Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παίδες παρήγγειλα ένα μπλουζάκι από ένα ebay store και μεταφορικά ήταν free για Ελλάδα!Μέσα στο mail που μου έστειλε μετά απο μια μέρα γράφει:

 

I have finished shipping process for your items.

This shipping type is not provide tracking number, but don't worry about

that. Usually it will arrive safety within 7~10 BUSINESS DAYS to you.

 

πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ?τί είναι ακριβώς το track number?Είναι 'εμπιστος seller με 1600+ πωλήσεις!περιμένω απάντηση!

 

thanx in advance!

 

Λέει απλά οτι στο έστειλε με απλό και όχι συστημένο ταχυδρομείο. Δεν νομίζω οτ χρειάζεται να ανησυχείς, έχω παραγγείλει άπειρες φορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Προσπαθώ να κάνω bid σε μια ξιφολογχη και με ζητάει να κάνω Confirm your identity βάζοντας τα στοιχειά μιας κάρτας visa.(Πρώτη φορά μου το κάνει αυτό)

Έχω μια prepaid κάρτα στην τράπεζα Κύπρου που την χρησιμοποιώ και στο paypal. Βάζω τον αριθμό της κάρτας και δεν το δέχεται.Πως είναι δυνατόν?!!!

 

Συμβαίνει πολλές φορές με τις prepaid καρτες.Αν εχεις βάλε για μια κανονικη κάρτα γιατι θα ταλαιπωρηθείς....

 

παίδες παρήγγειλα ένα μπλουζάκι από ένα ebay store και μεταφορικά ήταν free για Ελλάδα!Μέσα στο mail που μου έστειλε μετά απο μια μέρα γράφει:

 

I have finished shipping process for your items.

This shipping type is not provide tracking number, but don't worry about

that. Usually it will arrive safety within 7~10 BUSINESS DAYS to you.

 

πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ?τί είναι ακριβώς το track number?Είναι 'εμπιστος seller με 1600+ πωλήσεις!περιμένω απάντηση!

 

thanx in advance!

 

Ο πωλητης (χωρίς βέβαια να ξέρω,αλλά κατά 90% πιθανότητες) είναι κινέζος ε?Με τέτοια αγγλικά ......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα την γνώμη σας για αυτό...: http://cgi.ebay.com/new-IPOD-TOUCH-MP4-player-of-8gb-Apple-IPOD_W0QQitemZ120380768959QQihZ002QQcategoryZ73839QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Πιστεύεται πως μπορώ να τον εμπιστευτώ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα την γνώμη σας για αυτό...: http://cgi.ebay.com/new-IPOD-TOUCH-MP4-player-of-8gb-Apple-IPOD_W0QQitemZ120380768959QQihZ002QQcategoryZ73839QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Πιστεύεται πως μπορώ να τον εμπιστευτώ?

Τι να σου πω φίλε μου ειναι λίγο ρισκο γιατί δεν πρόκειται για καινούρια-ζελατινα συσκευή

Condition:

 

* This item was originally purchased from a major retail store and returned. It has been fully tested, certified reconditioned and is in perfect

Με βάζει σε σκέψεις το εχει ανοιξει ,το έχει χρησιμποπιησει και έκανε και Firmware update οπως λεει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα. εχω αγορασει μια μπλουζα εδω και 1 μηνα και δεν μου την εχει στειλει ο κινεζος. και απο οτι καταλαβα μπορει ισως και να διαγραφτηκε απο το ebay. μπορειτε να μου πειτε που ακριβως ειναι η επιλογη που πρεπει να πατησω για να ζητησω απο το paypal να μου επιστρεψει τα χρηματα μου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια από τις δημοπρασίες που κέρδισα πήρε άσχημη τροπή.

 

Πριν μέρες κέρδισα ένα αντικείμενο από το Γερμανικό ebay. Στο shipping calculator υπήρχε η Ελλάδα και μου έβγαζε κανονικά το κόστος αποστολής. Μιας και στο παρελθόν είχα ξαναχτυπήσει το ίδιο ακριβώς πράγμα από Γερμανία και η αποστολή έγινε κανονικά στο ίδιο κόστος, θεώρησα πως δε θα υπήρχε πρόβλημα και δεν επικοινώνησα με τον πωλητή για λεπτομέρειες πριν το χτύπημα.

 

Μόλις την κέρδισα έστειλα μήνυμα στον πωλητή ζητώντας του να μου στείλει τραπεζικό λογαριασμό για την πληρωμή (ο μόνος τρόπος που δεχόταν - ξέρω πως είναι ριψοκίνδυνο αλλά με 100% feedback και 250 αξιολογήσεις το ρίσκαρα). Μια μέρα μετά μου στέλνει απάντηση ότι έγινε λάθος και το ταχυδρομείο του δε μπορεί να στείλει ένα τέτοιο δέμα στην Ελλάδα. Ζήτησε συγνώμη... Στο καπάκι του στέλνω μήνυμα στο οποίο ευγενικά ζητούσα αναλυτική εξήγηση.

Δύο μέρες μετά δεν υπήρχε καμία απόκριση από τον πωλητή. Παράλληλα διαπίστωσα πως είχε αρχίσει καινούρια δημοπρασία με το ίδιο αντικείμενο! Ξανά μήνυμα από εμένα, αυτή τη φορά πιο επιθετικό, ζητούσα εξηγήσεις. Μου απάντησε πως λυπάται πολύ και θα σταματήσει τη νέα δημοπρασία. Με ενημέρωσε πως μπορεί να το στείλει μόνο με courier (UPS) αλλά με αυξημένο κόστος στα μεταφορικά. Δέχτηκα τη νέα συμφωνία και περίμενα μια απάντηση που να περιλαμβάνει τον τραπεζικό λογαριασμό για την πληρωμή. Όσο την είδατε εσείς άλλο τόσο την είδα και εγώ.

 

5 μέρες μετά του έκανα αρνητική αξιολόγηση. Η ανταπόκρισή του ήρθε μια μέρα μετά, όχι σαν αρνητική αξιολόγηση, αλλά σαν αίτηση ακύρωσης της συναλλαγής από το σύστημα του ebay, με την αιτιολογία ότι "και οι δύο πλευρές διαφώνησαν με τους όρους της συναλλαγής". Δε ξέρω αν είμαι τρελός, αλλά μου φαίνεται πως εγώ δεν διαφώνησα πουθενά. Απλά περίμενα ανταπόκριση. Έτσι στην αυτοματοποιημένη διαδικασία του ebay για αυτό το θέμα επέλεξα decline συνοδευόμενο από ένα οργισμένο μήνυμα στον πωλητή.

 

Εδώ είναι που χρειάζομαι συμβουλές. Τι θα πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα? Έχω την εντύπωση πως ο πωλητής περιμένει από εμένα να ακυρώσω τη συναλλαγή για να γλυτώσει τα τέλη πληρωμής από το ebay, ώστε μόλις ξεκαθαρίσει αυτό να προχωρήσει σε αρνητική αξιολόγηση.

Αν εγώ κάνω αποδοχή θα θεωρηθώ ουσιαστικά συνυπεύθυνος για την αποτυχημένη συναλλαγή?

 

***αυτόματη ένωση μηνυμάτων***

καλησπερα. εχω αγορασει μια μπλουζα εδω και 1 μηνα και δεν μου την εχει στειλει ο κινεζος. και απο οτι καταλαβα μπορει ισως και να διαγραφτηκε απο το ebay. μπορειτε να μου πειτε που ακριβως ειναι η επιλογη που πρεπει να πατησω για να ζητησω απο το paypal να μου επιστρεψει τα χρηματα μου?

Από paypal θα πας στο "resolution center" και θα ακολουθήσεις τη διαδικασία.

Επεξ/σία από kx5
Αυτόματη ένωση μηνυμάτων
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω και εγώ μια ερώτηση με την σειρά μου.

Πήρα μια εσπρεσιέρα απο ebay γερμανίας

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310122891005

Ο πωλητής εχει 11824 αξιολόγηση.

Πλήρωσα κατευθείαν με paypal. Όλα αυτά έγιναν την Τρίτη 17/2.

Απο τότε ο πωλητής δεν με έχει ενημερώσει αν την έστειλε και πότε. Του έστειλα email και μέσω του ebay και απευθείας. Επίσης δοκίμασα να πάρω και τηλέφωνο αρκετές φορές αλλά άλλοτε βγαίνει τηλεφωνητής και άλλοτε δεν το σηκώνει κανείς.

 

Τι να κάνω; Να περιμένω, να κάνω dispute στο paypal? Τι προτείνετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω και εγώ μια ερώτηση με την σειρά μου.

Πήρα μια εσπρεσιέρα απο ebay γερμανίας

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310122891005

Ο πωλητής εχει 11824 αξιολόγηση.

Πλήρωσα κατευθείαν με paypal. Όλα αυτά έγιναν την Τρίτη 17/2.

Απο τότε ο πωλητής δεν με έχει ενημερώσει αν την έστειλε και πότε. Του έστειλα email και μέσω του ebay και απευθείας. Επίσης δοκίμασα να πάρω και τηλέφωνο αρκετές φορές αλλά άλλοτε βγαίνει τηλεφωνητής και άλλοτε δεν το σηκώνει κανείς.

 

Τι να κάνω; Να περιμένω, να κάνω dispute στο paypal? Τι προτείνετε;

 

Ειναι νωρις για να κανεις dispute στο paypal. Ασε να περασουν 3-4 μερες ακομα και μετα το κανεις...Συνηθως αυτοι οι μεγαλο "επιχειρηματιες" που εχουν τα πολλα ratings δεν απαντανε σε email λογω πολυ δουλειας.

 

Εγω σε παροιμοια περιπτωση οταν του εστελνα email και τον επαιρνα τηλ δεν απαντουσε, αλλα οταν του εκανα dispute στο paypal, ξεσκιστηκε να απαντησει και εδωσε κατευθειαν tracking numbers και ζητουσε συγγνωμη.

Εχε λιγη υπομονη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγόρασα κάτι από Αμερική $37, με τα μεταφορικά $91 μεταχειρισμένο, και του λέω βαλτο δώρο για το τελωνείο. Μου απαντά επί λέξει

"I normally do not do that. This time I will let it pass."

 

Δεν είναι μεγάλο το ποσό αγοράς, νομίζει ότι μου κάνει χάρη για κάτι μεταχειρισμένο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μια από τις δημοπρασίες που κέρδισα πήρε άσχημη τροπή.

 

Πριν μέρες κέρδισα ένα αντικείμενο από το Γερμανικό ebay. Στο shipping calculator υπήρχε η Ελλάδα και μου έβγαζε κανονικά το κόστος αποστολής. Μιας και στο παρελθόν είχα ξαναχτυπήσει το ίδιο ακριβώς πράγμα από Γερμανία και η αποστολή έγινε κανονικά στο ίδιο κόστος, θεώρησα πως δε θα υπήρχε πρόβλημα και δεν επικοινώνησα με τον πωλητή για λεπτομέρειες πριν το χτύπημα.

 

Μόλις την κέρδισα έστειλα μήνυμα στον πωλητή ζητώντας του να μου στείλει τραπεζικό λογαριασμό για την πληρωμή (ο μόνος τρόπος που δεχόταν - ξέρω πως είναι ριψοκίνδυνο αλλά με 100% feedback και 250 αξιολογήσεις το ρίσκαρα). Μια μέρα μετά μου στέλνει απάντηση ότι έγινε λάθος και το ταχυδρομείο του δε μπορεί να στείλει ένα τέτοιο δέμα στην Ελλάδα. Ζήτησε συγνώμη... Στο καπάκι του στέλνω μήνυμα στο οποίο ευγενικά ζητούσα αναλυτική εξήγηση.

Δύο μέρες μετά δεν υπήρχε καμία απόκριση από τον πωλητή. Παράλληλα διαπίστωσα πως είχε αρχίσει καινούρια δημοπρασία με το ίδιο αντικείμενο! Ξανά μήνυμα από εμένα, αυτή τη φορά πιο επιθετικό, ζητούσα εξηγήσεις. Μου απάντησε πως λυπάται πολύ και θα σταματήσει τη νέα δημοπρασία. Με ενημέρωσε πως μπορεί να το στείλει μόνο με courier (UPS) αλλά με αυξημένο κόστος στα μεταφορικά. Δέχτηκα τη νέα συμφωνία και περίμενα μια απάντηση που να περιλαμβάνει τον τραπεζικό λογαριασμό για την πληρωμή. Όσο την είδατε εσείς άλλο τόσο την είδα και εγώ.

 

5 μέρες μετά του έκανα αρνητική αξιολόγηση. Η ανταπόκρισή του ήρθε μια μέρα μετά, όχι σαν αρνητική αξιολόγηση, αλλά σαν αίτηση ακύρωσης της συναλλαγής από το σύστημα του ebay, με την αιτιολογία ότι "και οι δύο πλευρές διαφώνησαν με τους όρους της συναλλαγής". Δε ξέρω αν είμαι τρελός, αλλά μου φαίνεται πως εγώ δεν διαφώνησα πουθενά. Απλά περίμενα ανταπόκριση. Έτσι στην αυτοματοποιημένη διαδικασία του ebay για αυτό το θέμα επέλεξα decline συνοδευόμενο από ένα οργισμένο μήνυμα στον πωλητή.

 

Εδώ είναι που χρειάζομαι συμβουλές. Τι θα πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα? Έχω την εντύπωση πως ο πωλητής περιμένει από εμένα να ακυρώσω τη συναλλαγή για να γλυτώσει τα τέλη πληρωμής από το ebay, ώστε μόλις ξεκαθαρίσει αυτό να προχωρήσει σε αρνητική αξιολόγηση.

Αν εγώ κάνω αποδοχή θα θεωρηθώ ουσιαστικά συνυπεύθυνος για την αποτυχημένη συναλλαγή?

 

Κατα πρώτον θεωρείς τα χρήματα σου χαμένα για να μην αγχώνεσαι....

Κατα δεύτερον προσπαθείς ΑΝ πάρεις τελικά αυτό που πλήρωσες!

Κατα τρίτον κάνεις το πάθημα-μάθημα (σχετικα με την πληρωμη μέσω τραπέζης)

Κατα τέταρτον δεν συμφωνείς βεβαια να ακυρωθεί η συναλλαγή γιατί τότε εισαι τελειωτικα χαμενος.Του λες οτι αν σου το στειλει τελικα το προιον θα αποσύρεις την αρνητική αξιολόγηση και αν πιάσει-έπιασε.Αλλιώς.....

Ετσι κι αλλιώς ο αγοραστής από όσο ξερω δεν μπορει να σου βάλει αρνητική ψήφο.Κρίμα στα λεφτα που έδωσες.

 

Καλη επιτυχία.

 

 

Αγόρασα κάτι από Αμερική $37, με τα μεταφορικά $91 μεταχειρισμένο, και του λέω βαλτο δώρο για το τελωνείο. Μου απαντά επί λέξει

"I normally do not do that. This time I will let it pass."

 

Δεν είναι μεγάλο το ποσό αγοράς, νομίζει ότι μου κάνει χάρη για κάτι μεταχειρισμένο?

 

Το ερώτημα ειναι να πούμε εμεις τι νομίζει?:eek::eek:

Οτι κι αν νομιζει αν το κάνει καλώς ,αν όχι δεν ειναι και για θανατο....

Αν δεν θελει να στο στειλει ως δώρο πες του να σου βάλει μεσα αποδειξη με την τιμη.Ειναι κάτω από 40$ ετσι κι αλλιώς οπότε πολυ πιθανο να μην εχει τελωνείο.

Επεξ/σία από rallis
Αυτόματη ένωση μηνυμάτων
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδες, την βοηθεια σας παρακαλω...

Προχτες παρελαβα απο αγγλια, με royal mail signed-for (με tracking number), ενα "macbook" που βρηκα απο ebay... Το θεμα ειναι οτι το κουτι που παρελαβα, ΗΤΑΝ ΑΔΕΙΟ!

Ειχε μεσα, ενα αλλο κουτι ασχετο, κ μεσα σ'αυτο ενας καταλογος, προφανως για βαριδι! Το θεμα ειναι τωρα οτι η συναλλαγη δεν εγινε κανονικα μεσω ebay, αλλα απλως του εστειλα τα χρηματα με paypal...... Γιατι κ πως μην τα ρωτατε, ας πουμε οτι μεχρι να συνεννοηθουμε μεταξυ μας (δεν εστελνε ελλαδα αρα δεν μπορουσα να χτυπησω την δημοπρασια, κ επικοινωνουσαμε με mail), η δημοπρασια εκλεισε με νικητη καποιον αλλο, κ συμφωνησαμε λοιπον να το κανουμε εκτος, μεσω paypal ομως παντα...

Τεσπα, να μην τα πολυλογω, ανοιγω dispute item-not-as-described, ο αλλος στα @@ του, κ το γυρναω σε claim... Ε τοτε κατευθειαν κ automated, το paypal μου στελνει mail για resolution of my case, υπερ του πωλητη (λεει οτι ειναι υπευθυνο μονο για το shipping των αγαθων, κ αφου παρελαβα κατι, δεν εχει αλλη αρμοδιοτητα)!

Το θεμα τωρα ειναι, κ εδω θελω τυχον εμπειριες σας:

Με chargeback απο τραπεζα θα βρω ακρη? Παλαιοτερα ειχα δικαωθει ετσι, αλλα δεν υπηρχε tracking number... Τωρα τι γινεται? Πως μπορω να αποδειξω εγω οτι οντως παρελαβα αδειο δεμα?? Παιδια τα φωτα σας σας παρακαλω, ειναι 600ε αυτα!....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη απο οτι καταλαβαινω αυτος το δωσε στον νικητη και σε σενα επισης εστειλε το κουτι χωρις το προιον! Με ενα σμπαρο 2 τριγωνια!

Ωραιος ο βρωμοαγγλος! Στα χναρια του Ελγιν :-)

Το λαθος σου ειναι που εκανες την συναλλαγη χωρις ebay γιατι στον τρομο του αρνητικου feedback δεν θα τα κανε αυτα...Και μαλλον θα ειδες οτι το προιον ηταν used ετσι? Δεν πιστευω να νομιζες οτι ηταν καινουργιο. Τωρα θα μου πεις τι σημασια εχει, ετσι κι αλλιως δεν σου ρθε ποτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...