al-ex Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Οι απατεώνες προφανώς κάνουν πάρτυ αγοράζοντας τζάμπα ουσιαστικά αλλά και εκ του ασφαλούς, ενώ οι έντιμοι καλούνται να πληρώσουν τα σπασμένα. Δε ξερω που ειδες να γινεται το παρτυ εσυ, αλλα κι εγω εχω θεσει ενα ερωτημα πιο κατω και δεν ειδα καμια απαντηση μεχρι τωρα. Παντως για μενα ειναι πολυ ηλιθιος οποιος πωλητης στελνει πραγματα αξιας πανω απο 80-100 δολ. και δε τ ασφαλιζει μ ενα κοστος 2 το πολυ δολ., αφου ετσι κι αλλιως κλεβει πιο πολλα στα ταχυδρομικα, και προτιμαει να ρισκαρει dispute και μεγαλυτερη χασουρα μονο και μονο για να βγαλει 2 δολ. επιπλεον. Ετσι βρισκουν ελευθερο πεδιο τα λαμογια να κανουν τις δουλειες τους και καλα κανουν αφου οι πωλητες ενεργουν οπως προανεφερα οταν εγω αγοραζω κατι αξιας $100-$150 και ο Αμερικανος με χρεωνει S/H $20 και μου το στελνει με first class με πραγματικο κοστος $6,50, αντι να μου το στειλει με priority και ασφαλισμενο η να με βαλει να πληρωσω ακομα $5 για ems, εγω θα φταιω αν του τραβηξω dispute εστω κι αν παρελαβα? Οι πιο πολλοι απο τους us sellers οχι μονο ειναι αισχροι με τα ταχυδρομικα, αλλα κοιτανε να βγαλουν κι απ τη μυγα ξυγκι. Ελαχιστοι ειναι οι σωστοι που χρεωνουν πραγματικα μεταφορικα. Αν λειτουργουσαν σωστα και δε κοιταζαν να κλεψουν απο τα ταχυδρομικα εισπρατοντας πολλα και στελνοντας με first class , δε θα υπηρχαν λαμογια να τους κανουν disputes και να δικαιωνονται Ένα άλλο ερωτηματικό που έχω είναι τι γίνεται αν κάποιον αγοραστή δεν τον δικαιώσει η paypal και ο αγοραστής δεν αποδεχτεί την πληρωμή από την τραπεζά του. Προφανώς η τράπεζα του επιστρέφει τα χρήματα. Αλλά στη συνέχεια? Αν η paypal δεν αποδεχτεί αυτήν την επιστροφή? αν καποιος αγοραστης δε δικαιωθει απο το paypal, απευθυνεται στη τραπεζα απ οπου πηρε τη καρτα και κανει δηλωση οτι δεν αποδεχεται τη συγκεκριμενη χρεωση για τους λογους που αναφερει. Στη συνεχεια η τραπεζα κανει chargeback και ζητα τα χρηματα πισω απο το paypal , αφου ηδη τα εχει επιστρεψει προσωρινα στον αγοραστη-πελατη της. Εαν το paypal διαθετει στοιχεια να αντικρουσει το αιτημα της τραπεζας για επιστροφη χρηματων, τοτε κανει dispute στο chargeback της τραπεζας και την οριστικη αποφαση τη παιρνει η εταιρια VISA η MASTERCARD. Εαν δε δικαιωθει ο αγοραστης, η τραπεζα θα του ξαναχρεωσει το ποσον που του ειχε επιστρεψει προσωρινα και θα αναγκαστει να τα πληρωσει η με το καλο η με το κακο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simfun Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Έχω απαντήσει στην ερώτησή σου προηγουμένως σχετικά με το πάρτυ. Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι καλά κάνουν όσοι είναι απατεώνες και εξαπατούν την κοινότητα του ebay μ' αυτόν τον τρόπο, επειδή κάποιοι πωλητές φουσκώνουν τα μεταφορικά, ελπίζω να ανήκεις στη μειοψηφία. Ο αγοραστής γνωρίζει εκ των προτέρων το κόστος των μεταφορικών και συμφωνεί σ' αυτό. Άλλωστε πολλές φορές ο πωλητής κατεβάζει το κόστος του προϊόντος και ανεβάζει τα μεταφορικά. Για να προχωρήσει στην αγορά σημαίνει ότι τον συμφέρει έτσι κι αλλιώς. Ο πωλητής πως μπορεί να ξέρει με ποιον έχει να κάνει? Σίγουρα η ασφάλιση είναι ένας τρόπος κάλυψης. Ανεβαίνουν όμως οι πιθανότητες να σταματήσει στο τελωνείο. Μετά το ξανασκέφτεται ο αγοραστής και πάει λέγοντας.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simfun Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Ο πωλητής όμως γιατί να με αξιολογήσει αρνητικά? Διότι από αγοραστής μπορεί κάποια φορά να γίνεις και πωλητής. Και καλό είναι το ιστορικό των ενεργειών μας γενικά να είναι καταγεγραμμένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rallis Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Ο al-ex δεν θεωρεί οτι ''ότι καλά κάνουν όσοι είναι απατεώνες και εξαπατούν την κοινότητα του ebay μ' αυτόν τον τρόπο, επειδή κάποιοι πωλητές φουσκώνουν τα μεταφορικά''. Θεωρεί οτι καλά κάνουν όσοι είναι απατεώνες και εξαπατούν τους πωλητές που για ενα μικρό κέρδος δεν ακολουθούν τους κανονες του ebay. Οσο για τους πωλητές αν θέλουν να εξασφαλιστούν μπορούν να δηλώνουν στη δημοπρασία οτι το δέμα θα σταλεί ασφαλισμένο και σε όποιον αρέσει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rallis Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Διότι από αγοραστής μπορεί κάποια φορά να γίνεις και πωλητής. Και καλό είναι το ιστορικό των ενεργειών μας γενικά να είναι καταγεγραμμένο. Δεν εχουν σχέση οι ενέργειές μου σαν αγοραστής με αυτές του πωλητή!Εξάλλου γιατί να με αξιολογήσει γενικά ο πωλητής ??Απο τη στιγμή που θα πληρώσω έχω εκτελέσει την υποχρέωσή μου.Ειμαι άριστος!Να με κρίνει για ποιό λόγο?Επειδή του είπα αν θέλει να το στείλει με χαμηλότερη αξία ως δώρο? Ο μόνος λόγος που μπορεί να με αξιολογήσει αρνητικά ο πωλητής είναι να μην πληρώσω.Εκεί πρέπει να μπορεί να με ''μαυρίσει'' και καλά θα κάνει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
al-ex Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Έχω απαντήσει στην ερώτησή σου προηγουμένως σχετικά με το πάρτυ. Α.... επειδη ενας φιλος, καποιου μελους του insomnia την εκανε και δαγκωσε καποιους πωλητες, εσυ διεκρινες παρτυ. Αν εχεις τπτ αλλα αξιοπιστα στατιστικα απο το ebay να παραθεσεις πχ αυξηση των disputes μετα την αλλαγη για τα feedback, εχει καλως, αλλιως τα περι παρτυ ειναι δικη σου αποψη κι εγω τη θεωρω αστεια και αστηρικτη φυσικα Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι καλά κάνουν όσοι είναι απατεώνες και εξαπατούν την κοινότητα του ebay μ' αυτόν τον τρόπο, επειδή κάποιοι πωλητές φουσκώνουν τα μεταφορικά, ελπίζω να ανήκεις στη μειοψηφία. Εχω τοποθετηθει γιαυτο. Αν εσυ θελεις να μ ερμηνευεις ετσι, προβλημα σου Ο αγοραστής γνωρίζει εκ των προτέρων το κόστος των μεταφορικών και συμφωνεί σ' αυτό. Ναι, αλλα δε γνωριζει και εκ των προτερων το πραγματικο κοστος Εκ των υστερων διαπιστωνει οτι ο πωλητης ειναι ο κλεφτης ο οποιος θα μπορουσε να χρησιμοποιησει καλυτερη και ασφαλεστερη μεθοδο αποστολης με τα λεφτα που "νομιμα" κλεβει απο τον αγοραστη. Και επειδη μιλαμε για το συνολο σχεδον των πωλητων, μιλαμε για εκατομμυρια δολλαρια κλεψια εις βαρος των αγοραστων. Τα περι παρτυ λοιπον των αγοραστων σε βαρος των "αθωων θυματων " πωλητων, πες τα πουθενα αλλου που ισως γινεσαι πιστευτος Άλλωστε πολλές φορές ο πωλητής κατεβάζει το κόστος του προϊόντος και ανεβάζει τα μεταφορικά. Απορω πως μπορεις να το γνωριζεις αυτο, να ξερεις το πραγματικο κοστος των προιοντων και να μιλας εξ ονοματος των πωλητων, εκτος και απλα το υποθετεις. Αλλα εστω κι ετσι αν γινεται, παλι ο πωλητης κλεβει το ebay Για να προχωρήσει στην αγορά σημαίνει ότι τον συμφέρει έτσι κι αλλιώς. Αρα κατα τη δικη σου λογικη, δε πειραζει να του φορεσει κι ενα καπελλο στα ταχυδρομικα ο πωλητης, αφου ετσι κι αλλιως η τιμη συμφερει τον αγοραστη. Ωραια λογικη Ο πωλητής πως μπορεί να ξέρει με ποιον έχει να κάνει? Οσο γνωριζει ο αγοραστης το πωλητη αλλο τοσο γνωριζει και ο πωλητης τον αγοραστη. Ολοι ξεκινησαν καποια στιγμη με 0 feedback. Μηπως ο υποψηφιος αγοραστης θαπρεπε να τρεξει να δωσει διαπιστευτηρια στο πωλητη για να τον μαθει?? Στη τελικη αν δε θελει να πουλησει λογω ρισκων ας μη χρησιμοποιει το ebay. Σίγουρα η ασφάλιση είναι ένας τρόπος κάλυψης. Στα λογια μου βλεπω ερχεσαι. Και γιατι δε τη χρησιμοποιουν οι πωλητες ειτε μειωνοντας τα κερδη απο τις κλεψιες στα ταχυδρομικα, ειτε υποχρεωνοντας τον αγοραστη να πληρωσει οπωσδηποτε αυτα τα 2 δολλαρια, ωστε να εχουν το κεφαλι τους ησυχο και να μην αφηνουν πεδιο δρασης στα λαμογια? Ανεβαίνουν όμως οι πιθανότητες να σταματήσει στο τελωνείο. Απο ποτε οι πωλητες τραβανε ζορια για να γλυτωσουν το τελωνειο οι αγοραστες?? Θεωρω αστοχη τη τοποθετηση σου, δεδομενου οτι οι πιο πολλοι πωλητες αναφερουν για τις international πωλησεις οτι δε γνωριζουν το δασμολογικο καθεστως καθε χωρας και δεν εχουν καμια ευθυνη αν το αντικειμενο καθυστερησει στο τελωνειο η και χρεωθουν φοροι. Και λογικο ειναι να μην εχουν ευθυνη. Αλλωστε και χαμηλοτερη αξια να δηλωθει και gift να γραφτει σου δινει κανενας πωλητης καμια εγγυηση οτι δε θα πληρωθει τελωνειο? Το συμπερασμα λοιπον φιλε μου ειναι οτι αν εκαναν σωστα τη δουλεια τους οι πωλητες, αφενος μεν δεν θα υπηρχαν λαμογια να κλεβουν, αφετερου και να χανοταν πραγματικα κατι, κανενας δε θα εχανε χρηματα διοτι θα αποζημιωνε η ασφαλεια. Ας αφησουμε λοιπον στην ακρη τα παρτυ που γινονται επειδη αλλαξε το ebay το συστημα των feedback Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
al-ex Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Διότι από αγοραστής μπορεί κάποια φορά να γίνεις και πωλητής. Και καλό είναι το ιστορικό των ενεργειών μας γενικά να είναι καταγεγραμμένο. Και οτι εγραψα πιο πανω, τα εγραψα αντικειμενικα και ως αγοραστης αλλα και ως πωλητης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simfun Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Ο μόνος λόγος που μπορεί να με αξιολογήσει αρνητικά ο πωλητής είναι να μην πληρώσω.Εκεί πρέπει να μπορεί να με ''μαυρίσει'' και καλά θα κάνει! Ουσιαστικά όταν παίρνεις τα λεφτά σου πίσω όταν δηλώσεις όταν δεν παρέλαβες ΔΕΝ πληρώνεις. Αλλά ΔΕΝ μπορείς να αξιολογηθείς αρνητικά γι' αυτό. Αν βλέπεις το ebay σαν μαγαζί τότε δεν έχουν σχέση οι έννοιες αγοραστής-πωλητής. Αν το δεις όμως με την εικόνα μιας κοινότητας τότε είναι ρόλοι που μπορεί να χαρακτηρίσουν τον κάθε χρήστη χωριστά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rallis Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Ουσιαστικά όταν παίρνεις τα λεφτά σου πίσω όταν δηλώσεις όταν δεν παρέλαβες ΔΕΝ πληρώνεις. Αλλά ΔΕΝ μπορείς να αξιολογηθείς αρνητικά γι' αυτό. Σε αυτή την περίπτωση γιατί να με αξιολογήσεις αρνητικά? Εχεις απόδειξη οτι παρέλαβα?Αν έχεις πληρώνεσαι κανονικά-αλλιώς καλά να πάθεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simfun Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Σε αυτή την περίπτωση γιατί να με αξιολογήσεις αρνητικά?Εχεις απόδειξη οτι παρέλαβα?Αν έχεις πληρώνεσαι κανονικά-αλλιώς καλά να πάθεις. Ναι ΟΚ. Το αποτέλεσμα ποιο είναι? Κάποιος πιο πριν το είπε αλλά δεν εισακούστηκε. Ακριβότερα μεταφορικά-συνολικό κόστος-αυξημένες πιθανότητες δασμών και και και.... Και από την εμπειρία σου ως αγοραστής τέλος πάντων τι ποσοστό πωλητών ασφαλίζουν τις αποστολές τους by default? Και δε μιλάω μόνο για μεγάλης αξίας αντικείμενα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simfun Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 .... Το ειρωνικό και προσβλητικό ύφος σου δεν μου επέτρεψε να διαβάσω όσα γράφεις μέχρι το τέλος. Και δεν είναι και η πρώτη φορά που γράφεις έτσι. Κρινόμαστε απ' αυτά που γράφουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
al-ex Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Το ειρωνικό και προσβλητικό ύφος σου δεν μου επέτρεψε να διαβάσω όσα γράφεις μέχρι το τέλος. Και δεν είναι και η πρώτη φορά που γράφεις έτσι.Κρινόμαστε απ' αυτά που γράφουμε. Ισως δεν αρεσει σ εσενα το στυλ που γραφω, αλλα αν θελεις εντοπισε μου σε ποιο σημειο σε ειρωνευτηκα και σε προσεβαλα και ευχαριστως να το αποσυρω Και για να μην ενοχλουμε και τους υπολοιπους μπορεις να το κανεις και με πμ Το σιγουρο ειναι οτι δεν ειχα καμια τετοια προθεση. Βεβαια επι της ουσιας δεν ειδα καμια απαντηση, χωρις αυτο να σημαινει οτι μ ενδιαφερει αν θα παρω. Τις αποψεις μου παρεθεσα, τις οποιες και στηριξα με επιχειρηματα. Αλλωστε οπως λες και συμφωνω κρινομαστε απ αυτα που γραφουμε. Εδω θα προσθετα, και αν αυτα που γραφουμε ειναι σωστα και αντικατοπτριζουν τη πραγματικοτητα η ειναι προσωπικες μας θεσεις και επιθυμιες, τις οποιες θελουμε χωρις κανενα στοιχειο να παρουσιασουμε ως αντικειμενικες και ισχυουσες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simfun Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Τα στοιχεία είναι μπροστά σου μέσα στο thread και επιμένω ότι δεν είναι μεμονωμένα. Τα δικά σου στοιχεία που είναι σχετικά με τη συμπεριφορά των πωλητών που περιγράφεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
al-ex Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Τα στοιχεία είναι μπροστά σου μέσα στο thread και επιμένω ότι δεν είναι μεμονωμένα. Τα δικά σου στοιχεία που είναι σχετικά με τη συμπεριφορά των πωλητών που περιγράφεις? Εγω το μονο στοιχειο που ειδα να επικαλεισαι ειναι οτι καποιος φιλος του τζιμαρα, κοκορευοτανε οτι δαγκωσε καποιους πωλητες. Απ αυτο εσυ ξεκινησες να μιλας για παρτυ απατεωνων. Οταν λοιπον μιλας για παρτυ, εσυ οφειλεις να προσκομισεις στοιχεια που στηριζουν αυτο που λες. Αν θεωρεις λοιπον αυτο το περιστατικο οτι σε καλυπτει να μιλας για παρτυ ΟΚ. Ας κρινουν αυτοι που μας διαβαζουν. Οσο για αυτα που λεω εγω, εσυ τι λες? Δεν υπερχρεωνουν οι πωλητες?? Κανε ενα κοπο και διαβασε καποιες προηγουμενες σελιδες απο το thread για να δεις και τη γνωμη αλλων. Η μηπως θαθελες να κατσω και να κανω copy paste και να περασω εδω καποιες χιλιαδες negative feedback που λενε για υπερχρεωσεις?? Τωρα απο τις δικες μου εμπειριες, σε καμια 500αρια αγορες, οι 490 ηταν υπερχρεωμενες. Τεσπα εχεις τις αποψεις σου κι εγω τις δικες μου. Μας διαβαζουν και κρινουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simfun Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Δεν είναι τυχαίες όλες οι συζητήσεις που γίνονται και τα άρθρα που γράφονται όπως εδώ: http://arstechnica.com/news.ars/post/20080206-ebays-new-feedback-policy-no-real-feedback.html Για μένα όλοι οι πωλητές δεν είναι απατεώνες αλλά ούτε και όλοι σωστοί. Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για τους αγοραστές. Θα πρέπει να βρουν έναν πιο δίκαιο τρόπο αξιολόγησης για ΟΛΟΥΣ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα