wizzy Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 @soturin: μόνο σύνθεση; Αντίστιξη; Αρμονία; Fuga; Τι νόμισες, ότι θα ξέφευγες έτσι εύκολα;
alexzzz Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Μικρά πρελούδια και φούγκες... ρε τι μου θυμίσατε τώρα. Πάνε σχεδόν 10 χρόνια που τα παράτησα!
soturin Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 τι fuges και sfuges? Μπετό? Γουστερνς? Αλλα το μπετό δεν επείγει... Το σπάσιμο στη σύνθεση είναι πως το 70% της δουλειάς είναι να σκεφτείς τι θα κάνεις. Αλλά επειδή έχω μισοσκεφτεί ήδη, 65% to go.... by the way, κακέ firefox επειδή crashάρεις, δες το epiphany τι ωραίο που είναι, ήσυχο κι υπάκουο
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 τι fuges και sfuges? Μπετό? Γουστερνς? Αλλα το μπετό δεν επείγει... Το σπάσιμο στη σύνθεση είναι πως το 70% της δουλειάς είναι να σκεφτείς τι θα κάνεις. Αλλά επειδή έχω μισοσκεφτεί ήδη, 65% to go.... by the way, κακέ firefox επειδή crashάρεις, δες το epiphany τι ωραίο που είναι, ήσυχο κι υπάκουο Αν σ' ενδιαφέρει απλά να γράψεις και δε θέλεις να δουλέψεις στο χώρο (δηλαδή δε σ' ενδιαφέρει ότι θα σου ζητήσουν πτυχία και δε θα τα έχεις), κάνε 2 χρόνια αρμονία, αντίστιξη και φούγκα ταυτόχρονα και μετά πήγαινε για σύνθεση. Ή ξεκίνα κατ' ευθείαν σύνθεση και διάβαζε παράλληλα μόνος σου κάποια απ' αυτά, ώστε ν' αποκτήσεις μια κατανόηση μέσω της ιστορίας για τη λογική της σύνθεσης (γιατί όπως και να το κάνεις, αν θέλεις ν' ανακαλύψεις αλήθειες, κοιτάς την βαθιά ιστορία και όχι την πρόσφατη). Είναι σημαντικό. Ο Schoenberg στους μαθητές του δίδασκε αποκλειστικά Beethoven, Brahms κτλ. Και μιλάμε για τον άνθρωπο που έκανε μια από τις μεγαλύτερες (αν όχι τη μεγαλύτερη) επανάσταση στη μουσική.
bibibo Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 μακάρι να μπορούσα να κάνω μια σύνθεση, μακάρι έστω να έπρεπε να κάνω μια σύνθεση μακάρι να είχα πάρει καλύτερες αποφάσεις στη ζωή μου, μακάρι να μην είχα σταματήσει το πιάνο όταν το είχα ξεκινήσει και ήμουν μόνο 6 χρονών.... δεν ξέρεις πόσο τυχερός είσαι που ασχολείσαι με τη μουσική, σε ζηλεύω
alexzzz Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Εγώ πάλι που το σταμάτησα αργά λέω μακάρι να το σταματούσα πιο μπροστά. Ο απόλυτα χαμένος χρόνος
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Όσα δώσεις στο πιάνο, τόσα θα πάρεις και πίσω αγαπητέ (και μάλιστα στο πολλαπλάσιο). Προφανώς αν δεν έχεις τίποτα να δώσεις, είναι χαμένος χρόνος για σένα. bibibo, κάποτε κάποιος πλησίασε τον Άιζακ Στερν (μεγάλος βιολιστής) και του είπε "Θα έδινα και τη ζωή μου για να παίζω βιολί σαν εσάς!". Της απάντησε "Αυτό ακριβώς έκανα".
alexzzz Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Όσα δώσεις στο πιάνο, τόσα θα πάρεις και πίσω αγαπητέ (και μάλιστα στο πολλαπλάσιο). Προφανώς αν δεν έχεις τίποτα να δώσεις, είναι χαμένος χρόνος για σένα. Ναι, αυτές τις αμπελοφιλοσοφίες μου έλεγαν και τότε... Εγώ ξέρω ότι περί ορέξεως κολοκυθόπιτα φίλε μου! Προφανώς δεν ήταν για μένα και προφανώς δεν είχα πολλά να δώσω.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Ναι, αυτές τις αμπελοφιλοσοφίες μου έλεγαν και τότε... E, για να τις λέει τόσος κόσμος, κάτι θα έχει ζήσει που πιθανώς να μην έχεις ανακαλύψει ακόμα. Σίγουρα πάντως δεν είναι αμπελοφιλοσοφίες. Είναι κάτι (που λέει ο λόγος) χειροπιαστό. Το αποδεικνύει το βάθος χρόνου και προσωπικά σε μένα το αποδεικνύουν οι εμπειρίες μου, τα συναισθήματά μου, το είναι μου όλο, αλλά όπως και να 'χει, αυτά τα πράγματα δε λέγονται. Η ποίηση δε μπορεί να εξηγηθεί. Μόλις εξηγηθεί χάνει τη μαγεία της. Παραθέτω από παλιό μου ποστ: Παλιά βουδιστική ιστορία (στα γρήγορα) : Μαθητής λέει στο γέρο δάσκαλο πως θα φύγει για ν' ανακαλύψει το νόημα της ζωής. Γυρίζει μετά από 20 χρόνια. -Το βρήκες παιδί μου το νόημα της ζωής; -Ναι δάσκαλε. -Ποιο είναι λοιπόν; -Το νόημα της ζωής, είναι πως όταν δεν υπάρχουν σύννεφα, το φεγγάρι καθρεφτίζεται στη λίμνη. -Τίποτα δεν κατάλαβες παιδί μου. -Σας απογοήτευσα δάσκαλε. -Το νόημα της ζωής, παιδί μου, είναι πως όταν δεν υπάρχουν σύννεφα, το φεγγάρι καθρεφτίζεται στη λίμνη. Δίδαγμα: το "νόημα", ακόμα και αν το ανακαλύψεις, δεν μπορείς να το "πεις" στον άλλο. Πρέπει να το αντιληφθεί μόνος του. Είναι προσωπική ιστορία του καθενός.
alexzzz Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 E, για να τις λέει τόσος κόσμος, κάτι θα έχει ζήσει που πιθανώς να μην έχεις ανακαλύψει ακόμα. Σίγουρα πάντως δεν είναι αμπελοφιλοσοφίες. Είναι κάτι (που λέει ο λόγος) χειροπιαστό. Το αποδεικνύει το βάθος χρόνου και προσωπικά σε μένα το αποδεικνύουν οι εμπειρίες μου, τα συναισθήματά μου, το είναι μου όλο, αλλά όπως και να 'χει, αυτά τα πράγματα δε λέγονται. Η ποίηση δε μπορεί να εξηγηθεί. Μόλις εξηγηθεί χάνει τη μαγεία της. Παραθέτω από παλιό μου ποστ: Δίδαγμα: το "νόημα", ακόμα και αν το ανακαλύψεις, δεν μπορείς να το "πεις" στον άλλο. Πρέπει να το αντιληφθεί μόνος του. Είναι προσωπική ιστορία του καθενός. Ρε manuel... τα έλεγαν άτομα του χώρου. Τι περίμενες δηλαδή να πούνε; Και αν εσύ την βρίσκεις με τις "τέλειες" και τις "εκκλησιαστικές" πτώσεις αυτό δεν σε κάνει ούτε πιο έξυπνο ούτε πιο χαζό. Το να μου γράφεις βουδιστικές ιστορίες και να μου λες κλισέ του στυλ "Η ποίηση δε μπορεί να εξηγηθεί. Μόλις εξηγηθεί χάνει τη μαγεία της" είναι όπως καταλαβαίνεις άτοπο και έχει το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που θέλεις. 10 χρόνια ασχολούμουν με αυτό το είδος στην αρχή γιατί έπρεπε και μετά για να δω αν όντως δεν μου αρέσει. Ε, όταν σιγουρεύτηκα τα παράτησα. Και επειδή υποθέτω ότι κατάλαβες λάθος... δεν τσουβαλιάζω και λέω ότι είναι χάσιμο χρόνου για όλους άλλα για μένα. Οι 2 μου αδερφές ακόμα συνεχίζουν. Η μεγάλη έχει πάρει και το πτυχίο της Φούγκας. Για μένα όμως ήταν χάσιμο χρόνου.
soturin Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 Δημοσ. 26 Μαΐου 2008 τι μπετό(ν); αρμέ; αμε... Αν σ' ενδιαφέρει απλά να γράψεις και δε θέλεις να δουλέψεις στο χώρο (δηλαδή δε σ' ενδιαφέρει ότι θα σου ζητήσουν πτυχία και δε θα τα έχεις), κάνε 2 χρόνια αρμονία, αντίστιξη και φούγκα ταυτόχρονα και μετά πήγαινε για σύνθεση. Ή ξεκίνα κατ' ευθείαν σύνθεση και διάβαζε παράλληλα μόνος σου κάποια απ' αυτά, ώστε ν' αποκτήσεις μια κατανόηση μέσω της ιστορίας για τη λογική της σύνθεσης (γιατί όπως και να το κάνεις, αν θέλεις ν' ανακαλύψεις αλήθειες, κοιτάς την βαθιά ιστορία και όχι την πρόσφατη). Είναι σημαντικό. Ο Schoenberg στους μαθητές του δίδασκε αποκλειστικά Beethoven, Brahms κτλ. Και μιλάμε για τον άνθρωπο που έκανε μια από τις μεγαλύτερες (αν όχι τη μεγαλύτερη) επανάσταση στη μουσική. παιδιά, για αρχιτεκτονική σύνθεση μιλάω, μάθημα, σχολή. Το καλύτερο πράγμα είναι η κουβέντα που γίνεται περί μουσικής, αλλά για άλλο πράγμα μιλάμε τελείως εκτός αν μπερδεύτηκα κι εγώ και το καταλάβατε ήδη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.