xristoforos25 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2012 Καλησπέρα. Εχω κανει μια αγορα στις 09/17/12 οποτε κοντεβω τις 40 και δεν εχουν ερθει τα πραγματα μου. Τι πρεπει να κανω τωρα; Ειχα μιλησει με το πωλητη πριν μια βδομαδα και μου να περιμενω του ειπα πως θα περιμενω μεχρι τι Δευτερα. Ομως δεν εχω ξανα ανοιξει υποθεση για επιστροφη χρηματων.SOS παιδια. Άμα έχεις καλή επικοινωνία με το πωλητή,ζήτα απλά να σου κάνει refund.Αυτό κάνω εγώ και δεν μου το έχει αρνηθεί κανένας,αξιόπιστος,πωλητής... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kilotakias Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2012 Ειναι μικρης αξιας το αντικειμενο και εκανα αυτο που ειπες. Ελπιζω να εξελιχθει ομαλα η υποθεση. Αν ομως αρνηθει η δεν απαντησει μεχρι αυριο θα πρεπει να ανοιξω υποθεση αποτι διαβαζω. Και αν ναι πως το κανω αυτο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moxalis Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2012 Ειναι μικρης αξιας το αντικειμενο και εκανα αυτο που ειπες. Ελπιζω να εξελιχθει ομαλα η υποθεση. Αν ομως αρνηθει η δεν απαντησει μεχρι αυριο θα πρεπει να ανοιξω υποθεση αποτι διαβαζω. Και αν ναι πως το κανω αυτο; Αν διαβάσεις τις τελευταίες σελίδες το έχουμε πει αρκετές φορές και με μία αναζήτηση σ'αυτό το thread θα βρεις κι άλλες πληροφορίες. Αν κολλήσεις και δε βρεις κάτι πες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
souz Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Καλησπέρα παιδια. Ήθελα να αγοράσω μια θήκη αλλα δεν ήξερα τι χρώμα ειναι ακριβώς και ρώτησα τον πωλητή κλπ και μου πε, αλλα δεν κατάλαβα ακριβώς, αλλα την οαραγγειλα και τώρα μου έστειλε ο πωλητής αυτοHopefully you will have received the case you ordered by now. I understand that there was some difficulty with deciding upon whether the case was really white or green in colour. I have therefore refunded your money. If you like the case, perhaps you will send me the money again.. I leave that up to you. Μου στείλε τα λεφτα πίσω κιόλας , τι έγινε; Sent from my iPad using Insomnia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
viper2005 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Αρχική σελίδα ebay > Customer Support > Resolution Center [http://resolutioncentre.ebay.co.uk/] ή μέσω paypal από Resolution Center [https://www.paypal.c...nt-view&nav=0.4] Πάντα βέβαια στέλνεις μήνυμα στον πωλητή πρώτα και αν δε τα βρείτε με refund τότε ανοίγεις case. (εννοείται ποτέ δε δέχεσαι οτιδήποτε προτείνει εκτός ebay) τεος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Sorry για το off topic άλλα δεν άντεξα. Φίλε @kilotakias φοβερό nickname 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Indiko_Xoiridio Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Έκανα κατά λάθος μια αγορά από πωλητή που δεν στέλνει Ελλάδα.Του έχω στείλει μήνυμα από χθες ζητώντας ακύρωση της παραγγελίας, αλλά δεν μου έχει απαντήσει ακόμα.. Στην περίπτωση που δεν πληρώσω, υπάρχουν επιπτώσεις (αρνητική αξιολόγηση κλπ); Μετά από κάποιο αριθμό απλήρωτων αντικειμένων διαγράφεται ο λογαριασμός αλλά δε νομίζω να υπάρχει περίπτωση να μη δεχτεί την ακύρωση, ειδικά για τέτοιο λόγο. Μέχρι στιγμής δεν μου έχει απαντήσει ο πωλητής, ούτε έχει ακυρώσει την παραγγελία.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
coolerman Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Μέχρι στιγμής δεν μου έχει απαντήσει ο πωλητής, ούτε έχει ακυρώσει την παραγγελία.... Ξανα στειλτου μυνημα..και εξηγησε του ομορφα και ωραια..εκανα λαθος!! δεν υπαρχει περιπτωση να μην στην ακυρωση!! εγω 2 φορες εχω κανει και της εχουν ακυρωση..ειναι υποχρεωμενη να το κανουν! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moxalis Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Ξανα στειλτου μυνημα..και εξηγησε του ομορφα και ωραια..εκανα λαθος!! δεν υπαρχει περιπτωση να μην στην ακυρωση!! εγω 2 φορες εχω κανει και της εχουν ακυρωση..ειναι υποχρεωμενη να το κανουν! Κατά 99% αυτών των περιπτώσεων συνηθίζεται να ακυρώνεται η παραγγελία χωρίς κανένα πρόβλημα.. Πάντως υποχρεωμένοι δεν είναι να το κάνουν. Απλά να προσέχεις την επόμενη φορά να μην το ξανακάνεις. Ρε coolerman, αν και προσπαθώ να μην είμαι κολλημένος με την ορθογραφία, μου έβγαλες τα μάτια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
coolerman Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2012 Ρε coolerman, αν και προσπαθώ να μην είμαι κολλημένος με την ορθογραφία, μου έβγαλες τα μάτια [off topic] Αυτο ειναι καλο;;.... η κακο...?? :P ειμαι καλος στην ορθογραφια απο μικρος...χαχαχα 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vk13 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2012 Παιδιά θέλω μια βοήθεια... Θέλω να αγοράσω δύο διαφορετικά αντικείμενα από τον ίδιο όμως πωλητή που έχω βρει από Αμερική. Του έστειλα μύνημα και τον ρώτησα πόσο θα είναι συνολικά τα μεταφορικά και για τα δύο για Ελλάδα και μου απάντησε : Combine shipping cost for sending out both items to Greece would be $22.95.If you agree with my offer, please make purchase commitments from my BUT IT NOW pages and I'll send you the revised invoice with combine shipping cost. Αυτό δηλαδή σημαίνει πώς θα κάνω "Buy it now" κανονικά σε κάθε αντικείμενο πληρώνοντας τα μεταφορικά που έχει εκεί το σύστημα και μετά αυτός θα μου επιστρέψει τη διαφορά των χρημάτων στην πιστωτική κάρτα μόλις δει την παραγγελία μου; Το ρωτάω αυτό για να ξέρω πόσα λεφτά θα πρέπει να βάλω στην πιστωτική... Γιατί τα μεταφορικά που έχει το σύστημα και για τα δύο μαζί είναι γυρω στα 32 δολλάρια ενώ αυτός μου είπε στο μύνημα 22.95 δολλάρια! Επίσης πιστεύετε ότι είναι καλύτερα να τα πάρω από διαφορετικό πωλητή το καθένα; Για λόγους ασσφαλείας ας πούμε γιατί απ' ότι υπολόγισα πάνω κάτω τα ίδια χρήματα βγαίνουν και πάλι... Ευχαριστώ προκαταβολικά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sampatis Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2012 θα σου επιστρεψει την διαφορα. μου εχει γινει και εμενα απο αγγλια.αγορασα 2 ειδη απο εναν πωλητη με διαφορετικα μεταφορικα και μου επεστρεψε το ενα. μεσω paypal παντα. πατησα 2 διαφορετικα δηλαδη buy it now με 2 μεταφορικα,και μετα αμεσως μου επεστρεψε το ενα. επειδη τα εχουν με μεταφορικα πρεπει να πληρωσεις πρωτα οτι λεει και μετα να σου επιστρεψουν την διαφορα. νομιζω δεν θα εχεις προβλημα. εγω με τις αγορες δεν ειχα ποτε προβλημα.αν ειναι απο ευρωπη σε 5-8 μερες παντα παραλαμβανα. απο αμερικη η κινα παντα περιμενα εως και 40 μερες,αλλα και αυτα τα παραλαμβανα. ειπα ομως να πουλησω.κατι που δεν το ηθελα πια.(πρωτη φορα) λοιπον το πουλησα.μου εβαλε τα λεφτα και του το εστειλα με συστημενο.μου ειπαν στο ταχυδρομειο εως 20 μερες παραδοση. αυτα ειναι τα αποτελεσματα¨. 2012-10-23 02:03 GREECE Insert item into bag (Otb) 2012-10-23 07:05 GREECE Send item abroad (EDI-received) 2012-10-26 20:14 ARGENTINA BUENOS AIRES AVION Receive item at office of exchange (Inb) 2012-10-26 20:19 ARGENTINA ZONA 1 METRO Send item to customs (Inb) 2012-11-01 12:40 ARGENTINA ZONA 1 METRO Send item to domestic location (Inb) 2012-11-01 12:50 ARGENTINA ZONA 3 INTERIOR PAIS Return item from customs (Inb) 2012-11-01 13:00 ARGENTINA ZONA 3 INTERIOR PAIS Unsuccessful item delivery attempt (Inb) εχει πουληση ποτε κανεις σε μια τετοια χωρα?ξερει κανει τι συμβαινει?? ευχαριστω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vk13 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2012 Σε ευχαριστώ φίλε μου. Αν και τελικά μάλλον λέω να πάρω το καθένα από διαφορετικό πωλητή για λόγους ασφαλείας... Σου εύχομαι καλές πωλήσεις! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sampatis Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2012 ευχαριστω. κανε οτι νομιζεις.αν παρεις απο διαφορετικους θα εχεις 2 θετικες.αν παρεις απο τον ιδιο θα εχεις να περιμενεις ενα δεμα. απο εσενα εξαρταται.α και για την ιστορια ο αργεντινος μου εστειλε θετικο.αρα το παρελαβε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DioNiSis_000 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2012 Παιδιά θέλω μια βοήθεια... Θέλω να αγοράσω δύο διαφορετικά αντικείμενα από τον ίδιο όμως πωλητή που έχω βρει από Αμερική. Του έστειλα μύνημα και τον ρώτησα πόσο θα είναι συνολικά τα μεταφορικά και για τα δύο για Ελλάδα και μου απάντησε : Αυτό δηλαδή σημαίνει πώς θα κάνω "Buy it now" κανονικά σε κάθε αντικείμενο πληρώνοντας τα μεταφορικά που έχει εκεί το σύστημα και μετά αυτός θα μου επιστρέψει τη διαφορά των χρημάτων στην πιστωτική κάρτα μόλις δει την παραγγελία μου; Το ρωτάω αυτό για να ξέρω πόσα λεφτά θα πρέπει να βάλω στην πιστωτική... Γιατί τα μεταφορικά που έχει το σύστημα και για τα δύο μαζί είναι γυρω στα 32 δολλάρια ενώ αυτός μου είπε στο μύνημα 22.95 δολλάρια! Επίσης πιστεύετε ότι είναι καλύτερα να τα πάρω από διαφορετικό πωλητή το καθένα; Για λόγους ασσφαλείας ας πούμε γιατί απ' ότι υπολόγισα πάνω κάτω τα ίδια χρήματα βγαίνουν και πάλι... Ευχαριστώ προκαταβολικά! αυτο που εννοει στο μηνυμα ο πλωλητης ειναι οτι πατας το by it now, και μετα το commit to buy, και στα 2 αντκειμενα, χωρις ομως να πατησεις μετα το pay now και να πληρωσεις. τοτε αν πας στο my ebay θα φαινονται αγορασμενα αλλα απληρωτα. μετα θα περιμενεις ο πωλητης να ενημερωσει την αγορα βάζοντας τα αντικειμενα σαν μια αγορα με τα νεα ματαφορικα. και τοτε θα πληρωσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα