατω μηνυμα : Dear customer,we will ship a new one to you today,please kindly contact us 3 days later on ebay,we will give you the new tracking number for it,please kindly close the return as you don t need to help us return it back my friend,waiting for your news,we must do our best to help you,yours sincerely..

 

Τι λετε να κανω ?

Η παραγγελια εγινε στις 1/3 εφτασε 16-3 , το case πρεπει να κλεισει μεχρι 22/3 .

 

Ευχαριστω για την βοηθεια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τ case σήμερα είναι η τελευταία μέρα .

Αν έρθει το tracking number δεν είμαι καλυμμένος μήπως είναι πάλι ελλαττωματικό ;

Δεν μπορώ ν τ περιμένω κ αν ξανά είναι ελαττωματικό να ξανανοίξω case ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας,

 

Θα ήθελα να ρωτήσω μήπως γνωρίζετε κάποιον αξιόπιστο πωλητή για USB flash κατά προτίμηση 64 gb γιατί έχω αγοράσει 2-3 μούφες και έχω προβληματιστεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας,

 

Θα ήθελα να ρωτήσω μήπως γνωρίζετε κάποιον αξιόπιστο πωλητή για USB flash κατά προτίμηση 64 gb γιατί έχω αγοράσει 2-3 μούφες και έχω προβληματιστεί...

Νομίζω πως είναι καλύτερα να κοιτάξεις αγορά από Ελλάδα.

Πχ https://www.skroutz.gr/s/4063165/Kingston-DataTraveler-G4-64GB.html

 

Και γενικά έχω παρατηρήσει πως σε microsd + usb flash drive είναι αρκετά καλές οι τιμές από Ελλάδα. Ή αν σε χαλάει τόσο, δες mymemory.co.uk μιας και σε τέτοια είδη αποφεύγω ebay.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Έκανα παραγγελία ενός προιόντος από το ebay πριν σχεδόν 2 μήνες και ακόμα δεν το έχω παραλάβει. Άνοιξα θέμα ότι δεν το έχω παραλάβει και ζήτησα refund. Ο πωλητής μου πρότεινε αντί για refund να μου το ξαναστείλει και δέχτηκα. Μου γράφει όμως στο τελευταίο μήνυμα:

 

Dear friend,thanks for your letter,you should close the case first,then take a message to us,we will reship it to you in 24 hours,anything contact us,have a nice day!"

If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.

You can also view the details of this request in the Resolution Center.

 

Αν κλείσω εγώ το θέμα όπως μου λέει, πως θα είμαι καλυμμένος σε περίπτωση που δεν έρθει ή δεν στείλει καθόλου ούτε το δεύτερο δέμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις στην προηγούμενη σελίδα υπάρχει κουβέντα και ανάλυση ότι σε περίπτωση που ανοίγουμε case πάντα επιλέγουμε refund και όχι resend και επιμένουμε σ' αυτή την επιλογή για να είμαστε καλυμμένοι 100%. Διάβασε τι έχει γραφεί από εδώ και μέχρι το post #8023.

 

Είτε το κλείσεις το case, είτε το αφήσεις να κλείσει από μόνο του (21 μέρες αφότου ανοίχτηκε), αν πάλι πάει κάτι στραβά με την παραγγελία δεν θα έχεις καμία κάλυψη και θα εξαρτάσαι μόνο από το πόσο καλοπροαίρετος είναι ο πωλητής ή όχι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα παραγγελία ενός προιόντος από το ebay πριν σχεδόν 2 μήνες και ακόμα δεν το έχω παραλάβει. Άνοιξα θέμα ότι δεν το έχω παραλάβει και ζήτησα refund. Ο πωλητής μου πρότεινε αντί για refund να μου το ξαναστείλει και δέχτηκα. Μου γράφει όμως στο τελευταίο μήνυμα:

 

Dear friend,thanks for your letter,you should close the case first,then take a message to us,we will reship it to you in 24 hours,anything contact us,have a nice day!"

 

If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.

 

You can also view the details of this request in the Resolution Center.

 

Αν κλείσω εγώ το θέμα όπως μου λέει, πως θα είμαι καλυμμένος σε περίπτωση που δεν έρθει ή δεν στείλει καθόλου ούτε το δεύτερο δέμα;

Μιλησες καθολου με τον πωλητη ή με την μια πάτησες το κουμπι του case?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλησες καθολου με τον πωλητη ή με την μια πάτησες το κουμπι του case?

 

Στα δεξιά της παραγγελίας εκεί που λέει More actions πάτησα I didn't receive it. Αυτό είναι το λεγόμενο case;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, εκανα κατι αγορες στις 18/2 μεσω του "κολπου" οπου κανεις request payment κλπ. και ηταν κομπλε. Πηγα σημερα να ξανα αγορασω καποια πραγματα αλλα παρατηρησα οτι δεν δουλευει πλεον αυτο το κολπο οποτε δεν μπορω να βαλω λεφτα στο paypal και κατ'επεκταση να αγορασω αυτα που θελω απο το ebay.

 

Υπαρχει καποιος αλλος τροπος να κανω τις αγορες μου; Ελληνικη ειναι η καρτα μου και υποκεινται στην τραπεζα Πειραιως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...