vlahoskwn Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 αν αλλαξει την αγγελια και πει οτι στελνει ελλαδα μπορω να χασω τα λεφτα μου; μπορει να αλλαξει την αγγελια;
coolerman Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 αν αλλαξει την αγγελια και πει οτι στελνει ελλαδα μπορω να χασω τα λεφτα μου; μπορει να αλλαξει την αγγελια; Εαν εχεις ενδοιασμους..το στελνει-δεν το στελνει.. κοιταξε το feedback του..ποσες πωλησεις εχει! αν εχει 99% ειναι μια χαρα πωλητης..αν εχει κατω απο 95% θα συνιστουσα μην αγορασεις! ειναι στην κριση σου πλεον
vlahoskwn Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 εχει 100% βαθμολογια οι πωλησεις δεν ειναι ο αριθμος διπλα απο το ονομα; αν ναι εχει 827 πωλησεις
giasimera Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Αγόρασα μία οθόνη από Αγγλία (co.uk) και αφού πλήρωσα και όλα καλά,ο σκάμερ ζήτησε παραπάνω λεφτά για μεταφορικά.Του ζήτησα να μου βάλει τα χρήματα πισω,φοβήθηκα μήπως τη χαλάσει επίτηδες η μήπως μου βάλει χαλασμένη για εκδίκηση αν επέμενα. Τον περιμένω το μπούστη στη γωνία,να περάσει η βδομάδα που μπορώ να βάλω αρνητική. Κάτι απατεώνες που κυκλοφοράνε εκεί έξω...
coolerman Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 εχει 100% βαθμολογια οι πωλησεις δεν ειναι ο αριθμος διπλα απο το ονομα; αν ναι εχει 827 πωλησεις δεν πιστευω να σε "κοροιδεψει" εχει 100% αυτο ειναι το συνολο που εχει.. κοιτα το feedback as a seller τι εχει πουλησει!(εαν εχει πουλησει κατι)
vlahoskwn Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 κοιταξα ολες θετικες εκτος απο μια που ειναι γκρι τα λεφτα τα πηρες πισω giasimera; ααα και μια αρνητικη αλλα απαντησε απο κατω και του ειπε να εποικηνωσει ωστε να του δωσει τα λεφτα πισω
giasimera Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Ναι,τα πήρα. Θα τον άφηνα ήσυχο,αλλά σαν δικαιολογία επστροφής ο μπαγάσας έβαλε ότι μετάνοιωσα εγώ. Θα του τη τσαλακώσω τη μόστρα.
giasimera Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Ρε τη λούγκρα,είναι power user με 100% feedback και χέστηκε μπας και τον κράξω,που σίγουρα θα την έτρωγε. Πήγε ο μπαγάσας και ενώ μου έκανε πλήρη επιστροφή χρημάτων,μου έστειλε την οθόνη τελικά!Μου ήρθε email με invoice και ταυτόχρονη ενημέρωση dispatch!!! Άμα έρθει,θα του στείλω με το ζόρι τα λ7 του και στο καπάκι θα φάει μια ξεγυρισμένη αρνητική,που θα είναι όλη δικιά του.Θα τον αναγκάσω να αλλάξει όνομα για να ξανακερδίσει πίσω το 100% του. Μπορεί και να διαβάζει inso λέμε.
coolerman Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Ρε τη λούγκρα,είναι power user με 100% feedback και χέστηκε μπας και τον κράξω,που σίγουρα θα την έτρωγε. Πήγε ο μπαγάσας και ενώ μου έκανε πλήρη επιστροφή χρημάτων,μου έστειλε την οθόνη τελικά!Μου ήρθε email με invoice και ταυτόχρονη ενημέρωση dispatch!!! Άμα έρθει,θα του στείλω με το ζόρι τα λ7 του και στο καπάκι θα φάει μια ξεγυρισμένη αρνητική,που θα είναι όλη δικιά του.Θα τον αναγκάσω να αλλάξει όνομα για να ξανακερδίσει πίσω το 100% του. Μπορεί και να διαβάζει inso λέμε. ενημερωτικα και εντελως φιλικα.. εαν 'μοιραζεις" αρνητικες θα εχεις προβλημα και εσυ μετα..δεν θα σου στελνει κανενας πραγματα! αφου σου ηρθε η οθονη στειλε του τα χρηματα και μην βαζεις αξιολογηση! και βεβαια ποτε ξανα απο αυτον
funbreaker Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 ενημερωτικα και εντελως φιλικα.. εαν 'μοιραζεις" αρνητικες θα εχεις προβλημα και εσυ μετα..δεν θα σου στελνει κανενας πραγματα! αφου σου ηρθε η οθονη στειλε του τα χρηματα και μην βαζεις αξιολογηση! και βεβαια ποτε ξανα απο αυτον Οι πωλητές έχουν την δυνατότητα να κάνουν κι αυτοί σχόλια? Γιατί τότε μπορεί κάποιος να σου κάνει αρνητικό για αντίποινα και να αποτελέσει παράγοντα αποτροπής πωλήσεων από άλλους πωλητές.
moxalis Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Οι πωλητές έχουν την δυνατότητα να κάνουν κι αυτοί σχόλια? Γιατί τότε μπορεί κάποιος να σου κάνει αρνητικό για αντίποινα και να αποτελέσει παράγοντα αποτροπής πωλήσεων από άλλους πωλητές. Εννοείται πως μπορούν να αφήσουν αρνητικό feedback στον αγοραστή οι πωλητές, όπως και θα 'πρεπε. Δεν είναι πάντα οι αγοραστές τα θύματα στις συναλλαγές. Για να υπάρχει κίνητρο να πουλήσεις μέσω ebay πρέπει να παρέχεται και μία προστασία στους πωλητές με ανάλογο rating system. (Κάποιο σκάλωμα έχει φάει η παράθεση στο forum..)
giasimera Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Κοιτάξ' τε λίγο και τη δικιά μου περίπτωση και μετά βγάλτε συμπεράσματα: Βρήκα μια οθόνη με άριστη τιμή (50£ μεταχειρισμένη) και αντιμετωπίσιμα μεταφορικά (15£) για Ελλάδα.Στέλνω e-mail μέσω ebay για τον αν ταιριάζει στο laptop μου,παίρνω αμφισβητούμενη απάντηση (μακάρι νάξερε δηλαδή,απλώς με διαβεβαίωσε για τη μάρκα μόνο,όχι για το μοντέλλο...) και παρ' όλα αυτά προχωράω στην αγορά. Περιμένοντας ενημέρωση για αποστολή αφού (προ-πλήρωσα μέσω paypal),μούρχεται e-mail με αυτό που περιέγραψα,δηλαδή ζητούσε σε κλεισμένη αγοραπωλησία παραπάνω μεταφορικά.Αν αυτό δεν είναι σκαμεριά,τότε τί είναι; Του εξήγησα ότι η αγορά μου κατευθύνθηκε προς το προϊόν του με συνδυασμό την προσφερόμενη τιμή και τα μεταφορικά,οπότε δεν ήθελα να επιβαρυνθώ τα παραπανίσια έξοδα και θα κοιτούσα αλλού,φοβούμενος δε (όπως περιέγραψα) αν επέμενα να μου τη στείλει όπως συμφωνήσαμε,(μήπως έστελνε σκάρτη),του ζήτησα τα λ7 μου πίσω και να λήξει εκεί,πριν κάνω παράπονα στο paypal. Κοιτώντας και σε άλλα ομοειδή προϊόντα είδα τον ίδιο πωλητή να προσφέρει ίδιο προϊόν υποδέστερης κατάστασης πιό φθηνό (φυσικά...),αλλά με τα ίδια μεταφορικά.Είπαμε,πήρα τα λ7 μου πίσω σχεδόν αμέσως. Του το επισημαίνω και ρωτάω ταυτόχρονα αν πράγματι ισχύει αυτή η τιμή (15£) για Ελλάδα ή είναι η ίδια scamerιά όπως και με το προηγούμενο προϊόν,να ψάχνει δηλαδή για απεγνωσμένους αγοραστές και μετά να τεντώνει την τιμή μέχρις εκεί που νομίζει ότι τον παίρνει. Μου απάντησε με συγνώμη και ταυτόχρονη απόσυρση της Αγγελίας του. Προσπαθούσα να του βάλω αρνητική,εκθειάζοντας τη συμπεριφορά του,αλλά έπρεπε να περάσει μιά βδομάδα για να δεχτεί το σύστημα αρνητική ή ουδέτερη (μόνο θετική τα λαμόγια,προστασία προφανώς για τους τους power sellers). ...και μούρχεται αυτό που σας είπα,ότι δηλαδή μου στέλνει τελικά το προϊόν και μου παραθέτει ένα invoice,στο οποίο απουσιάζει παντελώς το tracking number... Τέτοιο μπούστη είχα καιρό να δω,δηλαδή κέρδισε ακόμα μία βδομάδα αβάντζο στις αρνητικές κριτικές,γιατί το σύστημα με δεσμεύει αυτόματα για μιά βδομάδα ακόμη,να μη μπορώ να του βάλω αρνητική εφ' όσον μου "έστειλε" (άλα τις φωτοσουπιά ο σκάμερ...) τα πράγματα. Είπαμε,μου έβαλε τα λεφτά πίσω,με τί ψυχή μούστειλε την οθόνη;Της γιαγιάς του; Καραπουστιά τεράστιου μεγέθους,ότι δηλαδή θα μασήσω,θα αφήσω μια βδομάδα ακόμη να περάσει,να και οι γιορτές που παγκόσμια καθυστερούν τα ταχυδρομεία,θα περασει πάνω από μήνας μέχρι να καταλάβω ότι δεν καθυστερούν τα ταχυδρομεία αλλά ότι απλά δεν μου έστειλε παρα μόνο ελπίδες και τέλος δεν θα μπορώ βάσει κανονισμών να του τσακίσω τη μόστρα,πέρασε ο καιρός δηλαδή. Δεν ξέρω για σας,αλλά με ξένο κώλο γίνομαι κι εγώ πούστης. Ο τυπάκος θα τη φάει την αρνητική του,ακόμα κι αν πράγματι λάβω την οθόνη.Απλά μόλις τη λάβω θα του στείλω τα λ7 του.Τέλος. Υ.Γ.Να σας το πω Ελληνικά.Πάτε σε ένα μαγαζί που έχει ταμπελάκι στο προϊόν και μετά τη πληρωμή σας ζητάνε ρεγάλο.Θα τα δώσετε ή θα τους πάτε γαμιώντας; Και το γελαδερό που λέτε,ότι δηλαδή θα με κακοχαρακτηρίσουν σαν αγοραστή,πού το είδατε γραμμένο;Θα αρνηθούν δηλαδή τα λ7 μου σε μελλοντικές μου αγορές;Μόνο αγοράζω απ' το e-bay,δεν πουλάω τπτ,ούτε καν eshop δεν έχω. Σε δωδεκάχρονα απευθύνομαι;Να ξέρω πως να σας αντιμετωπίσω δηλαδή.... Υ.Γ.2Αυτό που μου την έδωσε πιό πολύ δεν είναι το "λάθος" του σε σχέση με την τιμολόγηση των μεταφορικών,αλλά η δικαιολογία του,ότι εγώ μετάνοιωσα στην αγορά μου,χωρίς αναφέρει την εκ των υστέρων και με κλεισμένη πώληση την υπαναχώρησή του εις βάρος μου. Και κάτι άλλο (ένα -ένα τα βλέπω...),το e-mail επιβεβαίωσης την (δήθεν) αποστολής (εκ νέου) της οθόνης δεν ακολούθησε τα επίσημα κανάλι μέσω ebay,αλλά σκέτο μέσω yahoo.Ο νοών νοείτω. > Case details Item: CHUNGWHA CLAA201WA04A SONY VGC-JS4EF/Q JS4EF/S 20.1" GLOSS LCD SCREEN TIER 2 ( 140798465559) View purchased item - opens in a new window or tab Transaction end: 12-Dec-2012 Seller: Seller name: lap-tech-uk Case type: Cancel transaction Case status: Closed. You agreed to seller's request to cancel the transaction. Where would you like to go next? Previous messages eBay 13-Dec-12 at 13:02:41 GMT This case is closed. The buyer has accepted the seller's request to cancel this transaction. mmmmmmmmmm 13-Dec-12 at 13:02:40 GMT Shipping cost to Greece was clearly stated at your add, so i think your attitude was clearly a scum. eBay 13-Dec-12 at 09:01:48 GMT This case has been opened by the seller with the following reason: The buyer did not want item.Additional information provided by the seller:
NikosKallithea Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Εννοείται πως μπορούν να αφήσουν αρνητικό feedback στον αγοραστή οι πωλητές, όπως και θα 'πρεπε.Δεν είναι πάντα οι αγοραστές τα θύματα στις συναλλαγές. Για να υπάρχει κίνητρο να πουλήσεις μέσω ebay πρέπει να παρέχεται και μία προστασία στους πωλητές με ανάλογο rating system. (Κάποιο σκάλωμα έχει φάει η παράθεση στο forum..) Οι πωλητές ΔΕΝ μπορούν να αφήσουν αρνητικό feedback, μονο θετικό επιτρέπει η πολιτικη του εβαυ, αλλα μπορούν να γράψουν σχόλια. 1
moxalis Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Οι πωλητές ΔΕΝ μπορούν να αφήσουν αρνητικό feedback, μονο θετικό επιτρέπει η πολιτικη του εβαυ, αλλα μπορούν να γράψουν σχόλια. Θα ορκιζομουν πως ειχα δει αρνητικό feedback σε αγοραστή παλιότερα αλλα καποιο λαθος θα εγινε μαλλον. Ακυρο τοτε!
NikosKallithea Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Θα ορκιζομουν πως ειχα δει αρνητικό feedback σε αγοραστή παλιότερα αλλα καποιο λαθος θα εγινε μαλλον. Ακυρο τοτε! Αυτό συνέβαινε παλαιότερα αλλα πρέπει να μιλάμε για 3-4 χρονια πίσω 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα