Προς το περιεχόμενο

Ακόμα ένα πρόβλημα με eshop Θεσσαλονίκης σε επιστροφή...


kostastnt

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

** MixalisX ,1ας και μοιραζόμαστε εμπειρίες,το διάστημα 1h45m που ήσουν στο κατάστημα...τί έκαναν οι υπάλληλοι σε σχέση με το θέμα σου;Επίσης,σε ειδοποίησαν και πήγες;Ήταν "ραντεβού" ;(πχ "ελάτε στις 12" και περίμενες παρ' όλ' αυτά σχεδόν δίωρο; )

 

Me peiran thlefwno apo ta kentrika, kai mou eipan na paw opote thelw apo to katasthma na plhrwthw.

Kata thn anamonh mou to mono pou mou elegan xana kai xana htan ''perimenoume na kopei to pistotiko apo ta kentrika...'' Kaneis den mou eipe oti tha kanei sxedon 2 wres, oute na perasw argotera mias kai h diadikasia kophs pistotikou ginetai tin wra pou paei o pelaths na parei ta lefta tou pisw.

 

APARADEKTOI

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Me peiran thlefwno apo ta kentrika, kai mou eipan na paw opote thelw apo to katasthma na plhrwthw.

Kata thn anamonh mou to mono pou mou elegan xana kai xana htan ''perimenoume na kopei to pistotiko apo ta kentrika...'' Kaneis den mou eipe oti tha kanei sxedon 2 wres, oute na perasw argotera mias kai h diadikasia kophs pistotikou ginetai tin wra pou paei o pelaths na parei ta lefta tou pisw.

 

APARADEKTOI

 

Για τι κατάστημα μιλάς;Θεσσαλονίκης;Ξάνθης;Ή κάπου αλλού;

Δημοσ.
... kostastnt : ...για πολλοστή φορά,ο εν λόγω υπάλληλος ήταν (για να δανειστώ αγάπημενη ατάκα από αγαπημένη παλιά ελληνική κωμωδία) "να τον στήσουν στον τοίχο και να τον φτύνουν για 1 δεκαπενθήμερο".....μην ξανα-αναφερθούμε σ' αυτόν...

Έλα όμως που τέτοιοι υπάλληλοι δεν είναι και τόσο σπάνιοι στο Ελλάντα..! Είναι να μη βρεθείς στο δρόμο τους! :D

 

"το πιο φθηνό".......

...Καθώς "όλα είναι σχετικά",να τονίσω λοιπόν ότι με τον όρο "το πιο φθηνό",εννοούσα ΧΩΡΙΣ να χρειάζεται να μπεις σε διαδικασίες "ψαξίματος" με ξένα sites (δεν είναι δα και τραγωδία,αλλά ΟΠΩΣ και να το κάνεις,"περιπλέκεται" το πράμμα με παραγγελίες από εξωτερικό,και σου τρώει και λίγο παραπάνω χρόνο-για να μην πω και το τι βυζιά ενδεχομένως έχει κάποιος να τραβήξει,ΑΝ θελήσει να κάνει επιστροφή...)..Το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ όμως με παραγγελίες εξωτερικού,είναι το ότι στις περισσότερες περιπτώσεις (αν κάνω λάθος κάντε μου τάκλινγκ)χρειάζεσαι πιστωτική....Η οποία ΕΠΙΣΗΣ δεν είναι κάτι που μπορούν να έχουν μόνο οι Βασιλείς την σήμερον ημέρα,αλλά ΕΙΝΑΙ διαδικασία που υποθέτω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ πρακτικά,είναι ξένη σ' 1 σημαντικό ποσοστό των ενδιαφερομένων...Οπότε,όχι "απόλυτα",αλλά "σχετικά",το e-shop EINAI "η πιο φθηνή επιλογή"...Και btw ,αν συνυπολογίσει κανείς ολ΄ αυτά, θα δει ότι η πιο "γρήγορη και συμφέρουσα λύση",είναι να την ψάξει με ελλήνικες αγορές....Διότι,από το ΛΙΓΟ(το τονίζω...)που έχω τσεκάρει για αγορές από εξωτερικό,αν δεν το ψάξει κανείς πολύ,οι διαφορές δεν είναι ΤΟΣΟ μεγάλες... (αν πει βέβαια να πάρει κάτι "χοντρό",όπως το σύστημα που λες εσύ,τότε ναι,δεν λέω,καλά 8α κάνει να την ψάξει και να γλυτώσει 100δες,και 1000δες ευρώ...)

 

Φίλε washcloud, χωρίς να θέλω να κάνω προσωπική κόντρα, εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με την οπτική σου.

Το eshop έχει πολλά προϊόντα φθηνότερα από το πλαίσιο πχ αλλά σε σχέση με το εξωτερικό παραμένει σχεδόν πάντα ακριβότερο, από ένα γρήγορο flash drive μέχρι μεγάλους laser εκτυπωτές.

 

E ναι είναι πολύ δύσκολο να ανοίξεις to skroutz.gr και να βρεις αν σε κάποιο site εξωτερικού η τιμή είναι πολύ χαμηλότερη:D

Άσε δε για τη χρεωστική (γιατί κανείς δε ζητά απαραίτητα πιστωτική) κάρτα - που να τρέχεις σε τράπεζα να ανοίγεις έναν απλό λογαριασμό ταμιευτηρίου για να σου δώσουν μια visa electron και να βάζεις όσα χρήματα θέλεις! Ταλαιπωρία μεγάλη! Και λέω για χρεωστική ούτε καν για κάρτα μιας χρήσεως που μπορείς ν'αγοράσεις εντελώς απλά..

Αν ο άλλος βέβαια βαριέται να ψαχτεί για να βγάλει μια κάρτα για αγορές από ιντερνετ και όχι μόνο, τότε μάλλον θα βαριέται-δν θα τον πολυνδιαφέρει και να ψάξει για τιμές!

Οι λόγοι για να προτιμήσει κανείς ελληνικά είναι

α) για την ευκολία επιστροφής (στην οποία το eshop.gr βάζει εμπόδια, ΑΡΑ αυτός ο λόγος αναιρείται),

β)την εγγύηση ελλ. αντιπροσωπίας,

γ)τα ελληνικά εγχειρίδια (τα.. ποια!! ) και

δ) (συνήθως) την ταχύτητα παράδοσης..

 

 

Κάπου εδώ να τονίσω δε το ΠΟΣΟ λειτουργικό μου φαίνεται εμένα το site του

e-shop,σε σχέση με ό,τι site έχω δει...Ελληνικό και ξένο...Κι αυτό είναι επίσης κάτι που "μέτραει"...

Δεν τραβάω κανένα "ιδιαίτερο" ζόρι να στηρίξω το e-shop,btw...

Αν αύριο το Μultirama μου "δίνει" καλύτερα αυτά που θέλω....αυτό θα προτιμήσω.

 

*Α.Λέγοντας για Multirama: myst77...Αν το θυμηθώ,αύριο κι όλας θα ρωτήσω στο κατάστημά τους της περιοχής μου(τα ξέρω τα παιδιά,και έχω την εντύπωση ότι θα μου δώσουν "έγκυρες" απαντήσεις..),να επιβεβαιώσω αυτό που λες για την πολιτική τους περί επιστροφών...Και εδώ είμαστε...

 

** MixalisX ,1ας και μοιραζόμαστε εμπειρίες,το διάστημα 1h45m που ήσουν στο κατάστημα...τί έκαναν οι υπάλληλοι σε σχέση με το θέμα σου;Επίσης,σε ειδοποίησαν και πήγες;Ήταν "ραντεβού" ;(πχ "ελάτε στις 12" και περίμενες παρ' όλ' αυτά σχεδόν δίωρο; )

 

Εντάξει λειτουργικό το site του eshop??! Μόλις το διάβασα νόμισα ότι κάνεις πλάκα!

Τότε του πλαισίου πχ τι είναι? Μη λειτουργικό?

Εντάξει βασικά εδώ μάλλον υπερβάλλω, γούστα είναι αυτά!

Απλά οι πολλαπλές κατηγορίες με αναγκάζουν πολλές φορές να κοιτάω ξανά κ ξανά τα ίδια προϊόντα. Άσε που δε θέλω να δω τη λίστα με ΟΛΑ τα προϊόντα της κατηγορίας και όχι 10 σε κάθε σέλίδα! Έχει βέβαια τη δικαιολογία του μεγάλου στοκ.. Αλλά νομίζω ότι επιδέχεται βελτιώσεων, όχι ότι είναι και ανώτερο από καλά ξένα sites!

Γράφεις ότι δεν έχεις κανένα ζόρι να στηρίξεις το eshop αλλά γενικά έχεις μια αμυντική στάση απέναντι και στους 2 που ταλαιπωρήθηκαν από το συγκεκριμένο κατάστημα.. (βλ. παραπάνω που λες για "κάθε καγκουρια που γράφεται για το eshop" )

Έχω αγοράσει πολλές φορές από το eshop, όπως και από το εξωτερικό και ούτε εγώ είμαι προκατειλειμένος. Γενικά από το eshop δεν είχα προβλήματα πέρα από τις εκνευριστικές καθυστερήσεις σε παραγγελίες διαφορετικών εξαρτημάτων, όπου λείπει 1 από αυτά και περιμένεις 1μιση βδομάδα και τα άλλα 15..(το χειρότερο είναι ότι το μόνο που βλέπεις στο site είναι "έλεγος διαθεσιμότητας". Αν δεν πάρεις τηλ. δν ξέρεις τι συμβαίνει! Πόσο μάλλον δν το ξέρεις την ώρα που κάνεις την παραγγελία :thumbsdown: Μου έχει τύχει 2 φορές να περιμένω 1 week για 1 μετατροπέα καλωδίου και για ένα pack cds. και μαζί με αυτά να μην έρχονται ψηφ. μηχανή και hardware. Έτσι χάνεται και το πλεονέκτημα της ταχύτητας σε σχέση με Γερμανίες κλπ.).

Δε μου έχει συμβεί ποτέ όμως να αγοράσω κάτι που να χρειαστεί επιστροφή.

 

Εσύ έχεις ζητήσει επιστροφή σε κάτι που αγόρασες από τo eshop και είχες διαφορετική αντιμετώπιση από τους MixalisX και kostastnt? Αν όχι τότε για ποιο λόγο να δείξεις δυσπιστία σε αυτά που γράφουν? Δεν το καταλαβαίνω!

 

Σε μια τέτοια κατάσταση ο αδύναμος είναι σχεδόν πάντα ο αγοραστής..

Και νομίζω ότι αν δε διεκδικήσουμε τα νόμιμα δικαιώματά μας δεν πρόκειται ποτέ να φτάσουμε το επίπεδο της Ευρώπης, Αμερικής σε θέματα επιστροφών, εξυπηρέτησης κλπ

Δημοσ.

k0stas,

 

...δεν προσπάθησα να "ελαχιστοποιήσω" το περιστατικό ύπαρξης "κακών" υπαλλήλων...Απλά προσπάθησα να τονίσω ότι συμφωνώ πως ο υπάλληλος δεν ήταν εντάξει(δες το προηγούμενό μου post και 8α καταλάβεις τι εννοώ)

...Καλοπροαίρετα επίσης δέχομαι τα λεγόμενα σου.Δεν μου φαίνεται ούτε ότι λες ό,τι σου κατέβει,ούτε δε ότι έχεις πάρει τα δικά μου ως "κόντρα",άρα δεν πιστεύω πως υπάρχει ούτε από 'σενα...Όσο για τις τιμές;Δεν είπα ότι είναι φθηνότερο (σε καθαρή τιμή προϊόντος τουλάχιστον)από τα του εξωτερικού..Κάτι άλλο είπα-ξαναδές το post μου.

Το τάκλινγκ σου για τις πιστωτικές...το θεωρώ ξώφαλτσο! :mrgreen: :

" (γιατί κανείς δε ζητά απαραίτητα πιστωτική) "

διότι εγώ έχω πέσει ουκ ολίγες φορές(όχι βεβαια και άπειρες),σε "απαίτηση πιστωτικής" (βέβαια συνεχίζω να επιφυλάσσομαι για τον "γενικό κανόνα"..αλλά όχι και "κανείς"...) Επίσης (εδώ ,ναι,τίθεται θέμα "οπτικής",και δε διαφωνώ ότι μπορεί να κάνεις την καλύτερη δουλειά,ενώ εγώ και άλλοι να βαριόμαστε,αλλά : )μίλησα για κάποια "σχετικότητα"....Αν βάλεις μαζί κάποιους μικρούς παράγοντες,το ότι το e-shop "μπορείς να το εμπιστευτείς"(θέμα ψυχολογίας νομίζω το να εμπιστευτείς κάτι "από τον τόπο σου"),το ότι είναι το site στα ελληνικά,το ότι έχεις κι ένα κατάστημα του στη γειτονιά σου για να τους κράξεις :mrgreen: (σιγά μην πάρεις να πεις στο εξωτερικό "Everyone in there is ass-banging!..Including you!" άμα καθυστεράει κάτι...,τότε ναι,το e-shop "γίνεται" η "φθηνότερη και καλύτερη λύση"...Επίσης,το ξαναλέω,σε 'σενα μπορεί να μη φαίνεται "ιστορία" το να ανοίξεις τραπεζικό λογαριασμό για αγορές,ή να βγάλεις ενδεχόμενα 1 πιστωτική,,,αλλά για 1 αξιοπρόσεκτο ποσοστό αγοραστών (including και πολλών μικρών σε ηλικία μάλιστα)αυτό ΔΕΝ είναι το "μπαμ και κάτω" του e-shop(ή ακόμα και του Πλαισίου,Multirama,κ.α. ...)

...Επίσης :

α)...πολύ εύκολα αναίρεσες την "ευκολία επιστροφής",και δεν το δέχομαι ;)

(η προσωπική μου εμπειρία επιστροφών με το e-shop είναι πολύ μικρή,αλλά θετική παρ' ολ' αυτά...Κι αν δεν είχα δει/ακούσει και άλλους να είναι ευχαριστημένοι απ' το e-shop(όπως και το ανάποδο),πίστεψέ με θα ήμουν πολύ πιο επιφυλακτικός απέναντί του...Αλλά εδώ γίνεσαι αφοριστικός....

 

Όσον αφορά το σχεδιασμό του site του e-shop,,,,να συμφωνήσω,πως γούστα ειν' αυτά...Αλλά όχι,ΔΕΝ κάνω καθόλου πλάκα...Απ' όλα τα ελληνικά που έχω δει(καμμια 10αριά;),μου έκανε ΕΝΤΥΠΩΣΗ εξ' αρχής ότι είναι το πιο λειτουργικό και καλαίσθητο...Τα ξένα sites,δεν τα ξέρω "όλα" τόσο καλά...αλλά σχεδόν όλα όσα έχω δει με ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ με τη δομή τους...Θεωρώ εαυτόν average user,οπότε νομίζω ότι και το γενικό συναίσθημα αυτό θα είναι...(η δε κατηγοροιοποίηση,τι να σου πω,εμένα πιο πολύ με κουράζει να κάνω scrolling,παρά να κλικάρω στην επόμενη 10άδα..(άσε που το ότι "τα σπάει",βοηθάει νομίζω να τα "κατηγοριοποιήσεις" και πιο εύκολα...(..είναι το γνωστό "Διαίρει Και Αγόραζε".... :mrgreen: )

 

...Την δε "αμυντική στάση",την έχω όταν: Έχω γνωρίσει και από μακρυά αλλά και από κοντά "κανγκουροκαταστάσεις",τη στιγμή που εγώ (περιέργως) ΚΑΙ δεν έχω προσωπικά γνωρίσει "το χάλι του e-shop",και γνωρίζω ότι υπάρχει και "η απέναντι πλευρά"...(οι ευχαριστημένοι)..Ειδικά όταν κάποιος ΑΠΑΙΤΕΙ,ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ότι έχει δίκαιο,τη στιγμή που αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα,είναι το ότι "απλά δεν έγινε αυτό που ήθελε",και ΟΧΙ αυτό που ΕΔΙΚΑΙΟΥΤΟ...Και τελικώς,όπως έχω πει,αυτό που μου τη δίνει,είναι η λογική του γενικού θαψίματος (του στυλ,"μου καθυστέρησαν την αλλαγή/επιστροφή 1 μήνα-ΜΗΝ ΞΑΝΑΨΩΝΙΣΕΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!",,,,άσχετα αν "αυτοί" λέγονται e-shop ,ή Αγκόπ,ή ότι θες....

Για τα δε 2 παιδιά που αναφέρεις,για τον kostastnt εξέφρασα απλώς την αντίθεση μου στη λογική του "δε μου δίνουν πίσω τα λεφτά μου όπως 8α έκαναν οι "Γερμανοί",άρα είναι σκάρτοι"(για τις παπαριές περί "ημερών" που του είπε κάποιος όμως κουράστηκα να λέω ότι είμαι μαζί του),και για το άλλο παιδί απλά δεν ξέρω,ο τρόπος που τα λέει είναι "διαφορετικός",όχι τόσο "καθαρός" και κάλλιστα 8α μπορούσε να είναι και η "ΕΡΜΗΝΕΙΑ" του...και όχι η πραγματικότητα...γι αυτό και ΑΠΛΑ επιφυλάσσομαι...Εκτός από ξεκάθαρη προτροπή "να μην παίρνoυμε απο e-shop",δεν είδα πολλές λεπτομέρειες...Έχω άδικο;Μπορεί όντως να ταλαιπωρήθηκε αδίκως..ΕΙΝΑΙ ετσι όμως;..ο τρόπος του απλά με κάνει να είμαι επιφυλακτικός...

...Αν έχω βρεθεί στην ευχάριστη θέση να ικανοποιηθεί αίτημά μου επιστροφής όπως ρωτάς;..Έχω πει γι αυτό παραπάνω....

Τέλος,ναι,να ζητάμε τα δικαιώματά μας,να φτάνουμε σε άκρα αν χρειαστεί γι αυτά,προσθέτω...

Νομίζω όμως ότι πολλοί ξεχνάμε και τις υποχρεώσεις μας.

Δημοσ.
η λογική του γενικού θαψίματος (του στυλ,"μου καθυστέρησαν την αλλαγή/επιστροφή 1 μήνα-ΜΗΝ ΞΑΝΑΨΩΝΙΣΕΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!",,,,άσχετα αν "αυτοί" λέγονται e-shop ,ή Αγκόπ,ή ότι θες....

ξέρεις, κάποιοι από εμάς δεν είμαστε πιτσιρικάδες που ΟΤΑΝ έρθει το μηχάνημα, ΤΟΤΕ θα παίξουμε το αγαπημένο μας παιχνίδι... υπάρχει κ κόσμος που έχει επαγγελματικές υποχρεώσεις κ χρησιμοποιεί το εκάστοτε υλικό για επαγγελματικούς λόγους! Χρειαζόμαστε τα προϊόντα της πληροφορικής για δουλειά, πολλά από αυτά είναι πραγματικά εργαλεία... κάθε καθυστέρηση πέρα από το κανονικό αποτελεί ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ κ κανένας δεν έχει την πολυτέλεια να χει ασυνεπείς συνεργάτες!
Δημοσ.

Για το θέμα των πιστωτικών. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να πάει κάποιος σε τράπεζα με την ταυτότητα του και τα φράγκα του... Κανένας δεν σε ζορίζει όταν κάνεις κατάθεση σε τράπεζα.

 

Πρίν από 4 χρόνια όταν πήγα Γερμανία (15 χρονών) αγόρασα 20-30 κομμάτια για το PC από διάφορα eshop Γερμανίας (χωρίς να ξέρω τη γλώσσα) και πολλά πράματα από ebay.de. Το μόνο που χρειζόμουν ήταν μία πιστωτική που είχαν οι γονείς μου. ΔΕΝ χάθηκε τίποτα και ένα ανεμιστηράκι που δεν δούλευε μου έστειλαν καινούριο χωρίς να ζητήσουν πίσω το παλιό.

 

Δεν είμαι το παιδί θαύμα, γιατί ξέρω πολλά παιδιά που κάνουν το ίδιο (Έλληνες και Γερμανοί). Για αυτό το λόγο πιστεύεω ότι όταν κάποιος λέει είναι ζόρικες οι πιστωτικές, δεν έχουν ασφάλεια κτλ απλά δεν θέλει να ψαχτεί.

 

Όσο για την σελίδα του eshop, είναι όντως καλή αλλά υπάρχουν και καλύτερες. Γενικά αυτό που κοιτάω εγώ είναι αποκλειστικά οι τιμές, δεν με ενοχλεί να είναι ψιλομπάχαλο η σελίδα αν έχει φθηνά πράματα.

Δημοσ.
na pw thn alh8eia,den kserw oute ti leei o evrwpaikos nomos kata leksh,oute to katastatiko leitourgias tou e-shop...Alla exw kourastei na vlepw/akouw "ellhnaradismous",tou typou "eimai pelaths,exw panta dikaio,gi' auto kante mou kai 1 kwlotoumpa dwro"...Epishs me peirazei to 8apsimo,aneu dikaiou, sygkekrimena tou e-shop..O logos einai oti proswpika eimai apolyta ikanopoihmenos mexri stigmhs apo auto,kai dyskoleuomai na pistepsw thn ka8e kagkouria pou 8a petaxtei gi' auto...Auto vevaia de shmainei oti mporei to e-shop(kai to ka8e shop),na thn vgazei ka8arh kai OTAN ftaiei...

Sth sygkekrimenh periptwsh,to oti eipw8hke apo sygkekrimeno katasthma e-shop "kseperasate tis 7 meres+anoiksate th syskeuasia=geia sas",8elei skisimo...Alla oxi to e-shop san onoma,to topiko katasthma,'h mallon o sygkekrimenos(..asxetos?)pou yposthrikse oti h syskeuasia htan "anoigmenh"(an to sakkoulaki ths kartas ontws DEN htan,tote o typos einai gia faps),kai oti h periodos epistrofhs einai 7 hmeres,th stigmh pou ta kentrika lene gia 10 ERGASIMES parakalw...

 

Όπα όπα μισό λεπτό τι φταίω εγώ που το κάθε κατάστημα μαζεύει άσχετους ως υπαλλήλους, και για να μην τα ρίχνουμε και όλα σε αυτούς τι φταίω εγώ αν δεν τους περνάνε σε ένα 3μηνο σεμινάριο πριν τους βάζουν στα μαγαζιά τους επειδή κοστίζει. Αν ο υπάλληλος τους είναι άσχετος και κάνει οποιοδήποτε λάθος η εταιρία φταίει για εμένα τον καταναλωτή. Για την διοίκηση της εταιρίας τώρα μπορεί να φταίει ο υπάλληλος της, ας βρεί αυτή τον τρόπο να τον κάνει να πληρώσει να ζητήσει συγνώμη κλπ κλπ. Άλλωστε εγώ δεν πάω σε ένα μαγαζί επειδή ξέρω τον υπάλληλο αλλά το μαγαζί.

 

Omws kai sy kwstastnt,opws arxika kala sou eipe o GeorgeMan ,pws exeis thn "apaithsh" na sou allaksoun kati pou apla htan apotelesma DIKHS sou gkafas...(ti ftaiei to ka8e magazi,an esy paraggelneis alla anti allwn?)

Auto pou 8elw na pw einai,oti APAITHSH gia na paroun ena proion pisw,DEN mporoume na exoume(ki an den to kanoun na tous vgazoume kai m@l@kes),otan to proion DEN einai ellatwmatiko...

 

Λάθος φίλε μου... Η ευρωπαϊκή και Ελληνική νομοθεσία λέει το εξής παραθέτω το άρθρο :

 

10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.

 

Το ίδιο να ξέρεις ισχύει και για της αγορές από κατάστημα. Θα βρώ και αυτό το ΦΕΚ και θα σας το κοινοποιήσω

 

 

Twra,an kalh th pisth to KANOUN...auto einai diko tous 8ema.Alla auto exei na kanei kai me to katastatiko leitourgeias ths ka8e epixeirhshs...An yparxei politikh tou typou "dektes epistrofes se tade xroniko diasthma-NO QUESTIONS ASKED-arkei to proion na mhn exei anoix8ei" (opws ta Lidl px),kalo kai agio einai...An omws den yparxei tetoia politikh,den mporoume na vgazoume m@l@kes tous an8rwpous...An den mas aresei o tropos pou NOMIMA leitourgoun,tote den tous protimame kai end of story...Kai den nomizw (an kai DEN kserw)na yparxei evrwpaikh odhgia pou na EPIVALLEI sta katasthmata na epistrepsoun xrhmata gia kati pou(estw) den xrhsimopoih8hke,alla den mas kanei apla...

 

Όπως σου είπα υπάρχει. Αλλά για δες το και από την άλλη. Υπάρχει πιθανότητα κανείς επιχειρηματίας να το έκανε αυτό αν δεν τον υποχρέωναν. Αν θυμάσε μέχρι πριν μερικά χρόνια που ο νόμος αυτός δεν υπήρχε το μόνο που σου έλεγαν ακόμα και χαλασμένο να ήταν είναι "Ναι θα σας το πιστώσουμε και θα πάρετε κάτι άλλο." Το κάνουν απλά επειδή το λέει ο νόμος και δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.

 

Gia teleutaia fora,an kai mas mperdepses sthn arxh kostastnt ,EXEIS dikaio na ta pareis pou o allos sou eipe thn..dikia tou ekdoxh gia tis hmeres dikaiwmatos epistrofhs,ka8ws kai gi to ti orizetai ws "anoigmenh syskeuasia",alla exeis adiko(nomizw) gia thn APAITHSH epistrofhs xrhmatwn gia kati pou "apla den sou tairiazei"...An 8es na ksereis,kai..egw sthn esxath twn periptwsewn 8a dokimaza na kanw..."arkoudia" ,px na ksanasyskeuasw" to anoigmeno sakkoulaki(epeidh to e8eses san protash : "an auto einai pou tous peirazei,exw kainouria sakkoulakia"),giati ta 90 8a me kaigane kai mena(enw to e-shop oxi,ase de pou 8a htan typiko to 8ema,dioti to hardware den 8a to eixa xrhsimopoihsei),alla den 8a evgaina kai na tous 8apsw,an den mou kanane thn epistrofh....

 

 

Για το τι δικαιούμαστε και τι όχι, η Ελληνική νομοθεσία (ευτυχώς με την βοήθεια της Κοινωτικής) τα έχει προβλέψει. Δεν μένει παρά να απαιτούμε τα δικαιώματα μας μέχρι του τελευταίου και να πάψουμε να είμαστε "ωχ αδελφιστές" μήπως και δούμε μια άσπρη μέρα σε αυτή τη χώρα.

Αν θες λοιπόν να τα δεις και εσύ όλα και να τα απαιτείς πια μια και από μόνοι τους ποτέ δε στα δίνουν στο βωμό του κέρδους τους:

 

http://www.efpolis.gr (Τα έχει όλα)

Δημοσ.
An einai apli odigia tis EU tote o ellinas eboras borei na kanei oti thelei. An ensomatothei sto europaiko dikaio den pa na leei oti thelei i elliniki nomothesia, auto tha isxiei, giati i europaiki nomothesia iperexei tis ethnikis. vevaia pali tha ginonte paratipies alla to europaiko dikastirio tha einai ekei.Kai meta tha erxonte ta prostima opos me tosa alla pragmata stin ellada

 

Παιδιά να τελειώνει αυτό. Ο Νόμος υφίσταται και στην Ελληνική νομοθεσία:

 

ΦΕΚ Αρ Φύλλου 192 21 Αυγούστου 2002 Υπογεγραμμένο από τον Κωστή Στεφανόπουλος. Εδώ θα το βρείτε αυτούσιο :

 

 

http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=101

Δημοσ.
* 9.1. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 7 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων

* 9.2. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

 

Να τονίσουμε κάτι εδώ. Θεωρητικά αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως συμφωνία μεταξύ καταναλωτή και εμπόρου. Αλλά αν δεν υπάρχει τρόπος να αποδειχθεί ότι ο καταναλωτής αποδέχτηκε το παραπάνω όρο Πριν και μόνο πριν προχωρήσει στην παραγγελία του τότε αυτό είναι απλά για τα μάτια του κόσμου και απλά ισχύει ο Ελληνική νομοθεσία δηλαδή 10 μέρες.

 

Προσοχή τώρα. Ακόμα και να έχουμε πατήσει αυτό το κουμπάκι που λέει αποδέχομαι τους όρους χρήσης ή συναλλαγής (πράγμα που στα περισσότερα ηλεκτρονικά μαγαζιά δεν συμβαίνει, το έχουν αυτό σε δεύτερη μοίρα) δεν είναι απαραίτητο ότι σε μια δικαστική διαμάχη θα δικαιωθεί ο έμπορος με δεδομένο ότι υπάρχει έλλειψη στην νομοθεσία σχετικά με το αν η ηλεκτρονική αποδοχή σημαίνει απαραίτητα και τυπική αποδοχή του καταναλωτή. Άρα στις περισσότερες περιπτώσεις είναι στην κρίση του δικαστή για το αν θα δικαιωθεί ο καταναλωτής η ο έμπορος. Τα στατιστικά πάντως λένε ότι συνήθως τα δικαστήρια βγάζουν αποφάσεις σε τέτοιες σύνθετες περιπτώσει υπέρ του ιδιώτη και όχι υπέρ των εταιριών (εκτός και αν ο μπάρμπας του επιχειρηματία/εμπόρου είναι κολλητός των Γιοσάκη, Μπουρμπούλια κλπ κλπ :-) )

Δημοσ.

..Και τί σε κάνει να πιστεύεις k_antoni ,ότι εγώ πιστεύω ότι δεν υπάρχει και κόσμος που έχει ΚΑΕΙ επαγγελματικά από κάποιο e-shop?(χωρίς να ξέρω ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση,είμαι σίγουρος ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ κάποιες εκατοντάδες ίσως;! το χρόνο..)Και όχι μόνο βέβαια από κάποιο e-shop,αλλά και από κάποιο multirama,και,και,και....Σε σχέση όμως με τις ΧΙΛΙΑΔΕΣ περιπτώσεις που επίσης φαντάζομαι,που κάνουν τη δουλειά τους 1 χαρά,είμαι απλά της άποψης ότι δεν πρέπει να σηκώνει κανείς "κορώνες" του τύπου "ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!" έτσι με τη 1...Εσύ δηλαδή πώς το βλέπεις που (μάλλον) είσαι επαγγελματίας;Έπαθες "κάτι" απ΄το e-shop,και βγήκες να το καταγγείλεις στο υπουργείο εμπορίου ,για να του βάλουν λουκέτο;

...Λοιπόν επειδή πάω να παρεξεγηθώ μου φαίνεται,γι αυτό γι ακόμα 1 φορά :

α)Όταν(η έστω μικρή)εμπειρία μου(άμεση και έμμεση) με το e-shop,μου αφήνει θετικές εντυπώσεις,ΣΑΦΩΣ και θα μου φανεί άξιο απορίας να βλέπω απόψεις του τύπου "ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΛΑ!",και θα την "ψάχνω" για το που παίζει η αλήθεια,και που παίζει το "ελληναριό"... (απλά 1 παραδειγμα τί εννοώ με τον όρο,δείτε στο thread

"Altec Ξανα ;;; Μακρια !!!!! "

που φιλοξενείται στο Insomnia,στο κομμάτι που αφορά Διαδίκτυο/Αdsl....Και αυτό που έχω δει στη ΖΩΗ μου,και όχι μόνο σ' 1 forum όπως αυτό,είναι να παίζει ΠΟΛΥ τέτοιο ελληναριό....Του στυλ "και την πίττα ολόκληρη-και τον σκύλο χορτάτο"...Και άντε πείτε μου ότι δεν το βλέπετε και 'σεις κά8ε μέρα μπροστά σας.....

β)Δεν είπα ποτέ ότι το e-shop είναι "αλάνθαστο" και "μη μου αγγίζετε το e-shop" και δε συμμαζέ...Σιγά που δε θα υπάρχουν περιπτώσεις που έχουν "καεί" από το περίφημο service του Πλαισίου...Εσύ τώρα δηλαδή όταν θα τις συναντήσεις αυτές,τί 8α πεις;Όξω πούστη απ΄την παράγκα;ΔΕΝ θα είναι άδικο για την συντριπτική πλειοψηφεία αυτών που την έχουν καταβρεί με το service της εν λόγω αλυσίδας;(και θα έχουν άδικο δηλαδη αυτοί να σου "επιτεθούν",που τους "πειράζεις" το Πλαίσιο,

που γι' αυτούς έχει υπάρξει super; )

..Συνεχίζω να λέω,ότι ΔΕΝ μιλάω παρά για τις "γενικεύσεις"...Και ΔΕΝ λέω να μη βγει κάποιος να το πει,όταν σ' 1 κατάστημα ένας βλάκας θα πει σε πελάτη "τη δικιά του άποψη" για το πως λειτουργει η εταιρία-αλλά όχι να το ρίξει αμέσως στο ότι φταίει ΟΛΟΚΛΗΡΗ η εταιρία(πιθανώς να μη φταίει καν ούτε το τοπικό κατάστημα....)Διότι όπως ξανάπα,βλακες υπάρχουν ΚΑΙ από τις 2 μεριές του πάγκου...Γιατί ακριβώς έτσι είναι η νοοτροπία μας γενικώς,και ΑΥΤΟ είναι στην τελική το πρόβλημα..Το θέμα είναι όμως ότι πολλοί θερμοκέφαλοι παίζουν(για να σταματήσω και να τους λέω βλάκες),και έτσι χαλάνε το να πάει να γίνει κάτι καλό...

Βγείτε ρε παιδιά και στηλιτεύστε αυτό στο οποίο παρέπεμψα πριν,για την adsl: Με τον ΤΡΟΠΟ που στο παρουσιάζουν,σε μπερδεύουν,σε "παγιδεύουν",κι "αν δεν έχεις γεννηθεί αστέρι / η Altec πως περιμένεις να μη στη φέρει"...Αλλά,όχι μετά να τους λες "σκουλήκια" και άλλα χαριτωμένα...Ο άλλος δηλαδή που ΕΚΑΝΕ τον κόπο και διάβασε και κατάλαβε το συμβόλαιο που υπέγραψε, μάλαξ ήτο;...Μου λέει ο άλλος,"περίμενα και ξαναπερίμενα από το service του τάδε το μηχάνημα,και ήρθε σε 1 μήνα"...Μισό...Σε ρίξανε;Για να το δούμε όμως,γιατί μπορεί να ΜΗΝ ήταν δικό τους το θέμα και να το 'στείλαν στην αντιπροσωπία,οπότε 3 πουλάκια κάθονταν...Την "ζημιά" όμως ο "χαροκαμμένος" την έχει κάνει:Έχει βγει και έχει κράξει ...

...Πες μου ότι δεν παίζουν αυτά.

Πες μου ότι πολλοί είναι που δεν ξέρουν τι τους γίνεται,ΚΑΙ ως άνθρωποι,ΚΑΙ ως "επαγγελματίες" (βασικά από το "ανθρώπινο" αρχίζει....)...Ξέρω εγώ περιπτώσεις "επαγγελματιών" στο χώρο των υπολογιστών στην περιοχή μου,με σπουδές,με,με,που ρωτώντας τους κάτι σχετικό με pc, να έχω πάρει τις εξής απαντήσεις: (πάμε κι 1 "παράδειγμα")

Αφορούσε την δυνατότητα να "παίξει" ο φτωχούλης PIII μου (ένας Κatmai 450άρης) DVDRW...Το ΤΙ άκουσα,δεν περιγραφότανε...:"Άπαπα.Από και κλείεται.

.....δεν έχει την ισχύ."

β)"..πόση ram?192mb?πλάκα μας κάνεις;...σε XP κι όλας;;..Αμφιβάλλω αν 8α μπορέσουν να μείνουν σταθερά καν τα windows"

γ)"μπορεί και να σου γράφει...αλλά θα σου βγάζει corrupted δισκάκια."

δ)"...βεβαίως θα μπορέσεις να γράψεις ταινία...........σε 2-3 ώρες"

Μην τα πολυλογώ,ακόμα κι όταν έβαλα τον ακόμα παλιότερο μου Celeron 466MHz,εκτός του ότι έμεινα ευχαριστημένος από την ποιότητα εγγραφής του Samsung (που πήρα για μόλις 30 κάτι ευρώ πέρυσι απ΄το e-shop :mrgreen: ),

,,τα win ποτέ δεν κράσσαραν,τα data δεν became corrupted,και η ταινίες γράφονται κοντά στο 1/2ωρο...(τα data dvd μόλις σε 12'..).."Συμπέρασμα"...

Όπου λαλούν πολλοί "επαγγελματίες"...ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ αργεί και να ξημερώσει...(Ένας μάλιστα από αυτούς,είναι γνωστός "θαύτης" συνοικιακού e-shop,και..ταυτόχρονα "ένθερμος" ....πελάτης του!(εδώ γελάαααααααανεεε...)

 

..Έχω δει και στη δουλειά μου "ατομάκια" τα οποία είναι στο στυλ: "Α.Επιτέλους.Δεν ήξερα όλη τη μέρα να περιμένω εσάς.Να ξέρετε ότι ΔΕΝ ξανασυνεργάζομαι"...τη στιγμή που δεν υπήρξε καμμία πρότερη χρονική δέσμευση-πράγμα που αν ήθελαν,αυτό είναι το ωραίο,θα την είχαν εξασφαλίσει:...Θα αρκούσε 1 ειδοποίηση...

 

* myst77 ...

Επειδή είχα πει 8α ρωτήσω στο Multirama της περιοχής μου αν όντως όπως είπες ισχύει η επιστροφή ΚΑΙ χρησιμοποιηθέντων προιόντων εντός 7ημέρου(σύμφωνα με το τί λένε στους πελάτες..)

..ιχύει : ) ..τελευταία μου επιφύλαξη αν κάτω από ποιές συνθήκες είναι αυτό εφαρμόσιμο δια νόμου(οπότε αφορά και άλλους..κι όχι μόνο το Multirama)

Δημοσ.

ga25 ,

(δεν έχει τελειωμό αυτό το thread τελικά :mrgreen: )

αν με κατάλαβες,το "πρόβλημά" μου ΔΕΝ είναι να ρίξω την "ευθύνη" στον πελάτη (άλλωστε και 'γω μόνο πελάτης είμαι),,,το "πρόβλημά" μου είναι στο όταν το "παράπονο πελάτη",καταντάει "δυσφήμιση ελληναρα"...

Με "αδικείς" δε,όταν ΕΣΤΩ "έμμεσα" με κατατάσεις στους "ωχαδερφιστές"...

(καταλαβαίνω ότι δεν "μου τη λες επί προσωπικού",αλλά όταν δεν διαχωρίζεις...)

Η δε παράθεση των ΦΕΚ είναι ΑΚΡΩΣ ενδιαφέρουσα,αλλά χωρίς να πεις "είδες που είσαι ωχαδερφιστής;" ,δέξου ότι ΔΕΝ είναι καθόλου εύκολο να γίνει κτήμα μου-καθώς και της πλειοψηφίας των αναγνωστών αυτού του thread,οπότε,ΚΑΛΟ λέω θα ήταν να μην τα είχες παραθέσει "έτσι ξερά",αλλά να έκανες μια ΠΙΟ ουσιαστική "αποσαφήνιση" των καλών που μπορούν να μας προσφέρει ή κατανόησή τους..(μια "απόπειρα" εξήγησής των από μέρους σου..αφήνει ΚΙ ΑΛΛΑ ερωτηματικά "για το τί διάολο λεει εδώ!" :mrgreen:)

Φαντάζομαι ότι λόγω ιδίοτητας(όποια κι αν είναι αυτή)καταννοείς πολύ καλύτερα τί ακριβώς μας λένε αυτά τα ΦΕΚ...Γιατί ΕΓΩ τουλάχιστον,με το μη-νομικό μυαλό μου,έχω ερωτήματα κι απορίες σύμφωνα με την ερμηνεία ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αυτού :

"10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής."

 

(Αν μπορείς να δώσεις "εγγύηση" ότι ΑΥΤΟ σημαίνει σε..καθημερινά ελληνικά ότι α)ΕΧΟΥΜΕ το δικαίωμα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ από ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ κατάστημα αγοράσαμε να το επιστρέψουμε εντός 10 εργάσιμων,ΕΣΤΩ κι αν το έχουμε χρησιμοποιήσει,κι αν μας ειπωθεί ότι "αυτό δεν γίνεται",να τους κολλήσουμε α)ένα ΦΕΚ στη μούρη β)1 καταγγελία ή/και μήνυση ..και πες μας και για ΟΠΟΙΑ "παραλλιπόμενα" μπορεί να υπάρχουν από 1 τέτοια κίνηση.....

..διότι δεν είμαι ούτε α)ξεροκέφαλος β)κακόπιστος γ)Θωμάς Άπιστος ,αλλά απλά θέλω να ΞΕΡΩ εάν κάτι τέτοιο ΙΣΧΥΕΙ,για να ΜΠΟΡΩ να το χρησιμοποιήσω ως "όπλο",εάν το χρειαστώ...(πόσο μάλλον που η "λογική" μου μου λέει-το δήλωσα ήδη σε προηγούμενα posts άλλωστε..-ότι "κάτι τέτοιο" ΔΕΝ μου φαίνεται πιθανό!

Βεβαίως άλλο πράγμα η επιφύλαξη,και άλλο η ξεροκεφαλιά.....

 

..Κι όσο για τον kostastnt....Tην άγνοιά μου περί νόμων φρόντιζα να την τονίζω...Έστω όμως και τώρα που αποδείχθηκα(ΑΝ το ξαναλέω ισχύουν αυτά που παραθέτεις για τις περιπτώσεις που μιλάμε)άσχετος με τα δικαιώματά του(και μου και σου και όλων μας) περί επιστροφής,,,,παρ' ολ' αυτά ΝΟΜΙΖΩ ότι και αυτός τόσα ήξερε περί νόμων,όσο και εγώ...Οπότε "ΗΘΙΚΑ" δεν ήταν καλυμμένος,για μένα,όταν "απαιτούσε" πράγματα για τα οποία ,σύμφωνα με τη "λογική"(και με την πραγματικότητα λοιπόν μέχρι πριν λίγα χρόνια),δεν εδικαιούτο να "απαιτεί"...

Δημοσ.

Λοιπόν, δεν μου καίγεται καρφάκι αν ο συγκεκριμένος υπάλληλος δεν ήξερε τον νόμο. Πραγματικά είναι το μόνο που δεν με ενδιέφερε.

 

Εγώ δεν πήγα με επιχείρημα το νόμο και τα ΦΕΚ, αλλά το τι λέει η σελίδα τους για την πολιτική επιστροφών.

 

Ο συγκεκριμένος υπάλληλος λογικά δεν πρέπει να ήξερε γραφή/ανάγνωση/κτλ (γιατί δουλεύει σε αυτή την εταιρεία τουλάχιστον 2-3 μήνες, τον θυμάμαι από άλλη παραγγελία) γιατί δεν μπήκε καν στον κόπο να σερφάρει στην ιστοσελίδα της εταιρείας που τον πληρώνει. Σε παιδάκι 1ης δημοτικού να βάλω να διαβάσει την πολιτική επιστροφών, θα καταλάβει ότι μιλάμε για 10 μέρες και όχι για 7...

 

Τέλος να προσθέσω ότι μου την σπάει όταν ακούω τις πανηλίθιες λέξεις -ελληνάρας, ελληναριό, ελληνικούρα κτλ - όταν κάποιος αναγκάζεται να κάνει κάτι που κάποιοι το θεωρούν ανήθικο, "παράνομο", κτλ.

 

Καλό βράδυ

Δημοσ.
Eipes gia olokainourio laptop...Pou 3ereis akribws oti to laptop sou den einai ena laptop xrhsimopoihmeno gia 9 meres kai apo epistrofh apo enan allon px germano?????

Egw pantws me auta pou les oti kanoun DEN mporw na to 3erw!!!

Mhpws telika autes oi prosfores pou eipw8hke oti kanoun sto e3wteriko kata kairous einai apo tetoiou eidous proionta???

 

E!!! kai

Kanenas den xeri file mpori kai apo do an to pareis na einai 9 h 10 h 12 hmeron kai na to xanapoulisi o alos.

Alla otan ego perno ta 2 xronakia engiisi xeris ligo me kofti an xrisimopoiithike 9 meres giati exo na to xeskiso alles 730 meroules kai na to epistrepso xiliades fores h na to andikatastiso.

katalaves file mou.

Δημοσ.
Τριτον, εχω την εντυπωση οτι εδω μεσα ειχε ξανασχολιαστει αυτο, και οτι το ΠΛΑΙΣΙΟ σε αφηνει να την γυρισεις πισω μεσα σε 10 μερες εστω και εαν εχει ανοιχτει η συσκευασία, και κοβωντας σου πιστωτικο και οχι επιστροφη χρηματων. (στις περισσοτερες περιπτωσεις).

 

 

Κι ομως...Εμενα μου ειχαν επιστρεψει 299 ευρω σε χρημα αν και την ειχα παρει με πιστωτικη μια καρτα video pinnacle που δεν μου εκανε.Φυσικα την ειχα ανοιξει και την ειχα συνδεσει στο pc αλλα την ειχα επιστρεψει σε συσκευασια οπως την ειχα παρει.

Δημοσ.

Tora oson afora gia fto pou lene merikoi gia tis pistotikes pou xriazonde gia agores apo exoteriko sas pliroforo oti simera to 90% ton e-shops den zita pleon alla kai na zitaei pou to provlima?

Pas kai anigeis se 10 min mia propliromeni.

Oi perisoteroi pou psonizoune apo exo tha exoune na poun oti ola einai poli apla opos an psonizate kati apo ena e-shop enxorio.

Aplos prepi na eiste ligo psagmenoi kai na xerete na sinonoiste aneta sta tilefona kai ste mails me tous xenous.

Oi perisoteroi zitoune logariasmo trapezeis aloi paypal kai ligoi einai aftoi pou theloune pistotikes alla kai eki opos proipa no problem.

Telos prepi na sas po oti me epistrofes kai service mporeis poli pio efkola na kaneis tin doulia sou me to xeno e-shop para me tous dikous mas tous papatzides.

Ego prosopika etixa se 2-3 periptoseis pou estila gia andikatastasi mexri kai othonh 19ara xoris na pliroso mia kai se 2 vdomadoules eixa tin kenouria pali piso.

Apla pragmata pou theloune ligo psaximo stin arxi osotou paris ligo fora kai meta den tha thes tous dikous mas oute stis vitrines na patiseis

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...