Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν παιδια την πάτησα άσχημα στο ebay. Παρέλαβα μια οθόνη για iphone η οποία έχει πρόβλημα. Πήγα λοιπόν να ανοίξω ένα return μιας και πληρώνει ο πωλητής τα μεταφορικά , αλλά μετά λέω καλύτερα να ανοίξω case μπας και βρεθεί άκρη απο εκεί. Ακύρώνω λοιπόν το return αλλα μόλις πάω να κάνω case μου λέει το θέμα έχει κλέισει γιατί ακυρώθηκε το return. Στην αρχή νόμιζα οτι είναι bug του ebay. Στέλνω λοιπόν μήνυμα στο Customer support και μου λένε οτι επειδή ακύρωσα το return δε μπορώ να κάνω ούτε case ούτε return ούτε refund!!!!! Πήρα τα αρχίδια μου πανηγυρικά που λένε!!!!!  Λέω του πούστη θα συνενοηθώ κατευθείαν με τον πωλητή και θα πρυτανευσει η λογική. Ο πωλητής όμως ενω στην αρχή μου πρότεινε refund η return , μόλις κατάλαβε οτι είμαι ακάλυπτος έγινε άφαντος! Πωλητής με 180 χιλιάδες αστέρια!!!

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

περίεργα τα πράγματα με τα tracking.. δεν ειναι στανταρ ποτε θα δείξουν κ που..καμια φορά δεν δουλεύουν ποτε!

αλλα της αυστραλιας το post θα σου δείξει την πορεία μόλις μπει το πακετο στη χωρα.

απ οτι καταλαβαίνω δεν εχει μπει ακομα.

τουλάχιστον στο εβαυ βάλε σαν carrier το post της αυστραλιας.


Λοιπόν παιδια την πάτησα άσχημα στο ebay. Παρέλαβα μια οθόνη για iphone η οποία έχει πρόβλημα. Πήγα λοιπόν να ανοίξω ένα return μιας και πληρώνει ο πωλητής τα μεταφορικά , αλλά μετά λέω καλύτερα να ανοίξω case μπας και βρεθεί άκρη απο εκεί. Ακύρώνω λοιπόν το return αλλα μόλις πάω να κάνω case μου λέει το θέμα έχει κλέισει γιατί ακυρώθηκε το return. Στην αρχή νόμιζα οτι είναι bug του ebay. Στέλνω λοιπόν μήνυμα στο Customer support και μου λένε οτι επειδή ακύρωσα το return δε μπορώ να κάνω ούτε case ούτε return ούτε refund!!!!! Πήρα τα αρχίδια μου πανηγυρικά που λένε!!!!!  Λέω του πούστη θα συνενοηθώ κατευθείαν με τον πωλητή και θα πρυτανευσει η λογική. Ο πωλητής όμως ενω στην αρχή μου πρότεινε refund η return , μόλις κατάλαβε οτι είμαι ακάλυπτος έγινε άφαντος! Πωλητής με 180 χιλιάδες αστέρια!!!

 

 

επικοινώνησε ξανά μαζι του κ πες του οτι αν δεν σου κάνει refund θα αφήσεις αρνητικό.

στο paypal προσπάθησες? 

Δημοσ.

περίεργα τα πράγματα με τα tracking.. δεν ειναι στανταρ ποτε θα δείξουν κ που..καμια φορά δεν δουλεύουν ποτε!

αλλα της αυστραλιας το post θα σου δείξει την πορεία μόλις μπει το πακετο στη χωρα.

απ οτι καταλαβαίνω δεν εχει μπει ακομα.

τουλάχιστον στο εβαυ βάλε σαν carrier το post της αυστραλιας.

 

Ναι κι εγώ αυτό καταλαβαίνω, ότι δεν έχει μπει ακόμα στην Αυστραλία το πακέτο για αυτό δεν γίνεται track από Australian post. 

 

Το θέμα είναι ότι το έστειλα 9 Φλεβάρη και ακόμα δεν έχει φτάσει Αυστραλία?

Δημοσ.

ε δεν ειναι κ πολυ..8 μερες - 2 το σκ... βιάζεσαι!

μπορείς αν συνεχίσει να αγνοείτε να παρεις τηλ στα ελτα (8001182000) κ δίνεις tracking κ σ λενε κατι τις..

  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν παιδια την πάτησα άσχημα στο ebay. Παρέλαβα μια οθόνη για iphone η οποία έχει πρόβλημα. Πήγα λοιπόν να ανοίξω ένα return μιας και πληρώνει ο πωλητής τα μεταφορικά , αλλά μετά λέω καλύτερα να ανοίξω case μπας και βρεθεί άκρη απο εκεί. Ακύρώνω λοιπόν το return αλλα μόλις πάω να κάνω case μου λέει το θέμα έχει κλέισει γιατί ακυρώθηκε το return. Στην αρχή νόμιζα οτι είναι bug του ebay. Στέλνω λοιπόν μήνυμα στο Customer support και μου λένε οτι επειδή ακύρωσα το return δε μπορώ να κάνω ούτε case ούτε return ούτε refund!!!!! Πήρα τα αρχίδια μου πανηγυρικά που λένε!!!!!  Λέω του πούστη θα συνενοηθώ κατευθείαν με τον πωλητή και θα πρυτανευσει η λογική. Ο πωλητής όμως ενω στην αρχή μου πρότεινε refund η return , μόλις κατάλαβε οτι είμαι ακάλυπτος έγινε άφαντος! Πωλητής με 180 χιλιάδες αστέρια!!!

 

κάνε μια άλλη αγορά (το πιο φθηνό που έχει) από τον ίδιο πωλητή και άφησε του αρνητική αξιολόγηση περιγράφοντας στα σχόλια την προηγούμενη περίπτωση.

Δημοσ.

Χάθηκε το δέμα, δεν το παρέλαβα ποτέ και δεν εμφανίστηκε ποτέ στο tracking history. Πέρασαν 2 μήνες από τότε που εγινε η παραγγελία. Ηθελα να μπω να ζητήσω refund αλλά έχει εξαφανιστεί το purchase history. Δεν βρίσκω πουθενά το item, παρά μόνο κάτι μέιλ που είχα ανταλλάξει με τον seller. Πώς πάω για refund?

Δημοσ.

<p>κάνε μια άλλη αγορά (το πιο φθηνό που έχει) από τον ίδιο πωλητή και άφησε του αρνητική αξιολόγηση περιγράφοντας στα σχόλια την προηγούμενη περίπτωση.</p>

Γιατί να κάνει καινουρια αγορά; Μπορεί να αφήσει αρνητικό κ για την οθονη

 

Sent from my iPhone using Insomnia

<p>Χάθηκε το δέμα, δεν το παρέλαβα ποτέ και δεν εμφανίστηκε ποτέ στο tracking history. Πέρασαν 2 μήνες από τότε που εγινε η παραγγελία. Ηθελα να μπω να ζητήσω refund αλλά έχει εξαφανιστεί το purchase history. Δεν βρίσκω πουθενά το item, παρά μόνο κάτι μέιλ που είχα ανταλλάξει με τον seller. Πώς πάω για refund?</p>

Απο τι στιγμή που πέρασαν 2μηνες δεν μπορεις να Ζητήσεις refund , oυτε feedback μπορεις να αφήσεις.

Αν θες να δεις την αγορά πας στο purchase history κ μετα βρίσκεις εκεί που λεει see orders from κ επιλέγεις 2014 αντί για το last 60 days

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Να ρωτήσω κατι περι ebay, οσο αφορα καποια σεναρια.

Πως τσεκαρει το ebay οτι το αντικείμενο που εχω παραλάβει ειναι ακριβως οπως το εδειχνε ο πωλητής? Δλδ, σε ερώτηση που μου εκανε ενας φιλος για περι ebay/paypal, με ρωτάει Αν παραλάβει ενα δεμα πχ Ps4 anniversary edition, το ανοιξει βγαλει απο μεσα τα official parts και βαλει το παλιο psOne, βγαζει φωτογραφία και την δείχνει στο ebay οτι κοιταξτε οταν ανοιξα το κουτι τι βρηκα μεσα! Τοτε τι θα κανει το ebay σε αυτην την περίπτωσης/κουτοπονηριας του αγοραστή??

Δεν ήξερα τι να απαντήσω μιας και δεν ξερω πως λειτουργεί η εγκυρότητα αγορας στο ebay.

Δημοσ.

Να ρωτήσω κατι περι ebay, οσο αφορα καποια σεναρια.

Πως τσεκαρει το ebay οτι το αντικείμενο που εχω παραλάβει ειναι ακριβως οπως το εδειχνε ο πωλητής? Δλδ, σε ερώτηση που μου εκανε ενας φιλος για περι ebay/paypal, με ρωτάει Αν παραλάβει ενα δεμα πχ Ps4 anniversary edition, το ανοιξει βγαλει απο μεσα τα official parts και βαλει το παλιο psOne, βγαζει φωτογραφία και την δείχνει στο ebay οτι κοιταξτε οταν ανοιξα το κουτι τι βρηκα μεσα! Τοτε τι θα κανει το ebay σε αυτην την περίπτωσης/κουτοπονηριας του αγοραστή??

Δεν ήξερα τι να απαντήσω μιας και δεν ξερω πως λειτουργεί η εγκυρότητα αγορας στο ebay.

 

To εβαυ και κυρίως το παυπαλ στηρίζεται στον αγοραστή(αυτός ειναι η δύναμη) και στην καλη του πίστη, το παραπανω που περιγράφεις δεν ειναι κουτοπονηριά αλλα απατεωνιά και καλο ειναι να μην συμβαίνει γιατι οπως καταλαβαίνεις αν γινει απο πολλους αυτοι το καταλαβαίνουν γιατι βλέπουν μερικα πράγματα που εσυ και εγω δεν βλέπουμε.

 

Αυτο εχει σαν συνεπεια αποκλεισμούς λογαριασμών, ακομα και χωρών απο κάποιους πωλητες

 

...παρ' ολα αυτα αν το κανεις υπάρχουν δυο πιθανότητες, η να παρεις τα χρηματα πισω αφου βεβαια το επιστρέψεις(δυσκολο γιατι εχεις κανει μλκια) η να παρεις ενα μερος αυτών λέγοντας οτι δεν ειναι αυτο που παράγγειλες

  • Like 1
Δημοσ.

το request total  ειναι οτι "ζητάς το συνολο" για να πληρώσεις.

ενα βήμα πριν τη πληρωμή καπου σ εχει την επιλογή να ζητήσεις το σύνολο που εχεισ συμφωνήσει ν πληρώσεις

αυτο χρησιμεύει π.χ, σε περιπτώσεις σαν τι δικη σου. οταν δλδ το αναγραφόμενο ειναι διαφορετικό με της συμφωνίας,,

 

Λοιπον. Μου ήρθε το σύνολο και είμαι ένα κλικ μακριά από την πληρωμή. Μέχρι που είδα αυτό...

 

post-208268-0-25947100-1424376318_thumb.jpg

 

 

Τι σημαίνει? Όταν λέει οτι ο πωλητής έχει την ευθύνη, σε περίπτωση μαλακίας δεν μπορώ να κάνω refund???

Δημοσ.

διορθώστε με αν κανω λάθος αλλα αυτο ειναι γραμμένο σε καθε listing που exει αλλαχτεί (revise) κ σημαίνει οτι ο πωλητής παίρνει την ευθύνη όσων γράφει..

οτι ειναι αληθές κ αν λεει μπούρδες πληρώνει τις μαλκιες του..

Δημοσ.

Μηπως παίζει ρόλο που είχε αλλάξει την αγγελία του, επειδή δεν είχε βάλει κατώτερο όριο αγοράς? 

 

Εγω τελικά να το πάρω? τι λέτε?

Δημοσ.

διορθώστε με αν κανω λάθος αλλα αυτο ειναι γραμμένο σε καθε listing που exει αλλαχτεί (revise) κ σημαίνει οτι ο πωλητής παίρνει την ευθύνη όσων γράφει..

οτι ειναι αληθές κ αν λεει μπούρδες πληρώνει τις μαλκιες του..

 

ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ !!!

 

Επίσης να πω οτι αυτο το προσθέτει το εβαυ και δεν μπορεί να το αφαιρέσει, και προφανώς υποδηλώνει οτι το εβαυ δεν εχει καμια ευθύνη για το πως περιγράφει ο καθε πωλητής το προϊόν που πουλάει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδια να πω κι εγω το παραπονο μου για εναν πωλητη (china) που προφανως εχει καταστημα και τεραστιο stock και δε ξερει τι του γινεται. Μαλιστα λειπει λεει διακοπες και στα μαιλ εχει 4 ατομα να απαντανε (ετσι λεει το αυτοματο εμαιλ που ερχεται οτι ο πωλητης ειναι out of office).
Πηρα για την κοπελα μου 2 λουρακια 10μετρα για κατασκευες βραχιολιων. Αυτά συγκεκριμένα! Ενα μαυρο κοστους 2,79$ και ενα που αναφεροταν ως natural white 3,59$ το οποιο στις φωτο φαινοταν ανοιχτο μπεζ. Μου ερχεται λοιπον το μαυρο μια χαρα αλλα το αλλο ηρθε κατασπρο! Μπαινω να ξαναδω τι παραγγειλα και τις φωτοφραφιες στο ebay και εκτος του οτι ειχα παραγγειλει το 'natural white' που φαινοταν μπεζακι, ο συγκεκριμενος πωλητης δεν πουλαει καν ασπρα λουρακια! Του στελνω μηνυμα με φωτο απο αυτο που ελαβα και ελεγε σορρυ και σορρυ θα εγινε μπερδεμα και πες μας τι θες να κανουμε κλπ και θα σου επιστρεψω λεει τα μισα λεφτα για αποζημιωση. Εγω καταλαβα οτι εννοουσε τα λεφτα για το ενα λουρακι που ηταν λαθος και οχι για τα δυο (για αυτο και ειπε την λεξη half). Τον ρωταω λοιπον αν ηταν λαθος η φωτο η αν οντως υπαρχει το χρωμα της φωτο και αν υπαρχει να μου το στειλουν και δε θελω refund σε αυτη τη περιπτωση αλλα πως εγω δε μπορω να του στειλω πισω το λαθος γιατι δε συμφερει το κοστος των μεταφορικων. (Αμα ειναι να δωσω και κανα 3αρι ευρο για αποστολη ε χεσε μεσα δηλαδη) Με εστειλε αδιαβαστο ο τυπας οταν πριν απο λιγο παρελαβα refund το ΜΙΣΟ ποσο απο το 1 λουρακι, δηλαδη 1,79$… Ρε παδια οκ δεν ειναι τα λεφτα το θεμα, αλλα δεν ειναι γυφτια αυτο το πραγμα; Δικο του λαθος ειναι στην τελικη. Ειτε εγινε μπερδεμα ειτε ηταν λαθος η φωτογραφια. Δεν εχω βαλει ποτε αρνητικη βαθμολογια αλλα το σκεφτομαι τωρα, εσεις πως το βλεπετε; 

 

Ξαναστέλνω τώρα μήνυμα να του υπενθυμίσω ότι το λάθος είναι δικό του και πως με τα λεφτά που μου επέστρεψε δεν μπορώ ούτε να αγοράσω ξανά το χρώμα που θέλω ακόμα και από άλλον πωλητή που μπορεί να μου παρέχει ίσως περισσότερη αξιοπιστία. (αυτό ακριβώς θα του πω) 

Εγώ φταίω που του απάντησα θετικά στην ερώτηση που μου έκανε αρχικά αν μπορώ να χρησιμοποιήσω το άσπρο που παρέλαβα... Βέβαια δεν ήμουν εντελώς θετικός. Του είπα ότι οκ θα το χρησιμοποιήσω αλλά θέλω το άλλο χρώμα διότι έχω αγοράσει χάντρες για εκείνο τον συνδιασμό... Αλλά πάλι εγώ φταίω που δε του είπα ότι δε το θέλω και θα το πετάξω να πάει στο διάολο.  :mad:  Νιώθω εντελώς βλάκας και μόνο και μόνο επειδή μάλλον είναι επιχείριση και προσπαθούν να γλιτώσουν 3,59 δολάρια από εμένα για λάθος δικό τους που στην τελική δε θα τους κόστιζε και τίποτα θα τους κράξω δεν αντέχω. Τι καταφέρανε δηλαδή με το να μου επιστρέψουν 1,8 δολάρια; Να με εκνευρίσουν περισσότερο...

Επεξ/σία από .::NikoS::.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...