tolis_01 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Επίσης να πω και μια άλλη γνώμη. Οταν παραβιάζω στοπ, να μου τα πάρεις όλα. και το αμάξι μαζί. Αλλά όταν παραβιάζω κοκκινάκι. 5 η ώρα τα ξημερώματα σε κατι δρομάκια που είναι τελείως ακυρο το φανάρι. Εντάξει δείξε κάποια ελλαστηκότητα και μη με γ*μας έτσι. Αυτο ειναι το point μου. Το στοπ αμα το παραβιασεις ειναι μεγαλη βλακεια. Γιατι ΔΕΝ βλεπεις τι ερχεται. Πας στην τυχη. Ενω το κοκκινακι στον κωλοδρομο? Τοσο κακο ειναι? Α, ναι. Τα αυτοκινητα δεν ανατιναζονται με το παραμικρο οπως στην αμερικανικες ταινιες. Ομως ο πυροσβεστηρας ειναι απαραιτητος.
TonyMontana Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Αυτο ειναι το point μου. Το στοπ αμα το παραβιασεις ειναι μεγαλη βλακεια. Γιατι ΔΕΝ βλεπεις τι ερχεται. Πας στην τυχη. Ενω το κοκκινακι στον κωλοδρομο? Τοσο κακο ειναι? Α, ναι. Τα αυτοκινητα δεν ανατιναζονται με το παραμικρο οπως στην αμερικανικες ταινιες. Ομως ο πυροσβεστηρας ειναι απαραιτητος. γνωρίζεις κάποιον που έχει ανοιχτή επικοινωνία με τον θεό ή τους εξωγηίνους και τον προειδοποιούν αν το ατύχημα που θα του συμβεί θα είναι μικρό ή μεγάλο και αν το αμάξι θα πάρει φωτιά ή όχι; οτι και να παραβιάσεις είναι μεγάλη βλακεία δυστηχώς όμως οι έλληνες το καταλαβαίνουν μόλις γίνει η στραβή - από ένα μικρό τρακάρισμα μέχρι θάνατο. και με τον ίδιο τρόπο σκέφτονται παντού όπως είδαμε και στα ατυχήματα ακτοπλοΐας βλέπε "Σαμινα" κλπ. safety first ρε πότε θα το μάθετε αυτό;
Skia11 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Ξέρεις τι βασανιστικό θα είναι να τρακάρεις, να εγκλωβιστείς και η φωτιά από τον κινητήρα να σου σιγοκαίει τα πόδια ή η φωτιά από το πίσω μέρος να πλησιάζει ενώ θα μπορούσες να έχεις ένα πυροσβεστήρα κάτω από το κάθισμα; Σε αυτό που λες θέλω να παραθέσω μια εμπειρία μου: Πριν 5 χρόνια καλοκαίρι οδηγώντας το αμάξι του πατέρα μου απο Ναύπλιο προς το χωριό μου παρατήρησα στο προπορευόμενο αυτοκίνητο (citroen xanthia) οτι γύρω απο την εξατμιση έβγαζε φλόγες. Μετά απο πολλά κορναρίσματα-φωτα-αλάρμ σταματάει ο άνθρωπος (βγήκε και τσαμπουκαλεμένος) και αντιλαμβάνεται τελικά τι συμβαίνει. Πυροσβεστήρα ΔΕΝ είχε, ούτε και ο πατέρας μου στο αυτοκίνητο του που οδηγούσα (στο δικό μου πάντα έχω ) μέσα σε 5 λεπτα, και ενώ προσπαθούσαμε απελπισμένα με ότι μπορούσαμε να σβήσουμε τη φωτιά η οποία είχε εξαπλωθεί στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, ξαφνικά έλιωσε το ντεπόζιτο (σε όλα τα νέα αυτοκίνητα το ντεπόζιτο είναι πλαστικο για την αποφυγή έκρηξης, τα παλιά που είχαν μεταλλικά ήταν που 'κάναν ΜΠΟΥΜ) και έχοντας και full ντεπόζιτο ο τύπος, χύθηκε όλη η βενζίνη αναμένη κάτω απο το αυτοκίνητο και σε 3 λεπτα δεν είχε μείνει Τ Ι Π Ο Τ Α που να θυμίζει αυτοκίνητο παρά μόνο ο σκελετός του. Όλο αυτό θα είχε αποφευχθεί αν είτε ο πατέρας μου είτε ο τύπος είχαν έστω και ένα στοιχειώδες πυροσβεστήρα στα αμάξια τους. Πες μου τώρα εμένα ότι ο πυροσβεστήρας δε πρέπει να είναι υποχρεωτικός ΚΑΙ με πρόστιμο αν δεν έχεις. @ Tolis_01: Το να περιμένω 1-2 λεπτά το φανάρι να γίνει πράσινο > 1/1000000 να περάσω με κόκκινο και να προκαλέσω θάνατο ή τραυματισμό του εαυτού μου/συνανθρώπου μου.
tolis_01 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 γνωρίζεις κάποιον που έχει ανοιχτή επικοινωνία με τον θεό ή τους εξωγηίνους και τον προειδοποιούν αν το ατύχημα που θα του συμβεί θα είναι μικρό ή μεγάλο και αν το αμάξι θα πάρει φωτιά ή όχι; Για αυτο ειπα οτι παρ'ολα αυτα χρειαζεται ο πυροσβεστηρας Απλα ειπα οτι τα αμαξια δεν παιρνουν τοσο ευκολα φωτια. Εχω δυο φιλους που εχουν τρακαρει, με αποτελεσμα ολοκληρωτικη καταστροφη του αυτοκινητου και δεν πηραν φωτια.
Harkon Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 ρε γμτ! πρέπει να σου τύχει δηλαδή για να πάρεις;;;;;;;; τόσος κόπος είναι; τόσο πολύ σας καταπατά την ελευθερία;;; κανονικά και να μην το έλεγε ο νόμος έπρεπε να έχουν όλοι..
Φρού-Φρού Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 δεν ειναι τρέντυ Harkon ... αμάν επιμένεις, παλιοντεμοντε :p :p
Lighter122 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Αυτο ειναι το point μου. Το στοπ αμα το παραβιασεις ειναι μεγαλη βλακεια. Γιατι ΔΕΝ βλεπεις τι ερχεται. Πας στην τυχη. Ενω το κοκκινακι στον κωλοδρομο? Τοσο κακο ειναι? Υπαρχουν φαναρια και στοπ που δεν βλεπεις την τυφλα σου και δεν ξερεις αν ερχεται καποιος, ειδικα αν ειναι μερα και δεν μπορεις να δεις φωτα. Ασε που παντα υπαρχει η περιπτωση να κοιταξεις και να ερχεται καποιος τοσο γρηγορα που να σου εμφανιστει την ωρα που περνας. Δεν αξιζει φιλε μου να ρισκαρεις την ζωη σου ετσι. Εγω πλεον ακομα και με πρασινο αν ειμαι πρωτος στο φαναρι βγαινω σιγα σιγα, υστερα απο καποιες φορες που παραλιγο να με παρουν μαζι τους καποιοι που ετρεχαν. Θα εβγαινε το δικαστηριο υπερ μου, αλλα τι να το κανω? Τι να την εκανε αμα σκοτωνομουν την αποζημιωση η μανα μου και ο αδερφος μου? Το κοκκινο στον κωλοδρομο ισως να ειναι ασφαλες να το περασεις καποιες φορες, αλλα προσεχε να μην σου γινει συνηθεια, γιατι μπορει καποια στιγμη να την πατησεις (ασχετα απο τα προστιμα). δεν ειναι τρέντυ Harkon ... αμάν επιμένεις, παλιοντεμοντε :p :p Μια χαρα τρεντυ ειναι... Πλεον υπαρχουν και σε αλλα χρωματα εκτος απο κοκκινο... Ασε που μπορεις σε κανα παρτακι σε παραλια να αρχισεις να παιζεις με τους αφρους και να κανεις χαβαλε
Φρού-Φρού Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 LooooOOOOOooooOOOOoooooOOOooL Lighter122 Σήμερα ειμαι στις καλές μου και θα συμφωνήσω πάραυτα μαζί σου στα παραπάνω !!! ( τι ειναι STOP Αλέξη ???? :p :p :p )
Houston Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 @houston: άσχετο, αλλά δεν άφησα κανένα υπονοούμενο περί εθνικοσοσιαλισμού όταν σε παρομοίασα με τον omni, δε μ'ενδιαφέρει κάτι τέτοιο άλλωστε. απλά αυτή η επαναστατική αύρα μου θύμισε τα πονήματα του προαναφερθέντος πνευματικού ογκόλιθου. Δεν έχω επαναστατική αύρα, απλώς διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων. Δεν δέχομαι ρε παιδί μου να με κοροϊδεύουν. :smile: Τώρα για τον πυροσβεστήρα, εντάξει έτσι όπως το θέτεται πάω πάσο. Δηλαδή να εγκλωβιστεί κάποιος και να πάρει φωτιά το αμάξι. Ένα μικρό σκέφτομαι να βάλω….γιατί αν με σταματήσουν για παράβαση και δουν από πάνω ότι είμαι χωρίς πυροσβεστήρα, χωρίς σήμα, ασφάλεια κτλ. και ποιος ξέρει τι άλλο (ευτυχώς φαρμακείο είχε το αυτοκίνητο) ε…..δε θα με λυπηθούν και πολύ. Έφαγα και μια 60άρα την Μεγάλη Εβδομάδα για παράνομο παρκάρισμα, οπότε δε λέει.
Houston Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Στην F1 άμα προσέξεις μόνο πίσω δεν είναι οι οδηγοί, αντίθετα η θέση οδήγησης τους είναι ίδια σχεδόν με των οδηγών WRC, η μόνη διαφορά είναι οτι είναι μονοθέσιο και επειδή ουσιαστικά οδηγούν σε cockpit δεν είναι τόσο εμφανές.Πάντως όποιον επαγγελματία οδηγό ρωτήσεις θα σου πει οτι η σωστη θέση οδήγησης είναι το σώμα upright τα χέρια ελαφρά λυγισμένα στις θέσεις 9-3 o'clock(αυτή η θέση επίσης είναι και η ενδεδηγμένη για τον αερόσακο και όχι η 10-2 o'clock που νομίζουμε οι περισσότεροι), τα πόδια λύγισμένα έτσι ώστε να μπορείς να δουλεύεις τα πεντάλ χωρίς να χρειαζεται να σηκώσεις ή να μετακινήσεις πολύ τα πόδια σου, και προπάντων ΠΟΤΕ τεντωμένα έτσι ώστε σε περίπτωση συγκρουσης να μην "κλειδώσουν" τα γόνατα με ολέθρια αποτελεσματα. Μερικά links: http://www.racingschools.com/rs/comfy-p-37.html http://securitydriver.com/aic/stories/article-101.html P.S. @ Tolis: Όσο και να συμφωνώ σε μερικά (κανένας Έλληνας οδηγός δεν είναι/ήταν αθώος) θα σου πω για τα μπλόκα στην επαρχία ότι δε τη στήνουν όπου νάναι, αν παράτηρεις λίγο γύρω σου όταν οδηγείς θα δείς ότι υπάρχουν πινακίδες που σε προειδοποιούν ότι "Έλεγχος ταχύτητας με τεχνικά μέσα/ραντάρ" Ok φίλος το ίδιο πράγμα λέμε. Τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα. Το χέρι στη θέση 12 τεντωμένο και στη θέση 9 ελαφρώς λυγισμένο. Απλώς εγώ για να πετύχω αυτήν την θέση τραβώ πάντα το κάθισμα πιο πίσω – και δεν είμαι και κανένας ψηλός, 1.80 είμαι). Τώρα πως τα καταφέρνουν άλλοι με το ίδιο ύψος και μεγαλύτερο, να κολλάν μπροστά δεν το έχω καταλάβει, και τα πόδια τους να είναι το ίδιο λυγισμένα δεν το έχω καταλάβει. Ίσως είναι θέμα σωματότυπου. Πάντως αυτοί κινδυνεύουν να σπάσουν γόνατα και κεφάλι. Σχεδόν σε όλα τα ατυχήματα πρόσκρουσης το μπαμπριζ είναι σπασμένο από τα κεφάλια οδηγών και συνοδηγών, ακόμη και αν υπάρχει αερόσακος.
apoikos Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 @houston: Μου εξηγείς γιατί πρέπει να σε λυπηθεί κάποιος όταν οδηγείς χωρίς τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια; Εμείς δηλαδή μαλάκες είμαστε που αφενός πληρώνουμε τις οφειλές μας προς το δημόσιο, αφετέρου φροντίζουμε να έχουμε ασφάλεια για να μπορέσουμε να καλύψουμε κάποιον αν έρθει αυτή η κούφια ώρα; Όχι να σε λυπηθούν, κανονικά πρέπει να σου πάρουν το δίπλωμα και το αυτοκίνητο δια παντός με αυτά τα μυαλά.
Skia11 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Ok φίλος το ίδιο πράγμα λέμε.Τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα. Το χέρι στη θέση 12 τεντωμένο και στη θέση 9 ελαφρώς λυγισμένο. Απλώς εγώ για να πετύχω αυτήν την θέση τραβώ πάντα το κάθισμα πιο πίσω – και δεν είμαι και κανένας ψηλός, 1.80 είμαι). Τώρα πως τα καταφέρνουν άλλοι με το ίδιο ύψος και μεγαλύτερο, να κολλάν μπροστά δεν το έχω καταλάβει, και τα πόδια τους να είναι το ίδιο λυγισμένα δεν το έχω καταλάβει. Ίσως είναι θέμα σωματότυπου. Πάντως αυτοί κινδυνεύουν να σπάσουν γόνατα και κεφάλι. Σχεδόν σε όλα τα ατυχήματα πρόσκρουσης το μπαμπριζ είναι σπασμένο από τα κεφάλια οδηγών και συνοδηγών, ακόμη και αν υπάρχει αερόσακος. I m glad we agree Απλά για την κουβέντα να σου πω οτι τα χέρια πιο πάνω απο 9-3 o'clock κινδυνεύεις αν ανοίξει ο αερόσακος να σου βγούν τα χέρια απο την δύναμη καθώς θα πάνε προς τα πάνω. Σπασμένο παρμπρίζ απο κεφάλι + αερόσακος ανοιχτός = δεν φοράγανε ζώνη.
KWSN_Men Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Ok φίλος το ίδιο πράγμα λέμε.Τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα. Το χέρι στη θέση 12 τεντωμένο και στη θέση 9 ελαφρώς λυγισμένο. Απλώς εγώ για να πετύχω αυτήν την θέση τραβώ πάντα το κάθισμα πιο πίσω – και δεν είμαι και κανένας ψηλός, 1.80 είμαι). Τώρα πως τα καταφέρνουν άλλοι με το ίδιο ύψος και μεγαλύτερο, να κολλάν μπροστά δεν το έχω καταλάβει, και τα πόδια τους να είναι το ίδιο λυγισμένα δεν το έχω καταλάβει. Ίσως είναι θέμα σωματότυπου. Πάντως αυτοί κινδυνεύουν να σπάσουν γόνατα και κεφάλι. Σχεδόν σε όλα τα ατυχήματα πρόσκρουσης το μπαμπριζ είναι σπασμένο από τα κεφάλια οδηγών και συνοδηγών, ακόμη και αν υπάρχει αερόσακος. Και όμως δεν λέτε το ίδιο. Όταν λέμε τα πόδια λυγισμένα δε λέμε ορθή γωνία αλλά όχι και σχεδόν τεντωμένα. Και σίγουρα όχι τεντωμένα τα χέρια όταν είναι στη θέση 12. Σου ξαναλέω, δες πώς οδηγούν στο WRC και μην κοιτάζεις τα μονοθέσια. Εκτός αν οδηγείς μονοθέσιο στην Αθήνα.
Skia11 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2007 Και ένα link με crash tests για να δούνε μερικοί πόσο "χαλαρά" πρέπει να αντιμετωπίζεται το θέμα της ζώνης. http://www.progressive.com/RC/VehicleOwnership/CrashTestVideos.asp
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.