Προς το περιεχόμενο

Αστικοι Μυθοι...


Mijithroulis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

εχω ακουσει οτι αν πεταει ας πουμε ενα επιβατικο αεροπλανο boeing 747 ας πουμε ενας τροπος να καταρριφθει ειναι να περασουν διπλα του γρηγορα πολεμικα αεροσκαφη.ετσι δημιουργειται μια δινη και το αεροπλανο πεφτει.

 

ισχυει κατι τετοιο η πολυ σωστα το εβαλα στο συγκεκριμενο topic?:mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω ακουσει οτι αν πεταει ας πουμε ενα επιβατικο αεροπλανο boeing 747 ας πουμε ενας τροπος να καταρριφθει ειναι να περασουν διπλα του γρηγορα πολεμικα αεροσκαφη.ετσι δημιουργειται μια δινη και το αεροπλανο πεφτει.

 

ισχυει κατι τετοιο η πολυ σωστα το εβαλα στο συγκεκριμενο topic?:mrgreen:

 

Πολύ σωστά το έβαλες σε αυτό το τόπικ, αν και δεν χρειαζότανε, γιατί είναι αυτονόητο οτι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενδιαφέρον μου ακούγετε αυτό και δεν είμαι 100% σίγουρος οτι δε γίνεται γιατί εκει πάνω οι ισορροπίες είναι λεπτές. Αν ο φίλος timour όμως είναι σίγουρος τότε πάω πάσο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισχυει διοτι η πλευση στον αερα στηριζεται στην δυναμη που ασκει στο κατω μερος των φτερων ο αερας και σηκωνει το αεροπλανο. αν τωρα αυτο ο αερας "ανακατευτει" κατα καποιον τροπο, το αεροπλανο χανει την στηριξη του...βεβαια τα boeing πετανε σε τετοιο υψομετρο που πιστευω πως μπορει να προλαβεις το επαναφερεις...δεν ειναι απολυτο οτι θα πεσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισχυει διοτι η πλευση στον αερα στηριζεται στην δυναμη που ασκει στο κατω μερος των φτερων ο αερας και σηκωνει το αεροπλανο. αν τωρα αυτο ο αερας "ανακατευτει" κατα καποιον τροπο, το αεροπλανο χανει την στηριξη του...βεβαια τα boeing πετανε σε τετοιο υψομετρο που πιστευω πως μπορει να προλαβεις το επαναφερεις...δεν ειναι απολυτο οτι θα πεσει...

 

 

απώλεια στήριξης μπορείς να έχεις για διάφορους λόγους, και να "βουτήξει" το αεροπλάνο προς τα κάτω, αυτό δεν σημαίνει οτι θα πέσει κιόλας. Τα πλέον σύγχρονα αεροσκάφη δε (όπως τα 747) θα διορθώσουν κατευθείαν με το λογισμικό τους, χωρίς καν ανθρώπινη παρέμβαση. Αλοίμονό μας αν πέφτανε τόσο εύκολα τα αεροπλάνα. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποτε δεν εγινε τετοια ψηφοφορια.. παρομοιες φημες υπαρχουν και στην γερμανια, στην αγγλια, στην ισπανια για τις γλωσσες τους..

 

Η αλήθεια νομίζω είναι κάπου ενδιάμεσα. Αν θυμάμαι καλά, όταν ακόμα οι Η.Π.Α δεν ήταν όλες Η (Ηνωμένες), μια πολιτεία έκανε ψηφοφορία για το πια γλώσσα θα έχει ως επίσημη. Δεν θυμάμαι πια. Νομίζω ήχαν κοντρα γάλλοφωνοί και αγγλόφωνοι και η ελληνική προτάθηκε ως μέση λύση η κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισχυει διοτι η πλευση στον αερα στηριζεται στην δυναμη που ασκει στο κατω μερος των φτερων ο αερας και σηκωνει το αεροπλανο. αν τωρα αυτο ο αερας "ανακατευτει" κατα καποιον τροπο, το αεροπλανο χανει την στηριξη του...βεβαια τα boeing πετανε σε τετοιο υψομετρο που πιστευω πως μπορει να προλαβεις το επαναφερεις...δεν ειναι απολυτο οτι θα πεσει...

 

εγω ξερω οτι η δυναμη που κανει το αεροπλανο να πεταει ειναι αυτη που ασκειται στο πανω μερος των φτερων. Αν παραδειγμα παρεις ενα μακρόστενο επιμήκης χαρτι και φυσήξεις απο πάνω θα δεις την αρχη πτήσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς το αντίθετο. Αν φυσήξεις στο χαρτί από πάνω, ο αέρας στην πάνω πλευρά του χαρτιού αποκτά μια ταχύτητα ως προς το χαρτί, ενώ ο αέρας στην κάτω πλευρά παραμένει ακίνητος. Έτσι η πίεση του αέρα από πάνω είναι μικρότερη από ότι κάτω, και συνεπώς η δύναμη που ασκείται λόγω της πίεσης του αέρα είναι μεγαλύτερη από κάτω. Αποτέλεσμα είναι η κίνηση του χαρτιού προς τα πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ακριβεια η ταχυτητα του αερα πανω και κατω ως προς το επιπεδο του αεροπλανου ειναι ιδια.Το πανω μερος του φτερου εχει μεγαλυτερη επιφανεια ,ειναι πιο καμπυλωτο ,γι'αυτο και ο κινουμενος αερας απο πανω εχει μικροτερη πιεση,"αναγκαζεται" αποτομα να διασχυσει μεγαλυτερη αποσταση για να συναντηθει στο τελος του φτερου με το κατω ρευμα, με την καταλληλη ταχυτητα δημιουργειται ικανη διαφορα πιεσεων ωστε να σηκωθει το αεροπλανο και να παραμεινει στον αερα.Αν η οριζοντια ταχυτητα των ρευματων ηταν διαφορετικη οπως λετε θα δημιουργουνταν τρελοι στροβιλισμοι νομιζω, θα ρωτησω τον αδερφο μου για επαληθευση.

 

edit : lol, λοιπον ο αδερφος μου, μηχανολογος με ειδικευση στην μηχανικη των ρευστων, μου ειπε οτι οι 2 περιγραφες που καναμε συναγωνιζονται για το ποια πρεπει να διδαχτει στο δημοτικο και ποια στο γυμνασιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξέρω κατά πόσο είναι σχετικό, αλλά ρωτάω...

 

Κάθε φορά οι γονείς καλύπτουν τις μπρίζες στο σπίτι τους για να μην βάλουν τα χέρια τους τα παιδιά, επίσης μόλισ παιδί πλησιάσει μπρίζα πετάγονται όλοι να το προλάβουν...Και ρωτάω λοιπόν...

 

Είναι δυνατόν τα δάχτυλα ενός παιδιού να μπουν εκεί που δεν χωράει ουτε ένας στυλός? Υπήρξε ποτέ περίπτωση παιδιού που έπαθε ηλεκτρπληξία, επειδή έβαλε τα δάχτυλα του στην μπρίζα?

 

Είναι αλήθεια ότι τα παιδιά κυνδηνεύουν από αυτό, ή είναι μύθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' οτι φαίνεται...δεν έχεις παιδιά. Μπορεί να μην χωράει το δάχτυλο, αυτά όμως κάτι θα βρούν που θα χωρέσει. Ο γιος μου αν του μπεί η περιέργεια, δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα καταφέρει. Γι αυτό, φύλαγε τα ρούχα σου. Εγώ έχω καπάκια στις πρίζες, και από τα πρώτα πράγματα που έκανα όταν γεννήθηκε ο μικρός ήταν να βάλω ασφάλεια αντι-ηλεκτροπληξίας στον πίνακα (μαζί με μια σειρά από άλλα.. μέτρα ασφαλείας), για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...