Προς το περιεχόμενο

Ακόμα ένα πρόβλημα με eshop Θεσσαλονίκης σε επιστροφή...


kostastnt

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τέλος να προσθέσω ότι μου την σπάει όταν ακούω τις πανηλίθιες λέξεις -ελληνάρας, ελληναριό, ελληνικούρα κτλ - όταν κάποιος αναγκάζεται να κάνει κάτι που κάποιοι το θεωρούν ανήθικο, "παράνομο", κτλ.

Καλό βράδυ

 

..Mάλιστα. : )

 

(...αναρωτιέμαι ποιός ανάγκασε ποιόν να κάνει τι ακριβώς.....:confused: )

..αλλά οκ.

kostastnt,και νομίζω το ξανάπα,το θέμα ΜΟΥ δεν είναι ούτε ο άσχετος ή οι άσχετοι στους οποίους έπεσες-και πέφτει κόσμος κάθε μέρα,αλλά το ότι και πριν το 2002 (σύμφωνα με ga25 ),8α έκραζες αν δεν σου επιστρέφανε χρήματα για ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟ προιόν..(έχει δε μαλλιάσει η..virtual γλώσσα μου,να λέω ότι ΔΕΝ είναι το θέμα οι 7 αντί 10 ημερών...:ΕΚΕΙ είχες απόλυτο δίκαιο...)Αυτό που λέω είναι να μαθαίνουμε για δικαιώματα και υποχρεώσεις,γιατί όταν ΕΜΕΙΣ κάπου 8α πιάσουμε δουλειά,και θα παπατζηλικώνουμε τον κόσμο με την άγνοιά μας,δεν θα κάνουμε τίποτ' άλλο απ' το να διαιωνίζουμε τον φαύλο κύκλο,τον οποίο,λογικά λοιπόν,θα ξαναβρίσκουμε μπροστά μας,ως πελάτες,και με απλό κράξιμο δεν θα πάμε πουθενά...

Να μάθουμε ΠΡΩΤΑ τα δικαιώματά μας,,,αλλά υπάρχουν ΚΑΙ υποχρεώσεις.

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
E!!! kai

Kanenas den xeri file mpori kai apo do an to pareis na einai 9 h 10 h 12 hmeron kai na to xanapoulisi o alos.

Alla otan ego perno ta 2 xronakia engiisi xeris ligo me kofti an xrisimopoiithike 9 meres giati exo na to xeskiso alles 730 meroules kai na to epistrepso xiliades fores h na to andikatastiso.

Mpikes?

 

 

Prwton....Den pisteuw oti me auta pou egrapsa prosebala kanenan!!!Oute oti eixe kapoio ufos to olo post mou...APLA ekana mia upo8esh kai mia erwthsh!!!

Eilikrina lupamai gia to stulaki sou,ton tropo pou milas kai pou katalabaineis kapoia pragmata!!!Perimena kaluterh antimetwpish kai kalutero tropo apo enan an8rwpo ths hlikias sou ( ennowntas oti den exw na kanw me kanena paidaki gia na milaei me auton ton tropo alla me enan antra)

 

Epi tou 8ematos...Oxi den 3erw an auta pou pairnw apo dw einai xrhsimopoihmena h oxi...kai pote de mporeis na to 3ereis..Alla me toso pio fthnes times ( kai exontas se isxh auton to "nomo" allaghs ) mou fainetai kapws pio pi8ano...pragma pou dikaiologei ligo kai tis diafores timhs!!

Apo thn allh,sumfwnw mazi sou oti polu pou se noiazei an to exei xrhsimopoihsei o allos gia 9 meres enw esy 8a exeis thn egguhsh sou kanonika..Den efera se auto kammia antirhsh..Apla rwthsa kati pou skefthka...

 

Esy MPHKES twra sto nohma twn legomenwn mou????

 

Telos pantwn....

Δημοσ.

Καλό πάντως κι εμείς οι πελάτες να ξέρουμε τι θέλουμε... Όχι να αγοράζουμε πρώτα βερνίκι για τα νύχια και μετά να λέμε "τι να το κάνω ρε, εγώ είμαι φορτηγατζής!".

Νομίζω ότι τον τελευταίο καιρό υπάρχει υπερβολικά ανεβασμένη ατμόσφαιρα σχετικά με τις e-αγορές.

Εγώ προσωπικά, πρώτα ψάχνω καμιά δεκαπενταριά μέρες και μετά καταλήγω...

Και να μη συγκρίνουμε την Ελλάδα με την Αμερική και τη διάθεση επιστρεφομένων σε χαμηλότερη τιμή. Είναι η νοοτροπία μας... Πόσοι από μας θα πάρουν από δεύτερο χέρι με μειωμένη τιμή; Οι περισσότεροι θα λένε ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα...

Δημοσ.

Νομίζω ότι συνεχώς προσωποποιούμε το όλο θέμα ενώ στο εμπόριο δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

 

1. Είναι πλέον δικαίωμα μου ως πελάτης να επιστρέψω ένα προιόν σε λίγες μέρες αν δεν είμαι ικανοποιημένος με αυτό. Δεν έχει καμμία σημασία αν το κάνω γιατί δεν "ήξερα τι αγόραζα" γιατί "είμαι κουτοπόνηρος ελληνάρας" ή γιατί "με ξεγέλασαν".

 

2. Είναι υποχρέωση του καταστήματος να έχει κοινή και ομοιόμορφη αντιμετώπιση των πελατών του. Δηλαδή ο οποιοσδήποτε υπάλληλος να ξέρει την πολιτική της εταιρίας και τις βασικές νομικές υποχρεώσεις της. Δεν είναι δύσκολο να τα μάθει αυτά κανείς, εκπαίδευση μιας ημέρας είναι.

 

3. Είναι δικαίωμα του καταναλωτή να αρχίσει να γενικεύει, όταν διαπιστώνει ότι η κακή ή ελλειπής συμπεριφορά ενός υπαλλήλου δεν διορθώνεται αμέσως από κάποιο προιστάμενο. Δεν ζορίζομαι με τον "ενα υπάλληλο" που ανθρώπινο είναι να μην ξέρει, να μην κόβει το μυαλό του, ή να είναι στην στραβή του μέρα. Την ώρα και την στιγμή που θα του ζητήσω τον προιστάμενο του και θα συνεχιστεί η ΦΑΝΕΡΗ (το τονίζω) κακή τους συμπεριφορά, τότε θα γενικεύσω.

 

4. Η μόνιμη δικαιολογία των μεγάλων καταστημάτων λιανικής στην Ελλάδα είναι: "κάνουμε πολλές πωλήσεις, οι περισσότεροι πελάτες είναι ευχαριστημένοι, οπότε στατιστικά θα τύχει και μερικοί να απογοητευτούν". Λυπάμαι αλλά αυτή η δικαιολογία είναι ΣΑΘΡΗ! Φυσικά θα υπάρξουν και αστοχίες στο σύστημα, αλλά όταν γίνουν τόσες πολλές ώστε οι περισσότεροι από εμάς "κάπου να τις έχουμε ακούσει", τότε παραείναι πολλές. Πως γίνεται να ψωνίζω χρόνια στο εξωτερικό και ποτέ να μήν είχα πρόβλημα, και να ψωνίζω 20 χρόνια στο Πλαίσιο, (και στην ευρύτερη αγορά της Στουρνάρη) αλλά και σε όλα τα μαγαζιά ηλεκτρικών ειδών στην Αθήνα και να έχω προσωπικά πέσει θύμα κακής εξυπηρέτησης 5-6 φορές τουλάχιστον, ενώ άλλες 10 φορές έχω δει εξαγριωμένους πελάτες να ζητάνε το δικιο τους; Τόσο άτυχος είμαι στην Ελλάδα;

 

5. Όταν μιλάμε για "ελληναράδες" πελάτες, (που φυσικά υπάρχουν) έχουμε τελείως άδικο. Γιατί ο πελάτης έχει δικαιώματα ανεξάρτητα αν είναι βλάκας και πονηρός. Και όλη η συζήτηση γίνεται για τα δικαιώματα των πελατών! Το αντίθετο ισχύει εδώ. Στην πράξη έχουμε "ελληναράδικη" συμπεριφορά από το ελληνικό λιανεμπόριο. Ποιές ακριβώς είναι οι ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ του καταναλωτή; Καμμία πέρα από το να είναι συνεπής στην πληρωμή του (είτε μετρητά είτε με πίστωση) και η γενική υποχρέωση να χρησιμοποιεί το προιόν που αγόρασε με βάση τις προδιαγραφές λειτουργίας του. Καμμία άλλη υποχρέωση δεν έχω! Δεν είμαι υποχρεωμένος να "ξέρω τι αγοράζω". Γιαυτό υπάρχουν οι πωλητές να με ενημερώσουν. Δεν είμαι υποχρεωμένος να "ξέρω πως δουλεύει". Γιαυτό είναι νόμος να υπάρχει φυλλάδιο οδηγιών να ενημερωθώ. Δεν είμαι υποχρεωμένος να "ξέρω τι ασυμβατότητες ή δυσλειτουργίες μπορεί να έχει το προιόν", για αυτό έχω δικαίωμα επιστροφής, επιδιόρθωσης και αλλαγής.

 

Για να κλείσουμε κάπως αυτή την κουβέντα. Ο χώρος των υπολογιστών απαιτεί (ακόμη) μια τεχνογνωσία για να κάνεις μια αγορά. Έχουμε όμως φτάσει στο σημείο να παρακαλάμε τα μεγάλα μαγαζιά λιανικής για τα δικαιώματα μας. Το λιανικό εμπόριο είναι η αποθέωση του ανταγωνισμού και οφείλουν όλοι να μας "κυνηγάνε" (με την καλή έννοια) για να μας κάνουν πελάτες. Και βέβαια θεωρώ τραγικό να έχουμε στην αγορά μας 4-5 μεγάλα καταστήματα στον χώρο της πληροφορικής (πλαίσιο, eshop, multirama, Κωτσόβολος, ΜediaMarkt) και μέσα σε ένα φόρουμ όπως το Ιnsomnia να έχουν μαζευτεί σε λίγο καιρό τόσα πολλά παράπονα για την ποιότητα των υπηρεσιών τους χωρίς να παίρνουμε απαντήσεις από τα ίδια τα καταστήματα!

Δημοσ.

ωga25 ,

(δεν έχει τελειωμό αυτό το thread τελικά :mrgreen: )

 

Συμφωνώ απόλυτα... :-)

 

αν με κατάλαβες,το "πρόβλημά" μου ΔΕΝ είναι να ρίξω την "ευθύνη" στον πελάτη (άλλωστε και 'γω μόνο πελάτης είμαι),,,το "πρόβλημά" μου είναι στο όταν το "παράπονο πελάτη",καταντάει "δυσφήμιση ελληναρα"...

 

Εγώ πάντως αναφέρομαι στο πρώτο Post το οποίο σε καμία περίπτωση δεν μου θυμίζει Ελληνάρα αλλά ένα καταναλωτή που απλά αξιοποιεί το δικαίωμα του.

 

Με "αδικείς" δε,όταν ΕΣΤΩ "έμμεσα" με κατατάσεις στους "ωχαδερφιστές"...

(καταλαβαίνω ότι δεν "μου τη λες επί προσωπικού",αλλά όταν δεν διαχωρίζεις...)

 

Δεν μίλησα σε καμία περίπτωση για εσένα. Αλλά για αυτήν την νοοτροπία που έχουμε όλοι μας σε όλα τα πράγματα. Πες μου πόσοι γνωστοί σου, φίλοι σου κλπ κλπ σου έχουν πει κατά καιρούς "Ωχ αδελφέ, που να μπλέκω τώρα". Είναι νοοτροπία μας και όλοι μα όλοι , shops, δημόσιες υπηρεσίες ακόμα και ο σουβλατζής της γειτονιάς μας το εκμεταλλεύονται όσο μπορούν. Δεν θεωρείς ότι είναι καιρός να αλλάξει αυτό κάποια στιγμή. Για το καλό όλων μας. Όσο δεν τους δίνουμε τον "Γερμανό τους " ΄τόσο θα νομίζουν ότι αυτοί όλοι είναι ο Χίτλερ.

 

 

 

Γιατί ΕΓΩ τουλάχιστον,με το μη-νομικό μυαλό μου,έχω ερωτήματα κι απορίες σύμφωνα με την ερμηνεία ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αυτού :

"10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής."

 

Αυτό σημαίνει ότι απλά αν αγοράσω κάτι και αποφασίσω πριν το δοκιμάσω ή ανοίξω την συσκευασία του ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ , και όχι την συσκευασία αποστολής, εντός 10 ημερών έχω το δικαίωμα να το επιστρέψω απαιτώντας τα λεφτά μου. Και απλά είναι υποχρεωμένοι να μου τα δώσουν. Αυτό τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο. Αν δεις και άλλα Post μου ίσως να βρεις και άλλους τέτοιους νόμους που έχουν θεσπιστεί υπέρ του καταναλωτή, και που σε βγάζουν από πολύ δύσκολη θέση και καθυστέρηση λύσης του προβλήματος σου για παράδειγμα αν αγοράσεις κάτι το οποίο είναι ελαττωματικό.

 

 

http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?p=1616072&posted=1#post1616072

 

 

 

Για να μην πολυλογώ λοιπόν ναι όλα τα παραπάνω ισχύουν, όχι βέβαια παίρνω ένα αυτοκίνητο πάω μια βόλτα στην Θεσσαλονίκη και μετά τον πάω εκεί που το αγόρασα και ζητάω τα λεφτά μου. Αλλά ναι παίρνω μια κάρτα γραφικών , δεν ανοίγω την συσκευασία , και εντός 10 ημερών την επιστρέφω απαιτώντας τα χρήματα μου και όχι κάτι άλλο, ισχύει και είναι υποχρεωμένοι να σε καλύψουν. Όπως ισχύει για να το κάνουμε κατανοητό και το παρακάτω :

 

Άρθρο 547

Ενέργεια υπαναχώρησης ή αντικατάστασης λόγω ελλείψεων

 

Αν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από την σύμβαση λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας έχει υποχρέωση να αποδώσει το πράγμα ελεύθερο από κάθε βάρος που του προσέθεσε ο ίδιος καθώς και τα ωφελήματα που αποκόμισε. Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΜΕ ΤΟΚΟ, ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΠΩΛΗΣΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΣΑ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αντικατάστασης του πράγματος.

 

Το πόρισμα είναι ότι ο καταναλωτής έχει δύναμη στα χέρια του, τεράστια άσχετα αν μας έχουν βάλει στο τρυπάκι να μην την αξιοποιούμε με την συμπεριφορά τους. Καιρός λοιπόν να αλλάξουμε συμπεριφορά μας και εμείς , μπας και σταματήσουν να εκμεταλλεύονται την άγνοια μας ή την ανοχή μας.

 

Τέλος θέλω να διευκρινίσω το εξής. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανένα κατάστημα ηλεκτρονικό και μη. Όταν αντιμετωπίζω πρόβλημα σε μία αγορά μου απλά βρίσκω τρόπους, νόμους κλπ κλπ να λύσω το πρόβλημα μου και στις περισσότερες περιπτώσεις τα καταφέρνω έστω και με καθυστέρηση μερικών ημερών. Σε καμία περίπτωση δεν θα βάλω την ταμπέλα του απατεώνα σε κανένα κατάστημα. Έχω ανοχή στο λάθος ... άλλωστε είναι λογικό. Αφενός τις εταιρίες τις τρέχουν άνθρωποι και οι άνθρωποι κάνουν λάθη, αφετέρου μία εταιρία που διαχειρίζεται 5000 παραγγελίες την μέρα έχει πάντα ένα ποσοστό λάθους που θα γίνουν σε αυτές. Αυτό που δεν ανέχομαι απλά είναι να μην αναγνωρίζουν το λάθος τους και να με ταλαιπωρούν με γνώμονα το κέρδος τους, αγνοώντας την μεγάλη δικιά μου χασούρα είτε σε χρόνο είτε σε χρήμα. Και επειδή όλες οι μεγάλες εταιρίες όταν κάποιος από τους προμηθευτές τους κάνει λάθος τον πηγαίνουν γ......ντας μέχρι να κερδίσουν όσα περισσότερα μπορούν από το λάθος του γιατί εμείς λοιπόν πρέπει να κάνουμε πίσω σε αυτό; Εμείς δεν τους δίνουμε τα χρήματα μας; ΟΕΟ

Δημοσ.
Εγώ πάντως αναφέρομαι στο πρώτο Post το οποίο σε καμία περίπτωση δεν μου θυμίζει Ελληνάρα αλλά ένα καταναλωτή που απλά αξιοποιεί το δικαίωμα του.

ge25

εγώ πάλι είδα κάποιον να απαιτεί ΚΑΙ κάτι που όπως αποδείχθηκε δεν ήξερε ότι είχε το δικαίωμα να το κάνει,και ΜΟΝΟ σ' αυτήν την περίπτωση λέω ότι όσο στραβά αρμενίζουμε,άλλο τόσο στραβός γίνεται ο γυαλός..

Δημοσ.
Prwton....Den pisteuw oti me auta pou egrapsa prosebala kanenan!!!Oute oti eixe kapoio ufos to olo post mou...APLA ekana mia upo8esh kai mia erwthsh!!!

Eilikrina lupamai gia to stulaki sou,ton tropo pou milas kai pou katalabaineis kapoia pragmata!!!Perimena kaluterh antimetwpish kai kalutero tropo apo enan an8rwpo ths hlikias sou ( ennowntas oti den exw na kanw me kanena paidaki gia na milaei me auton ton tropo alla me enan antra)

 

Epi tou 8ematos...Oxi den 3erw an auta pou pairnw apo dw einai xrhsimopoihmena h oxi...kai pote de mporeis na to 3ereis..Alla me toso pio fthnes times ( kai exontas se isxh auton to "nomo" allaghs ) mou fainetai kapws pio pi8ano...pragma pou dikaiologei ligo kai tis diafores timhs!!

Apo thn allh,sumfwnw mazi sou oti polu pou se noiazei an to exei xrhsimopoihsei o allos gia 9 meres enw esy 8a exeis thn egguhsh sou kanonika..Den efera se auto kammia antirhsh..Apla rwthsa kati pou skefthka...

 

Esy MPHKES twra sto nohma twn legomenwn mou????

 

Telos pantwn....

 

oupssss!!!!!

hlikrina den mporo na katalavo ti se piraxe.

Xoris plaka tora

afto to yfaki pou les einai normal nomizo kai to mpikes(pou kolises eki)

htane gia na sou toniso kai na katalaveis oti tipota den xeroume sta themata afta ti paizi.

Aplos to edosa etsi oste na sou epistiso tin prosoxi kai na toniso oti apo opou kai na psoniseis hlektroniko pragma den xeris tipota kai gia to parelthon tou.

Sorry hlikrina an se piraxe to post mou athela mou vevea.

E!! kai etsi gia na min se xtipaei afto to mpikes to ekana idi edit.

OK?

Δημοσ.

Polidis ,to edit ok ,alla thn fwto me to finger akoma na th vgaleis...ti 8a ginei?!??!

 

(..plaka kanw,ante dioti auto to thread...parasovarepse kai den 8a mas vgei se kalo :mrgreen:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...