Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν τον πλήρωσες μέσω other, είναι το ίδιο πράγμα. Μέσω πιστωτικής έδωσες την πληρωμή ή μήπως απλά πάτησες "other"? Αν δεν έχεις πληρώσει ακόμα, πάτα μέσω paypal και πλήρωσε τον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

οταν επελεξα το other μου ηρθε email που ελεγε "I will send payment to the following address: ΧΧΧΧ " δεν εχω δωσει αριθμο καρτας.Να τον πληρωσω τωρα με paypal? το προβλημα ειναι οτι φοβαμαι μην τον πλρωσω 2 φορες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού δεν τον έχεις πληρώσει ακόμα τί φοβάσαι? Προφανώς σου έστειλε διέυθυνση για να στείλεις κάποια ταχυδρομική επιταγή ή στοιχεί τράπεζας για κατάθεση, σωστά? Στείλτου μήνυμα και πεστου ότι έκανες λάθος και προτιμάς να πληρώσεις μέσω paypal. Ρώτα τον το συνολικό ποσό που χρωστάς και πήγαινε στο paypal και στείλτα στο username του. Είναι απλά τα πράγματα. Μην πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια dispute μετα απο ποσες μερες μπορεις να ανοιξεις ?

 

Αγορασα αυτο απο αυτον http://cgi.ebay.com/New-Plantronics-Voyager-855-Stereo-Bluetooth-Headset_W0QQitemZ150206982792QQihZ005QQcategoryZ133231QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Και τα πραγματα εχουν ως εξεις. Τον ρωτησα αυτα που ηθελα ολα οκ, τον πληρωνω με buy now την δευτερα. Στη δημοπρασια του λεει same day, or next day shiping. Τον ροταω την τριτη αν ολα οκ, με λεει οτι ετοιμασε το πακετο να το στηλει τεταρτη 16. Τον ροταω Πεμπτη για το track code , με λεει οτι δεν το εστηλε γιατι με tracking code θα μπορουσε να το στηλεη απο δευτερα οποτε και διαλεξε να το στηλει απο δευτερα για να εχω tracking code. Τον ρωτησα χτες παλι αν ολα οκ δεν απαντησε ακομα.

 

Anyway ξεφυγε. Δεν θα ανοιξω dispute απλα θελω να ξερω μετα απο ποσες μερες μπορω να το κανω. Τωρα ακομα και αν το στηλει αυτος, οταν μου ερθει τι feedback να του αφησω ενω εκανε 1 βδομαδα+ να το στηλει ? Positive ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με λεει οτι δεν το εστηλε γιατι με tracking code θα μπορουσε να το στηλεη απο δευτερα οποτε και διαλεξε να το στηλει απο δευτερα για να εχω tracking code. Τον ρωτησα χτες παλι αν ολα οκ δεν απαντησε ακομα.

Ελπιζω να καταλαβαινεις οτι αυτο που σου ειπε ειναι bullshit και ψεμματα. Στειλε του ενα email και απειλησε τον οτι αν δε το παρεις μεχρι τελος της εβδομαδας, θα κανεις dispute και θα του αφησεις negative feedback, και θα δεις ποσο γρηγορα θα σου απαντησει. Dispute εχεις δικαιωμα να κανεις μεσα σε 45 ημερες απο την ημερομηνια πληρωμης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ είναι η διαδικασία:

http://pages.ebay.com/help/tp/inr-snad-process.html

 

Μπορείς να ανοίξεις dispute μετά από 10 μέρες όπως αναφέρεται. Πάντως καλό θα είναι να δείχνουμε υπομονή (χωρίς βέβαια να χάνουμε και τις προθεσμίες) αφού εμπλέκονται πολλοί εξωγενείς παράγοντες σε μία ηλεκτρονική συναλλαγή από το Ebay.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ είναι η διαδικασία:

http://pages.ebay.com/help/tp/inr-snad-process.html

 

Μπορείς να ανοίξεις dispute μετά από 10 μέρες όπως αναφέρεται. Πάντως καλό θα είναι να δείχνουμε υπομονή (χωρίς βέβαια να χάνουμε και τις προθεσμίες) αφού εμπλέκονται πολλοί εξωγενείς παράγοντες σε μία ηλεκτρονική συναλλαγή από το Ebay.

Οταν ο αλλος σε δουλευει δε δειχνεις καμμια υπομονη και κατανοηση. Επισης δεν εμπλεκεται κανενας εξωγενης παραγοντας στις ηλεκτρονικες συναλλαγες απο το ebay. Αν ο πωλητης παρει τα χρηματα του σημερα, αυριο, αντε μεθαυριο πρεπει να ταχυδρομησει εκτος κι αν εχουν απεργια τα ταχυδρομεια. Αλλο καπελο το ποσες μερες θα κανει να φτασει το πακετο. Ο πωλητης ομως οφειλει να ειναι σωστος και γρηγορος στις αποστολες του, οπως επισης πρεπει να απανταει γρηγορα στα μέιλ που δεχεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν ο αλλος σε δουλευει δε δειχνεις καμμια υπομονη και κατανοηση. Επισης δεν εμπλεκεται κανενας εξωγενης παραγοντας στις ηλεκτρονικες συναλλαγες απο το ebay. Αν ο πωλητης παρει τα χρηματα του σημερα, αυριο, αντε μεθαυριο πρεπει να ταχυδρομησει εκτος κι αν εχουν απεργια τα ταχυδρομεια. Αλλο καπελο το ποσες μερες θα κανει να φτασει το πακετο. Ο πωλητης ομως οφειλει να ειναι σωστος και γρηγορος στις αποστολες του, οπως επισης πρεπει να απανταει γρηγορα στα μέιλ που δεχεται

 

Όλα αυτά είναι απόψεις σου και θα συμφωνούσα αν λειτουργούσαν όλα ιδανικά. Για μένα μου φτάνει να φτάσει ένα πακέτο έστω και καθυστερημένα (εξαρτάται και από που έρχεται) και ας μη μου έχει απαντήσει ο πωλητής ούτε σε ένα email (μου έχει τύχει με Γερμανούς πωλητές). Έτσι κι αλλιώς όλα αυτά αξιολογούνται χωριστά στο τέλος. Αυτό που λέω εγώ είναι να μην ανοίγουμε disputes για ψύλλου πήδημα γιατί θα καταντήσει όπως τα Ελληνικά Δικαστήρια και δεν θα μας παίρνουν τελικά στα σοβαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα μου φτάνει να φτάσει ένα πακέτο έστω και καθυστερημένα (εξαρτάται και από που έρχεται) και ας μη μου έχει απαντήσει ο πωλητής ούτε σε ένα email (μου έχει τύχει με Γερμανούς πωλητές).

Φιλε διαφωνω μαζι σου και ξερεις γιατι? Γιατι καποτε ο Ελληνας καταναλωτης θα πρεπει να αποκτησει σωστη καταναλωτικη συνειδηση,να γινει πολυ απαιτητικος, να τιμωρει τους κακους επαγγελματιες ασχετα αν αγοραζει απο το νετ η οχι, να ψαχνει για το value for money και ν αφησει τον ωχαδερφισμο. Οταν λοιπον ο Ελληνας αλλαξει τη σημερινη καταναλωτικη νοοτροπια του, να εισαι σιγουρος οτι και οι εταιρειες εδω θ αλλαξουν πολλα στη πολιτικη τους, απο το οικονομικο σκελος μεχρι το τροπο αντιμετωπισης του πελατη. Για τσεκαρε λιγο τα feedback διαφορων Αμερικανων πωλητων, να δεις πως πεφτουν τα negative απο τους Αμερικανους αγοραστες για ψυλλου πηδημα, για καθυστερηση αποστολης, για μη απαντηση σε μειλ, επειδη η συσκευασια ηταν λιγο τσαλακωμενη,επειδη τα ταχυδρομικα ηταν υπερβολικα κλπ κλπ.Ξερεις γιατι? Γιατι οι Αμερικανοι εχουν σωστη καταναλωτικη συνειδηση, γνωση της αξιας και της δυναμης των χρηματων τους και απαιτουν το απολυτο service, κατι που εμεις δε το κανουμε. Εγω λοιπον δε θα ανεχομουν ποτε 10 ημερες μετα τη πληρωμη να μην εχει ταχυδρομηθει ακομα αυτο που αγορασα. Εσυ αντιθετα λες ας ερθει εστω και καθυστερημενα. Καποιος απο τους δυο μας σκεφτεται λαθος. Το ποιος ας το κρινουν αυτοι που μας διαβαζουν. Επισης το αν λειτουργουν εδω ολα ιδανικα η οχι, εξαρταται απο εμας, ολους μας ομως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τσεκαρε λιγο τα feedback διαφορων Αμερικανων πωλητων, να δεις πως πεφτουν τα negative απο τους Αμερικανους αγοραστες για ψυλλου πηδημα, για καθυστερηση αποστολης, για μη απαντηση σε μειλ, επειδη η συσκευασια ηταν λιγο τσαλακωμενη,επειδη τα ταχυδρομικα ηταν υπερβολικα κλπ κλπ.Ξερεις γιατι? Γιατι οι Αμερικανοι εχουν σωστη καταναλωτικη συνειδηση και γνωση της αξιας και της δυναμης των χρηματων τους. Εγω λοιπον δε θα ανεχομουν ποτε 10 ημερες μετα τη πληρωμη να μην εχει ταχυδρομηθει ακομα αυτο που αγορασα. Εσυ αντιθετα λες ας ερθει εστω και καθυστερημενα. Καποιος απο τους δυο μας σκεφτεται λαθος. Το ποιος ας το κρινουν αυτοι που μας διαβαζουν. Επισης το αν λειτουργουν εδω ολα ιδανικα η οχι, εξαρταται απο εμας, ολους μας ομως

 

Για το συγκεκριμένο δεν γνωρίζουμε αν έχει ταχυδρομηθεί μετά από 10 μέρες. Και που ξέρεις αν ο πωλητής το έστειλε με πιο γρήγορο τρόπο αποστολής επειδή καθυστέρησε? Και γω δεν είπα ποτέ όχι στην αυστηρή αξιολόγηση. Είπα όχι στα βεβιασμένα disputes. Όσο για την καταναλωτική συνείδηση των Αμερικάνων έχεις δίκιο, μερικοί (όχι μόνο Αμερικάνοι) κάνουν αρνητική αξιολόγηση για ψύλλου πήδημα. Για δες όμως και το δικό τους feedback. Ο πωλητής μπορεί να προχωρήσει σε negative counter-feedback έτσι γιατί γουστάρει. Το eBay νίπτει τας χείρας του σ' αυτό και το πολύ πολύ αφήνεις μια σημείωση ή αλληλοαναιρούνται οι αρνητικές μετά από συνεννόηση. Το θέμα είναι τι προτιμάς. Λίγες μέρες καθυστέρηση, (επαναλαμβάνω ότι δε μιλάω για ακραίες καθυστερήσεις) ή πιθανή αμαύρωση του profil σου με πιθανές άδικες αρνητικές αξιολογήσεις?

Εσύ αποφασίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συγκεκριμενο πακετο απο τα λεγομενα του Greek, δεν ειχε ταχυδρομηθει τουλαχιστον μια εβδομαδα απο τη πληρωμη. Το χειροτερο ομως ηταν οτι οταν ο πωλητης τη Πεμπτη του λεει οτι ξερεις για να στο στειλω με trackable method, πρεπει να περιμενεις τη Δευτερα, ε αυτο ειναι απαραδεκτο. Γιατι δλδ τα ταχυδρομεια μονο Δευτερες παραλαμβανουν τετοιου ειδους αποστολες? Ψεμματα και κοροιδιες.Αλλωστε ουτε κι εγω του ειπα να κανει dispute. Ειπα να του στειλει μέιλ και να τον προειδοποιει. Οσο για τα feedback που λες, εαν λοιπον ενας πωλητης φαει καμια εκατοστη αρνητικα απο 100 αγοραστες και τους αφησει negative κι αυτος, ποιος θα εχει το προβλημα, οι εκατο αγοραστες με 1 αρνητικο ο καθενας η ο πωλητης με 100 αρνητικα απο διαφορους? Να εισαι σιγουρος οτι ο πωλητης ειναι τελειωμενος με αυτο το ID. Επισης ειναι πολυ ασχημο να στελνεις μειλ στο πωλητη ρωτωντας κατι και να μη παιρνεις απαντηση. Σε φτυνει κυριολεκτικα. Ειναι σα να σου λεει, στα πηρα και τωρα σε γραφω. Αυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά την βοήθεια σας. Αγόρασα ένα αντικείμενο το οποίο δεν δουλευει σωστά. Ο πωλητής είναι από UK ενώ το αντικείμενο στάλθηκε από Hong Kong. Αν τον πω να μου στείλει άλλο πως θα γίνει; Θα πρέπει να το στείλω πίσω με δικά μου έξοδα και να μου στείλει αυτός άλλο; Τι ακριβώς μπορώ να του πω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά την βοήθεια σας. Αγόρασα ένα αντικείμενο το οποίο δεν δουλευει σωστά. Ο πωλητής είναι από UK ενώ το αντικείμενο στάλθηκε από Hong Kong. Αν τον πω να μου στείλει άλλο πως θα γίνει; Θα πρέπει να το στείλω πίσω με δικά μου έξοδα και να μου στείλει αυτός άλλο; Τι ακριβώς μπορώ να του πω;

Αν πρόκειται για τον urextras επικοινώνησε μαζί του στο urextras at gmail com

και θέσε του το πρόβλημα. Το πιθανότερο είναι να σου στείλει άλλο, χρεώνοντάς σου μόνο τα μεταφορικά χωρίς να ζητήσει πίσω το παλιό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συγκεκριμενο πακετο απο τα λεγομενα του Greek, δεν ειχε ταχυδρομηθει τουλαχιστον μια εβδομαδα απο τη πληρωμη. Το χειροτερο ομως ηταν οτι οταν ο πωλητης τη Πεμπτη του λεει οτι ξερεις για να στο στειλω με trackable method, πρεπει να περιμενεις τη Δευτερα, ε αυτο ειναι απαραδεκτο. Γιατι δλδ τα ταχυδρομεια μονο Δευτερες παραλαμβανουν τετοιου ειδους αποστολες? Ψεμματα και κοροιδιες.Αλλωστε ουτε κι εγω του ειπα να κανει dispute. Ειπα να του στειλει μέιλ και να τον προειδοποιει. Οσο για τα feedback που λες, εαν λοιπον ενας πωλητης φαει καμια εκατοστη αρνητικα απο 100 αγοραστες και τους αφησει negative κι αυτος, ποιος θα εχει το προβλημα, οι εκατο αγοραστες με 1 αρνητικο ο καθενας η ο πωλητης με 100 αρνητικα απο διαφορους? Να εισαι σιγουρος οτι ο πωλητης ειναι τελειωμενος με αυτο το ID. Επισης ειναι πολυ ασχημο να στελνεις μειλ στο πωλητη ρωτωντας κατι και να μη παιρνεις απαντηση. Σε φτυνει κυριολεκτικα. Ειναι σα να σου λεει, στα πηρα και τωρα σε γραφω. Αυτα

 

Αν και δεν του μιλουσα απεθετηκα (δηλαδη για ποιο λογο εγινε εκεινο, η δεν το εστειλες σημερα κτλ. λεγωντας τον απλα αν το αντικειμενο εχει σταλει για το tracking code), αυτο ακριβως που ειχα πει εγινε, και εμενα με φανικε περιεργο πολυ αλλα ειπα κατσε ας ερθει η δευτερα μιας και μεσολαβουσε και σαββατοκυριακο. Τον εστειλα χτες μυνημα αν οκ σταλθηκε επηδει ειπε δευτερα και μεχρι και τωρα δεν με απαντησε.

 

Θα του στειλω τωρα ενα μυνημα για το να δω τι γινεται τελικα και να του πω πως μεχρι πεμπτη να μου εχει δωσει το tracking code, θα ανοιξω dispute.

 

Παντως μεχρι τωρα φενεται οτι με δουλευει γιατι και χτες επρεπε να με ειχε δωσει και το tracking code, και δεν απαντησε και σημερα...

 

Η απαντηση του που δεν το εστηλε τεταρτη (δευτερα ελαβε την πληρωμη, αν και στην δημοπρασια λεει, same or next day ship)

 

Hi,

I have confirmed the order with our office in Arizona and they told me that they can only provide a tracking number if they ship out on Monday. I would prefer you have a tracking number for the headset, so I informed them to ship it out on Monday w/ tracking from usps. At that time I can provide you with the tracking and it should take about 6 days to arrive to Greece.

Thank you for your purchase and I am sorry for the delay. If you have any questions or concerns, please contact me at anytime.

Sincerely,[/Quote]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...