Προς το περιεχόμενο

Acer 9303 vs HP 9312


mediolanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

gia peite mou apopseis re paidia Acer i' Hp? Apo tin miA to acer exei 2g ram enw to HP exei 1g ram alla tin 7600 gia karta grafikwn se sxesi me tin 7300. Apo cpu's Ati vs Intel. I timi einai ligo kaliteri gia tin acer alla to onoma Hp kaliptei tin diafora. Thelw na akousw apopseis giati exw problimatistei kai se kathe magazi mou lene diaforetika pragmata:cry: :cry:

Δημοσ.

Με κλειστά μάτια θα πάρεις το ΗP. Σημαντικό ρόλο παίζει και η εγγύηση. Η Acer έχει τραγική τακτική όσον αφορά την εγγύηση. Δεν αντικαθιστά το laptop απλά επισκευάζει. Και σαν επιδόσεις πιστεύω πάλι καλύτερα τα HP και απο θέμα ομορφίας και design

Δημοσ.

Kαι η ΗP επισκευή κάνει όχι αντικατάσταση.Αν σε κάθε laptop που έμπαινε στο service έκανε αντ/ση θα το είχε κλείσει το μαγαζάκι....Εγώ είμαι υπερ του Acer.

Δημοσ.

με την acer εχω μια πολυ ασχημη εμπειρια οσο αφορα τα service της. Αγοραζοντας τον aspire 1703SM απο το πλαισιο παλια, με ειχαν διαβεβαιωσει πως η εγγυηση ηταν 2 χρονια απο την ημερα αγορας και πως αρκουσε η αποδειξη. καποια στιγμη ομως οταν χαλασε το dvd rw, το πλαισιο με παραπεμψε στην αντιπροσωπεια της acer (alman hellas? δεν πολυθυμαμαι) οπου δεν αναγνωρισαν ποτε την 2χρονη εγγυηση αλλα μονο για 1 ετος, αναγκαζομενος να πληρωσω 300+ ευρω για την αντικατασταση του dvd rw!! και βεβαια αυτο αφου ειχαν περασει και 2 εβδομαδες χωρις καμια απολυτως ενημερωση απο πλευρας τους.

επειδη ομως εντελως συμπτωματικα την περιοδο εκεινη ειχε χαλασει ο σκληρος και σε ενα fujitsu-siemens (και αυτο απο το πλαισιο), η αντικατασταση του εγινε εντος 1-2 ημερων με αψογη εξυπηρετηση και φυσικα εντος της 2χρονης εγγυησης.

τα συμπερασματα δικα σας. προσωπικα θεωρω απαραδεκτο το service της acer και καλο ειναι να μην κοροϊδευουν τους πελατες τους και αυτο ειναι πραγματικα κριμα γιατι τα laptop της ειναι κατα τα αλλα πολυ καλα

Δημοσ.

Φιλε μου τοσες φορες στο φορουμ αλλα και σε αλλα φορα εχω διαπιστωσει ακομα και απο φιλυος μου οτι τα acer μπορει να καυχονται οτι κανουν πρωτες πωλησεις αλλα αναλογικα τα προβληματα ειναι υπεραρκετα για να με κανουν να την αντιπαθησω.

Στο αλλο χερι αντιθετα η hp εχει βελτιωσει τις επιδοσεις της με ποιοτικα υλικα και χαρακτηριστικα που ανταποκρινονται στις απαιτησεις του μεσου χρηστη..

Δημοσ.

Από τα χέρια μου πέρασαν 2 laptops, acer & HP. Και στα 2 χάλασαν κάποια εξαρτήματα. Στο HP η τροφοδοσία στη μητρική και στο Acer το DVD-RW και μετά η μητρική. Στο HP η βλάβη παρουσιάστηκε στους 4 μήνες λειτουργίας και η αποκατάστασή της έγινε στην Αθήνα μετά από 22 ημέρες. Στο Acer η βλάβη παρουσιάστηκε στον 1,5 χρόνο και η αποκατάστασή της έγινε στην Ιταλία (εκεί που πάνε τα Acer για service) μετά από 22 ημέρες (σημείωση: δεν έμπλεξα με την Allman αλλά πήγα το λαπτοπάκι στην MDI όπου ήταν σαφώς πιο οργανωμένοι). Συνεχίζω να θεωρώ τα Acer Value-For-Money και πάντα σε συνδυασμό με επέκταση εγγύησης στα 3 χρόνια (ακόμα και πτώση/νερά κλπ καλύπτει η "μεγάλη" επέκταση) πάλι Acer θα έπαιρνα. Αν είχα παραπάνω λεφτά να διαθέσω, μάλλον προς Dell/Toshiba θα πήγαινα.

Δημοσ.
με την acer εχω μια πολυ ασχημη εμπειρια οσο αφορα τα service της. Αγοραζοντας τον aspire 1703SM απο το πλαισιο παλια, με ειχαν διαβεβαιωσει πως η εγγυηση ηταν 2 χρονια απο την ημερα αγορας και πως αρκουσε η αποδειξη.

 

Ο τελευταίος που φταίει σε αυτή την περίπτωση είναι η Acer.Δηλαδή αν ο πωλητής σου έλεγε ότι έχει 10 χρόνια εγγύηση οι αντιπροσωπείες ήταν υποχρεωμένες να σε καλύψουν?

Επισκέπτης
Δημοσ.
Ο τελευταίος που φταίει σε αυτή την περίπτωση είναι η Acer.Δηλαδή αν ο πωλητής σου έλεγε ότι έχει 10 χρόνια εγγύηση οι αντιπροσωπείες ήταν υποχρεωμένες να σε καλύψουν?

 

Συμφωνω μαζι σου φιλε pitbull και θελω να συμπληρωσω ,οτι δεν πρεπει να ισοπεδωνουμε τα παντα και αυτο διοτι οταν αγοραζουμε ενα καινουργιο προιον (ηλεκτρονικη συσκευη) πρεπει να γνωριζουμε ΚΑΙ να επαληθευουμε παντα τους ορους εγγυησης ,δεν ειναι υπεθυνος ουτε ο πωλητης ουτε και η αντιπροσωπεια για το εαν εμεις ως αγοραστες καταλαβαμε σωστα τους ορους εγγυησης.Επεισεις να τονισω οτι τυχων καθηστερισεις απο την πλευρα των εταιριων που καλυπτουν την τεχνικη υποστιριξη σε περιπτωση βλαβης ειναι λογικες (μεχρι ενος ευλογου χρονικου διαστηματος),κανενας δεν ειναι υποχρεωμενος να επισκευαζει τα φορητα επι τοπου.παιδια φορητοι υπολογιστες ειναι ,δεν ειναι απλες συσκευες,και οταν γινεται μια επισκευη καλο θα ηταν να περιμενουμε και λιγο παραπανω για καλο δικο μας.

Δημοσ.
Ο τελευταίος που φταίει σε αυτή την περίπτωση είναι η Acer.Δηλαδή αν ο πωλητής σου έλεγε ότι έχει 10 χρόνια εγγύηση οι αντιπροσωπείες ήταν υποχρεωμένες να σε καλύψουν?

 

δεν καταλαβες καλα φιλε μου.. η ιδια η αντιπροσωπεια (alman) μου ειπαν οτι η εγγυηση απο 2 χρονια μετατραπηκε σε 1. Απο την αλλη αν ειναι δυνατον να μην γνωριζει ο πωλητης (στην συγκεκριμενη το πλαισιο) τον σωστο αριθμο χρονων εγγυησης. Δηλαδη στην fujitsu ή σε ολους τους υπολοιπους υπολογιστες πως το γνωριζει?

Επισης τοτε επειδη ειχα ενδιαφερθει, τους ειχα πιεσει, να μου

χορηγησουν εγγραφη βεβαιωση της αδειας χωρις βεβαια να μπορουν και στο να αρκουνται στην αποδειξη.

Ισως η εγγυηση να ηταν ενας απο τους λογους για τον οποιο πηρα acer, αλλα το ψεμα και η αδιαφορια με εχουν αναγκασει να το μετανιωσω και ναι.. να τα ισοπεδωσω ολα. αντε γεια.

Επισκέπτης
Δημοσ.
δεν καταλαβες καλα φιλε μου.. η ιδια η αντιπροσωπεια (alman) μου ειπαν οτι η εγγυηση απο 2 χρονια μετατραπηκε σε 1. Απο την αλλη αν ειναι δυνατον να μην γνωριζει ο πωλητης (στην συγκεκριμενη το πλαισιο) τον σωστο αριθμο χρονων εγγυησης. Δηλαδη στην fujitsu ή σε ολους τους υπολοιπους υπολογιστες πως το γνωριζει?

Επισης τοτε επειδη ειχα ενδιαφερθει, τους ειχα πιεσει, να μου

χορηγησουν εγγραφη βεβαιωση της αδειας χωρις βεβαια να μπορουν και στο να αρκουνται στην αποδειξη.

Ισως η εγγυηση να ηταν ενας απο τους λογους για τον οποιο πηρα acer, αλλα το ψεμα και η αδιαφορια με εχουν αναγκασει να το μετανιωσω και ναι.. να τα ισοπεδωσω ολα. αντε γεια.

 

 

Καμια αντιπρωσοπεια δεν μπορει να σου πει οτι η εγγυηση απο 2 χρονια μετατραπηκε σε ενα,παντα οι εγγυησεις μεγαλωνουν δεν μικραινουν,προφανος στην αντιπροσωπεια σου εξηγησαν οτι εχει ενα χρονο εγγυηση το μηχανημα και οχι δυο.

 

οταν λες εγγραφη βεβαιωση ......τι εννοεις?εαν εννωεις την εγγυηση αυτη αποδεικνιεται μετην αποδειξη αγορας.

Δημοσ.
δεν καταλαβες καλα φιλε μου.. η ιδια η αντιπροσωπεια (alman) μου ειπαν οτι η εγγυηση απο 2 χρονια μετατραπηκε σε 1. Απο την αλλη αν ειναι δυνατον να μην γνωριζει ο πωλητης (στην συγκεκριμενη το πλαισιο)

 

H Acer ακόμη και τώρα στα καινούργια της μοντέλα 1 χρόνο εγγύηση δίνει.....Οπότε κάτι δεν πάει καλά στην περιγραφή σου.Όσο για τον πωλητή που λες του Πλαισίου(και όχι μόνο) το απίθανο θα ήταν να γνώριζε την εγγύηση! Προκειμένου να πουλήσουν κάνουν τα πάντα....

Επισκέπτης
Δημοσ.
H Acer ακόμη και τώρα στα καινούργια της μοντέλα 1 χρόνο εγγύηση δίνει.....Οπότε κάτι δεν πάει καλά στην περιγραφή σου.Όσο για τον πωλητή που λες του Πλαισίου(και όχι μόνο) το απίθανο θα ήταν να γνώριζε την εγγύηση! Προκειμένου να πουλήσουν κάνουν τα πάντα....

 

Σωστα ,οι πωλητες δυστυχος δεν γνωριζουν πολλα πραγματα απο τα προιοντα που πουλανε ,υπευθηνος και μονο ειναι ο αγοραστης

Δημοσ.
Καμια αντιπρωσοπεια δεν μπορει να σου πει οτι η εγγυηση απο 2 χρονια μετατραπηκε σε ενα,παντα οι εγγυησεις μεγαλωνουν δεν μικραινουν,προφανος στην αντιπροσωπεια σου εξηγησαν οτι εχει ενα χρονο εγγυηση το μηχανημα και οχι δυο.

 

εμ... ελα ντε? γιατι μου το ειπαν ομως? οεο? και κυριως γιατι μειωθηκε ετσι αδικαιολογητα? μηπως ειπαν ψεματα για να φανε τα 300? τοσο πια?

 

οταν λες εγγραφη βεβαιωση ......τι εννοεις?εαν εννωεις την εγγυηση αυτη αποδεικνιεται μετην αποδειξη αγορας.

 

οχι.. εννοω και εκτος απο την αποδειξη. λες και το ηξερα οτι θα μου την κανανε...

 

υ.γ. παντως φαινεται οτι οι acer υστερουν λιγο στα dvd rom και εχουν ακριβα ανταλλακτικα.

 

υ.γ. 2. κακια δεν τους κραταω... ισα ισα που με εκαναν να πεθανω στο γελιο με το που ανακοινωναν την τιμη!! σηκωθηκα και εφυγα και εριξα μαυρη πετρα πισω μου.. με τετοιο service ειμαι σιγουρος πως δεν θα ειμαι ο μονος.

Δημοσ.
Σωστα ,οι πωλητες δυστυχος δεν γνωριζουν πολλα πραγματα απο τα προιοντα που πουλανε ,υπευθηνος και μονο ειναι ο αγοραστης

 

μπα? πριτσ!! τι μας λες? το να πουλας φυκια για μεταξωτες κορδελες δεν ειναι παρανομο? αν ισχυε το παραπανω φανταζομαι πως η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών δεν θα ειχε λογο υπαρξης!! τελοσπαντων.. νομιζω οτι ξεφυγαμε αρκετα απο το topic μας (sorry). ας αγορασει ο φιλος μας τον acer! μετα μην μου πει οτι δεν τον ειχα προειδοποιησει!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...