Προς το περιεχόμενο

Site με Κοινοτικες οδηγιες και Ελληνικο αστικο Κωδικα


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπαρχει κανενα site που να υπαρχουν κατι τετοια ???? Διαβασα σε post σε αλλο forum (www.elasyn.gr) οτι :

 

συμφωνα με την τροποποιηση του Αστικου Κωδικα που εγινε το 2002, σε συμμόρφωση με αντίστοιχη Ευρωπαϊκή Οδηγία (44/1999), δεν υπαρχει αγαθο και/ή συστατικο του (μπαταρια στη συγκεκριμενη περιπτωση) που να εχει εγγυηση λιγότερη απο 2 χρονια. Η ελαχιστη εγγυηση οριζεται λοιπον απο το νομο και ο εισαγωγεας-κατασκευαστης οφειλει να τη δεχτει.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Υπαρχει κανενα site που να υπαρχουν κατι τετοια ???? Διαβασα σε post σε αλλο forum (www.elasyn.gr) οτι :

 

συμφωνα με την τροποποιηση του Αστικου Κωδικα που εγινε το 2002, σε συμμόρφωση με αντίστοιχη Ευρωπαϊκή Οδηγία (44/1999), δεν υπαρχει αγαθο και/ή συστατικο του (μπαταρια στη συγκεκριμενη περιπτωση) που να εχει εγγυηση λιγότερη απο 2 χρονια. Η ελαχιστη εγγυηση οριζεται λοιπον απο το νομο και ο εισαγωγεας-κατασκευαστης οφειλει να τη δεχτει.

 

Βεβαίως. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

 

Ιδού η ενότητα της νομοθεσίας:

http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=60

Δημοσ.

Ειδατε φιλοι μου τι σημαινει να εσαι supermoderator !!!!! Αμμεση απαντηση !!!!!

 

Αν μας ελεγε και με δυο λογια το resume του νομου θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα !!!!!

 

 

 

Ευχαριστω απο ενα απλο μελος !!!!!!

Δημοσ.

Ναι,καλά μας τα λες,αλλά παραπληροφορείς τον κοσμάκη(lol).Ας μην ήσουν ο μπαρμπα Πλάτανος και θα σούλεγα εγώ πότε θάπαιρνες υπεύθυνη απάντηση

 

Και γρήγορη.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Ειδατε φιλοι μου τι σημαινει να εσαι supermoderator !!!!! Αμμεση απαντηση !!!!!

 

Αν μας ελεγε και με δυο λογια το resume του νομου θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα !!!!!

 

 

 

Ευχαριστω απο ενα απλο μελος !!!!!!

Τα απλά μέλη φτιάχνουν το forum. :)

 

Το ρεζουμέ του νόμου είναι απλό: ο καθένας έχει δικαίωμα να επιστρέψει ένα προϊόν που έχει ελλατώματα (δηλ. που είναι χαλασμένο) εντός δύο ετών από την αγορά του. Ουσιαστικά εκεί στηρίζεται η "φήμη" περί υποχρεωτικής διετούς εγγύησης σε όλα τα προϊόντα.

 

Και επειδή είναι διάταξη νόμου, δεν καταργείται από άλλη συμφωνία. Γιατί βλέπουμε πχ να λένε "Ξέρεις, η εταιρεία δίνει εγγύηση ενός έτους". Η απάντηση είναι "Μπράβο στην εταιρεία, ο νόμος όμως μου δίνει το δικαίωμα να το επιστρέψω εντός δύο ετών. Οπότε, δεν θες να το πεις εγγύηση και το λες επιστροφή; Όπως θες πες το, αρκεί να πάρεις πίσω το ελλατωματικό προϊόν". Προσοχή, όχι προϊόν που δεν μας αρέσει ή δεν μας κάνει, γιατί νόμιζα πχ ότι η τάδε βιντεοκάμερα γράφει σε σκληρό αλλά τελικά γράφει σε Memory Stick - αυτό δεν είναι ελλάτωμα.

 

[...] Ας μην ήσουν ο μπαρμπα Πλάτανος και θα σούλεγα εγώ πότε θάπαιρνες υπεύθυνη απάντηση

 

Και γρήγορη.

 

http://www.insomnia.gr/vb3/showpost.php?p=1646268&postcount=7 >>> ούτε αυτός είναι ο μπαρμπα Πλάτανος (σημερινό παράδειγμα).

 

Λέω να μην το συνεχίσω. :|

Δημοσ.

Το ρεζουμέ του νόμου είναι απλό: ο καθένας έχει δικαίωμα να επιστρέψει ένα προϊόν που έχει ελλατώματα (δηλ. που είναι χαλασμένο) εντός δύο ετών από την αγορά του.

 

 

Αυτο για τα 2 χρονια εγω γιατι δεν το βλεπω στον 3043/2002 ????

Δημοσ.
Αυτο για τα 2 χρονια εγω γιατι δεν το βλεπω στον 3043/2002 ????

 

 

Απαντηση απο AVSite σε ποστ που εκανα για παραπονα μου για τους 12 ΜΟΝΟ μηνες εγγυησης της TOSHIBA εν Ελλαδι.... ενω στην Ευρωπη δεν υπαρχει εγυηση κατω των 2 χρονων.....Τελικα ποια ειναι η αληθεια ????????????

 

 

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=37306&page=2

#16

 

Λοιπον.... Θα ξαναπω τα ιδια με λιγα λογια.....

 

1. Οταν αγορασες τη συσκευη σου (σας) ηξερες ή οχι οτι εχει ΕΝΑ χρονο εγγυηση????

2. Το εχει ΓΡΑΠΤΩΣ στα εντυπα που συνοδευεται????

3. Γιατι γκρινιαζεις ΤΩΡΑ???

4. Αν ηθελες 2-3-4 χρονια εγγυησης γιατι δεν επαιρνες μια μαρκα που στα δινει????

 

*****************

Η Ευρωπαικη οδηγια (οχι νομος) λεει το εξης συνοπτικα.... περι της 2ετους εγγυησης (24μηνης)

 

Η εταιρια τους πρωτους 6 μηνες οφειλει να επισκευασει τη βλαβη χωρις αντιρηση.

Τους υπολοιπους 18 μηνες ο πελατης πρεπει να αποδειξει οτι το προβλημα προϋπηρχε απο την αρχη, για να καλυφθει σε εγγυηση.

******************

 

Αρα, ΠΩΣ δουλευε η συσκευη ΑΝ προϋπηρχε το προβλημα?????

 

Αυτοι που δινουν πανω απο 1 χρονο εγγυηση το κανουν για ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΙΚΟΥ λογους και οχι γιατι ακολουθουν τις οδηγιες.....

 

Αν το προιον συνοδευεται απο ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ πρεπει να καλυφτει απο την καθε τοπικη αντιπροσωπεια. Αν συνοδευεται απο ΤΟΠΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ η εγχωρια αντιπροσωπεια εχει το δικαιωμα να αρνηθει την καλυψη της επισκευης.

Υπαρχει και εδαφιο που το αναφερει... Συνοπτικα και με δικα μου λογια λεει οτι "Αν η αντιπροσωπεια ΔΕΝ εχει κερδισει κατι απο την αγορα της συσκευης, μπορει να αρνηθει την επισκευη της"

 

ΕΠΕΙΔΗ ο καταναλωτης και ο πελατης ΔΕΝ εχει παντα δικιο.... η Intersys ειναι σωστη και απολυτως νομιμη. Και δε δουλευω στην Intersys, αλλα ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΜΑΙ οταν αδικα ακουω φωνες εκ των υστερων για κατι που ειναι γνωστο απο την αρχη.....

 

 

Oπως και με τα κωλοpixel.... αγοραζεις κατι και ξερεις οτι τα 3-4-5-7 Pixel ΔΕΝ ειναι προβλημα. Ε, και μετα αν εχει 3 πας και φωναζεις???

Ξερεις οτι η λαμπα δεν εχει εγγυηση (ή εχει 3 μηνες) και σου καιγεται στους 8 μηνες.... και απαιτεις αντικατασταση???

 

Μην τα θελουμε ολα δικα μας.....

 

Α, και το αλλο αν ισχυει.... το "Δεν ηξερα, αλλα νομιζα...."

Ε, ρωτα ΠΡΙΝ την αγορα, για να μαθεις!!!

 

Δεν ειναι δικαιο να τα τρωνε ολα οι εταιρειες επειδη ειναι "εταιρειες"....

Δημοσ.

1. Οταν αγορασες τη συσκευη σου (σας) ηξερες ή οχι οτι εχει ΕΝΑ χρονο εγγυηση????

2. Το εχει ΓΡΑΠΤΩΣ στα εντυπα που συνοδευεται????

 

 

Ακομα και ετσι να ειναι αν ειναι παρα τον νομο τοτε δεν εχει ισχυ ο ισχυρισμος αυτος νομιζω.Καθε ιδιωτικη συμφωνια ειναι ισχυρη αν ειναι και νομιμη.Το θεμα ειναι κατα ποσο ο παραπανω νομος επιβαλλει εγγυηση 2 ετων.

 

Οι δικηγοροι του forum (ολο και καποιος θα υπαρχει εδω) ας μας κατατοποησουν παρακαλω.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Δυστυχώς ο νόμος που παρέθεσε ο paredwse δεν τα λέει έτσι ακριβώς...

 

Άρθρο 537:

[...]Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση [...]

 

Άρθρο 554:

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

 

Με απλά λόγια: Έως έξι μήνες από την αγορά του προϊόντος είσαι πασάς. Αν σου χαλάσει, ή στο αλλάζουν ή υπαναχωρείς (δυστυχώς δεν αναφέρει ότι παίρνεις πίσω τα λεφτά σου).

Μετά από έξι μήνες τους παρακαλάς. Μπορείς να πας ένα προϊόν χαλασμένο στον ενάμιση χρόνο, αρκεί να αποδείξεις ότι το ελάττωμα παρουσιάστηκε στους έξι πρώτους μήνες!!! Και το κράτησες άλλο ένα χρόνο χαλασμένο! Όχι ακριβώς αυτό που ονομάζουμε "διετής εγγύηση". Οπότε υπό αυτές τις συνθήκες και ο ένας χρόνος εγγύηση, που δίνουν οι περισσότεροι, καλός είναι...

 

Οπότε η πονηρή λύση: Στους έξι μήνες στέλνεις e-mail (τα γραπτά μένουν) στην εταιρία/αντιπροσωπεία και λες "το προϊόν χάλασε". Αν δεν πάθει τπτ, κανένα πρόβλημα. Αν όντως χαλάσει μέσα στα 2 χρόνια, τους το πας και λες "είχα στείλει και e-mail, τώρα κατάφερα να σας το φέρω"!

 

Συνεπώς: Αντί να πρήζουμε τα συκώτια των εταιριών/αντιπροσωπειών για έναν νόμο που καταλάβαμε λάθος, μήπως είναι καλύτερα να απαιτήσουμε από το Υπ. Δικαιοσύνης να αποσαφηνίσει λίγο τον νόμο έτσι, ώστε να υποχρεούνται οι εταιρίες/αντιπροσωπείες να παρέχουν διετή εγγύηση; :) Και να μπορούμε μετά τον συγκεκριμένο νόμο να τον τρίψουμε στην μούρη όποιου διαφωνεί... :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...