ferongr Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Α, και το ετήσιο σερβις είναι απάτη. Τα χιλιόμετρα πρέπει να κοιτάμε. Δεν θα χαλάσει τίποτα σε έναν χρόνο. Αυτο ειναι λαθος. Εμενα το civic, μου λεει καθε χρονο αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου, υγρων φρενων και λαδιου κινητηρα. Χρειαζονται στο χρονο αλλαγη. Τα υγρα φρενων μαζευουν την υγρασια που μπαινει στο υδραυλικο κυκλωμα και χαλανε, ο ιμαντας εκκεντροφορου ειναι ζωτικο εξαρτημα του κινητηρα, και καθως γερναει μια πιθανη αστοχια του να καταστρεψει ολο το μοτερ ενω τα λαδια του κινητηρα με το που μπουνε στον κινητηρα αρχιζουν προοδευτικα να χανουν τα λιπαντικα χαρακτηριστικα τους. Οσον αφορα τα ανταλλακτικα, εγω βαζω ιμαντα Michelin, τακακια Ferodo (λιγο μιο μαλακα απο τα μαμα), δισκοπλακες Brempo (ιδια τιμη με τις μαμισιες αλλα αυτες ειναι χαρακτες και τρυπητες και βελτιωνουν του φρεναριμα εκπληκτικα) ενω πριν 6 μηνες που το πηγαγια αμορτισσερ εβαλα ενα combo Sachs αμορτισερ με Eibach ελατηρια, οχι ομως σκληρα, ιδια περιπου με τα εργοστασιακα. Παντως ειναι πολυ πιο ανετα, λογω καλυτερης αποσβεσης των αμορτισερ. Παντως του δικου μου η εγγυηση εχει ληξει εδω και κατι χρονια, ασχετα αν ηρθε απο πατρικα χερια σε αριστη κατασταση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
χάπι Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΡΟΥ_ΦΡΟΥ !!!:-) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftermann Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 το civic σου είναι σαφώς πιο απαιτητικό στην συντήρησή του. Η φιατ στο βιβλίο σέρβις (για το stilo μιλάω πάντα), ζητάει σέρβις κάθε 20000 χλμ, ή κάθε χρόνο. Ιμάντα χρονισμού κάθε 2 σέρβις (40.000 χλμ). ή 3 χρόνια, και αλλαγή υγρών φρένων κάθε 3 σερβις (60.000 χλμ). Εγώ 20.000 χλμ θέλω πάνω από χρόνο για να κάνω, ίσως και 1.5 χρόνια. Δεν πάω στον χρόνο για σέρβις, αλλά όταν συμπληρώσω τα χιλιόμετρα. Έτσι μου είπε να κάνω καο ο μηχανικός μου, ο οποίος είναι και φίλος, και (πιστεύω) καλός και γνώστης του αντικειμένου. Τώρα αν τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι πολύ λίγα, σαφώς και δεν θα κάνεις... 5 χρόνια να συντηρήσεις το αμάξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Harkon Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 αααααααααααα σωστά! χρόνια πολλά και καλά και από μένα φρου2 !! εεοοεοεοεοοεο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Φρού-Φρού Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά!!! Δύσκολο πράγμα να κλείνεις τα 23 ... ουφ ... :-p (χαπάκι δεν πιστεύω να θες να δεις Ελλάδα-Τουρκία απόψε???? ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 @leftermann Το μοτερ του Civic ESi ειναι το παλιο 1600 με ηπιο Vtec και εβγαζε 125 αλογα (του 1994 μην ξεχνιομαστε). Ο ιμαντας στο συγκεκριμενο μοτερ οποτε κομπλαρει το Vtec παιρνει μερικες παραπανω δυναμεις (και το Vtec κομπλαρει καθε φορα που περνας τις 4500 στροφες). Καθως οδηγω το αμαξι με μηχανοβια λογικη (ποτε δεν θα βαλω 5η πχ στα 60, προτιμω να κραταω το μοτερ στις στην ωφελιμη περιοχη του που ειναι μεταξυ 3000-5000 στροφες) καταπονω το συστημα παραπανω. Τα υγρα τα αλλαζω απο μονος μου πιο συχνα απ οτι λεει ο κατασκευαστης (λαδια στα 7,500 και υγρα φρενων στα 40,000) για ψυχολογικους λογους, ενω τα μπουζι τα αλλαζω μονος μου (ευκολο ειναι) καθε μηνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftermann Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 @leftermann Το μοτερ του Civic ESi ειναι το παλιο 1600 με ηπιο Vtec και εβγαζε 125 αλογα (του 1994 μην ξεχνιομαστε). Ο ιμαντας στο συγκεκριμενο μοτερ οποτε κομπλαρει το Vtec παιρνει μερικες παραπανω δυναμεις (και το Vtec κομπλαρει καθε φορα που περνας τις 4500 στροφες). Καθως οδηγω το αμαξι με μηχανοβια λογικη (ποτε δεν θα βαλω 5η πχ στα 60, προτιμω να κραταω το μοτερ στις στην ωφελιμη περιοχη του που ειναι μεταξυ 3000-5000 στροφες) καταπονω το συστημα παραπανω. Τα υγρα τα αλλαζω απο μονος μου πιο συχνα απ οτι λεει ο κατασκευαστης (λαδια στα 7,500 και υγρα φρενων στα 40,000) για ψυχολογικους λογους, ενω τα μπουζι τα αλλαζω μονος μου (ευκολο ειναι) καθε μηνα. και πολύ καλά κάνεις, κατά την γνώμη μου. Έχεις ένα απαιτητικό από την φύση του αμάξι, και έχεις και εσύ ο ίδιος απαιτήσεις από αυτό, οπότε... πρέπει να το συντηρείς με τρυφερότητα Επιμένω πάντως πως, όταν η φιατ μου λέλει "λαδια-φίλτρα κλπ κάθε χρόνο ή νωρίτερα αν συμπληρωθούν χλμ", με κοροϊδεύει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
χάπι Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 ε βέβαια ! Θα κάτσω να δω το ματς ! Που να τρέχω τώρα (ΓΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ) σε χορούς και πανηγύρια ???? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Freakster Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 εμ, ως noob με τα αυτοκινητα δε γνωριζω και πολλα, οποτε, μηπως θυμαστε ποτε γινεται αλλαγη στα τακακια να μη ψαχνω το βιβλιο; Δε μου εκανε τωρα, τον τριτο χρονο με 14000 χλμ.. Λογικο ειναι; @χαπι, καλως σε βρηκαμε! Πως σου φαινονται οι αλλαγες;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Αναλογα με τη χρηση και το αυτοκινητο Freakster γυρω στα 20,000-40,000. Εμεα μου τσιριζουν τα λαμακια που εχουν τα τακακια για να σε ειδοποιουν στα 20,000. αλλα εγω βαζω Ferodo πιο μαλακα που κανουν καλυτερο φρεναρισμα και τρωγονται πιο γρηγορα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Freakster Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Αναλογα με τη χρηση και το αυτοκινητο Freakster γυρω στα 20,000-40,000. Εμεα μου τσιριζουν τα λαμακια που εχουν τα τακακια για να σε ειδοποιουν στα 20,000. αλλα εγω βαζω Ferodo πιο μαλακα που κανουν καλυτερο φρεναρισμα και τρωγονται πιο γρηγορα. Thanx for answering Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
χάπι Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 εμ, ως noob με τα αυτοκινητα δε γνωριζω και πολλα, οποτε, μηπως θυμαστε ποτε γινεται αλλαγη στα τακακια να μη ψαχνω το βιβλιο; Δε μου εκανε τωρα, τον τριτο χρονο με 14000 χλμ.. Λογικο ειναι; @χαπι, καλως σε βρηκαμε! Πως σου φαινονται οι αλλαγες;; καλώς ήρθα τότε... Καλές οι αλλαγές ! Ό,τι πρέπει για το παρόν ..."τεχνολογικό" φ(λ)όρουμ ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
horsepower Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 welcome back χαπι, happy birthday φρου-φρου, καλημέρα στους υπόλοιπους.. ρε σεις σε ποιον αριθμό να πάρω(από κινητό) στον ΟΤΕ για να τους βρίσω λίγο επειδή δεν μου έχουν αναβαθμίσει ακόμα την σύνδεση στο ίντερνετ?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Το 131 δεν ειναι η τηλ. υποστηριξη του ΟΤΕ? Δεν ξερω καλα, πλεον ειμαι Ιδιοκτητο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
horsepower Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Το 131 δεν ειναι η τηλ. υποστηριξη του ΟΤΕ? Δεν ξερω καλα, πλεον ειμαι Ιδιοκτητο πήρα 131, με παρέπεμψε στο 11831 και όταν καλώ αυτό λέει πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.