giorgos_roukoz Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Καλησπέρα, μία ερώτηση, έχω παραγγείλει κάτι από Αμερικάνικο eBay. Το πακέτο είναι αρκετά μικρό (το νέο iTouch), το κουτί είναι αρκετά μικρό άρα φαντάζομαι και η συσκευασία αποστολης είναι μικρή, δε ξεπερνά με τίποτα τα 2 κιλά. Το έστειλε με USPS Express Mail International. Δήλωσε αξία κάτω από 45$, όλα τα έγγραφα-αποδείξεις μου τα στειλε σε μαιλ, δεν εσωκλεισε τίποτα μέσα και το μάρκαρε σα δώρο. Πόσες μέρες θα πάρει να έρθει και θα περάσει τελωνείο; Αν ναι, με τα παραπάνω τετελεσμένα θα έχω χρέωση; Ευχαριστώ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VampireKiSS Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Παιδιά SOS! Έκανα την 1η μου πώληση στο ebay. Με ζητάει το paypal να δώσω αριθμό λογαριασμού για να κάνω withdraw και τον δίνω. Σε πόσες μέρες θα μπουν μέσα τα χρήματα? Να το στείλω αύριο το δέμα ή να περιμένω να τα δω πρώτα? ΤΟ paypal ου λέει ότι είναι ok να το στείλω. Και το σημαντικότερο. Το πούλησα 200 λίρες. Το paypal εισέπραξε 8 άρα μένουν 192. Οι 192 στον λογαριασμό μου φαίνονται σαν 226Ε αντί 232Ε που αντιστοιχούν βάσει συναλλάγματος. Πού πήγαν τα λεφτά??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hamurabi Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Έχεις κάνει την διαδικασία verification για την κάρτα σου? Δε θυμαμαι φιλε μου παντως εμενα με εχει σαν verified paypal user. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phph Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Εχω πολυ καιρο πειπαλ και τοχω συνδεσει με μια καρτουλα debit γιαναγοραζω απο ιμπει. Ενω ολα ειναι καλα ,κανω τις αγορες μου μια χαρα και η καρτα εχει και υπολοιπο φυσικα ξαφνικα σημερα μου βγαζει αυτο οταν παω να πληρωσω μια συναλαγη στο ιμπειThis card cannot be used for this transaction. You can complete the checkout with another debit or credit card. Please enter your new card information below. Εγώ έχω μια ENTER VISA (πρώην ELECTRON VISA) από την ALPHA BANK. Αυτό ακριβώς το μήνυμα μου το έχει βγάλει 5-6 φορές μέχρι τώρα και συνήθως το πρόβλημα λύνεται μετά από μερικά λεπτά έως και πάνω από μία ημέρα. Πρέπει να είναι πρόβλημα της τράπεζας ή της VISA και όχι του paypal και συνήθως μου συμβαίνει Σαββατοκύριακα και αργίες. Η μόνη φορά που δεν λύθηκε μόνο του ήταν όταν μου αντικατέστησαν την ELECTRON VISA που είχε λήξει με την ENTER VISA, οπότε χρειάστηκε να σβήσω την κάρτα και να την ξαναδηλώσω (νομίζω όμως ότι είχε αλλάξει και ο αριθμός οπότε ήταν λογικό). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freedubus Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Θα ήθελα μια γνώμη παιδιά. Πήρα ένα δέμα απο ebay uk, ο πωλητής το έστειλε 25/8 με parcelforce. Το τελευταίο tracking αναφέρει οτι 26/8 έφτασε στο international hub της εταιρείας, και έκτοτε χάθηκαν τα ίχνη του. Προφανώς το πακέτο έχει χαθεί/κλαπεί. Μιλάμε συνέχεια με τον πωλητή όλες αυτές τις μέρες, ο οποίος είναι πολύ συνεργάσιμος και φιλικός, ψάχνει να βρεί τι έγινε με το πακέτο, βρίζει την parcelforce, έχει ανοίξει claim for loss στην εταιρεία, με ενημερώνει σχεδόν κάθε μέρα για τις εξελίξεις κλπ. Το θέμα μου είναι οτι: Εφ΄ όσον είναι ξεκάθαρο πλέον οτι το λάθος είναι της μεταφορικής, εφ' όσον το πακέτο είναι ασφαλισμένο, και αφού το claim το κάνει ο αποστολέας (και άρα αυτός θα εισπράξει την αποζημίωση όταν εγκριθεί) ΜΗΠΩΣ θα έπρεπε να του ζητήσω ευγενικά και διακριτικά να μου κάνει refund τα χρήματα για να μην περιμένω; Γιατί εγώ πλέον δεν έχω καμία ανάμειξη και η αποζημίωση μπορεί να κάνει 2-3 μήνες να εγκριθεί. Ποιά είναι τα, λογικά, δικαιώματά μου σε αυτή την περίπτωση σαν αγοραστής; Ήδη κοντεύουν 20 μέρες από την αγορά, μήπως θα έπρεπε να ανοίξω κι ένα dispute σιγά σιγά; Δε θέλω να είμαι παράλογος ούτε αγενής προς τον άνθρωπο, ίσα ίσα που είναι πολύ εξυπηρετικός και το λάθος δεν είναι δικό του. Κάνω υπομονή, όμως θα ήθελα να ξέρω και τι παραπάνω δικαιούμαι να κάνω. Ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikolas222 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Αγόρασα ένα flashaki. Πήρα επιβεβαίωση απο το Paypal (Receipt for your PayPal payment) και μετά απο το eBay το παρακάτω μήνυμα: We're writing to let you know that we removed the listing for the following item that you won or bid on: USB¹ 2.0 Flash¹ Memory¹ Thumb¹ Drive¹ Pen¹ Stick¹ To help protect you, we removed this listing so we can confirm that the seller is not putting you or other eBay members at risk. If you've already paid for this item through eBay, you can open a case in our Resolution Center to get your money back. All you need to do is click the link below, and select the "I haven't received it yet" option. This will guide you through the process to get a refund. (Unfortunately, because we removed the listing, you won't be able to look up the seller's contact information.) http://resolutioncenter.ebay.com'>http://resolutioncenter.ebay.com If you won the item but haven't paid yet, don't pay for it. If the seller offers you the item outside of eBay, we strongly encourage you to not accept the offer. These types of transactions are extremely risky and are not covered by eBay buyer protection programs. If you didn't pay through eBay, please read the following information: -- If you paid by Western Union or MoneyGram, contact the company directly (Western Union 800-325-6000 or MoneyGram 800-926-9400). -- If you paid by check, contact your bank to stop payment. -- If you paid by credit card, contact your credit card company to dispute the charge. We want to make sure you get your money back safely and quickly. Thanks, eBay Με τον πωλητή δεν μπορώ να έρθω σε επαφή. Όταν στέλνω μήνυμα στη φόρμα (http://resolutioncenter.ebay.com) δίνοντας το Item Number και παω να στείλω το μήνυμα μου λέει οτι δεν υπάρχει τέτοιο Item Number. Κάθε βοήθεια δεκτή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john_who Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Αγόρασα ένα flashaki. Πήρα επιβεβαίωση απο το Paypal (Receipt for your PayPal payment) και μετά απο το eBay το παρακάτω μήνυμα: We're writing to let you know that we removed the listing for the following item that you won or bid on: USB¹ 2.0 Flash¹ Memory¹ Thumb¹ Drive¹ Pen¹ Stick¹ To help protect you, we removed this listing so we can confirm that the seller is not putting you or other eBay members at risk. If you've already paid for this item through eBay, you can open a case in our Resolution Center to get your money back. All you need to do is click the link below, and select the "I haven't received it yet" option. This will guide you through the process to get a refund. (Unfortunately, because we removed the listing, you won't be able to look up the seller's contact information.) http://resolutioncenter.ebay.com'>http://resolutioncenter.ebay.com If you won the item but haven't paid yet, don't pay for it. If the seller offers you the item outside of eBay, we strongly encourage you to not accept the offer. These types of transactions are extremely risky and are not covered by eBay buyer protection programs. If you didn't pay through eBay, please read the following information: -- If you paid by Western Union or MoneyGram, contact the company directly (Western Union 800-325-6000 or MoneyGram 800-926-9400). -- If you paid by check, contact your bank to stop payment. -- If you paid by credit card, contact your credit card company to dispute the charge. We want to make sure you get your money back safely and quickly. Thanks, eBay Με τον πωλητή δεν μπορώ να έρθω σε επαφή. Όταν στέλνω μήνυμα στη φόρμα (http://resolutioncenter.ebay.com) δίνοντας το Item Number και παω να στείλω το μήνυμα μου λέει οτι δεν υπάρχει τέτοιο Item Number. Κάθε βοήθεια δεκτή. Κάνε dispute στο Paypal άμεσα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikolas222 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Κάνε dispute στο Paypal άμεσα Έγινε cancel στο Paypal.Θα σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giankyr Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Παιδιά εντόπισα ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο. http://www.netfreaks.gr/blog/comments/duty_calculator/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noobsaibot Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Καλημερα σας μολις αγορασα κατι απ το ebay αλλα μολις παω να πληρωσω μεσω paypal μου βγαζει αυτο "This card cannot be used for this transaction. You can complete the checkout with another debit or credit card. Please enter your new card information below."η καρτα εχει λεφτα μεσα και ληγει τον απριλιο του 11 και πριν λιγες μερες ειχα κανει αγορα! τι μπορει να φταιει? το αντικειμενο ειναι αυτο :http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220518353323 please help!!!!!!!!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikolas222 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Έγινε cancel στο Paypal.Θα σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα Έγινε επιστροφή χρημάτων απο το PAYPAL απλώς κρατήθηκαν μερικά χρήματα απο τη μετατροπή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
blender Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 εχω βρει κατι πραγμάτα που θέλω να αγορασω. Μιλησα με τον πωλητη για να τον ρωτησω για τεχνικες προδιαγραφες μου απαντησε αμεσως. Με παραπεμψε στην ιστοσελιδα http://chowhe.en.alibaba.com/ του για περισσοτερες πληροφοριες οπου εκει εκανα ξανα επικοινωνια και μιλησα παλι με τον ιδιο. τελικα τα βρηκαμε στο εμπορευμα. Μου πρότεινε 2 λυσεις. Με ebay 115$ και χωρίς ebay 100$. Σε ολη την επικοινωνια που ειχαμε ηταν πολυ άμεσος και πολύ εξυπηρετικός. Έτσι μου έστειλε στο paypal να του στείλω 100$. αναφερομαι σε αυτον : http://myworld.ebay.com/chowhe_taiwan/ μηπως ειναι παρατολμο να παρακαμψω το ebay; σε περίπτωση που δεν λαβω δεμα μπορω να πατησω στο paypal dispute ή δεν θα δωσουν σημασία αφού παρέκαμψα το ebay; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ravend Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 εχω βρει κατι πραγμάτα που θέλω να αγορασω. Μιλησα με τον πωλητη για να τον ρωτησω για τεχνικες προδιαγραφες μου απαντησε αμεσως. Με παραπεμψε στην ιστοσελιδα http://chowhe.en.alibaba.com/ του για περισσοτερες πληροφοριες οπου εκει εκανα ξανα επικοινωνια και μιλησα παλι με τον ιδιο. τελικα τα βρηκαμε στο εμπορευμα. Μου πρότεινε 2 λυσεις. Με ebay 115$ και χωρίς ebay 100$. Σε ολη την επικοινωνια που ειχαμε ηταν πολυ άμεσος και πολύ εξυπηρετικός. Έτσι μου έστειλε στο paypal να του στείλω 100$. αναφερομαι σε αυτον : http://myworld.ebay.com/chowhe_taiwan/ μηπως ειναι παρατολμο να παρακαμψω το ebay; σε περίπτωση που δεν λαβω δεμα μπορω να πατησω στο paypal dispute ή δεν θα δωσουν σημασία αφού παρέκαμψα το ebay; το ποσό που θα κερδίσεις είναι πολύ μικρό μπροστά σε αυτό που θα χάσεις αν κάτι δεν πάει καλά με την αγορά έξω απ'τα πλαίσια του ebay.προσωπικά δεν θα το σκεφτόμουν καν για 15 δολλάρια να μπώ σε αυτή τη διαδικασία,μόνο οι αμφιβολίες φτάνουν! μια ερώτηση με τη σειρά μου και εγώ,το αντικείμενο που παίρνουμε πρέπει να το παραλαμβάνουμε αυτοπροσώπος απτό ταχυδρομείο η μπορεί και να μας φτάσει και στη δηλωμένη διεύθυνση χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε κάτι? γιατί ένα δυο πραγματάκια που είχα πάρει απο την αγγλία μου ήρθε χαρτί στο γραμματοκιβώτιο και πήγα και τα πήρα εγώ με υπογραφή και ταυτότητα,γίνεται διαφορετικά?όχι οτι είναι τίποτα το τρομερό,απλά για να ξέρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
blender Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2010 εγω περιμενω το δεμα αν ερθει ποτε με dhl αρα θα ερθει σπιτι μου. αν ειναι με απλο ταχυδρομιο λογικα πας και το παιρνεις εσυ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ckabi Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Θα ήθελα μια γνώμη παιδιά.Πήρα ένα δέμα απο ebay uk, ο πωλητής το έστειλε 25/8 με parcelforce. Το τελευταίο tracking αναφέρει οτι 26/8 έφτασε στο international hub της εταιρείας, και έκτοτε χάθηκαν τα ίχνη του. Προφανώς το πακέτο έχει χαθεί/κλαπεί. Μιλάμε συνέχεια με τον πωλητή όλες αυτές τις μέρες, ο οποίος είναι πολύ συνεργάσιμος και φιλικός, ψάχνει να βρεί τι έγινε με το πακέτο, βρίζει την parcelforce, έχει ανοίξει claim for loss στην εταιρεία, με ενημερώνει σχεδόν κάθε μέρα για τις εξελίξεις κλπ. Το θέμα μου είναι οτι: Εφ΄ όσον είναι ξεκάθαρο πλέον οτι το λάθος είναι της μεταφορικής, εφ' όσον το πακέτο είναι ασφαλισμένο, και αφού το claim το κάνει ο αποστολέας (και άρα αυτός θα εισπράξει την αποζημίωση όταν εγκριθεί) ΜΗΠΩΣ θα έπρεπε να του ζητήσω ευγενικά και διακριτικά να μου κάνει refund τα χρήματα για να μην περιμένω; Γιατί εγώ πλέον δεν έχω καμία ανάμειξη και η αποζημίωση μπορεί να κάνει 2-3 μήνες να εγκριθεί. Ποιά είναι τα, λογικά, δικαιώματά μου σε αυτή την περίπτωση σαν αγοραστής; Ήδη κοντεύουν 20 μέρες από την αγορά, μήπως θα έπρεπε να ανοίξω κι ένα dispute σιγά σιγά; Δε θέλω να είμαι παράλογος ούτε αγενής προς τον άνθρωπο, ίσα ίσα που είναι πολύ εξυπηρετικός και το λάθος δεν είναι δικό του. Κάνω υπομονή, όμως θα ήθελα να ξέρω και τι παραπάνω δικαιούμαι να κάνω. Ευχαριστώ. Νομίζω το σωστό είναι να ανοίξεις dispute 3-4 μέρες πριν λήξει η προθεσμία που εχεις (δεν θυμάμαι πόσες μερες εχεις). Μέχρι τότε υπομονή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα