Προς το περιεχόμενο

Agora cd-rom

internet_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

thelo na agoraso ena cd-rom kirios gia na piano taxitita egrafis on fly 16x me to cd-r plextor 16x.<BR>exo dokimasei ena cretive 52x alla spania ta pianei ta 16. mou eipan oti ta cretive einai ligo mapa. dokimasa ena no-name 52x pali to idio. me to teac to cd-r pou exo exei taxitita anagnosis 32x mia piano 16 mia den piano.<P>tha ithela na mou pei kapoios pou exei dokimasei se aftin tin taxitita alla kai se megaliteres 20x i 24x.<P>apo to skliro grafo kanonika 16x xoris provlima.<P>plextor cd-rom atapi den iparxei e?<BR>kanena teac?<BR>eseis ti lete?

Δημοσ.

Ta creative einai olo provlimata. To Sony einai psiloargo.. Egw pantws exw to Acer52X kai einai mia xara... (einai pio grigoro apo to Asus)alla den kserw ama tha piaseis tis taxitites pou theleis file mou!

Δημοσ.

loipon tha pareis ena kalo reader kai grhgoro, tha pareis to nero, tha balei smax tin cache tou (80mb) kai to periergo twra!!<BR>tha baleis to cdr master kai to cdrom slave.<BR>etsi mono mou doulepse.einai thema pollwn parametrwn. exw primary master ena dvd pioneer 32x san cdrom, primary slave ena cdrom pioneer 32x , secondary master ena plextor 24x cdr kai secondary slave ena ricoh 4x 4x 20x cdr.ON the fly grafei mono me to nero xwris na mpenei to burn proof synexeia otan diabazei to ricoh (!!!!) kai grafei to plextor.Twra giati to pio argo mou cdrom einai ayto pou mou kanei tin douleia den xerw. Tous diskous tou sexw se raid controller, gia na min me rwtas pou phgan.Basika egw su eipa to diko mou config.mporei na doulepsei mporei oxi se sena.Pantws apo ena filo pou dokimazei mou eipe oti egrapse 16x pragmatika mono me to liteon cdrom.

Δημοσ.

Katse re file internet_gr... min ta isopedwneis ola!!! Poio cdr 52x den pianei oute 12x. Diladi emena to Acer 52x toso fovero einai kai pianei poli panw apo 24x (me prwtotipa cd i poli kales copies vevaia!!)??? Oxi tipota allo... alla to pira epidi itan sxetika ftino!!!<p>[ 25-11-2001: Message edited by: yositosi ]

Δημοσ.

File mou akouw Creative kai vgazw spiria!!! Sto allo mou sistima exw Creative 52x (P3 sistima) kai ekane to THEIKO.... mou evgale to CD twn windows enw girnouse akoma. Opws katalavaineis file mou... euxaristw ton theo pou den me skotwse... enw to CD gdarthike toso poli pou pige gia petama!

Δημοσ.

symfono me madsurfer h lysh einai mia Asus,oxi oti exo kati idiaitero me thn asus (einai oi akrivoteroi etsi kai allios) , alla kanena cdrom opws creative,btc,pionner,hitachi,ktl ktl den katafernei panta egrafh se 24x taxythta.Gia ta creative den to sizitao ka8olou afou provlimatizontai kai sto na diavasoun ena cd-aki.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...