realestate Δημοσ. 17 Μαΐου 2007 Δημοσ. 17 Μαΐου 2007 Επειδή τούς τελευταίους τρείς μήνες έχω εμπλακεί σε ένα κυκεώνα καταγγελιών κατά του ΟΤΕ ( για φορητότητα) , πρός την ΕΕΤΤ , σας παραθέτω κάποιους χρήσιμους τηλεφωνικούς αριθμούς ( προϊόν κοπιαστικής αναζήτησης )για να βρείτε γρήγορα το δίκιο σας. Προσωπική μου ευχή αχρείαστοι να είναι , αλλά ποτέ δεν ξέρεις.... Τηλεφωνικό κέντρο 2106151000 Υπηρεσία καταναλωτών 2106104556 fax καταγγελιών 2106105049 Πρωτόκολλο καταγγελιών 2106151104-5 Γραμματεία καταναλωτών 2106151070 Διενση γραμματείας καταναλωτών 2106151130 Κος Λιναρδάτος Καλή τύχη!!!!!
kostasSTi Δημοσ. 17 Μαΐου 2007 Δημοσ. 17 Μαΐου 2007 Χρειάζονται γιατί κάθε μέρα έχουμε προβλήματα με τον ΟΤΕ και τους isp... Την κόντρα τους την πληρώνουμε εμείς...
kostasSTi Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Λοιπόν, επαναφέρω το θέμα, γιατί μετά από την καταγγελία (παράπονο που λέει κι ο υπάλληλος του ΟΤΕ) που έκανα στην ΕΕΤΤ για τον ΟΤΕ και τη forthnet, για τη χαμηλή ταχύτητα που είχα με γραμμή 2048, με κάλεσε ένας τύπος από τον ΟΤΕ και προσπαθούσε να με πείσει οτι είναι απόλυτα φυσιολογικό να μην έχουμε ταχύτητες μεγάλες λόγω της παλαιότητας του δικτύου και τρέχα γύρευε. Μου είπε λοιπόν, οτι πρέπει να παίρνουμε το 60%(ΕΕΕ????) από τη γραμμή που έχουμε και πάλι ευχαριστημένοι να είμαστε!!! Μόλις του είπα να ξαναδιαβάσει το κείμενο που έστειλα γιατί δεν είχα ούτε το 60% κόμπιασε και άρχισε τις δικαιολογίες... Εν ολίγοις όλη η ιστορία ήτανε οτι "δεν είναι ανάγκη βρε παιδί μου να καταφέυγετε στην ΕΕΤΤ με το πρώτο πρόβλημα"... Του είπα οτι μετά από αρκετά τηλεφωνήματα στον ΟΤΕ και αφού αυτοί με γράφανε στα @@ τους, τότε έκανα την καταγγελία. Μάλιστα η ΕΕΤΤ μου έστειλε ταχυδρομικώς το αίτημά μου με απάντηση από αυτούς και μάλιστα με κοινοποίηση προς ΟΤΕ και Forthnet. Το καλύτερο είναι οτι τους υποχρεώνει να με ενημερώσουν και γραπτώς για το τι κάνανε με το πρόβλημά μου... Κι ο άγιος φοβέρα θέλει!
dalton85 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 realestate βοηθησες,βοηθας και θα βοηθησεις παραπολυ με αυτην σου την κινηση. Μπραβο μεγαλε. Αλλα μην ξεχναμε οτι δεν πρεπει να καταφευγουμε κατευθηαν στη ΕΕΤΤ. Πρεπει πρωτα να περιμενουμε λιγο να δουμε τις προσπαθειες που γινονται και μετα αν χρειαστει(αχρειαστη να ειναι) να καταφυγουμε σε καταγγελειες.kostasSTi καλα εκανες και τους καταγγειλες και ας τους να κανουν γαργαρες αυτοι με τις βλακειες που λενε περι 60%. Εμεις πληρωνουμε για να μας προσφερουν μια συγκεκριμενη υπηρεσια, ουτε λιγοτερο ουτε περισσοτερο.
kostasSTi Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 dalton85 έφτασα να κάνω καταγγελία αφού είχα γίνει μπαλάκι από τον έναν στον άλλο για αρκετό καιρό, και αφού είχα ήδη 4 μήνες με γραμμή 2048 και download 90. Δεν υπήρχε άλλη λύση. Το αποτέλεσμα ήταν να λυθεί το πρόβλημα μέσα σε 3-4 μέρες χωρίς να ενοχλήσω κανέναν ξανά.
gf030 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Σε εμενα παντως η ΕΕΤΤ δεν δουλεψε... 2 καταγγελιες, η πρωτη για μεγαλη αναμονη ενεργοποιησης, η δευτερη και σοβαροτερη για υπερβολικα χαμηλη ταχθτητα, 1/8 περιπου της ονομαστικης σταθερα, που εγινε πριν 70 μερες...πριν μια βδομαδα(!) ελαβα επιστολη απο ΕΕΤΤ,που μου ζητουσαν να παρω τηλ. και να αναφερω αν λυθηκε το προβλημα. Πηρα, το σηκωσε μια κυρια, ειπα οτι το προβλημα οχι μονο εξακολουθει αλλα χειροτερευει, και οταν ρωτησα τι σκοπευουν να κανουν για αυτο μου ειπε αυταρχικα " να μη σας νοιαζει(!), ειναι δικη μας υποθεση!" Δεν λεω,ισως σε 2-3 μηνες κανουν κατι, αλλα εμενα η συνδεση μου ληγει στις 28/6...ειναι για κλωτσιες τελικα!
realestate Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Για να φτάσω στο σημείο της καταγγελίας στην ΕΕΤΤ ,πέρασα πολλά δεινά απο τον ΟΤΕ και πιο συγκεκριμένα: Στις 01/03/2007 έκανα αίτηση φορητότητας στην ontelecoms για το γραφείο μου στο Περιστέρι κι μέχρι την 15/04/2007 ο ΟΤΕ μου απέρριψε την αίτηση μου τρεις φορές χωρίς να δώσει καμία εξήγηση Την 16/04/2007 ακύρωσα την αίτηση φορητότητας στην ontelecoms και την επόμενη μέρα απευθύνθηκα στην forthnet για 2play.Και εδώ να διευκρινίσω οτι είχα σύνδεση adsl με μία msn Το πρώτο λοιπόν πράγμα που έκανα την ίδια μέρα ( μετά απο συμβουλή της forthnet ) , ήταν να πάρω το 134 για να ακυρώσω την msn Και εκεί γνώρισα την πρώτη ήττα ... Κύριε δεν μπορείτε να ακυρώσετε την msn γιατί το σύστημα δεν το επιτρέπει!!! Ξανακαλέστε αύριο .Την επόμενη μέρα το ίδιο παραμύθι όπως και την μεθεπόμενη και την μεθ-μεθεπόμενη και παει λέγοντας εως την 01/05/2007 ημέρα ενεργοποίησης βάσει του forthnet status .Φυσικά η ενεργοποίηση δεν έγινε εκείνη την ημέρα και όπως έμαθα απο την forthnet απέριψαν την αιτηση μου λόγω msn !!!! Επαναπροώθηση της αίτησης την επόμενη μέρα με πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης την 16/05/2007 .Εγώ εν τω μεταξύ κρεμασμένος στο τηλέφωνο να προσπαθώ να διακόψω την msn Τα κατέφερα τελικά την 05/05/2007 και πανευτυχής περίμενα με τον εξοπλισμό στημένο τη 16/5/2007 για την ενεργοποίηση !!! Η 16/05/2007 ήρθε αλλά η ενεργοποίηση οχι !!Πάλι τηλέφωνο στην forthnet και πάλι ο ίδιος λόγος απόρριψης...η ύπαρξη msn Εκεί λοιπόν έγινε η καταγγελία και κάποιοι Ομηρικοί καυγάδες με το 134 , το τοπικό Περιστερίου , τα κεντρικά στο Μαρούσι και φυσικά με την ΕΕΤΤ . Για να μην πολυλογώ η ενεργοποίηση έγινε την 31/05/2007 και μετά απο τρεις ολόκληρους μήνες....μετά από την καταγγελία και άπειρα τηλέφωνα και ύβρεις. Και ρωτώ τώρα αν τύχαινε σε εσάς τι θα κάνατε ;
gf030 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 .... Και ρωτώ τώρα αν τύχαινε σε εσάς τι θα κάνατε ; Τα ιδια θα εκανα φιλε μου, δεν υπαρχει δυστυχως αλλος τροπος να βρουμε το δικιο μας, εκτος και αν παιρναμε μπαζουκας, χειροβομβιδες και καλαζνικοφ και ορμαγαμε στα στα γραφεια του οτε,της βιβο,της.... Εδω στο Ellada γεμισαμε απο Επιτροπες, Ανεξαρτητες Αρχες, Υπηρεσιες Προστασιας Κταναλωτων....απο την αλλη οχθη ολοι οι παροχοι Εθνικοι και μη, και καπου στη μεση ολοι εμεις να ψαχνουμε γιατι μας πουλησαν φυκια για μεταξωτες κορδελες...:evil:
andreapaog328 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Μου είπε λοιπόν, οτι πρέπει να παίρνουμε το 60%(ΕΕΕ????) από τη γραμμή που έχουμε και πάλι ευχαριστημένοι να είμαστε!!! Μόλις του είπα να ξαναδιαβάσει το κείμενο που έστειλα γιατί δεν είχα ούτε το 60% κόμπιασε και άρχισε τις δικαιολογίες... φίλε, εσύ όπως και εγώ πληρώνουμε για το 100% της ταχύτητας και όχι για το 60%...:evil::evil:.Για σκεφτείτε...πληρώνουμε αυτά που δεν μας δίνουν.Εσύ τουλάχιστον έχεις και 60% της 2048.Εγώ που δεν έχω ούτε το 50 μιας 768??? Μήπως λέω γω το κάνουν επίτηδες για να παίρνουμε όλο και μεγαλύτερες γραμμές? @realstate: διαόλους και τα σχετικά.
kostasSTi Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 andreapaog328 δεν το είχα ούτε κι εγώ. 80-90 είχα από τη 2048. Μετά τη φασαρία άρχισε να ανεβαίνει και βλέπω μέχρι 215 τώρα.
kostasSTi Δημοσ. 21 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2007 ...Και σήμερα δέχτηκα και νέο τηλεφώνημα από τον ΟΤΕ Τρικάλων (ο προηγούμενος ήταν από τον ΟΤΕ Θεσ/νίκης)... Ένας τύπος γεμάτος ενδιαφέρον για το πρόβλημά μου (ξαφνικά) ο οποίος προσπαθούσε να καταλάβει γιατί μπορεί να συνεβαινε αυτό κλπ κλπ... Στο τέλος αφού εξήγησα ΚΑΙ σ'αυτόν τι συνέβη, μου έδωσε το όνομά του και το κινητό του για να τον ενοχλήσω όποια ώρα και στιγμή ξαναέχω οποιδήποτε πρόβλημα... Τι σου κάνει μια καταγγελία...
realestate Δημοσ. 21 Ιουνίου 2007 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2007 Κάποτε χαρακτήρισα τον ΟΤΕ χαιρέκακο μαγαζάκι και ορισμένοι συνδικαλιστές του (που περιδιαβαίνουν τα διάφορα threads για να υπερασπίσουν τον εργοδότη τους) παρεξηγήθηκαν !!Δεν είχα άδικο τότε και να που αυτοεπαληθεύτηκα !!Αφου λοιπόν κατόρθωσα μετά απο τρείς μήνες να κάνω τον αριθμό μου ,φορητότητα στην forthnet και μετά απο δεκαέξη μέρες λειτουργίας ,εδώ και τρείς μέρες δεν έχω ούτε τηλέφωνο ούτε ιντερνετ!! Ξέρετε τι έκαναν οι τεχνικοί -αισχροί τρωγλοδύτες ,τσιράκια και υπασπιστές στην βρωμιά και στην ασυδοσία -του ΟΤΕ; Πήγαν στο καφάο και έβγαλαν απο τον κατανεμητή την δικιά μου γραμμή , άφησαν τα καλώδια στον αέρα και στην δικιά μου γραμμή κούμπωσαν άλλο συνδρομητή.Αυτή λοιπόν την στιγμή εγώ έχω μιά νεκρή γραμμή και όποιος καλεί τον αριθμό μου του απαντάει ο άλλος συνδρομητής που τον κούμπωσαν στην γραμμή μου Και σημειωτέον τα τηλεφωνήματα που παίρνει ο άλλος συνδρομητής χρεώνονται στην δικιά μου γραμμή . Εχω αναφέρει την βλάβη στην forthnet τους έχουν στείλει την βλάβη και φυσικά κανένας απο τον ΟΤΕ , δεν έχει εμφανιστεί να την φτιάξει εδώ και τρεις μέρες !!!! ( υπενθύμιση : η γραμμή είναι επαγγελματική ) Και ερωτώ που είναι οι συνδικαλιστές και οι υπερασπιστές του ΟΤΕ να μου πουν τι θα έκαναν στην θέση μου ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.