cosmos000 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Από πού είναι να ρθει?Και με τί τρόπο?Αμα είναι από Κίνες μεριά ε μπορεί να πάει μέχρι μήνα.Αν από Ευρώπη λογικά μέχρι Δευτέρα και άργησε.Το μόνο που μπορείς να κάνεις μέχρι τώρα είναι αυτό που έκανες ,να στείλεις mail.
VasKag Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 18 νοεμβριου εκανα μια παραγγελια κ ακομα ναρθει.του εστειλα μαιλ κ δεν απανταει.τι μπορω να κανω?μιλαμε για 5 ευρο αλλα.... ειναι που θα πεσεις. μου εχει τυχει απο αγγλια να ερθει σε 3 μερες. μετα οταν ξανα πηρα κατι μου ηρθε σε μια εβδομαδα. απο κινα συνηθως κανει απο 10 μεχρι 15 μερες. οσες φορες εχω παρει. ενα μηνα λενε βεβαια αλλα μεχρι στιγμης ποτε δε μου εχει κανει τοσο. και στις 2 περιπτωσεις για απλο ταχυδρομειο.
DioNiSis_000 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 οπως εχω γραψει και σε προηγουμενο ποστ στο θεμα εχω αγορασει ενα αντικειμενο που δεν εχω λαβει ακομα, ειναι περιπου 40 μερες τωρα. αφου εποκοινωνησα με τον πωλητη ο οποιος μου απαντησε αμεσως και δειχνει και αρκετα εξυπηρετικός, μου ζητησε αν μπορω να περιμενω 1 εβδοβαδα ακομα και αν δεν ερθει θα μου κανει refund. του απαντησα οτι θα περιμενω. χθες παρατηρησα στο λογαγριασμο του ebay οτι στο αντικειμενο εχει το μηνημα: <<eBay Note: Don't forget to leave feedback! If there was a problem, please go to the Resolution Center by 12/14/10.>> αν καταλαβα καλα εννοεί οτι εχω διορία μεχρι τις 14/12 να ανοιξω μια υποθεση στο Κέντρο επίλυσης διαφορών? στη μια βδομαδα που μου ειπε να περιμενω ειναι μετα απο αυτη την ημερομηνια 1 μερα. δηλαδη μπορει να το ειπε σκοπιμα, αν του πω τοτε οτι δεν το ελαβα ακομα να μην κανει refund και μετα να μην μπωρω να του κανω τιποτα. το αντικειμενο ειναι πολυ μικρης αξιας και δεν ειναι και τιποτα τρομερό και να χαθει.
million_voices Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 πως μπορω να "παρω πισω" feedback σε πωλητη?
million_voices Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 πως μπορω να "παρω πισω" feedback σε πωλητη? κανεις? θελω να τον #$%^&( τον κωλογερμαναρα
cosmos000 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Δεν μπορείς.Τί σου κανε?Βιάστηκες να βάλεις το feedback?
million_voices Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 μολις παραλαβω αφηνω feedback και στελνω μνμα στον πωλητη να μου αφησει και αυτος κανω κατι λαθος?
cosmos000 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Αν έχεις σιγουρευτεί ότι αυτό που παρέλαβες λειτουργεί (σε ορισμένες περιπτώσεις ας περάσουν και 1-2 μέρες για να είσαι βέβαιος)και είσαι ικανοποιημένος τότε αφήνεις feedback.Γιατί τα χεις πάρει κρανίο με τον Γερμαναρά?Δεν μπορεί να λυθεί αλλιώς αυτό που αντιμετωπίζεις?
million_voices Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 κοιτα να δεις δημοπρασια ηταν και πληρωσα αμμεσα μετα αυτος εστειλε με 2 μερες καθυστερηση ενω ειχε δηλωσει ψευδως την επομενη πραγμα που καταλαβα οταν του ζητησα το tracking number το οποιο ειχε και δεν μου ειχε δωσει για ευνοητους λογους δεν εδωσα σημασια λεω ενταξει μωρε πουστιτσα εκανε its ok εχουν περασει 10 μερες απο τοτε που του αφησα excellent feedback,του εχω στειλει 2 μνματα να μου αφησει και αυτος feedback και με γειωνει
cosmos000 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Α για το feeback γίνεται η φάση!!Το σημαντικότερο είναι να σου χει έρθει οκ το αντικείμενο....τώρα για feeback μην χωλοσκάς και πολύ γιατί :1)Ο πωλητής δεν μπορεί να σου βάλει αρνητικό (δεν τον αφήνει το σύστημα ) 2)Δεν κερδίζεις ούτε χάνεις κάτι αν έχεις 50000 feddbacks ή 15 Κάποια στιγμή θα στο βάλει ...του πούστεν
banned_acc Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) εχει αγορασει κανεις απο hong kong;ποσο καιρο πηρε για να ερθει; Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2010 από guzel
adok13 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2010 οποιος μπορει να μου εξηγησει την διαδικασια για το εξης προβλημα. αγορασα μια οθονη για το nokia5800.η οθονη εφτασε εχθες αλλα δεν δουλευει. μπηκα στα αρνητικα feedback του πωλητη και εχει 2 αρνητικα για το ιδιο αντικειμενο. του εστειλα email και του ειπα οτι ειναι χαλασμενη και τον ρωτησα τι μπορουμε να κανουμε πριν του στηλω αρνητικο feedback,και αυτος μου την ειπε οτι αμα θελω ας βαλω αρνητικο feedback και να μην τον απειλω.του ξαναεστηλα και του ειπα ενταξει και να μου πει τι θα γινει και αν θα μου την αντικατασταση.ο τυπος περασε μια μερα και δεν μου απανταει.τι να κανω δεν εχω ιδεα οποτε αν μπορει καποιος αναλυτικα.επιστροφη χρηματων πρεπει να ζητησω και αν ναι απο που;στο ebay η στο paypal;
Chrysanthos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω, σχετικά με το ebay, αν ο αγοραστής έχει κάποια ''ασφάλεια'' στην αγορά, και εξηγώ. Εγώ θέλω να πάρω κινητό (Nokia N8 ). Αν το αγοράσω και είναι απο αυτά τα ψεύτικα που κυκλοφορούν μπορώ να κάνω κάτι; Ελέγχοντε απο κάποιον αυτά τα θέματα; Ευχαριστώ!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα