johnbond Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Επίσης για όσους πιστεύουν ότι είναι δικαίωμα του να μην φορούν κράνος/ζώνη,να τους πω ότι σε περίπτωση τραυματισμού τους λόγω της παραπάνω αμέλειας επιβαρύνουν τα νοσοκομεία και επομένως τον Έλληνα φορολογούμενο..
Melissa_virus Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Στην επαρχεία λέει το ποδήλατο. Όταν πήγα για πρώτη φορά Τρίκαλα έπαθα την πλάκα μου. Παντού ποδήλατα. Ένα υπέροχο σκηνικό. Ακόμα και άνθρωποι στην ηλικίας των 60 ίσως και παραπάνω με το ποδηλατάκι τους, κουστουμαρισμένοι που πήγαιναν στην δουλειά τους. Απλά υπέροχο. Και στην Καρδίτσα μια από τα ίδια. Τώρα στην Αθήνα όντος… Το ποιο πιθανό να σε σκοτώσουν. KWSN_Men και πάλι μου έβαλες τα γυαλιά. Δεν ήξερα ότι το κράνος πρέπει να το αλλάζουμε ανά 5 χρόνια. tolis_01 στα σημεία που περιγράφεις ότι μπορεί να περάσει ο άλλος με κόκκινο δεν νομίζω να σε σταματήσει κανένας μπάτσος πίστεψε με… ata1983 όντος οι μπάτσοι δεν λειτουργούν και με τον καλύτερο τρόπο… Οι ποιο πολλοί κοιτάνε να γράψουν πολλά άτομα, και δεν έχουν την λογική να καταλάβουν, ότι ίσως η πινακίδα είναι σε λάθος σημείο. Ή ίσως να μην τους νοιάζει απλά. Νομίζω έχουν και κάποιο bonus άμα γράψουν πολλά άτομα. Dr.Strangelove Πολύ σωστά αυτά που λες. Εκτός του ότι μπορεί να πάει κάποιο φυλακή και ας μην έφταιγε, πιστεύω θα πρέπει να σκεφτούμε και αυτούς που μας μεγάλωσαν. Και σε τι κατάσταση θα βρεθούν αν μας χάσουν από μια τέτοια ανοησία (βαριέμαι να βάλω ζώνη, με σφίγγει! Πω πω ποιος βάζει κράνος…ζεστή-αν και αυτό είναι κάπως πρόβλημα). johnbond όντος και τα ασφαλιστικά ταμεία… Αν και σε αυτά φρόντισαν να μας φάνε τα λεφτά οι έξυπνοι. Για να δουλεύουμε οι ποιο πολλοί μας μέχρι τα 70… Γενικά πάντως θα έπρεπε να αρχίσει από το σχολείο μια διαπαιδαγώγηση, να μπει μέσα στο μυαλό μας ότι πρέπει να φοράμε ζώνη, πρέπει να έχουμε οδική συμπεριφορά ανθρώπου στο δρόμο, και όχι το Σουμάχερ. Πρέπει οι δρόμοι να φτιαχτούν επιτέλους! Οι λακκούβες εννοείτε πως είναι αδύνατον να προκαλέσουν θανατηφόρο τροχαίο, αλλά φυσικά δεν λέω ότι πρέπει να υπάρχουν! Πρέπει να φτιαχτούν οι δρόμοι και εκτός Αθηνών. Οι Πελοπόννησος έχει άθλιους δρόμους… Και γενικά όλο το επαρχιακό δίκτυο είναι γεμάτο με στενούς δρόμους, ανάποδες στροφές… ΥΓ. Εδώ πάντως - Μυτιλήνη φανάρια δεν έχει! Βάλανε, πετάξανε τα εκατομμύρια και μετά τα παράτησαν να σαπίσουν. Ελλάδα for ever.
FilipposMD Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Πάντως, πρέπει να είμαστε η μοναδική χώρα, όπου γίνεται τόση συζήτηση για κάτι που αφορά μόνο όσους παρανομούν. Εμένα, προσωπικά, δε με νοιάζει και 10 χιλιάδες ευρώ να πάει το πρόστιμο για ζώνη, γιατί δε διανοούμαι να μη φορέσω. Όπως λέει και ο Σταθάκης "τι χαράτσι βγαίνουν και λένε όλοι; Είναι απλό, αν δεν παρανομείς, δε θα πληρώσεις ευρώ!". Αυτό δείχνει και την κατάντια της Ελλάδας. Επειδή όλοι παρανομούν, τους νοιάζει μόνο πόσο θα τους κοστίσει. Έλεος! Όσο γι' αυτούς που λένε ότι δε λύνονται έτσι τα προβλήματα. Εντάξει, κανείς δε λέει ότι είναι πανάκεια τα πρόστιμα. Αλλά αυτή τη στιγμή είναι η πιο εφαρμόσιμη λύση. Αν πιέσουμε όλοι, θα αρχίσουν να φτιάχνουν και τις λακούβες. Αλλά μαγικά δε φτιάχνουν τα πράγματα. Και αντί για τα αλκοτέστ, πιο σωστό θα ήταν να μπει μάθημα στο σχολείο, να μειωθούν οι κοινωνικές ανισότητες που ωθούν τους ανθρώπους στο ποτό και διάφορα άλλα. Γίνεται βραχυπρόσθεσμα; Όχι! Άρα, ας σκοτώνεται ο κόσμος;
firewalker Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Μέχρι χθες οι επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών της μεγάλης κατηγορίες δεν ήταν υποχρεωμένοι να φορούν ζώνη. Από σήμερα είναι και αυτοί υποχρεωμένοι. Αλήθεια, στα λεωφορεία θα γίνεται έλεγχος των επιβατών; Είναι και αυτοί υποχρεωμένοι να βάζουν ζώνη. Πλέον απαγορεύονται λεωφορεία που δεν έχουν ζώνες. Όποιος insomniac την "πατήσει" πρώτος με τα νέα μέτρα ας το πει!
grigas Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Χαρ/κο ήταν σε μια εκπομπή του Σταθάκη νομίζω που πήγε Αθήνα-Θεσ/κη με σεβασμό σε όλα τα όρια ταχύτητας που υπήρχαν και χρειάστηκε μια μέρα. To είχαν κάνει και οι 4Τροχοί πριν καμιά 15 χρόνια και είχαν κάνει κάπου 6μιση ώρες.Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως τα μόνα όρια που δεν είχαν τηρήσει ήταν σε κάτι έργα που είχε 10 χλμ/ώρα όριο γιατί δεν θέλαν να ταλαιπωρήσουν τον συμπλέκτη του opel calibra που είχαν.
kx5 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως τα μόνα όρια που δεν είχαν τηρήσει ήταν σε κάτι έργα που είχε 10 χλμ/ώρα όριο γιατί δεν θέλαν να ταλαιπωρήσουν τον συμπλέκτη του opel calibra που είχαν. Θυμάμαι πως ήταν μια γέφυρα με μια λωρίδα κυκλοφορίας που είχε όριο τα 10χλμ/ω και αναγκαστήκανε τα το παραβούν γιατί οι οδηγοί πίσω τους είχαν αρχίσει τα κορναρίσματα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Μέχρι χθες οι επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών της μεγάλης κατηγορίες δεν ήταν υποχρεωμένοι να φορούν ζώνη. Αν δω ταριφα με ζωνη θα τα εχω δει ολα !!!!! :D
Harkon Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 άκουσα πως από την υποχρεωτική χρήση ζώνης εξαιρούνται οι ταξιτζήδες, οι επαγγελματίες οδηγοί που πραγματοποιούν συχνές στάσεις και οι έγκυες γυναίκες
Panagiotisn Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 ΕΓΩ ΛΕΩ να σου παιρνουν το σπιτι και να πηγαινεις κανα χρονο φυλακη αν σε πιασουν χωρις κρανος/ ζωνη. ΝΑ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ 100% ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΕΕ??????? μη γελιομαστε, το κρατος δεν ενδιαφερετε για σενα , σε βλεπει σαν μια τσεπη με λεφτα . τπτ αλλο. ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΠΤ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΙΔΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ . ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ. Δεν υπαρχει λογος για τοση αυστηροτητα σε ενα μπουρδελ* , ωχ excuse me, κρατος, οπου ο βασικος μισθος ειναι 530ε , τη στιγμη που το προστιμο ειναι 350ε, +διοικητικες κυρωσεις. εν κατακλειδι, τι προτεινω? (για να μην ειμαι και ολο αερολογια) , συχνα μπλοκα σε πολυσυχναστα σημεια με τις μεχρι χθες ισχυουσες κυρωσεις, να βγουν ολοι οι μπατσοι απο τα γραφεια τους . και προ παντως , --- ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΗΣ, ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΒΑΤΗ ΓΙΑ ΖΩΝΗ/ΚΡΑΝΟΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΑΜΕΙΡΟ ΜΠΛΟΚΑΚΙ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ, ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΧΗΜΗ ΠΛΕΥΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ.--- αλλα τι να πεις, αλλοι αποφασιζουν για τους κωλους μας, οποτε τουμπεκι ψιλοκομε. αμειροι οσοι τι πατησουν κ βρεθουν μπροστα στον ΜΠΑΜΠΟΥΛΑ αστυνομικο (γιατι ετσι εχει καταντησει)
Panagiotisn Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Όταν νομιμοποιηθεί ο πυροβολισμός στα γόνατα όσων παραβιάζουν τον ΚΟΚ -με μοναδική εξαίρεση κάτι τραγελαφικά όρια ταχύτητας- κερνάω όλο το φόρουμ σαμπάνιες. εγω σφηνακια ολο το insomnia
smilefreeware Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Και μια διαφορετική άποψη. Τους τελευταίους καιρούς η στατιστική για όλη την Ευρώπη στα ατυχήματα μας έβγαζε πρωταθλητές, οπότε αναγκάστηκαν να πάρουν μέτρα. Οχι ότι τους πειράζει ότι θα τα παίρνουν καλά. (Με ένα σπάρο 2...) Επίσης μίλαγαν πολύ για εξόδους τα Σαββατοκύριακα και για τροχαία αλλά είχα προσέξει ότι περισσότερο μίλαγαν για τροχαία με ντάτσουν σε επαρχιακούς δρόμους παρά σε εθνικές. Αρε αυτή η στατιστική την πάνε και την φέρνουν όπως θέλουν. Και κάτι για το κόκκινο που μια φορά είχα πάει σε δικαστήριο. Είπα, τι να κάνω κύριε πρόεδρε ερχόταν ένα φορτηγό από πίσω μου. Τελικά με αθώωσε.
Harkon Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 @PanagiotisM: πολύ σωστά είναι άλλο ένα μέτρο να τα πάρουν τα λεφτά μας.. το θέμα είναι το μέγεθος της ποινής; δηλαδή γιατί κάνοντας μια παρανομία (δε μιλάω για ψιλά έτσι; για παραβίαση κόκκινου ή άλλα που βάζουν σε κίνδυνο άλλους μιλάω) σε νοιάζει πόσο θα την πληρώσεις και δε σε νοιάζει να μήν την κάνεις; εγώ σου λέω πως η ποινή ήταν θάνατος. γιατί να σε κόψει; ο Έλληνας δυστυχώς όπως φανερώνουν πάαααρα πολλά παραδείγματα έχει χίλια δυο καλά αλλά από παιδεία δεν σκαμπάζει πολλά.. και όλο κοιτάει να την σκαπουλάρει, να το παίξει υπεράνω κτλ.. δεν μιλάω για όλους αλλά για τους περισσότερους, στο αίμα μας το έχουμε δε βγάζω την ουρά μου απ' έξω αλλά ειλικρινά σε κάτι τέτοια μικροπράγματα ο Έλληνας δε καταλαβαίνει αλλιώς. ας είναι μεγάλες οι ποινές λοιπόν μπας και βάλουν μυαλό μερικοί.
Panagiotisn Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Οι λακκούβες εννοείτε πως είναι αδύνατον να προκαλέσουν θανατηφόρο τροχαίο, αλλά φυσικά δεν λέω ότι πρέπει να υπάρχουν! . δηλαδη οταν τρεχεις με 100 σε μια ευθεια κ βρεις ενα χαντακι στη μεση του δρομου, (ξερετε τα συνηθισμενα , απο αυτα που μπορουν να απογειωσουν το αυτοκινητο) και γυρισεις αποτομα το τιμονακι σου να περασεις απο πανω του, δεν υπαρχει περιπτωση να παρεις μαζι σου κ κανα μηχανακι που εκεινη την ωρα σε προσπερνα ???? συγνωμη, αλλα να ξερουμε τι λεμε, εγω δυστηχως-ευτυχως εχω βρεθει σε αυτη τη θεση κ παρολιγο να με παρουνε παραμαζεμα. συμπερασμα : το κρατος εχει και αυτο υποχρεωσεις... και οχι μονο αιτηματα
Panagiotisn Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 @PanagiotisM: πολύ σωστά είναι άλλο ένα μέτρο να τα πάρουν τα λεφτά μας.. το θέμα είναι το μέγεθος της ποινής; δηλαδή γιατί κάνοντας μια παρανομία (δε μιλάω για ψιλά έτσι; για παραβίαση κόκκινου ή άλλα που βάζουν σε κίνδυνο άλλους μιλάω) σε νοιάζει πόσο θα την πληρώσεις και δε σε νοιάζει να μήν την κάνεις; . κοιτα, δε ξερω τι σκαμπαζεις απο αρχαια ιστορια, αλλα καποτε υπηρχε ενας τυρρανος βασιλιας της αρχαιας ελλαδας, που λεγοταν δρακοντας. αυτος λοιπον για την παταξη της παρανομιας ειχε δημιουργησει εναν κ μοναδικο νομο : τον αποκεφαλισμο σε οποιαδηποτε παρανομια. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ; οταν καποιος ληστης πηγαινε να κλεψει ενα σπιτικο, κ δεν τα καταφερνε τοτε σκοτωνε κ τους ιδιοκτητες κ οσους βρησκονταν στον δρομο του. ΓΙΑΤΙ ; γιατι πολυ απλα σκεφτοταν , αφου θα με πιασουν που θα με πιασουν κ θα με θανατωσουν, ας σκοτωσω κιολας μπας κ τη γλυτωσω. κ τελικα ετσι δημιουργηθηκε το απολυτο χαος, η απολυτη αναρχια. δε ξερω αν με πιανεις... αλλα δε χρειαζεται να εχουμε δρακοντεια μετρα. το ιδιο θα συμβει κ στους δρομους, ο αλλος οταν του κανει σημα ο τροχονομος σιγα μη σταματησει, θα περασει μεχρι κ κοκκινο για να μην τον γραψουν. οι διαμαχες στα μπλοκα της τροχαιας σιγουρα θα ενταθουν
Lucifer Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2007 μου αρέσει που τσαντίζεστε. μιλάμε για καταπληκτική ομολογία εκ μέρους σας, σα να λέτε "δε θέλω να με φεσώνουν όταν παρανομώ". ο δρόμος προς τον πολιτισμό κάνει στάση καιάδα παλικάρια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.