Προς το περιεχόμενο

Helpdesk Forthnet -Eξυπηρέτηση Πελατών /Γνώμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Same here, έχω πάρει αρκετές φορές και η αναμονή είναι πολύ μικρή. Στην τελευταία μου επικοινωνία πριν από 2 μέρες δεν περίμενα ούτε sec :D!!!

Δημοσ.

Γιατί προφανώς μετά τις φωνές και κάποια τραβήγματα με την ΕΕΤΤ αποφάσισαν οι πάροχοι να αναβαθμίσουν τα help desks τους. Κακό δεν είναι ;)

Δημοσ.

Εγώ ήθελα το billing τμήμα γιατί μου "ανακαλυψαν" παλιό χρέος ([thread]http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=265609[/thread]) και έπρεπε να πάρω ένα ένα τα τμήματα για να ρωτήσω γιατί και σε ποιον έχω το χρέος. Αυτοί δεν μπορούσαν να με συνδέσουν απο το ένα στο άλλο (πχ telephony στο internet).

Όταν μάλιστα ζήτησα κάποιο αντίγραφο/πιστοποιητικό της "υποτιθέμενης" αίτησής μου, μου απαντούσε η κοπελίτσα ότι απλά το βλέπει στον υπολογιστή της και δεν μπορεί να έχει τέτοιο χαρτί.

Και να προσθέσω ότι ζήτησα/απαίτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο αλλά δεν μπορούσε κανείς να μιλήσει (9:30 το πρωί).

Τέλος, όταν είχα κάνει αίτηση για 2play, για 4.5 μήνες άκουσα απίστευτα παραμύθια. θα έχω να λέω ιστορίες στα παιδιά μου!

 

-1 για μένα λοιπόν

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...