d_gkal Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 αναλογως την περιπτωση. ποτε δε ξες τι ειναι ο πωλητης! για αυτο κοιτας αξιολογησεις 1
gregdel Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Έχει δει κανείς τέτοιο μνμ στο ebay?? Πρόκειται για αντικείμενο που αγόρασα και προσπαθώ να δω την αγορά!!
d_gkal Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 αν εκανες την αγορα απ το com, σε εκεινο θα το δεις σε co.uk μπορει να μη φαινεται. για τσεκαρε το ξανα
NikosKallithea Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Αν δεν θυμάσαι απο που το πήρες, για να το δεις ψαχτο με τον αριθμό του, σε καποιο εβαυ θα στο βγάλει
JUST-GAMER Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Παραγγειλα αυτη τη μπαταρια πριν 10 μερες και μου ηρθε προχτες το θεμα ειναι ομως οτι τελικα δεν κανει για το κινητο και επειδη εστειλα προσωπικο μυνημα στον πωλητη και δεν μου απαντησε ποτε του εκανα paypal dispute με αποτελεσμα να μου απαντηση στο paypal οτι δεν μου κανει full refund αν δεν του γυρισω την μπαταρια με δικα μου εξοδα αποστολης(Παρολο που του προτεινα απλα να πληρωσει τα εξοδα αποστολης της μπαταριας που θα του στειλω πισω) αλλα το θεμα ειναι οτι αν πληρωσω εγω τα εξοδα αποστολης τοτε και τα λεφτα να μου γυρισει θα ειναι μια η αλλη αφου ειναι περιπου το ιδιο μην πω μεγαλυτερο ποσο τα εξοδα αποστολης απ' οσο κοστιζε η μπαταρια για να ερθει. Τι μπορω να κανω αφου εχω μετατρεψει το dispute σε claim και τωρα ειναι στη φαση που περιμενει να του πω το track id της αποστολης της μπαταριας σε αυτον για να μου επιστρεψει ολο το ποσο πισω.
Prospector8 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Κατι τέτοιο είχα ρωτήσει και εγώ λιγο πιο πισω, ποιος είναι ο φθηνότερος τροπος επιστροφής ενος προϊόντος το οποιο ειναι κάτω απο ενα κιλο? Μπορω να το στείλω και με ταχυδρομείο? Γενική ταχυδρομική?
eddie1996 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Παραγγειλα αυτη τη μπαταρια πριν 10 μερες και μου ηρθε προχτες το θεμα ειναι ομως οτι τελικα δεν κανει για το κινητο και επειδη εστειλα προσωπικο μυνημα στον πωλητη και δεν μου απαντησε ποτε του εκανα paypal dispute με αποτελεσμα να μου απαντηση στο paypal οτι δεν μου κανει full refund αν δεν του γυρισω την μπαταρια με δικα μου εξοδα αποστολης(Παρολο που του προτεινα απλα να πληρωσει τα εξοδα αποστολης της μπαταριας που θα του στειλω πισω) αλλα το θεμα ειναι οτι αν πληρωσω εγω τα εξοδα αποστολης τοτε και τα λεφτα να μου γυρισει θα ειναι μια η αλλη αφου ειναι περιπου το ιδιο μην πω μεγαλυτερο ποσο τα εξοδα αποστολης απ' οσο κοστιζε η μπαταρια για να ερθει. Τι μπορω να κανω αφου εχω μετατρεψει το dispute σε claim και τωρα ειναι στη φαση που περιμενει να του πω το track id της αποστολης της μπαταριας σε αυτον για να μου επιστρεψει ολο το ποσο πισω. Λοιπόν δεν μπορείς να κάνεις τίποτα παρά μόνο να του το στείλεις με αριθμό αποστολής και να τον καταχωρήσεις στο paypal αλλιώς το κλείνεις και τέλος η υπόθεση, Κατι τέτοιο είχα ρωτήσει και εγώ λιγο πιο πισω, ποιος είναι ο φθηνότερος τροπος επιστροφής ενος προϊόντος το οποιο ειναι κάτω απο ενα κιλο? Μπορω να το στείλω και με ταχυδρομείο? Γενική ταχυδρομική? Ο καλύτερος τρόπος στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι το ταχυδρομείο με συστημένο δηλαδή να έχει αριθμός αποστολής(3-4 ευρώ στο σύνολο η αποστολή). Εάν θες να πάει πιο γρήγορα τότε πάρε τλφ την γενική ταχυδρομική που αυτή θα το παραδόσει η σε ups ή σε dhl όπου πληρώνεις περισσότερα. 1
JUST-GAMER Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Δηλαδη να ζητησω στον πωλητη να πληρωσει τα εξοδα αποστολης/επιστροφης δεν υπαρχει περίπτωση να δεχτει? Και αν στειλω μυνημα στο paypal για να αναφερω οτι εγινε πιστευεται θα αλλαξαι κατι?
eddie1996 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Δηλαδη να ζητησω στον πωλητη να πληρωσει τα εξοδα αποστολης/επιστροφης δεν υπαρχει περίπτωση να δεχτει? Και αν στειλω μυνημα στο paypal για να αναφερω οτι εγινε πιστευεται θα αλλαξαι κατι? Τι να γίνει δηλαδή? για εξήγησε το αυτό!
JUST-GAMER Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Να ζητησει απο τον πωλητη να πληρωσει τα εξοδα επιστροφης της μπαταριας αλλωστε δικο του λαθος ητανε οχι δικο μου.
mech35 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 να ρωτήσω, παρήγγειλα στις 31/10 ένα προστατευτικό κινητού από πωλητή στην Κίνα. Επειδή το κόστος ήταν γύρω στα 7€ είπα να μην δώσω τα παραπάνω 2$ για tracking number, το δέμα ακόμα όμως δεν έχει φτάσει. Εγώ να επικοινωνήσω με τον πωλητή ζητώντας (full refund, που σιγά μην το κάνει) ή να πάω κατευθείαν σε dispute και να συμφωνήσω από εκεί να περιμένω περισσότερες μέρες?
d_gkal Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 εισαι ηδη στο ~οριο των 45 ημερων. στειλε ενα μυνημα πρωτα. αν δεν απαντησει τοτε πανε σε dispute
mech35 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 στο μήνυμα του ζητάω refund ή απλά να του πω ότι πάω σε dispute?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα