Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκανα μια αγορα απο Κινα ενα ipod nano.Πληρωσα μεσω paypal την Κυριακη 23/9.Στο item ελεγε οτι το ταχυδρομει το πολυ σε δυο μερες.Ομως δεν το εστειλε μετα του εστειλα e-mail και μετα μου απαντησε οτι εχουνε μια γιορτη αργια το Moon Festival και οτι θα μου το εστελνε την Πεμπτη 27/9 δηλαδη σημερα.Ομως δεν το εστειλε ουτε σημερα.Τι μπορω να κανω?
΄

Μην αγχωνεσαι και μην ασχολεισαι συνεχεια αν στο εστειλε η οχι. Αν μετα απο καμμια 20αρια το πολυ 25 ημερες απο τοτε που το πληρωσες δε το εχεις παραλαβει κανε ενα dispute στο paypal και ασε το κινεζο να τρεχει αυτος. Στη χειροτερη θα παρεις τα λεφτα σου πισω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

΄

Μην αγχωνεσαι και μην ασχολεισαι συνεχεια αν στο εστειλε η οχι. Αν μετα απο καμμια 20αρια το πολυ 25 ημερες απο τοτε που το πληρωσες δε το εχεις παραλαβει κανε ενα dispute στο paypal και ασε το κινεζο να τρεχει αυτος. Στη χειροτερη θα παρεις τα λεφτα σου πισω

 

 

προτίμησε ότι και να κάνεις να το κάνεις πριν τις 45 μέρες...,γιατί μετα εξαρτάται μόνο απο την θελησή του ... κοίτα καλύτερα στο paypal αλλά μην το αφήσεις και πάνω απο 15 μέρες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά καλημέρα, ήθελα να σας ρωτήσω κάτι...

πήρα μια μνήμη 512mb στις 12 σεπτεμβρίου, η μνήμη ήρθε αλλά ήταν πιθανότατα καμένη, μίλησα με τον τύπο και μου είπε να του την στείλω πίσω (πράγμα το οποίο έγινε χτες) να την ελέγξει και ανάλογα να την αντικαταστήσει....μέχρι εδώ όλα καλά,

το ερώτημα είναι:

Αν με όλα αυτά τα πήγαινε-έλα δεν έχω την καινούργια μνήμη στα χέρια μου πριν λήξουν οι 45 μέρες από την αγορά με συμφέρει να κάνω Dispute για να είμαι καλυμένος αν τελικά δεν έρθει η το αφήνω όπως είναι?

feedback δεν έχουν μπει ακόμα ούτε απο εμένα ούτε από εκεινόν....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά καλημέρα, ήθελα να σας ρωτήσω κάτι...

πήρα μια μνήμη 512mb στις 12 σεπτεμβρίου, η μνήμη ήρθε αλλά ήταν πιθανότατα καμένη, μίλησα με τον τύπο και μου είπε να του την στείλω πίσω (πράγμα το οποίο έγινε χτες) να την ελέγξει και ανάλογα να την αντικαταστήσει....μέχρι εδώ όλα καλά,

το ερώτημα είναι:

Αν με όλα αυτά τα πήγαινε-έλα δεν έχω την καινούργια μνήμη στα χέρια μου πριν λήξουν οι 45 μέρες από την αγορά με συμφέρει να κάνω Dispute για να είμαι καλυμένος αν τελικά δεν έρθει η το αφήνω όπως είναι?

feedback δεν έχουν μπει ακόμα ούτε απο εμένα ούτε από εκεινόν....

Αν δε κανεις dispute μεσα σε 45 μερες απο τη πληρωμη δε σε καλυπτει πλεον το Ρ/Ρ,αλλα μπορεις να δηλωσεις στη τραπεζα σου οτι δε δεχεσαι τη χρεωση της καρτας σου για τους λογους που εσυ θα αναφερεις. Αυτα με τη προυποθεση οτι δε παρελαβες τη καινουργια μνημη και οτι εχεις αποδεικτικο στοιχειο οτι επεστρεψες τη παληα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι πολλοι οι χρηστες του eBay που δεν στελνουν Ιταλια ηλεκτρονικες συσκευες (και ειδικα τις ακριβες) για τον λογο που ειπε ο φιλος πιο πριν, εχουν πολυ αυστηρα τελωνεια! Για παραδειγμα, αγορασα χτες ενα iPhone απο Αγγλια και ο πωλητης με τεραστια γραμματα γραφει οτι δεν στελνει σε καμμια περιπτωση Ιταλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει ψάξει κανείς τις προβλεπόμενες και νόμιμες διαδικασίες για τα τελωνεία; Δε θα ήταν σωστό να κάνουμε κάτι τέτοιο (οδηγός τελωνείων) ώστε να μη πάμε στην τύχη με το αν θα περάσει τελωνείο ή όχι και τι θα πληρώσουμε; Χθες άρχισα να διαβάζω τελωνειακό κώδικα και υποψιάζομαι ότι υπάρχει τρελή απάτη στο θέμα των χρεώσεων (δηλαδή παράνομες κρατήσεις).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά καλημέρα, ήθελα να σας ρωτήσω κάτι...

πήρα μια μνήμη 512mb στις 12 σεπτεμβρίου, η μνήμη ήρθε αλλά ήταν πιθανότατα καμένη, μίλησα με τον τύπο και μου είπε να του την στείλω πίσω (πράγμα το οποίο έγινε χτες) να την ελέγξει και ανάλογα να την αντικαταστήσει....μέχρι εδώ όλα καλά,

το ερώτημα είναι:

Αν με όλα αυτά τα πήγαινε-έλα δεν έχω την καινούργια μνήμη στα χέρια μου πριν λήξουν οι 45 μέρες από την αγορά με συμφέρει να κάνω Dispute για να είμαι καλυμένος αν τελικά δεν έρθει η το αφήνω όπως είναι?

feedback δεν έχουν μπει ακόμα ούτε απο εμένα ούτε από εκεινόν....

 

kane ena dispute kai asto anoixto na "trexei" giati pote den ksereis.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά είδα αυτό το σπαθί από έναν χαρακτήρα των final fantasy παιχνιδιών και σαν οπαδός των final fantasy ίσως και το πάρω. Θα έχω όμως κανένα πρόβλημα στο τελωνείο επειδή μπορεί να θεωρηθεί όπλο ή επικύνδινο κτλ?

 

simfona me tin aggelia

item location: london

 

ara oute telonia oute tpt.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

eimai nea seller sto e-bay ,otan ekana to acound sugoura kati den ekana sosta kai twra opote paw na valw ena item gia polisi mono shipping usa dinei ,mhpos gnwrizei kapios apo esas me pion tropo mporw na to alaksw auto kai na to kanw epitelous gia olo ton kosmo??den mporw na vrw pws ginete..ty

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκανα μια αγορα απο Κινα ενα ipod nano.Πληρωσα μεσω paypal την Κυριακη 23/9.Στο item ελεγε οτι το ταχυδρομει το πολυ σε δυο μερες.Ομως δεν το εστειλε μετα του εστειλα e-mail και μετα μου απαντησε οτι εχουνε μια γιορτη αργια το Moon Festival και οτι θα μου το εστελνε την Πεμπτη 27/9 δηλαδη σημερα.Ομως δεν το εστειλε ουτε σημερα.Τι μπορω να κανω?

 

Ασχετο, εισαι απο την Ροδο και μενεις εκει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

al-ex και deathlok ευχαριστώ για τις πληροφορίες

 

Αν δε κανεις dispute μεσα σε 45 μερες απο τη πληρωμη δε σε καλυπτει πλεον το Ρ/Ρ,αλλα μπορεις να δηλωσεις στη τραπεζα σου οτι δε δεχεσαι τη χρεωση της καρτας σου για τους λογους που εσυ θα αναφερεις. Αυτα με τη προυποθεση οτι δε παρελαβες τη καινουργια μνημη και οτι εχεις αποδεικτικο στοιχειο οτι επεστρεψες τη παληα.

 

η μνήμη έχει φύγει συστημένη αλλά η αγορά έχει γίνει με προπληρωμένη πιστωτική οπότε μάλλον πιο πολύ μπλέξιμο είναι....

anyway μόλις "σαρανταρίσει" θα στείλω ενα email στον τύπο που θα του εξηγώ το πως και το γιατι και θα ανοίξω ένα dispute....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

eimai nea seller sto e-bay ,otan ekana to acound sugoura kati den ekana sosta kai twra opote paw na valw ena item gia polisi mono shipping usa dinei ,mhpos gnwrizei kapios apo esas me pion tropo mporw na to alaksw auto kai na to kanw epitelous gia olo ton kosmo??den mporw na vrw pws ginete..ty

Διπλα απο το shipping εχει 1 ερωτηματικο, κανε κλικ και θα σου βγαλει οδηγιες. Κανε κλικ στο Show/Hide Options ,θα βγουν αλλες οδηγιες. Πλεον στο shipping διαλεξε την επιλογη 3 domestic and 3 international services. Κανε save και θα σε βγαλει στο κυριως μενου της πωλησης. Αγνοησε το domestic shipping η βαλε παυλες και πηγαινε στο international shipping και βαλε worldwide. Ελπιζω να εγινα κατανοητος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά καλημέρα, ήθελα να σας ρωτήσω κάτι...

πήρα μια μνήμη 512mb στις 12 σεπτεμβρίου, η μνήμη ήρθε αλλά ήταν πιθανότατα καμένη, μίλησα με τον τύπο και μου είπε να του την στείλω πίσω (πράγμα το οποίο έγινε χτες) να την ελέγξει και ανάλογα να την αντικαταστήσει....μέχρι εδώ όλα καλά,

το ερώτημα είναι:

Αν με όλα αυτά τα πήγαινε-έλα δεν έχω την καινούργια μνήμη στα χέρια μου πριν λήξουν οι 45 μέρες από την αγορά με συμφέρει να κάνω Dispute για να είμαι καλυμένος αν τελικά δεν έρθει η το αφήνω όπως είναι?

feedback δεν έχουν μπει ακόμα ούτε απο εμένα ούτε από εκεινόν....

 

 

Φίλε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ..με τον flashman852.Αν και την πρώτη φορά που έκανα αγορά η κάρτα ήταν αριστη και έφτασε από Hong kong σε 5μέρες ,την δεύτερη φορά που αγόρασα από τον ίδιο άργησε και όταν ήρθε

ήταν καμμένη.επικοινώνησα μαζί του και μου είπε να την στείλω πίσω.την έστειλα και μετά άλλοτε έλεγε δεν ήρθε και άλλοτε ότι δεν δεν απάντηση η εταιρία επισκευής...τελος πάντων άφησα να περάσουν 60 μέρες(δεν την χρειαζόμουν και πολύ τότε) αλλά σε ένα σημείο τα πήρα...αλλά ήταν αργά.email σε paypal + ebay και αρνητικό σχόλιο(negative feedback.)

ενημερώθηκα ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα τον ενημέρωσαν και αυτό και αφού τον πίεσα και μίλησα και στο τηλ μαζί του μου έστειλε όλα τα λεφτά πίσω...στείλτου mail κάθε 3-5 μέρες, αν δεν έχεις πάρει ικανοποιητική απάντηση μέχρι την 30η μέρα ενημέρωσέ τον ότι αν δεν απαντήση σωστά(με βεβαίωση δηλ ότι έχει στείλει ξανά σε σένα το πακέτο) ότι θα το αναφαίρεις στο ebay και αν μέχρι την 40η μέρα δεν σου στείλει με mail την απόδειξη ότι στο ξαναεστειλε κάνε καταγγελία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...