Προς το περιεχόμενο

Απο αυριο 2/6/07 ζωνες και κρανη γιατι......


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Sorry νομιζα οτι εσυ ησουν που ειπες οτι εφαγες την κληση και λεω "Εφαγε κληση για δακτυλιο Σαββατο!!!" Δεν θυμομουν τη ειχε γραφτει πριν απλα κοιταξα το τελευταιο σου Post

  • Απαντ. 650
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Επειδή είναι δύσκολο να τα διαβάσω όλα μήπως ξέρει κανείς τις παραβάσεις και τα αντίστοιχα πρόστιμα (χρήματα-ποινές) ?

 

Επειδή στο Ελλαδιστάν που ζούμε το μόνο που μας πρήξανε είναι τα κράνη οι ζώνες και το κόκκινο.

Με τις άλλες παραβάσεις δεν πρέπει να ξέρουμε ?

Μας είπαν πχ. μια διεύθυνση να έχει όλες τις πληροφορίες με το τι παίζει ?

Αλλά, ξέρω-ξέρω στηρίζονται στην άγνοια νόμου. Σιγά μη μας λέγανε να μάθουμε. Θα μάθουμε αφού πληρώσουμε.

Ζήτω και ξανά ζήτω. Βαρέθηκα.

 

ΑΝ δεν ξέρει κανείς τότε μπράβο για μια ακόμη φορά στο κράτος που ζούμε.

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι άλλο; Όταν δίνατε για να πάρετε το δίπλωμα, πόσοι από εσάς ασχοληθήκατε με εκείνο το ρημάδι το βιβλίο; Οι παραβάσεις δεν έχουν αλλάξει (εκτός από 1-2 λεπτομέρειες), είναι οι ίδιες που ήταν εδώ και 10 χρόνια, είναι αυτές που οφείλεις να ξέρεις διότι όφειλες να έχεις διαβάσει το βιβλίο που υποχρεωτικά πήρες όταν έδωσες για δίπλωμα. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν το διάβασες (είτε γιατί θεώρησες ότι είναι άχρηστο, είτε γιατί λάδωσες, είτε γιατί νόμιζες ότι τα ξέρεις καλύτερα), τότε είσαι αποκλειστικά υπεύθυνος για αυτή σου την άγνοια και δεν έχεις καμία δικαιολογία.

 

Όσο για τη διεύθυνση, χτύπα «Κώδικας οδικής κυκλοφορίας» στο google, και δες το 1ο αποτέλεσμα (Έχει και πίνακα με παραβάσεις και τις αντίστοιχες ποινές). Για όλα τα άλλα ξέρουμε να κάνουμε το ίδιο, για να βρούμε τον Κ.Ο.Κ. όχι όμως. Περίεργο... Άσε που τον έχουν δώσει 2-3 εφημερίδες δωρεάν σε βιβλιαράκι και πωλείται και έναντι χαμηλού αντιτίμου σε οποιοδήποτε σχεδόν βιβλιοπωλείο.

 

Nope, ο Έλληνας δεν έχει υποχρεώσεις, μόνο δικαιώματα. Το κράτος από την άλλη, έχει μόνο υποχρεώσεις και καμία απαίτηση. Right...

 

Υ.Γ.: Για την ενημέρωση φταίει η τηλεόραση που βλέπετε, όχι (μόνο) το κράτος. Στο ραδιόφωνο και στο internet μια χαρά τα έχουν πει όλα, αναλυτικότατα. Η τρομολαγνική τηλεόραση προφανώς και στάθηκε μόνο στα 700 ευρώ για το STOP...

Δημοσ.
Να ρωτήσω κάτι άλλο; Όταν δίνατε για να πάρετε το δίπλωμα, πόσοι από εσάς ασχοληθήκατε με εκείνο το ρημάδι το βιβλίο; Οι παραβάσεις δεν έχουν αλλάξει (εκτός από 1-2 λεπτομέρειες), είναι οι ίδιες που ήταν εδώ και 10 χρόνια, είναι αυτές που οφείλεις να ξέρεις διότι όφειλες να έχεις διαβάσει το βιβλίο που υποχρεωτικά πήρες όταν έδωσες για δίπλωμα. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν το διάβασες (είτε γιατί θεώρησες ότι είναι άχρηστο, είτε γιατί λάδωσες, είτε γιατί νόμιζες ότι τα ξέρεις καλύτερα), τότε είσαι αποκλειστικά υπεύθυνος για αυτή σου την άγνοια και δεν έχεις καμία δικαιολογία.

 

Όσο για τη διεύθυνση, χτύπα «Κώδικας οδικής κυκλοφορίας» στο google, και δες το 1ο αποτέλεσμα (Έχει και πίνακα με παραβάσεις και τις αντίστοιχες ποινές). Για όλα τα άλλα ξέρουμε να κάνουμε το ίδιο, για να βρούμε τον Κ.Ο.Κ. όχι όμως. Περίεργο... Άσε που τον έχουν δώσει 2-3 εφημερίδες δωρεάν σε βιβλιαράκι και πωλείται και έναντι χαμηλού αντιτίμου σε οποιοδήποτε σχεδόν βιβλιοπωλείο.

 

Nope, ο Έλληνας δεν έχει υποχρεώσεις, μόνο δικαιώματα. Το κράτος από την άλλη, έχει μόνο υποχρεώσεις και καμία απαίτηση. Right...

 

Υ.Γ.: Για την ενημέρωση φταίει η τηλεόραση που βλέπετε, όχι (μόνο) το κράτος. Στο ραδιόφωνο και στο internet μια χαρά τα έχουν πει όλα, αναλυτικότατα. Η τρομολαγνική τηλεόραση προφανώς και στάθηκε μόνο στα 700 ευρώ για το STOP...

 

αϊ να αγιάσει το... Keyboard σου!

 

+1

Δημοσ.

Πόσοι είχατε πάει στην έκθεση αυτοκινήτου που έγινε πριν 1 μήνα; Φαντάζομαι οι περισσότεροι απ'αυτούς που ζουν στην Αθήνα.

Πόσοι προσέξατε ένα περίπτερο του υπουργείου μεταφορών που μοίραζε δωρεάν το βιβλίο με τον νέο ΚΟΚ; Αν κρίνω από τον τρόπο που το προσπερνούσαν όλοι, μάλλον ελάχιστοι το πρόσεξαν.

Εγώ πάντως πήρα μερικά βιβλιαράκια για να μοιράσω στους υπόλοιπους της παρέας που απλά το προσπέρασαν και πήγαν να δουν τα super-duper μοντέλα που υπήρχαν στο επόμενο περίπτερο.

Δημοσ.

Παρεξηγήτε τα πράγματα. Ποιός σας είπε ότι δεν γνωρίζω τις παραβάσεις.

Τα αντίστοιχα πρόστιμα ήθελα να μάθω.

 

Το "μας πρήξανε" αναφερόταν σε αυτό

Υ.Γ.: Για την ενημέρωση φταίει η τηλεόραση που βλέπετε, όχι (μόνο) το κράτος. Στο ραδιόφωνο και στο internet μια χαρά τα έχουν πει όλα, αναλυτικότατα. Η τρομολαγνική τηλεόραση προφανώς και στάθηκε μόνο στα 700 ευρώ για το STOP...

Γι΄ αυτό εδώ και καιρό το έχω ρίξει κυρίως στο ράδιο.

Αν και στη κρατική ΝΕΤ δεν άκουσα κάτι παραπάνω από τα ιδιωτικά.

 

Οσο γι΄ αυτό ..

Nope, ο Έλληνας δεν έχει υποχρεώσεις, μόνο δικαιώματα. Το κράτος από την άλλη, έχει μόνο υποχρεώσεις και καμία απαίτηση. Right...

σηκώνει τεράστια συζήτηση.

Στο απολύτως συγκεκριμένο συμφωνώ αλλά αν το δούμε πιό γενικά

το μόνο που θα πώ είναι ότι η μοναδική ελπίδα μας είναι το μαστίγιο της ΕΟΚ .

Δημοσ.
Κοιτα και ο δακτυλιος εχει μπει για να μην κυκλοφορεις εσυ και ο κα8ε εσυ καποιες μερες για να μην γινεται τις κ%$^%$ στο κεντρο. Τοσα χρονια οι πιο πολλοι τον εχουν γραμμενο. Ε παρε ενα προστιμο και ξανα πηγαινε. Αμα δεν ηταν σοβαρο ο δακτυλιος δεν θα τον βαζαν. Θα προτιμουσες 2+ ευρο να το πληρωνεις σε διοδια για να μπαινεις κεντρο, αλλα και παλι θα ελεγες οτι ειναι εισπρακτικο μεσο.

 

 

Βεβαίως και είμαι υπέρ των διοδίων,δεν είναι καθόλου εισπρακτικό μέσο απλά όποιος έχει ανάγκη ή του αρέσει η πρωϊνή βολτούλα στο κέντρο να πληρώσει όπως και στην Αττική Οδό.Το σύστημα με τα διόδια το εφάρμοσε η Σιγκαπούρη το 1975 με πρόβλημα 100 φορές(να μη πω παραπάνω)χειρότερο από μας και βρήκε την υγειά της,το ίδιο και το Λονδίνο από το 2003.

Στην τελική τα διόδια θα μου τα καλύπτει η εταιρία και δεν θα είναι όπως τώρα, "Θα πας κέντρο και κόψε το λαιμό σου πώς"...

Δημοσ.

Πιστεύω ότι το κέντρο της Αθήνας είναι πολύ μικρό για να κλείσει με διόδια. Αυτό το μέτρο το μόνο που θα προκαλέσει είναι συμφόρηση σε όλους τους περιφερειακούς δρόμους της πόλης μικρούς ή μεγάλους.

Δημοσ.
Πιστεύω ότι το κέντρο της Αθήνας είναι πολύ μικρό για να κλείσει με διόδια. Αυτό το μέτρο το μόνο που θα προκαλέσει είναι συμφόρηση σε όλους τους περιφερειακούς δρόμους της πόλης μικρούς ή μεγάλους.

 

Ε δν είπαμε να κλείσουμε και την μεσογείων στην κατεχάκη. απλώς ένας δακτύλιος γύρο από το δήμο αθηναίων σε μια ακτίνα ομόνοια-ευαγγελισμός, δν θα'ταν άσχημος.

Δημοσ.
Ε δν είπαμε να κλείσουμε και την μεσογείων στην κατεχάκη. απλώς ένας δακτύλιος γύρο από το δήμο αθηναίων σε μια ακτίνα ομόνοια-ευαγγελισμός, δν θα'ταν άσχημος.

Δεν το φαντάστηκα για κάτι παραπάνω. Σίγουρα άνθρωποι πιο έξυπνοι από μένα, συγκοινωνιολόγοι κτλ θα έχουν σχεδιάσει κάτι που θα μοιάζει λειτουργικό.

 

Αλλά με αυτά που βλέπω κάθε μέρα έχω τις αμφιβολίες μου. Πιστεύω ότι είναι μικρή σε έκταση η πόλη και έχει χαοτική ρυμοτομία για διόδια.

Το ίδιο το κέντρο (πχ ομόνοια-συνταγμα-hilton) δεν έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα. Αν περιοριστεί η πρόσβαση σε αυτούς τους δρόμους, όλοι αυτοί που διασχίζουν οριζόντια ή κάθετα το κέντρο για να κάνουν στις δουλείες τους από που θα περνάνε?

Δημοσ.
Ε δν είπαμε να κλείσουμε και την μεσογείων στην κατεχάκη. απλώς ένας δακτύλιος γύρο από το δήμο αθηναίων σε μια ακτίνα ομόνοια-ευαγγελισμός, δν θα'ταν άσχημος.

 

 

 

και βέβαια η ελληνική πλειοψηφία είναι συνειδητοποιημένη

 

και θα συμβάλλει στην αποσυμφόρηση με παρεμφερή μέτρα

 

όπως το να πήξουμε με yugo και lada 20ετίας και βάλε

 

γιατί είναι αμαρτία να πετάμε το χρέπι μας

 

να γεμίσουμε το τόπο με τεθωρακισμένα τζίπ ....

Δημοσ.

για να μην ξεχνιεται το θεμα..

http://automoto.pathfinder.gr/motos/news/reportage/287428.html

Εξακολουθούμε να κρατάμε, με θλίψη, τα σκήπτρα στην πρώτη θέση στα τροχαία ατυχήματα μετά από στοιχεία που δημοσίευσε ο αρμόδιος κοινοτικός επίτροπος Z. Μπαρό στον ευρωβουλευτή Δημήτρη Παπαδημούλη. 150 ήταν οι νεκροί ανά εκατομμύριο κατοίκων στην Ελλάδα το 2006.

Δημοσ.
Δεν το φαντάστηκα για κάτι παραπάνω. Σίγουρα άνθρωποι πιο έξυπνοι από μένα, συγκοινωνιολόγοι κτλ θα έχουν σχεδιάσει κάτι που θα μοιάζει λειτουργικό.

 

 

Το ανεκδοτο της χρονιας...

Το ξερεις οτι και το τραμ συγκοινωνιολογοι το σχεδιασαν??

 

Ακομα θυμαμαι τον πρωτο καιρο της λειτουργια του μετρο σε εκπομπη στην τηλεοραση συγκοινωνιολογο να αμολαει το εξης "θα πηγαινει καποιος στο παρκιν του μετρο θα αφηνει το cherokie(δεν εχω ιδεα πως γραφεται) του, και θα παιρνει το μετρο". Χωρις να θελω να προσβαλω τον κλαδο των συγκοινωνιολογων, οι περισοτεροι δεν εχουν επαφη με την πραγματικοτητα....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...