InDiO Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Λοιπόν, πριν ένα χρόνο περίπου αγόρασα το Plextor 12/10/32A. Αυτή την στιγμή το έχω άχρηστο δίπλα μου, μέσα στο κουτί του, χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα γι'αυτό...<P>Όλα ξεκίνησαν όταν το recorder άρχισε να παρουσιάζει εμφανέστατα προλήματα. Τότε, όντας μέσα στην εγγύηση του 1 χρόνου, το πήγα στο καταστημα της Big City στην Χαλκίδα, για service και αν ήταν αναγκαίο, για αποστολή αθήνα και αντικατάσταση... <BR>Το service της BCC όμως είχε άλλη γνώμη. Σε αυτούς, ως δια μαγείας, το recorder λειτουργούσε άψογα..<BR>Φοβούμενος μήπως φταιει το PC στην χαλκίδα, περιμένω μερχι να πάω Πατρα στο δικό μου Η/Υ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΟΜΩΣ!!Δεν εγραφε ούτε διάβαζε τίποτα!!!<BR>Οπότε και το πάω στο BCC της Πάτρας...ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ δεν κατάφεραν να δούν ότι το γαμ*μενο μηχανημα δεν δουλεύει!!!Το ξαναπαίρνω πίσω, σκεπτόμενος ότι μπορεί να φταίει κ πάλι το PC. Εγκαθιστω το rec και σε άλλα PC, όπου φυσικά δεν δούλεψε...<P>ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΩ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ "το rec σου τα έχει φτύσει, δεν κάνει τίποτα!!!"<P>Αυτή τη φορά οι Μ**ΑΚΕΣ καταφεραν να δουν οτι το μηχανημα ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...<P>ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ, Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ RECORDER ΕΛΥΞΕ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΝΩ ΜΑΛΑΚΑΣ, ΜΕ ΕΝΑ RECORDER ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ 100 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΩ ΣΕ ΤΠΤ...<P> ΞΕΦΤΙΛΑ...<p>[ 09-10-2001: Message edited by: NeMo ]
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Πρωτο : Εχω την εντυπωση οτι τα plextor εχουν εγγυηση εφορου ζωης, τουλαχιστο αυτο υποστηριζει η disk impex (εισαγωγεας) που το πηρε γνωστος.<BR>Δευτερο : Μη μασας καθολου. Αρχισε τις απειλες για προσφυγη στο ινστιτουτο προστασιας καταναλωτη, εμπορικο επιμελητηριο, περιοδικα στυλ RAM, Cmag που διαβαζονται απο πολυ κοσμο και πιστευω στο τελος θα υποκυψουν.<BR>Αφου στο φτιαξουν περασε τους κι ενα χερι θαψιμο σε διαφορα ελληνικα forums και μη ξαναπαρεις τιποτε απο εκει ουτε και κανενας γνωστος σου.<BR>Οι μαλακιες πρεπει να πληρωνονται ...
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Σε καταλαβαίνω nemo,<BR>Αλλά πρέπει να ξέρουμε εμείς σαν αγοραστές έχουμε πολλά δικαιώματα όταν κάνουμε τις αγορές μας. Δεν πρέπει να κάνουμε τους 'μ@λ@κες' όταν πηγαίνουμε κάποιο χαλασμένο περιφερειακό πίσω στο μαγαζί για αλλαγή/φτιάξιμο. <BR>Αφού έβλεπες ότι σου έλεγαν μ@λ@κιες, ότι δεν έχει τίποτα, πες τους 'Εδώ μπροστά μου, κάντε μία αντιγραφή', να δούμε ποιος είναι ο μ@λ@κ@ς και ποιος ο βλάκας. Ζητώ συγγνώμη που βρίζω συνέχεια αλλά μου θύμισε την δική μου περίπτωση με το Πλαίσιο...<BR>''Εκεί που έπαιζα ανέμελος με το pc μου, πιφ κάηκε ο tbird μου (1 ghz), τον πάω πίσω στο πλαίσιο και μου λένε ''Όντως είναι καμμένος ,'' -φυσικά αφού μύριζε,ήταν μαύρος και ο πυρήνας είχε σπασμένες άκριες!, '', θα τον κρατήσουμε για να τον δοκιμάσουμε και εμείς άμα δουλέυει'', αν είναι δυνατόν!!,'' θα σας πάρουμε τηλέφωνο εμείς''<BR>Τον κρατάνε 3 μέρες, και μετά από δικό μου τηλέφωνο μου λένε ότι θα με πάρουν τηλέφωνο όταν βρουν tbird 1ghz/200 bus. Την άλλη μέρα παίρνω τηλέφωνο και ρωτώ αν φέρανε, ''Ναι μπορείτε να περάσετε να σας δώσουμε'', η απάντηση. Σαν παιδάκι που πάει να πάρει το παιχνίδι του πάω μία πρωία στο πλαίσιο, και πέρνω την απάντηση, '' όχι ακόμα δεν φέραμε, για πήγαινε πάνω να δεις''. Πάω πάνω, ρωτάω, '' ναι έχουμε, πήγαινε κάτω να μου φέρεις τον παλιό, γιατί είναι μέσα στην εγγύηση''. Πάλι κάτω, πέρνω τον παλιό, πάλι πάνω,''Εντάξει, κάτσε να σου δώσω ένα άλλο''. Ψάχνει-ψάχνει πουθενά cpu,'' α! μάλλον θα τελείωσαν, το πρωί μας φέρανε''. Ρε παιδιά τέτοιο δούλευμα δεν έχω ξαναδεί. Τους λέω, ''Στο τηλέφωνο με ποιον μίλησα;'', πετάγετε ένας τεχνικός,''Δεν σε ρώτησα και μου είπες ότι φέρατε;'', ναί απαντάει, ''Πήρα τηλέφωνο στις 9.10 και τώρα είναι 10.00, και τελείωσαν; Ποιον κοροιδεύετε;''. Ξαφνικά, πετάγετε ένας τεχνικός σαν απομηχανής θεός,'' να βρήκα έναν''. Καιρός ήταν, σκέφτηκα. Πιάνει ένας άλλος τεχνικός τον καμμένο cpu και λέει, '''νομίζω δεν υποστηρίζει η εγγύηση κάψιμο του cpu''. Τι, του λέω. Τότε ψιλοκοκκίνησα. Ο τεχνικός μου δίνει τον επεξεργαστή και νευριασμένος, έφυγα. <BR>Το κλου της υπόθεσης είναι ότι άμα δεν ακούσουν κανένα μπινελίκι ή δεν δείξεις ότι είσαι νευριασμένος και αποφασισμένος, δεν πρόκειτε να πάρεις αυτό που δικαιούσε.<P>Sorry, για το τεράστιο post, αλλά ρε παιδιά, δίνουμε τα ωραία λεφτά μας, και μας έχουν για πέταμα αν πάμε κάποιο περιφερειακό πίσω. Όχι ρε δεν θα περάσει το δικό σας!<P>ΥΓ. Δεν νομίζω ότι μόνο το Πλαίσιο και το Big City, κάνουν τα παραπάνω, αλλά κάθε εταιρεία. Κάνω λάθος;
InDiO Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Gia pes mou perissotera gia tin life-time guarranty,file taso!! An kai den polypisteyo oti isxyei, ayto to isxyrizetai o episimos antiprosopos stin ellada??H BCC dinei 1 xrono pantos..<P>Tora gia piesi, den ksero kata poso tha peksei. Ayto pou tha peksei SIGOURA einai mia prospatheia mou na min pesoun sta idia kai alloi katanalotes...<P>Giati ta provlimata mou me tin BCC den arxisan tora. Ksekinisan apo tote pou protopira to erimo to PC mou....<BR>
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 NeMo,<BR>Ζήτα να σου δώσουνε την απόδειξη ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ PLEXTOR ΣΤΟ SERVICE, γιατί λέει πάνω ημερομηνία, οπότε αν έχεις και την απόδειξη αγοράς, τους έχεις στο χέρι... <p>[ 09-10-2001: Message edited by: timiman ]
InDiO Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 THANX gia to endiaferon katarxin, apo toi fainetai oloi exoume faei stin mapa tetoia gegonota...<BR>To thema me tin periptosi mou einai oti to piga 3 fores se service tis BCC. H proti itan MESA stin eggyisi. An omos o paparas tou BCC tis Patras mou eixe pei me tin proti oti to recorder exei provlima, tote tha mporousa na tin eixa pei ston Xalkidaio...<P>Tora omos ti na pao na tou po meta apo 2 mines+afou exei liksei i eggyisi apo teli 7ou, ksereis, ekanes malakia prin dyo mines?<BR>Poly xlomo, an kai tha to ithela.<BR>Opote...xoris recorder o NeMo....
LEFteriz Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Ακούστε τη δικιά μου ιστορία.<BR>Το καλοκαίρι αγόρασα ένα dvd-rom Pioneer 116 16x40x.Έπειτα από ένα μήνα εκεί που καθόμουνα στον υπολογιστή, ξαφνικά ακούω ένα μπαμ, ανοίγω το πορτάκι και τι να δω.<BR>Το δισκάκι είχε γίνει θρύψαλλα!!!<BR>Το πηγαίνω στο μαγαζί από όπου το πήρα, Μουλτιράμα, το στέλνουν στην Infoquest και μετά από ένα μήνα αναμονής το στέλνουν πίσω ανέγγιχτο με την πρόφαση ότι ΜΠΟΡΕΙ φταίει το δισκάκι και δεν το καλύπτει η εγγύηση. Τώρα τι να πεις για αυτό.<BR>Ευτυχώς είμαι γραμμένος στην ένωση προστασίας καταναλωτών και αυτοί δράσουν για μένα πριν από μένα!!!<P>Παρεπιμπτόντως, στην Δράμα άνοιξε ΜΠΙΓΚ ΣΙΤΥ και αυτοί που το έχουν είναι παλιοί γνωστοί και πολύ καλά παιδιά. Θα δείξει στην πορεία τώρα...
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2001 Η γνωμη η δικη μου ειναι να ψωνιζουμε απο μαγαζια οχι τοσο μεγαλα αλλα που η πρωσωπικη επαφη ειναι πιο μεγαλη.Εγω ειχα παρει απο τα Microchip πριν εναμισυ χρονο ενα yamaha8*4*24 Ξαφνικα σταματησε να γραφει .Το πηγα τους ειπα το προβλημα και σε τεσσερεις μερες ειχα αλλο καινουργιο.¨Οσο για τα plextor (τωρα εχω ενα 12*10*32)για τα atapi η εγγυηση ειναι 3 χρονια και για τα scsi (σαν το δικο μου)1 χρονο
Infrared Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2001 Εγω θα πρότεινα να στείλεις email στην εταιρεία Plextor και να τους περιγράψεις το συμβάν. Πρέπει να ξέρουν με ποιούς συνεργάζονται.
apoc Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2001 pos mporoume na graftoume kai emeies sthn enwsh prostasias katanalotwn?
InDiO Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2001 Μέλος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2001 Nai re paidia ontos opoios eipe gia prostasia katanaloton, as pei tpt giayto...<BR>Akougetai endiaferon!<P>Me recorder mpika plextor.com kai eida ligo FOS!! H plextor leei oti ta proionta tis exoun 2(olografos:dyo) xronia eggyisi, opote an parousiastei provlima, symplironeis kati aitiseis, kai afou sou kanoun kati san verify tous stelneis to rec gia ftiaksimo. To thema eina oti stelneis to mixanika GERMANIA(i kapou ekei tsp), opote den ksero...<P> Kserei kaneis tin elliniki antiprosopia??<p>[ 10-10-2001: Message edited by: NeMo ]
sh4dow Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2001 kai i elliniki antiprosopeia pou nomizeis tha to steilei?? ektos kai sto anoixoun oi polyxeroi texnikoi tous... opos synithos ginete!
wraeththu Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2001 Gia ta Plextor sugkekrimena.<BR>Ola kaluptontai me monoeti egguisi kai mono ta montela kataskeuasmena ton teleutaio kairo (pantws meta tin 1/1/2001) kaluptontai pleon me dieti egguisi. (ola ta proionta 8a prepei na exoun 2 egguisi sumfwna me odigia tis EE).<BR>Gia opoiodipote problima den epikoinwneis me tous metapwlites alla kateu8eian me tin Plextor Belgiou oi opoioi stelnoun courier kai paralambanei to recorder kai to stelnei sto Belgio gia texniki epi8ewrisi. Meta apo 1-2 bdomades to pairneis pisw episkeuasmeno i kainourio. Auto apo proswpiki empeiria me ena plextor 12/10/32 IDE to opoio eixe problimatiko mixanismo kai gurise pisw mia xara kai xwris kanena problima apo tote ;-)<BR>Isws i moni pragmatika a3iopisti etairia auto ton kairo oso afora ta recorders.<BR>Opote an mporeis epikoinwnise me tin Plextor kai e3igise tous to problima. Isws na to doun me perissoteri elastikotita.<P>PS: Ta Plextor erxontai stin Ellada apo duo-tria kanalia, Disk Impex, Pouliadis kai Infoquest sumfwna me to RAM Oktwbriou alla akoma ki an epikoinwniseis me autous 8a se parapempsoun sta kentrika tis eurwpaikis Plextor.<p>[ 11-10-2001: Message edited by: wraeththu ]
LEFteriz Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2001 Βασικά δεν είμαι εγώ γραμμένος αλλά ο αδελφός μου. Θα μάθω αύριο πληροφορίες και θα ενημερώσω.
spinmind Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2001 Πραγματικά το ζήτημα εδώ στην Ελλάδα της υποστήριξης έχει ξεπεράσει κάθε διεθνές προηγόυμενο!Το σίγουρο είναι ότι αυτή η απαράδεκτη τακτική των εταιριών που βλέπουν τον καταναλωτή σαν πηγή εσόδων τη στιγμή της αγοράς ενός προϊόντος και σαν κρετίνο που δεν ξέρει και τι του γίνεται από τούδε και στο εξής τροφοδοτείται από τον ωχαδερφισμό των ίδιων των καταναλωτών!Αυτό που μας λείπει είναι η αντίδραση σε αυτήν την καταπάτηση των δικαιωμάτων του καταναλωτή.Συμφωνώ ότι ίσως η συνεργασία με πιο μικρά μαγαζιά,όχι μεγάλες αλυσίδες όπως αυτές που αναφέρονται πιο πάνω,βοηθεί στο να ξεπερνιούνται πιο εύκολα τέτοιου είδους προβλήματα,αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αν αγοράσω κάτι από κάποιον "μεγάλο" και μου κάνει τέτοιες μ*λ*κ**ς δε θα χτυπήσω το χέρι στο τραπέζι <BR>Είμαι κι εγώ πολύ εκνευρισμένος με τέτοια περιστατικά διότι μου έχει συμβεί και εμένα και μπορώ να πω ότι τίποτα δε με βγάζει από τα ρούχα μου όσο το να με περνάει κάποιος ανόητος υπάλληλος για ηλίθιο και να μου πλασάρει διάφορες δικαιολογίες προκειμένου να καλύψει τη δική του ανικανότητα ή βαριεστημάρα!<BR>Κοντολογίς,πιστεύω ότι όταν πηγαίνεις ένα μηχάνημα για επισκευή ή έλεγχο,δεν πρέπει να το παραλαμβάνεις αν πρώτα δε γίνει έλεγχος σωστής λειτουργίας επιτόπου.Πόσο μάλλον όταν υφίσταται εγγύηση.Και καμιά φορά,το να πεις ότι θα προσφύγεις σε δικαστικά μέσα ή στην προστασία καταναλωτών βοηθάει...<BR>Πάντως,στην περίπτωση του Plextor,η εταιρία αναφέρει σαφώς ότι η εγγύηση είναι για 2 χρόνια.Τρίψε τους το στη μούρη για να μη σου λένε τα δικά τους.Κάποια στιγμή αυτά πρέπει να σταματήσουν... <BR>
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.