Προς το περιεχόμενο

Need for Speed Pro Street


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οτι να΄ναι, αρκεί να είναι japan. Γιατί αν τα ευρωπαικά είναι στο παιχνίδι όπως είναι και στην πραγματικότητα στις μετατροπές, θα αλλάζεις μοτέρ μετά από κάθε κόντρα... :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

  • Απαντ. 483
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ελλεινο παιχνιδι.Ολο επαναληψεις ειναι αυτη η σειρα.Μετα το underground το πρωτο ολα τα αλλα ηταν επαναληψεις,και μαλιστα εντελως μαπα.

Τα γραφικα βελτιωναν ελαφρως,εβαζαν μια καινουργια γυφτια να μπορεις να βαζεις στο αμαξι,και λεγανε"βγαλαμε καινουργιο NFS".

Βαρετο παιχνιδι.

Το midnight club πιστευω ειναι πολυ καλυτερο σε πολλους τομεις και ειναι και προτοπορο σε πολλους τομεις.

Δημοσ.

http://media.1up.com/media?id=3315519&type=lg

http://media.1up.com/media?id=3315518&type=lg

http://media.1up.com/media?id=3315517&type=lg

http://media.1up.com/media?id=3315516&type=lg

 

We're starting to see damage handled in more and more realistic ways in new-gen racing games (both Forza 2 and DiRT feature it prominently and proudly), but ProStreet is the most convincing we've seen yet. Rather than simply make it so graphics change when you crunch into something, the EA Black Box team has built a physics-based procedural damage system, which means that cars scrape and crumple based on what they were hit by and with what force.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...