Προς το περιεχόμενο

Πλαίσιο και ελλατωματικά ηχεία


Finn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

thanks! Το στειλα ήδη!

 

@harrys23 Αυριο θα πάω στο Πλαίσιο για τελευταία φορά (αν δεν εχω πάρει απαντηση απ την logitech) και αν δε πάρω λεφτά πίσω θα πάω στο ΙΝΚΑ.

Δημοσ.

To ΙΝΚΑ αν δεν έχει προηγούμενο με ίδια περίπτωση,προιόν και ίδιο κατάστημα δεν θα εξυπηρετήσει.Απλά θα σε συμβουλέψει να κινηθείς δικαστικά μέσω αυτού εκτός αν υπάρχει συμφωνία πώλησης όπως αναφέρεται στο εντυπο συναλλαγής ,σε κάθε περίπτωση είναι χαμένος χρόνος δηλαδή και αν και εφόσον δικαιωθείς....:-?

Δημοσ.

Τρέχα γύρευε δηλαδή.Μιλησα τώρα μαζί τους για το θέμα της χρέωσης της αποστολής και με είπανε να πάρω αυριο τηλέφωνο για να κανονίσω πως θα πιστωθεί το ποσό.

Αυτην την πίστωση δεν την γλιτώνουμε μου φαίνεται.

Δημοσ.

Eίναι παράνομο να μη σου δίνουν τα λεφτά σου πίσω για ελλατωματικό προιόν εφόσον δεν μπορούν να στο αντικαταστήσουν. Επίσης πρέπει να σου πληρώσουν και τα μεταφορικά. Δεν είναι δική σου δουλειά να πηγαινοφέρνεις τα ηχεία.

 

Να το πω απλά και λαικά: Σκίστους, κατήγγειλε τους στο ΙΝΚΑ, κάνε τους άνω κάτω ή κάτσε να παραπονιέσαι πως είσαι ένας "αδύναμος μικρός καταναλωτής" που ποδοπατήθηκε από τη "μεγάλη πανίσχυρη εταιρία". Δείξε τί σόι παλικάρι είσαι και πάρε το δίκαιό σου με το ζόρι αν δεν θέλουν να στο δώσουν.

 

 

Αρκετά με την απατεωνιά στην Ελλάδα. Εμείς που την ανεχόμαστε έχουμε το 100% της ευθύνης γι'αυτή.

Δημοσ.

Καλές οι παλικαριές,αλλά έχεις υπόψη σου πως λειτουργεί όλο το σύστημα στις διαφωνίες συναλλαγών ώσπου,και αν δικαιωθείς,και αν αξίζει τον κόπο από τυχόν επιπλέον έξοδα και το χάσιμο χρονου ? :evil:

Δημοσ.

Αύριο θα δείξει πάντως.Ελπίζω να έχουν ηχεία που δουλεύουν για να μου δώσουν.

Αν όχι θα συμβιβαστώ με το πιστωτικό γιατί θέλει ένας φιλος να κάνει αναβάθμιση το πισί του οπότε θα τα πάρω τα λεφτά απ αυτον.

Δημοσ.

H ηθική ικανοποίηση είναι ανεκτίμητη.

 

Το να έχει κάποιος το κεφάλι του ψηλά επίσης είναι ανεκτίμητο. Αξίζει να σπαταλήσει κάποιος-α χρόνο(πόσο;όχι τόσο πολύ σίγουρα) για να νιώσει ωραία, για να νιώσει δικαιωμένος-η. Και στο τέλος θα έχει βοηθήσει όχι μόνο τον εαυτό του-της, αλλά και τόσους άλλους.

 

Αν αξίζει λέει... Και με το παραπάνω!

 

 

 

Σου εύχομαι να έχουν τα ηχεία που θέλεις Finn. :-)

Δημοσ.

Σίγουρα.Για μένα μονόδρομος έιναι το να μου δώσουν νέα ηχεία ή τα λεφτά μου πίσω.Αλλά αν με κάνουν εξω φρενών παίρνω 2-3 parts και τα δίνω στον κολλητό.

Κάτι ξέρω που δεν αγοράζω απο Ελλάδα ρε γμτ..

Δημοσ.

Δεν λεω ότι δεν είναι το σωστό να θέλει να δικαιωθεί κάποιος,αλλά στις συναλλαγές ανάλογα τι όροι υπάρχουν,όλα λύνονται στα δικαστήρια,τι τους πας εσύ,τι τους πάει το καθε ΙΝΚΑ για τα έξοδα,δεν έχει τόσο σημασία.

 

Αν υπάρξει προδικαστικός συμβιβασμός όλα καλά,άν όχι,η αγωγή να πάρεις τα χρήματά σου κάνει τουλάχιστον 18 μήνες να εκδικαστεί, και αν γίνει και δεν πάρει αναβολή,και μετά εφετείο άλλο τόσο από όποιον χάσει κλπ,πλέον ότι κάθε απόφαση κάνει όσους μήνες θέλει να βγεί λόγω φόρτου εργασίας.

 

Και μην νομίζεις ότι κάθε μεγάλη επιχείριση λιανικής την νοιάζει και πολύ για δυσφήμιση και τον χρόνο της,γιατί έχουν μόνιμους δικηγόρους σαν υπαλλήλους για τέτοια και παρόμοια θέματα,στηρίζονται ότι ξέρεις πως λειτουργεί το κατάστημα,και σου λένε ότι αν τύχει και χάσεις,τους πληρώνεις και αποζημείωση από πάνω για την δυσφήμιση που τους έκανες.Κοινώς "πας για μαλλι και βγαίνεις κουρεμένος'" αν δεν υπάρχει δικαστικό προηγούμενο με παρόμοια υπόθεση κλπ νομικές αλχημείες .

 

Στην προκειμένη περίπτωση,μάλλον εχεις πέσει σε μια συνηθισμένη κακοπιστία όλων αυτών που το παίζουν εισαγωγείς και προσφέρουν εγγύηση καταστήματος να καλύψουν Β'διαλογής προιόντα.Αν έχουν σου δίνουν,αλλιως πιστωτικό,και "κόψε το λαιμό σου" να βρείς παρόμοιο προιόν να σ'εξυπηρετεί στο ίδιο κατάστημα,δεδομένου ότι κάθε νεώτερο ή διαφημιζόμενο μοντέλο δεν είναι πάντα και καλύτερο ή μας βολεύει.

Θέλει έτσι προσοχή την επόμενη φορά όπου και αν ψωνίσουμε .:oops:

Δημοσ.

Ως προς τις καθυστερήσεις, που θ' αντιμετωπίσεις είναι όπως τα λέει ο Gary.

 

Αν και έχω και κακές εμπειρίες από το Πλαίσιο (που επίσης τις έχω αναφέρει σε παλιότερα μηνύματα εδώ), σε προβλήματα σαν το δικό σου, ομολογώ ότι ήταν άψογοι:

 

Η πρώτη φορά, αφορούσε πιστωτικό στη Στουρνάρη. Πριν υπογράψω, έγραψα φαρδιά-πλατιά "Το παραστατικό παραλαμβάνεται με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου, δεδομένου ότι απαιτώ την άμεση επιστροφή των χρημάτων μου". Η Ταμίας φώναξε αμέσως κάποιον υπεύθυνο κι έφυγα με τα χρήματα.

 

Η δεύτερη αφορούσε χρέωση (10 Ευρώ) από το Πόρτα-Πόρτα των ΕΛΤΑ. Στην πρώτη επίσκεψη στη Μεταμόρφωση (μετά από κάμποσο καιρό) μόνοι τους μου έδωσαν το ποσό χέρι-χέρι.

 

Καλή Τύχη.

Δημοσ.

Με το συμπάθειο αλλά θεωρώ ηττοπαθές το σκεπτικό σου.

 

-Μπορείς να τους κάνεις άνω κάτω (με το γάντι) ζητώντας να δεις τον ανώτερο manager που θα βρείς διαθέσιμο, ή θα επικοινωνήσεις με το κεντρικό κατάστημα της Ελλάδας και θα τον βρεις.

-Επικοινωνείς με τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας που παρασκευάζει το προιόν στο εξωτερικό και κάνεις ρεζίλι το λιανέμπορα που σου το πούλησε.

-Κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Αν έχεις αποδείξεις ούτε δικηγόροι, ούτε δικαστήρια τους σώζουν. Καθαρίζει το ΙΝΚΑ.

-Το κράτος σου δίνει και εσένα δωρεάν δικηγόρο. Και είναι καλύτερα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω σε 18 μήνες(μπορείς να συνεχίσεις να κάνεις τις καθημερινές σου ασχολίες!!) από το να μην τα πάρεις καθόλου. Και θα τα πάρεις αν έχεις αποδείξεις. Δεν πάνε να έχουν το Λυκουρέζο δικηγόρο;

-Λες το παράπονό σου σε forum για να προφυλάξεις μελλοντικούς αγοραστές(πόσους πελάτες έχει χάσει το e-shop από αυτά που λέγονται σε forum;).

-Μία καταγγελία στην ιστοσελίδα του ΙΝΚΑ θα σου πάρει 5 λεπτά.

 

 

 

 

Επαναλαμβάνω και επιμένω. Δεν είναι αυτοί απατεώνες, αλλά εμείς κορόιδα. Αρκεί να δείξουμε λίγο τα δόντια μας, τίποτα παραπάνω.

Δημοσ.

Οπως ανέφερα εξαρτάται από την περίπτωση και τους όρους συναλλαγής που κάπου αναγράφονται σαν εγγύηση κλπ και που συνήθως δεν δίνουμε σημασία.

Αυτά είναι τα "όπλα" που έχεις . http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/03.htm -Οταν δεν τηρούνται όλα είσαι συνεπεύθυνος νομικά δηλ. ήξερες οτι αγόρασες κάτι με "ελλείψεις",και δικαιώνεσαι μόνο από καλή θέληση,όχι από υποχρέωση.

 

-Οσο αφορά τα νομικά δεν είναι ηττοπάθεια αλλά η Ελληνική πραγματικότητα (όπως δωρεάν δικηγόρο μόνο αν είσαι κατηγορούμενος ποινικά,δικαιούσαι και αν είσαι τυχερός και δεν καταδικαστείς ερήμην αρχικά ....)

-Για το ΙΝΚΑ και κάθε ένωση καταναλωτών ,η δύναμη που έχουν στην χώρα μας,είναι γνωστή άν ψάξεις το φιασκο του ελέγχου των τιμών στα supermarket,δικαστικές περιπέτειες των επικεφαλής των,κόντρες κλπ....και με την ίδια αναζήτιση στο Internet να δείς και την αποτελεσματικότητα τoυς σε άλλες υποθέσεις.

 

Γι'αυτό η πρόληψη στις αγορές μας είναι η καλύτερη θεραπεία,παρά οι λεονταρισμοί ενός αγανακτισμένου πολίτη αφού έτσι δουλεύει το σύστημα

Δημοσ.

-Ότι και να γράφουν τα μικρά γράμματα δεν μπορούν να παραβαίνουν σε καμία περίπτωση τους καταναλωτικούς νόμους και αν το κάνουν δεν είναι δεσμευτική η υπογραφή που έβαλες. Οπότε ας είναι όσο μικρά θέλουν.

 

-Το "δηλ. ήξερες οτι αγόρασες κάτι με "ελλείψεις",και δικαιώνεσαι μόνο από καλή θέληση,όχι από υποχρέωση" δεν το κατάλαβα καθόλου... Αποκλείεται να υπάρχει κάτι τέτοιο!

 

-Η ελληνική πραγματικότητα είναι η ηττοπάθεια του καταναλωτή και η μοιρολατρία του υπέρ της οποίας επιχειρηματολογείς. Για το δικηγόρο έχεις δίκαιο, αλλά έχεις το συνήγορο του πολίτη και το ΙΝΚΑ που είναι υπεραρκετοί.

 

-Το να μιλάμε αόριστα για τα φιάσκο του ΙΝΚΑ,κλπ,κλπ(????) δεν είναι επιχείρημα. Να μιλήσουμε συγκεκριμένα και όχι με τις εντυπώσεις που σχηματίσαμε στο μυαλό μας από ένα περιστατικό που ακούσαμε κάποτε. Υπάρχει διαφθορά στην κοινωνία μας χαίρω πολύ. Αλλά εδώ λέμε μία καταγγελία να κάνουμε στο ΙΝΚΑ. Εσύ που το πας; Τί γνωρίζεις για το ΙΝΚΑ και τί στοιχεία έχεις και τα επικαλείσαι; Θέλεις να τα μοιραστείς μαζί μας μήπως;

 

Στο τελευταίο συμφωνώ απόλυτα.

 

 

 

 

 

Επιμένω με μέγιστη σφοδρότητα. ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ. Τρόποι αντίδρασης υπάρχουν,θέλω αγαπητέ Gary_Kokkin αντί να με κοντράρεις για την κόντρα να παραδεχτείς και αυτά στα οποία έχω δίκαιο, εκτός και αν υποστηρίζεις πως όλα όσα έγραψα είναι λαθεμένα που δεν νομίζω να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Τουναντίον.. ;-)

 

 

 

Ο καταναλωτής έχει αρκετούς τρόπους στη διάθεσή του για να πλήξει την "άτακτη" επιχείρηση. Ανέξοδους και όχι χρονοβόρους. Πέντε λεπτάκια από το χρόνο κάποιου χρειάζονται για μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ.

 

 

Τέλος προτιμώ τους λεονταρισμούς από τα βελάσματα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...