Absinthe Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 αμπζινθ, κάτι έκανε στις αρχικές του αναλογίες, απλώς εντάξει, αν ήσουν στο παρίσι την εποχή της κομμούνας ξερωγώ, ε δε θα το πινες και ξεροσφύρι. κάτι το λάβδανο, κάτι κάνα οπιούχο... Ισα ισα...στην βαρσοβια ετυχε να πιασω κουβεντα με εναν τυπο σε μια παμπαλαια καβα που φαινοταν να το κατεχει το θεμα και μου ειπε πως thujone χρησιμοποιουσαν παλια, ξεχωριστα σαν καταλυτη γιατι ηταν πολυ περισσοτερα αγριο το αψεντι τοτε απο ο,τι σημερα. Τωρα πια εχει απο μονο του μεσα μικροποσοτητες. Ε εκεινη την εποχη στο φρανς ηταν πιο ευκολο να εχεις οπιο, παρα ζαχαρη, λογω ακριβειας. Οπως επισης και παντεσπανι, συμφωνα με καποιες κυριες της εποχης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Garnele Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 ...ωραίες εποχές... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Ισα ισα...στην βαρσοβια ετυχε να πιασω κουβεντα με εναν τυπο σε μια παμπαλαια καβα που φαινοταν να το κατεχει το θεμα και μου ειπε πως thujone χρησιμοποιουσαν παλια, ξεχωριστα σαν καταλυτη γιατι ηταν πολυ περισσοτερα αγριο το αψεντι τοτε απο ο,τι σημερα. Τωρα πια εχει απο μονο του μεσα μικροποσοτητες. Ε εκεινη την εποχη στο φρανς ηταν πιο ευκολο να εχεις οπιο, παρα ζαχαρη, λογω ακριβειας. Οπως επισης και παντεσπανι, συμφωνα με καποιες κυριες της εποχης. Ήταν βέβαιο από την 4η λέξη πως θα γυρνούσε σε οικονομική ανάλυση η τεκμηρίωση. Δεν ξέρω για σένα αμπζίνθ, εγώ δεν θα άκουγα Εβραίο αν μου έλεγε οτιδήποτε για "κόστος" και "σωστές ποσότητες". =ρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Garnele Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 στερεότυπα. από την άλλη.. "αυτοί ξέρουν". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 επίσης δε θα ακούσω τη γνώμη σαλονικιάς για τις μιασματικές μειονότητες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Absinthe Roquette 1797 Thujone: 10ml/Kg Ο μυθος που λεει οτι οι τα κλασσικα αψεντι (δεν εχει πληθυντικο η λεξη) ειχαν μεγαλες ποσοτητες ειναι ανακριβης. Ολα επαιζαν γυρω στα 10, και τα bitter (χωρις anice-γλυκανισο) στα 35. Αυτες ειναι και οι μεγιστες ποσοτητες θεσπισμενες απο την Ε.Ε. Το καψιμο της ζαχαρης ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Χαλαει τη γευση, και ειναι μονο για ποζεραδες. Το ιδανικο ειναι να σταζεις σε ενα κυβο ζαχαρης νερο στον 1 βαθμο Celsius, αργα-αργα, σταγονα σταγονα καλυτερα. Το συγκεκριμενο αψεντι ειναι απο το Pontarlier της Γαλλιας, παραγωγη ελαχιστων μπουκαλιων (γυρω στα 500 αν δεν κανω λαθος) καθε χρονο. Καβαντζωσα 3 για μενα (55 το μπουκαλι, συνολο 180 με τα μεταφορικα). Δοκιμασα το συγκεκριμενο σε ενα φιλο, και εμεινα μλκας με το πρασινο χρωμα του (απολυτα φυσικο). Για να μην πω για την εμπειρια και η γευση του. Η απολυτα classy λεπτομερεια ειναι ο σφραγισμενος με λιωμενο κερι φελλος. Επισης, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ριχνουμε εξτρα thujone στο ετοιμο αψεντι. Πολλοι το κανουν και γινεται χαλι. Μην ακουτε τι λενε στο ανατολικο μπλοκ, αυτοι το πηραν απο τη δυση και το γμσαν το πραμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Καλή φάση, άντε στην υγειά σας και του χρόνου limited La Bleue!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Μην με διαολιζεις. Καλα τα εχω τα κοινοχρηστα στην τραπεζα να αλλαξω καυστηρα-λεβητα (ειμαι διαχειριστης). Μεχρι τις 10 εχω ωρα ακομα να μλκιστω. Εδιτ: μια ωραια φωτο που εβγαλα απο την ταρατσα μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paschalia Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Έβλεπα πριν λίγο ειδήσεις . Κ έδειχνε ρεπορτάζ το ότι είχε μπουκάρει στην Αστυνομία η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων κ έπιασε επ'αυτοφώρο το ότι οι κάμερες παρακολουθούσαν την πορεία . Κ έγινε ένας ψιλοπανικός εκεί , ότι κ καλά παραβιάζονται τα ατομικά δικαιώματα κλπ . Κ έχω την έξης απορία εγώ τώρα . Τι ακριβώς θέλουν όλοι όσοι δεν ικανοποιούνται με τπτ ? Δεν κάνει σωστά η Αστυνομία την δουλειά της κ αφήνει τους χουλιγκαν να σπάνε ανενόχλητοι , διερρυγνύουν τα ιμάτια τους τα κανάλια , οι πολίτες . Κάνει σωστά την δουλειά της κ παρακολουθεί τις πορείες με διάφορα μέσα , διερρυγνύουν τα ιμάτια τους τα κανάλια , οι πολίτες . Τι ακριβώς θέλουν τα κανάλια , οι πολίτες ? Έχουν συγκεκριμενοποιήσει τις επιθυμίες τους όσον αφορά την ασφάλεια τους ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
flo1 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Κανεις δεν ξερει τι θελουν, θελουν να γκρινιαζουν με τα παντα, για να τραβαν την προσοχη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Λες και τα διαφορα τσογλανια με τα κρανη (και τα αλλα που δεν φορανε ξρανη, αλλα τις μλκιες τους τις κανουν) εχουνε και δικαιωματα. Φυλακα 20 χρονια και να δεις για ποτε στρωνουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Μια φορά που λες πασχαλιά, καθόμανε με τον κολλητό μου στην όμορφη πλατεία αγίας παρασκευής, πίναμε τη μπουγαδόμπυρά μας, κάναμε το τσιγαράκι μας, λέγαμε και δυο μαλακίες να περάσει η ώρα να πάρουμε το Α5 να κατηφορίσουμε προς Ρόδον μεριά που παίζανε οι Isis. Και σκάει που λες ένας τυπάκος, να μας έριχνε 3 άντε 4 χρόνια, μεγάλες πλάτες, ξανθό μαλλάκι, γυαλιά ηλίου με πλαστικό σκελετό, και στέκεται μπροστά μας και μας κοτσάρει μέσα στη χαμογελαστή μας μάπα ένα πλαστικοποιημένο παπάρι με δάφνες και σταυρούς που έγραφε από κάτω ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ή κάτι τέτοιο. Και μας ρωτάει αν έχουμε ταυτότητες, του λέμε ευγενικά βεβαίως, μισό λεπτάκι και τις βγάζουμε και του τις δείχνουμε. Ο τύπος λοιπόν εξίσου ευγενέστατος μας τις επιστρέφει και μας λέει πως πρέπει να πάμε μέχρι το τμήμα για μια εξακρίβωση. "Μα έχουμε ταυτότητες, δεν έχουμε;" του λέμε εμείς, "ποιο το νόημα;" "Χρειάζεται να γίνει" μας λέει αυτός, εντάξει του λέμε εμείς, μόνο μια χάρη, επειδή θέλουμε να πάμε σε μια συναυλία, θα μας πετάξεις πάλι εδώ μόλις τελειώσουμε, να πάρουμε το λεωφορείο; "Βεβαίως" απαντάει ο γλυκός ασφαλίτης, μπαίνουμε στο αμάξι, χαιρετάμε τον συνοδηγό που βαριόταν και τον σφυγμό του, κάθομαι σε ένα μπουκάλι με νερό, α εκεί ήταν αυτό, ναι, το θέλετε, όχι ευχαριστώ, ΝΑ ΜΗ ΣΤΑ ΠΟΛΥΛΟΓΩ πασχαλιά μου, πάμε στο τμήηημαααα... Μπαίνουμε μέσα, μας ξαναζητάει τις ταυτότητες, μας λέει περιμένετε εδώ. Μπαίνει στο γραφείο του διοικητή, αξιωματικού, αρχιμάγειρα, δεν ξέρω πως τους μετράνε εκεί, και ακούμε απ' έξω εμείς τώρα τον διάλογο: -Έφερα 2 για ΓΑΔΑ (Μανώλη, τι ΓΑΔΑ λέει ο κύριος -Τι για ΓΑΔΑ; Εξακρίβωση δεν είναι; (Συμπαθητικός ο Αγιοπαρασκευιώτης διοικητής/αξιωματικός/αρχιμάγειρας) -Ναι, αλλά γράψτε το στο παραπεμπτικό να τους πάω κάτω. (Εσένα θα σε ξαναπετύχω κάπου έξω) -Δεν έχει τέτοια, ταυτότητες δεν είχαν; (Εσένα θα σου αποκαταστήσω την κόρη) -Είχαν, νάτες. -Ωραία λοιπόν. -Τι, έτσι το κάνετε εσείς εδώ; (Γιατί εσείς στο χωρίο σας πως το κάνατε) -Γιατί εσείς πως το κάνετε; (Α μπράβο) -Κοιτάξτε, εμένα μου 'παν από το κέντρο να τους πάω 10 άτομα. Η υπόλοιπη ιστορία έχει κ αυτή την πλάκα της κ περιλαμβάνει το πως ο διοικητής/αξιωματικός/αρχιμάγειρας με βοηθούσε να κρύψω τη φωτογραφική μηχανή μέσα σε ένα κουτί παναντόλ για να μη τη βρούνε οι "α τους μαλάκες" του Ρόδον, το πως ο ασφαλίτης δε μας γύρισε ποτέ στην πλατεία και -αν και το αγνοώ- πως μάζεψε κάποιον άλλο τύπο που καθόταν απλώς και έκανε το τσιγάρο του και τον πήγε στο 2ο υπόγειο της ΓΑΔΑ επειδή "του είπαν να μαζέψει 10". Όταν λοιπόν η αστυνομία ξεκινάει να με βλέπει σαν το αντικείμενο της εργασίας και του καθήκοντός της, και όχι ως το αντικείμενο της βοσκής και της ζωοφιλίας που επιτελούσε ο πατέρας του κάθε τέτοιου ασφαλίτη με αποτέλεσμα τον ίδιο, τότε όχι απλώς κάμερα στη χέστρα να μου βάλουν, αλλά θα τους στέλνω με μεηλ 2 φωτογραφίες μου ημερησίως, πριν και μετά το ξύρισμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poscaman Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 συμπερασμα:ο Λουσι εχει κανει τσιρακι του Μακη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Absinthe Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Ήταν βέβαιο από την 4η λέξη πως θα γυρνούσε σε οικονομική ανάλυση η τεκμηρίωση. Οχι μωρε, τον παρεξηγησες αυτος δεν ειπε τιποτα για οικονομικα. Δικο μου attachment ηταν οι 2 τελευταιες προτασεις του ποστ. Δεν ξέρω για σένα αμπζίνθ, εγώ δεν θα άκουγα Εβραίο αν μου έλεγε οτιδήποτε για "κόστος" και "σωστές ποσότητες". =ρ Οποτε να φανταστω οτι και εσυ οντας Ελληνας, εισαι ορθοδοξο χριστιανοπουλο? Πρεπει να σε εχω δει στην ενορια μου Τρελο ποτηρι ο πολωνος εν τω μεταξυ, 10 λεπτα μιλαγαμε (ή προσπαθουσαμε τουλαχιστον να συνεννοηθουμε με τα αγγλογερμανικα μας) και αυτος προλαβε και ηπιε 2 βοτκες και κερασε και μενα μια. 1 η ωρα το μεσημερι ε. Τον συμπαθησα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Εντάξει, να του πεις να το αναφέρει όταν έρθει η ώρα να τον κάνουμε αιθέριο έλαιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.