Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

επικοινώνησε με τον πωλητή εξήγησέ του και μετά κάνε retract φυσικά θα γραφτεί στο feedback σου οτι έκανες μια υπαναχώρηση. Διαφορετικά το πληρώνεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ.ΕΙΧΑ ΑΝΟΙΞΕΙ DISPUTE ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 35GBP ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΑΥΤΟ.ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΣΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ PAYPAL.ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΙΜΙΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΤΟΥ EBAY "BUYER PROYECTION UP TO 150-200GBP" ANΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ?

 

ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΕΡΦΟΥΝ 0.97 ΕΠΕΙΔΗ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟΣ?ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΑΚΕΡΑΙΟ ΤΟ ΠΟΣΟ,ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ , ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ

 

ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΟΙ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΤΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 

Dear xxxxxx xxxxxxxxxxx,

 

We have concluded our investigation into your case and have decided in your

favor.

 

We were able to recover 0.97 GBP and this amount has been credited to you.

Please allow five business days for this adjustment to be posted.

 

If you are due any additional funds, we will make our best effort to

recover the balance from the seller.

 

 

If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed

to you, please be assured that we will take appropriate action against the

seller's account, which may include limitation of the seller's account

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dear xxxxxx xxxxxxxxxxx,

 

We have concluded our investigation into your case and have decided in your

favor.

 

We were able to recover 0.97 GBP and this amount has been credited to you.

Please allow five business days for this adjustment to be posted.

 

If you are due any additional funds, we will make our best effort to

recover the balance from the seller.

 

 

If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed

to you, please be assured that we will take appropriate action against the

seller's account, which may include limitation of the seller's account

 

Είσαι και τυχερός δηλαδή. Εγώ έχω το ίδιο μήνυμα με εσένα αλλά λέει "We were able to recover 0.00 GBP..." (χωρίς να ντρέπονται που το γράφουν)

Ήταν 7.50 λίρες το δικό μου το πρόβλημα οπότε βαρέθηκα τελικά να ασχοληθώ, 35 λίρες είναι ένα πιο σεβαστό ποσό σίγουρα οπότε στείλε τους email να τους ρωτήσεις τι σόι protection είναι αυτή που έχουν.

(Η καταχώρηση στο ebay έγραφε κανονικά ότι είσαι προστατευμένος αν πληρώσεις μέσω Paypal έτσι;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοαβασε καλύτερα...

"BUYER PROYECTION UP TO 150-200GBP" ANΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ?

 

Σίγουρα έχεις δίκιο, αλλά αν για οποιοδήποτε ποσό (και μάλιστα τόσο μικρό) έδιναν πίσω μετά από dispute 150-200 λίρες, και με δεδομένο ότι η αγοραπωλησία γίνεται μεταξύ ιδιωτών, φαντάσου λίγο τί κομπίνες θα γίνονταν για να τα "φάνε" από το paypal. 4-5 dispute το μήνα θα ανοίγαμε μεταξύ μας, με διαφορετικά accounts, και θα βγάζαμε μεροκάματο...

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για αρχή (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) είναι να μαυρίσεις τον seller στο feedback. Σε κανέναν δεν αρέσει αυτό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοαβασε καλύτερα...

 

 

Σίγουρα έχεις δίκιο, αλλά αν για οποιοδήποτε ποσό (και μάλιστα τόσο μικρό) έδιναν πίσω μετά από dispute 150-200 λίρες, και με δεδομένο ότι η αγοραπωλησία γίνεται μεταξύ ιδιωτών, φαντάσου λίγο τί κομπίνες θα γίνονταν για να τα "φάνε" από το paypal. 4-5 dispute το μήνα θα ανοίγαμε μεταξύ μας, με διαφορετικά accounts, και θα βγάζαμε μεροκάματο...

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για αρχή (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) είναι να μαυρίσεις τον seller στο feedback. Σε κανέναν δεν αρέσει αυτό!

 

οταν ομως το ebay κραταει προμηθεια επι ποσοστου σε καθε transaction που γινεται στο ebay και οχι μονο...φαντασου για τι μεγεθος χρηματων μιλαμε...αν δεν μπορουν να δινουν buyer protection να μην το βαζουν γιατι ειναι καθαρη παραπλανηση.Και βεβαια δεν ζητησα 200 λιρες αλλα το ποσο που πληρωσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν ομως το ebay κραταει προμηθεια επι ποσοστου σε καθε transaction που γινεται στο ebay και οχι μονο...φαντασου για τι μεγεθος χρηματων μιλαμε...αν δεν μπορουν να δινουν buyer protection να μην το βαζουν γιατι ειναι καθαρη παραπλανηση.Και βεβαια δεν ζητησα 200 λιρες αλλα το ποσο που πληρωσα

 

Όπως είπα και πριν, σε καταλαβαίνω, αλλά αν δεν μπορείς ούτε να τα βρεις με τον πωλητή δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι απαραίτητα, μπορεί να έχει χρεωστική και να έχει κάνει μεταβίβαση όλο το ποσό του λογαριασμού του σε κάποιον άλλο, απλά για να μην έχει υπόλοιπο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καθε φορα που μου ερχεται πακετο συνηθως με ρουχα απο κινα με τις ταχυμεταφορες ελτα πληρωνω 6 ευρω για τελωνειο οποτε μου ερχεται ομως χαρτακι και πηγαινω να παραλαβω απο ελτα δεν δινω μια.(εμαθα οτι οι ταχυμεταφορες ελτα ανοικουν σε ιδιωτη).υποψιαζομαι οτι αυτα τα 6 ευρω ειναι αμοιβη και λενε οτι δηθεν ειναι τελωνειο.αν ξερει κανεις κατι ας με διαφωτησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως τσιμπησα 140 δολλαριακια χωρις dispute.ριχτε αρνητικες καργα!

 

Το να ριξεις αρνητικές κάργα δεν είναι παντα η λύση. Εξου και αφίσεις αρνητική τότε ο πωλητής δεν εχει κανένα κίνητρο για να σε βοηθήσει. Επίσης αν η αρνητικη που άφισες δεν είναι τεκμηριωμένη, μπορείς νομικά να βάλεις κατα της και να την αφερέσεις.

 

Κάθε προσπάθια να επικοινωνίσεις με τον πωλητή βοηθάει. Βέβαια αυτο δεν σημαίνει οτι δεν μπορείς να χρησημοποιήσεις το negative feedback πριν το αφίσεις.

 

Γενικά προτιμάτε καλους seller διοτι αυτο ειναι η μόνη εγγυηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να ριξεις αρνητικές κάργα δεν είναι παντα η λύση. Εξου και αφίσεις αρνητική τότε ο πωλητής δεν εχει κανένα κίνητρο για να σε βοηθήσει. Επίσης αν η αρνητικη που άφισες δεν είναι τεκμηριωμένη, μπορείς νομικά να βάλεις κατα της και να την αφερέσεις.

 

Κάθε προσπάθια να επικοινωνίσεις με τον πωλητή βοηθάει. Βέβαια αυτο δεν σημαίνει οτι δεν μπορείς να χρησημοποιήσεις το negative feedback πριν το αφίσεις.

 

Γενικά προτιμάτε καλους seller διοτι αυτο ειναι η μόνη εγγυηση.

 

δεν ειπα οτι εγω αφησα αρνητικη φιλε.αν το προιον ομως που εστειλε ειναι ζαβο οπως στην δικη μου περιπτωση ,που μαλλον δεν την ξερεις γιατι ειναι ποσταρισμενη αρκετα πισω(στραβα πιν σε μητρικη)τι περιμενεις?να πουμε μπραβο μας εφαγες 268 $.οχι.τον κυνηγησα με ομορφο τροπο και πηρα ενα σεβαστο μερος των χρηματων μου.και την εφτιαξα και την μητρικη φιλε.:-) αν εχανα ομως ολα τα χρηματα σιγουρα θα αφηνα αρνητικη.τους νομους του e-bay τους γνωριζεις φυσικα.μηπως εισαι πωλητης και σε εθιξα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έξι ευρώ δεν είναι τελωνείο αλλά τις χαρακηρίζουν ως ταχυδρομικές υπηρεσίες

 

οχι φιλε μου τα χαρακτηριζουν ως εκτελωνισμο στην αποδειξη που μου δινουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...