Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγορασα ενα refurbished κινητο και εχει ενα θεματακι ή με την κεραια η με την επαφη με την σιμ. Εν πασει περιπτωση ο πωλητης μου λεει να του το στειλω πισω να μου δωσει καινουριο. Που σημαινει πρεπει να περιμενω να παραλαβει + να στειλει και να πληρωσω και μεταφορικα στο να το στειλω.

 

Του ειχα πει επανειλημμενα πριν το στειλει να βεβαιωση οτι ολα ειναι οκ. Φταιω εγω να του στειλω αρνητικο feedback? Αλλη λυση υπαρχει?

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αγορασα ενα refurbished κινητο και εχει ενα θεματακι ή με την κεραια η με την επαφη με την σιμ. Εν πασει περιπτωση ο πωλητης μου λεει να του το στειλω πισω να μου δωσει καινουριο. Που σημαινει πρεπει να περιμενω να παραλαβει + να στειλει και να πληρωσω και μεταφορικα στο να το στειλω.

 

Του ειχα πει επανειλημμενα πριν το στειλει να βεβαιωση οτι ολα ειναι οκ. Φταιω εγω να του στειλω αρνητικο feedback? Αλλη λυση υπαρχει?

 

Με αυτά τα δεδομένα έχεις δύο επιλογές : 1)Να το στείλεις πίσω (με δικά σου μεταφορικά) και να σου ξαναστείλει καινούριο (εκεί υπάρχει θέμα με τους χρόνους παραλαβής -παράδοσης,δηλαδή μπορεί να καθυστερήσει)

2)Να το στείλεις πίσω (πάλι θα πληρώσεις τα μεταφορικά) αλλά από πριν θα χεις συννεοηθεί να σου στείλει τα χρήματα σου πίσω. (Κανονικά πρέπει να χεις σχεδόν άμεσα το ποσό πίσω και ξεμπερδεύεις και απ το ρίσκο να σου ξαναστείλει το ίδιο κινητό ή άλλο με τα ίδια προβλήματα)

Όταν ο πωλητής είναι διαθέσιμος να εξυπηρετήσει και μετά την αποστολή (όπως στην περίπτωση σου)είναι λίγο αδικία να του βάλεις αρνητικό feedback (σαν να σε ξεγέλασε ή να μην επικοινώνησε μαζί σου)και τελικά δεν θα λύσεις και το πρόβλημα σου.Λύσε πρώτα το θέμα σου και μετά βάζεις πχ ένα ουδέτερο γράφοντας ότι χρειάστηκε να το ξαναστείλεις.

Δημοσ.

Καλημερα κ χρόνια πολλά παίδες. Μια ερώτηση. Αγόρασα 2 Apple bumper απτο γνωστό πωλητη e_cell της Αγγλίας. Εκτός οτι μου έστειλε μούφα(ενώ εγραφε οτι ειναι αυθεντικά) στο ενα απο τα δύο έλειπαν και τα κουμπιά. Συννενοούμαστε να του τα στείλω πίσω, με δικά μου έξοδα φυσικά, και μου έκανε refund τα λεφτα κομπλέ. Μου στέλνει μνμ μετα να αποσύρω το neutral feedback που του έβαλα γιατι λεεί μου ειχε προτείνει να μου κάνει refund χωρίς να του τα στείλω πίσω τα bumpers(ποτε δν μου το πρότεινε αυτό). Του απαντάω οτι οχι μονο μου έστειλες μουφα και χαλασμένα και πλήρωσα και μεταφορικα, αλλα ποτε δν μου πρότεινες και να παρω refund χωρις να τα στείλω πίσω. Και στέλνει τώρα μνμ canceling purchase...τι είναι αυτό??? Πώς να απαντήσω?? Ευχαριστώ όποιον ασχοληθεί προκαταβολικά! ;)

Δημοσ.

Ειναι ενας στο eBay Με τρομερες τιμες και feedbakc, ο οποιος λεει οτι στελνει αυθεντικα αχρησιμοποιητα προιοντα αλλα χωρις την αυθεντικη τους συσκευασια για να πετυχει καλυτερες τιμες? Ποσο εμπιστο ειναι αυτο? Το θεμα ειναι οτι εχει τεραστιο score και 100% και πραγματικα αχτυπητες τιμες. Αξιζει να τον εμπιστευτω?

Δημοσ.

Ειναι ενας στο eBay Με τρομερες τιμες και feedbakc, ο οποιος λεει οτι στελνει αυθεντικα αχρησιμοποιητα προιοντα αλλα χωρις την αυθεντικη τους συσκευασια για να πετυχει καλυτερες τιμες? Ποσο εμπιστο ειναι αυτο? Το θεμα ειναι οτι εχει τεραστιο score και 100% και πραγματικα αχτυπητες τιμες. Αξιζει να τον εμπιστευτω?

για στειλε link του πωλητη και αν θες, link για το τι θες να αγορασεις

Δημοσ.

Ειναι ενας στο eBay Με τρομερες τιμες και feedbakc, ο οποιος λεει οτι στελνει αυθεντικα αχρησιμοποιητα προιοντα αλλα χωρις την αυθεντικη τους συσκευασια για να πετυχει καλυτερες τιμες? Ποσο εμπιστο ειναι αυτο? Το θεμα ειναι οτι εχει τεραστιο score και 100% και πραγματικα αχτυπητες τιμες. Αξιζει να τον εμπιστευτω?

 

το σκορ δεν λεει σχεδον τπτ

 

πριν λιγο καιρο παρα λιγο να αγορασω μαιμου ray ban (πολυ καλα αντιγραφα δεν λεω) και στο feedback του ολοι τον εκθειαζαν

 

αμφιβαλλω αν κανεις τους το εψαξε για να δει τι ειχε αγορασει

 

πολυ προσοχη και στην παραμικρη υποψια next

Δημοσ.

Οτι πλεον ολοι δινουν ευκολα θετικο και με μυνηματα αυτοματοποιημενα ειναι γεγονος, αλλα δεν μπορει ρε παιδια. Ο τυπος εχει 85.000 σκορ, που σημαινει οτι θα εχει κανει 100.000 πωλησεις. και ειναι με 100%?

 

Εν πασει περιπτωση το προιον ειναι το jawbon icon. Νομιζω 99Δολλαρια κανει λιανικη και ελλαδα το βρισκεις 87 ευρω σκρουτζ και αυτος το εχει 59+17 δολλαρια δηλαδη 59 ευρω.

 

Απο την σειρα αυτη εχει και αλλα σχεδια και με λιγοτερα χρηματα, αλλα εμενα με ενδιαφερει αυτο.

 

http://cgi.ebay.com/ALIPH-JAWBONE-ICON-HERO-BLACK-BLUETOOTH-HEADSET-NEW-/160521983623?pt=Bluetooth_Wireless_Products&hash=item255fdb1687

Δημοσ.

Στανταρ? Εμενα με προβληματιζει μην ειναι OEM, δλδ το χει φτιαξει καποιος τριτος, γιατι συνηθως αυτα ειναι χωρις συσκευασια. Στην περιγραφη λεει, οτι και καλα το κανει για να γλιτωσει τα μεταφορικα. Αλλα σιγα τα φθηνα μεταφορικα που για 2 κουτσουλιες χρεωνει 18 δολλαρια...

Δημοσ.

Απο την σειρα αυτη εχει και αλλα σχεδια και με λιγοτερα χρηματα, αλλα εμενα με ενδιαφερει αυτο.

 

http://cgi.ebay.com/ALIPH-JAWBONE-ICON-HERO-BLACK-BLUETOOTH-HEADSET-NEW-/160521983623?pt=Bluetooth_Wireless_Products&hash=item255fdb1687

Ψώνισε άφοβα απο τον συγκεκριμένο. Έχεις μόνο 8 αρνητικά feeds και σε όλα απάντησε/υποστήριξε.

Δημοσ.

Επισης εχω και ενα ακομα πιο φθηνο και με 3 δολλαρια μεταφορικα, αλλα γραφει καθαρα οτι ειναι ΟΕΜ. Ο ιδιος λεει οτι ειναι γνησια, αλλα ΟΕΜ σημαινει απο οσο εχω διαβασει οτι καποιος τριτος χρησιμοποιει αυθεντικα υλικα και διαδικασιες για να φτιαξει αυθεντικο υλικο. Οποτε τα αποφευγω?

 

http://cgi.ebay.com/New-OEM-Aliph-Jawbone-Icon-Black-Bluetooth-Headset-/370462672539?pt=Bluetooth_Wireless_Products&hash=item56414bc69b

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά.

 

Θα ήθελα μια τεράστια βοήθεια. Έκανα μία αγορά από ebay εχτές και σήμερα στο control panel του λογαριασμού, μου έδειχνε για τη συγκεκριμένη αγορά ένα μήνυμα, το οποίο έλεγε το εξής : "eBay Note: This user is no longer registered on eBay." . Εγώ με το που έκλεισα το προϊόν, το πλήρωσα κιόλας. Τώρα όμως τί παίζει? Θα χάσω τα χρήματά μου? ή μπορεί να μου γίνει πλήρης αποζημίωση με κάποιο τρόπο είτε από το paypal είτε από το ebay?

 

Σας ευχαριστώ όλους σας για την βοήθεια!

Δημοσ.

Εμένα μου έγινε 2 φορές αυτό αλλά και τις 2 μου ήρθαν τα προιόντα που περίμενα... Την δεύτερη φορά το έκανα καταγγελία στο paypal, αλλά όταν ήρθε το προιόν την ακύρωσα...

Δημοσ.

Τί λες να κάνω ρε παλικάρι? Πως έκανες καταγγελία στο paypal? Μπορείς να μου πεις βήμα βήμα τί έκανες για να δράσω και γω ανάλογα? Ευχαριστώ για τις συμβουλές σου!

  • Moderators
Δημοσ.

Ψώνισε άφοβα απο τον συγκεκριμένο. Έχεις μόνο 8 αρνητικά feeds και σε όλα απάντησε/υποστήριξε.

 

Ψωνισε αφοβα λεω και εγω, αλλα οχι μονο 8 negatives! Μην μας ξεφευγουν αυτα:

 

"Revised Feedback: 129"

 

Δεν ξερω αν σας εχει τυχει αλλα μου εχει τυχει 3-4 φορες να με "δωροδοκουν" πωλητες για να αλλαξω την αρνητικη μου ψηφο. Μεχρι και με 10$ payment! Τις 3 φορες το δεχτηκα, μια ομως που ηταν απαραδεκτος δεν "πουληθηκα" για να προφυλαξω αλλους πιθανους πελατες του!

(Και τα 140 αρνητικα στα 83000 μια χαρα ειναι, δεν το συζητω...)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...