jimarass Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Μη μπερδευεις τα πραγματα με την ασφαλιση του αντικειμενου. Εαν χαθει ασφαλισμενο πακετο, τα χρηματα δε τα πληρωνει το paypal. To paypal τα επιστρεφει στον αγοραστη, αφου τα εχει παρει (η οχι, δε μας ενδιαφερει ) απο το πωλητη, ο οποιος ομως θα τα εισπραξει απο την ασφαλεια εφ οσον το ειχε ασφαλισει Δηλαδή αν πληρώνουμε ασφάλεια, είναι σα να διευκολύνουμε τον πωλητή??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Δηλαδή αν πληρώνουμε ασφάλεια, είναι σα να διευκολύνουμε τον πωλητή??? Αγοραστές σαν εσένα και το φίλο σου είναι που ανεβάζουν τις τιμές στο Ebay και ανεβάζουν και τα μεταφορικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kyrnikos Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 al-ex παρουσιάζεις τα πράγματα εντελώς ξεκάθαρα ενώ (έχω τουλάχιστον την εντύπωση ότι ) δεν είναι και τόσο κρυστάλλινα . Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι στην ελληνική ορολογία το trackable είναι το συστημένο δηλαδή παραλαμβάνεται με υπογραφή . Το ασφαλισμένο είναι μια σκάλα παραπάνω (υπάρχει δηλωμένο ποσό ) και υπερκαλύπτει το συστημένο (είναι και συστημένο) αν τα ξέρω καλά. Και μιλάμε πάντα για την ασφάλεια του ταχυδρομείου και όχι αυτή που προσφέρει το paypal στους πωλητές αν πληρούν συγκεκριμένους όρους . Στους όρους εγγραφής το paypal έχει τα παρακάτω : 13. Disputes between Buyers and Sellers - Buyer Protection Programs. 13.1 Buyer Protection Programs. If you buy an item using PayPal and either do not receive the item or receive an item that you believe is Significantly Not as Described by the seller, we encourage you to open a Dispute with the seller in our Resolution Center. By doing so, you will initiate our Online Dispute Resolution Process—a step-by-step system designed to facilitate communication between you and the seller in order to get resolution of the issue. If your dialogue with the seller fails to produce a satisfactory result, you can then escalate the Dispute into a Claim that we will evaluate for reimbursement under one of the following programs: a. PayPal Buyer Complaint Policy - Our best efforts program to reimburse Users for losses only to the extent we are able to recover the funds from sellers. b. PayPal Buyer Protection Policy - Our program to reimburse Users for losses for up to (i) $2,000.00 USD (Top Tier Coverage Amount) for eligible items purchased on eBay and (ii) up to $200.00 USD (Basic Tier Coverage Amount) for all other eligible items purchased on eBay and for eligible items purchased on eBay. Please see section 13.9 to determine whether Top Tier Coverage Amount or Basic Tier Coverage Amount applies to your eBay purchase. c. Buyer Protection for eBay Express - Our program to reimburse Users for the full amount of losses for items purchased on eBay Express. d. Extended Buyer Protection with PayPal Credit - Our program to reimburse Users for the full transactional amount of the items purchased using PayPal Credit. These programs only cover payments for tangible, physical goods. All other payments, such as payments for intangibles, services, airline flight tickets, or licenses and other access to digital content are not covered by any Buyer Protection Program that we offer (but may be covered by Chargeback rights). Και λίγο πιο κάτω έχει μια παράγραφο όπου πράγματι λέει ότι ο πωλητής πρέπει να αποδείξει παραλαβή : 13.7 Claims Procedures. If you escalate a Dispute into a Claim, we will gather information from you and the seller and determine eligibility for reimbursement under the Buyer Protection Programs. Here are some important things to remember about the Claim process: g. If the buyer claims that the item was not received, the seller must be able to prove that the item was delivered to the address listed on the Transaction Details page by providing PayPal with a Viewable Online Proof of Delivery For transactions equal to $250.00 USD (or the equivalent in the currency of the transaction) or more in value, the seller will also need to provide a Viewable Online Signature Confirmation. Το απόσπασμα που παραθέτεις : a. You must have trackable online proof of delivery from an approved shipper to the address on the Transaction Details page. For transactions involving $250.00 USD or more, you must provide a proof of receipt that was signed or otherwise acknowledged by the buyer and can be viewed online, (If you paid in a currency other than US dollars, the following amounts apply for this section: $325.00 CAD, ?200.00 EUR, £150.00 GBP, ¥28000.00 JPY, $350.00 AUD, 330.00 CHF, 1,600.00 NOK, 2,000.00 SEK, 1,500.00 DKK, 800.00 PLN, 55000.00 HUF, 6,000.00 CZK, $400.00 SGD, $2,000.00 HKD, $380.00 NZD, $2,750.00 MXN, 1,000.00 ILS), and Είναι ένα από τους όρους που πρέπει να πληρεί ο πωλητής για να μπεί σε ένα από τα προγράμματα του paypal και έχει να κάνει και με την δική του αποζημίωση σε περίπτωση xαμένου πακέτου ή χακαρισμένου λογαριασμού , δεν αφορά τον αγοραστή. Όμως λίγο πιο κάτω έχει και αυτά : 13.8 Claims Eligibility. In addition to the other limitations called out within this Agreement, the following limitations apply to Claims: a. The PayPal Buyer Complaint Policy only applies to items purchased outside of eBay or eBay Express, the PayPal Buyer Protection Policy only applies to items purchased on eBay or to payments funded through your debit card and processed through the ATM debit network. To determine whether your debit card funded payment was processed through the ATM debit network, look to see if “ATM/Debit” appears next to the card payment in your PayPal history log. Buyer Protection for eBay Express only applies to items purchased on eBay Express. The Extended Buyer Protection with PayPal Credit applies to items purchased using PayPal Buyer Credit, PayPal Pay Later or PayPal Credit Card through PayPal. Extended Buyer Protection with PayPal Credit does not apply to items purchased with PayPal Credit Card not through PayPal. For example: Extended Buyer Protection with PayPal Credit does not apply when you use your PayPal Credit Card to make a purchase offline. Extended Buyer Protection with PayPal Credit does not apply to payments made through PayPal Mobile, unless such payments are for eBay purchases. b. Only registered PayPal members in good standing are eligible for reimbursement. If you purchase an item on eBay Express and you are not a registered PayPal User, you will have to sign up for a PayPal Account in order to seek reimbursement via the process outlined here. Τι ακριβώς σημαίνει το απόσπασμα της παραγράφου α και πως "μεταφράζεται" το in good standing ; Αν ο πωλητής δεν έχει PayPal Buyer Protection τότε δεν μπορώ να μπω καν στη διαδικασία για claim ; Ένας φίλος μου έχει πάρει 4 αντίγραφα από ένα game από play.com επειδή τους έλεγε ότι δεν το παρέλαβε. Δεν το ψάξανε καθόλου!!!!ΚΑι το έχει κάνει 4-5 φορές με άλλα παιχνίδια. Μπράβο στον φίλο σου ,φαντάζομαι ότι θα παινεύεται και στην παρέα πίνοντας τον φραπέ του που την έφερε στους κουτόφραγκους . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
al-ex Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Αγοραστές σαν εσένα και το φίλο σου είναι που ανεβάζουν τις τιμές στο Ebay και ανεβάζουν και τα μεταφορικά. Μ@λ@κες θα υπαρχουν παντα, αλλα οι τιμες θα καθοριζονται απο το νομο της προσφορας και ζητησης και του ανταγωνισμου. Μη ξεχνας οτι ο αγοραστης δεν αναγκαζεται να σηκωθει απο το καθισμα του, ουτε του παιρνει πανω απο 15 λεπτα για να τσεκαρει 30 η 40 πωλητες για το αντικειμενο που τον ενδιαφερει. Θ αγορασει εχοντας ολοκληρωμενη εικονα ποιος πωλητης προσφερει the best value for money. Οσο για τα μεταφορικα, οι Αμερικανοι κυριως πωλητες το εχουν παραχεσει. Βεβαια απο την αλλη εχουν και τις καλυτερες τιμες σχεδον σ ολα τα προιοντα σε σχεση με τα περιφερειακα sites του ebay. al-ex παρουσιάζεις τα πράγματα εντελώς ξεκάθαρα ενώ (έχω τουλάχιστον την εντύπωση ότι ) δεν είναι και τόσο κρυστάλλινα .Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι στην ελληνική ορολογία το trackable είναι το συστημένο δηλαδή παραλαμβάνεται με υπογραφή . Και λίγο πιο κάτω έχει μια παράγραφο όπου πράγματι λέει ότι ο πωλητής πρέπει να αποδείξει παραλαβή : g. If the buyer claims that the item was not received, the seller must be able to prove that the item was delivered to the address listed on the Transaction Details page by providing PayPal with a Viewable Online Proof of Delivery For transactions equal to $250.00 USD (or the equivalent in the currency of the transaction) or more in value, the seller will also need to provide a Viewable Online Signature Confirmation. Κυρνικο, για μενα τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα οπως τα εθεσα στο προηγουμενο ποστ μου. Το trackable δεν ειναι το συστημμενο αλλα το ανιχνευσιμο. Το συστημμενο ειναι το registered η recorded. Οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ, και οπως κι εσυ διαπιστωνεις, ο πωλητης πρεπει ν αποδειξει παραλαβη εκ μερους του αγοραστη. Τωρα, τα policies του ebay και του paypal ειναι καποιες δεκαδες η εκατονταδες σελιδες και καθε τοσο τροποποιουνται. Για το good standing αν δε κανω λαθος ειναι οτι το ποσοστο των feedback πρεπει να ειναι απο +98% και δε θυμαμαι τι αλλο ακομα. Τελος μη ξεχναμε οτι ο αγοραστης εκτος της προστασιας του paypal , εχει και το σημαντικο οπλο του chargeback Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Απλά όσο οι μαλάκες πληθαίνουν, και το Ebay απομακρύνεται όλο και περισσότερο από τους πωλητές (extreme όροι για να αποδείξει το δίκιο του, απαίτηση για trackable mail -courrier-, συνεχείς αυξήσεις στα fees), τόσο οι τιμές θα ανεβαίνουν. Δε μπορείς να κάνεις χιλιάδες συναλλαγές, να πληρώνεις τα γαμισιάτικα του Ebay συνεχώς και να μη βρίσκεις και το δίκιο σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
al-ex Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Απλά όσο οι μαλάκες πληθαίνουν, και το Ebay απομακρύνεται όλο και περισσότερο από τους πωλητές (extreme όροι για να αποδείξει το δίκιο του, απαίτηση για trackable mail -courrier-, συνεχείς αυξήσεις στα fees), τόσο οι τιμές θα ανεβαίνουν. Δε μπορείς να κάνεις χιλιάδες συναλλαγές, να πληρώνεις τα γαμισιάτικα του Ebay συνεχώς και να μη βρίσκεις και το δίκιο σου. Καθε νομισμα εχει δυο οψεις. Αν ποσταρουν σ αυτο το thread 100 ατομα, οι 95 τουλαχιστον ειναι αγοραστες και ποσως τους ενδιαφερει ο δικος σου πονος ως πωλητης, τον οποιο εγω καταλαβαινω. Νομιζω ομως οτι εδω κι αρκετα χρονια δεν εχει αλλαξει κατι οσον αφορα στα disputes και στη προστασια του seller, εκτος απο τη προσφατη αλλαγη στο συστημα των feedback. Εγω νομιζω οτι το ebay ενδιαφερεται και προσεχει το US site, και λογικο ειναι αλλωστε. Εκει γινεται ο χοντρος τζιρος και εκει λειτουργει η αγορα οσο πουθενα αλλου. Για κανε επισης μια συγκριση τιμων/επιλογων/υπηρεσιων ως προς τα ταχυδρομεια που διαθετει ο Αμερικανος πωλητης με τα Ελληνικα, και πες μου μετα αν μπορεις να τον ανταγωνιστεις. Με τα ιδια μεταφορικα εσυ θα μπαινεις μεσα και ο αλλος θα βγαζει κερδος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Το Ebay αλλάζει συνέχεια εις βάρος των πωλητών. Και αυτό γιατί προσπαθεί να προστατέψει του ηλίθιους του στυλ "παιδιά αγόρασα αυτό το κινητό που στην Ελλάδα κάνει 800 ευρώ με μόνο 100 δολλάρια, ο πωλητής έχει feedback 2, τον έχω πληρώσει ήδη, θα μου το στείλει λέτε;" Τα fees συνεχώς ανεβαίνουν. Και συνεχώς αλλάζουν οι όροι εις βάρος των πωλητών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
al-ex Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Απο την αλλη ομως, οταν εγω αγοραζω κατι αξιας $100-$150 και ο Αμερικανος με χρεωνει S/H $20 και μου το στελνει με first class με πραγματικο κοστος $6,50, αντι να μου το στειλει με priority και ασφαλισμενο η να με βαλει να πληρωσω ακομα $5 για ems, εγω θα φταιω αν του τραβηξω dispute εστω κι αν παρελαβα? Οι πιο πολλοι απο τους us sellers οχι μονο ειναι αισχροι με τα ταχυδρομικα, αλλα κοιτανε να βγαλουν κι απ τη μυγα ξυγκι. Ελαχιστοι ειναι οι σωστοι που χρεωνουν πραγματικα μεταφορικα. Αν λειτουργουσαν σωστα και δε κοιταζαν να κλεψουν απο τα ταχυδρομικα εισπρατοντας πολλα και στελνοντας με first class , δε θα υπηρχαν λαμογια να τους κανουν disputes και να δικαιωνονται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zousgr Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Παιδιά πως γίνεται να επιλέξω όταν μου έρχεται κάτι να μην μου το αφήνει ο ταχυδρόμος κάτω αλλά να μου αφήνει ειδοποίηση να πάω εγώ να το παραλάβω την επομένη από ΕΛΤΑ; Ένα κομπιουτεράκι που είχα παραγγείλει, μου ήρθε κανονικά αλλά μου το άφησε κάτω στην είσοδο και προφανώς κάποιος από την πολυκατοικία το λούφαρε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
al-ex Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Παιδιά πως γίνεται να επιλέξω όταν μου έρχεται κάτι να μην μου το αφήνει ο ταχυδρόμος κάτω αλλά να μου αφήνει ειδοποίηση να πάω εγώ να το παραλάβω την επομένη από ΕΛΤΑ; Ένα κομπιουτεράκι που είχα παραγγείλει, μου ήρθε κανονικά αλλά μου το άφησε κάτω στην είσοδο και προφανώς κάποιος από την πολυκατοικία το λούφαρε.. Η θα συνενοηθεις με το ταχυδρομο απο τον οποιο βεβαια δε θα μπορεις να ζητησεις ευθυνες, η πριν το αγορασεις θα ζητας απο το πωλητη αν γινεται να στο στειλει συστημμενο αλλα θα σου στοιχιζει πιο ακριβα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simfun Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Κάποιες σελίδες πριν είχα επισημάνει ότι δεν είναι καλό να μην μπορεί ο πωλητής να αφήσει αρνητική ή ουδέτερη αξιολόγηση. Τα αποτελέσματα δεν άργησαν να φανούν. Οι απατεώνες προφανώς κάνουν πάρτυ αγοράζοντας τζάμπα ουσιαστικά αλλά και εκ του ασφαλούς, ενώ οι έντιμοι καλούνται να πληρώσουν τα σπασμένα. Τόσο δύσκολο ήταν δηλαδή να συσταθεί μια υπηρεσία στο ebay η οποία να ελέγχει όλα τα αμφιλεγόμενα feedbacks και να παρεμβαίνει όπου χρειάζεται? Ένα άλλο ερωτηματικό που έχω είναι τι γίνεται αν κάποιον αγοραστή δεν τον δικαιώσει η paypal και ο αγοραστής δεν αποδεχτεί την πληρωμή από την τραπεζά του. Προφανώς η τράπεζα του επιστρέφει τα χρήματα. Αλλά στη συνέχεια? Αν η paypal δεν αποδεχτεί αυτήν την επιστροφή? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rallis Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Κάποιες σελίδες πριν είχα επισημάνει ότι δεν είναι καλό να μην μπορεί ο πωλητής να αφήσει αρνητική ή ουδέτερη αξιολόγηση. Τα αποτελέσματα δεν άργησαν να φανούν. A) Οι απατεώνες προφανώς κάνουν πάρτυ αγοράζοντας τζάμπα ουσιαστικά αλλά και εκ του ασφαλούς, ενώ οι έντιμοι καλούνται να πληρώσουν τα σπασμένα. Τόσο δύσκολο ήταν δηλαδή να συσταθεί μια υπηρεσία στο ebay η οποία να ελέγχει όλα τα αμφιλεγόμενα feedbacks και να παρεμβαίνει όπου χρειάζεται? Ένα άλλο ερωτηματικό που έχω είναι τι γίνεται αν κάποιον αγοραστή δεν τον δικαιώσει η paypal και ο αγοραστής δεν αποδεχτεί την πληρωμή από την τραπεζά του. Προφανώς η τράπεζα του επιστρέφει τα χρήματα. Αλλά στη συνέχεια? Αν η paypal δεν αποδεχτεί αυτήν την επιστροφή? A)Αυτό που λές από που προκύπτει?Ειδικά αυτό το ''προφανώς''?Αν ο αποστολέας δεν τηρήσει τους όρους του ebay και δεν στείλει το δέμα συστημένο με αποδεικτικό επίδοσης μετά φταίει ο αγοραστής που παρέλαβε και μετά ανοιξε dispute?Συμφωνώ οτι δεν είναι το σωστό αυτό αλλά έτσι ειναι ο κόσμος!!!Αν οι ''έντιμοι'' πάνε να βγάλουν και από τα μεταφορικά κέρδος ρισκάροντας του να μην μπορούν να αποδείξουν οτι έγινε η αποστολή ,τότε πολύ καλά να πάθουν.Τότε δεν φταίει ο ''απατεώνας'' ,αλλά ό κουτοπόνηρος πωλητής (υπάρχουν φαίνεται και στην αμερική τέτοιοι) Β)Υπάρχει τέτοια υπηρεσία που λύνει τις διαφορές.(dispute console)Και επειδή δεν γίνεται να ελέγχει τα εκατομμύρια feedbacks κάθε ημέρα έχει θέσει κάποιους όρους για τις συναλλαγές.Το έστειλες το δέμα-απόδειξέ το!!!Τέρμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simfun Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Οι αρνητικές αποκλείεται να είναι εκατομμύρια. Μιλούσα για έντιμους αγοραστές. Το "προφανώς" προκύπτει από προηγούμενο post χρήστη ο οποίος ανέφερε απατεωνιά φίλων του. Ο πωλητής μόνο θετικά μπορεί να τους αξιολογήσει. Όποιος βλέπει την τρέχουσα κατάσταση στο ebay ως ευκαιρία για αγορές τζάμπα μόνο κακό κάνει στην ebay κοινότητα. Όσο για τα φουσκωμένα μεταφορικά ο κάθε αγοραστής έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει αρνητικά τον πωλητή που βγάζει κέρδος απ' αυτό. Ο πωλητής? Το Dispute console δε νομίζω ότι δίνει την δυνατότητα στο ebay να επικοινωνεί με την τράπεζα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
FireFoxGr Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Παιδιά αν και δεν θέλω να χαλάσω την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση που έχετε θέλω λίγο μερικές συμβουλές για αγορά από Αμερική. Συγκεκριμένα θέλω να αγοράσω fairing για μηχανή και το συνολικό κόστος βγαίνει 350 ευρώ περίπου. Επειδή δεν έχω κάνει αγορά εκτός Ε.Ε. θέλω να μου πείτε τι παίζει με τα τελωνιακά και τι πρέπει να προσέξω (έχω δεί και τι λέει στην πρώτη σελίδα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rallis Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2008 Οι αρνητικές αποκλείεται να είναι εκατομμύρια. Μιλούσα για έντιμους αγοραστές.Το "προφανώς" προκύπτει από προηγούμενο post χρήστη ο οποίος ανέφερε απατεωνιά φίλων του. Ο πωλητής μόνο θετικά μπορεί να τους αξιολογήσει. Όποιος βλέπει την τρέχουσα κατάσταση στο ebay ως ευκαιρία για αγορές τζάμπα μόνο κακό κάνει στην ebay κοινότητα. Όσο για τα φουσκωμένα μεταφορικά ο κάθε αγοραστής έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει αρνητικά τον πωλητή που βγάζει κέρδος απ' αυτό. Ο πωλητής? Το Dispute console δε νομίζω ότι δίνει την δυνατότητα στο ebay να επικοινωνεί με την τράπεζα. Οτι υπάρχουν κάποιοι πονηροί αγοραστές που ''χαλάνε την πιάτσα'' το δεχόμαστε όλοι.Ο πωλητής όμως γιατί να με αξιολογήσει αρνητικά?Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να πληρώσω και να περιμένω να μου στείλει το προιόν.Γιατί να με αξιολογήσει γενικά???? Ο πωλητής όμως μπορεί να παρει τα λεφτα και να φύγει,να στείλει ενα άδειο δέμα, ενα προιόν μαιμού , να βγάλει άλλο ενα προιον κερδος από τα μεταφορικά και χιλια αλλα.ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ (κατα τη γνώμη μου ) θα αξιολογούν μόνο οι πωλητές στο μέλλον.Ετσι γίνεται και στον πραγματικό κόσμο αλλωστε....Οι αγοραστες αξιολογούν τα καταστήματα! Οσο για το αν αρνηθείς την πληρωμη στην τράπεζα ,εκτός του οτι προκειται για χρονοβόρα διαδικασια ,εκτός του οτι θα τραβήξεις το σχοινί και μακροχρόνια δεν σε συμφέρει ,έχω την εντύπωση οτι για να αρνηθείς πληρωμή σε πιστωτική κάρτα πρεπει να αποδείξεις οτι δεν την εκανα τη συναλλαγή εγώ ,αλλά κάποιος άλλος!(πχ σου υπέκλεψαν τα στοιχεία της πιστωτικής) Αν την έκανες εσύ - πλήρωσες κάποιον κι αυτός σε κοροιδεψε ή τέλος πάντων δεν σου βγήκε η συναλλαγή όπως θα ήθελες ,τότε πρόβλημά σου!!!Δηλαδή αν αγοράσεις αεροπορικά εισητήρια και δεν μείνεις ευχαριστημένος από το ταξίδι θα σου επιστρέψουν τα χρήματα επειδη αρνηθηκες να πληρώσεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα