Προς το περιεχόμενο

Ξεχάστε την ΤΙΜ ... WIND.


IOCTL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η TIM απο 1 Ιουνίου αλλάζει όνομα και γίνετε WIND.

Φυσικά για να το πλασάρουν στο κόσμο το καινούργιο όνομα θα χώσουν πολύ δυνατές προσφορές.

WIND θα γίνει και η TELLAS μέσα στο 2007 όταν θα συγχωνευτούν μεταξύ τους οι 2 εταιρίες. 4play μέχρι το τέλος του 07. καλό μου ακούγετε...

 

ΟΤΕ τρέμε...

Δημοσ.

Καλά η ΤΙΜ δεν είναι πολυεθνική εταιρεία (Ιταλία, Αγγλία, κτλ)? Μόνο εδώ θα αλλάξει όνομα ή παντού?

Δημοσ.

Ήταν γνωστή εδώ και μήνες η εξαγορά της Tellas από την ιταλική Wind. Για να δούμε τι προσφορές θα βγάλουν...

Δημοσ.

1. Η Τελλας δεν εξαγοραστηκε απο κανεναν.

Απο την πρωτη μερα η WIND κατεχει το 50% + 1 μετοχη.

 

2. Η ΤΙΜ Ελλας εδω και 2 χρονια εχει πουληθει απο την μαμα ΤΙΜ (ιταλια) σε Αμερικανικα κεφαλαια και προσφατα ξαναπουλθηκε στον ιδιοκτητη της WIND.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Η ΤΙΜ αυτη τη στιγμη ανηκει εξολοκληρου στο αιγυπτιο μεγιστανα μεγαλοεπενδυτη "ΣΑΟΥΡΙΣ"..Στον ιδιο ανηκει και η Q-ΤΕLΕCΟΜ και πολυ συντομα θα ανηκει εξολοκληρου και η ΤΕLLΑS της οποιας κατεχει ηδη το 50% μεσω της ΙΤΑΛΙΚΗΣ WΙΝD..Στοχος του ειναι η δημιουργια ενως παγκοσμιου τηλεποικοινωνιακου κολοσσου ο οποιος θα καθιερωθει στους 5 μεγαλυτερους παγκοσμιως..Για την Ελλαδα τα σχεδια του μετα τις αγορες της ΤΙΜ Q ΤΕLLΑS ειναι η παροχη κινητης τηλεφωνιας σταθερης τηλεφωνιας και Ιντερνετ οι οποια θα επιτευχθει μονο με την ενωση των τριων αυτων εταιριων..Η μετανομασια της ΤΙΜ σε WΙΝD ηταν αναγκαια καθως η ελληνικη ΤΙΜ πληρωνε τα δικαιωματα του ονοματος στην αντιστοιχη Ιταλικη το ποσο των 7.5? εκατομυριων ετησιως..Η εταιρια λοιπον περνα σε μια νεα εποχη και σκοπευει να χτυπησει τον ανταγωνισμο..Αξιζει να σημειωθει πως για νεα διαφημηστικη καμπανια της εταιριας επελεγησαν οι Ελληνες μπασκετμπολιστες Διαμαντιδης και Παπαλουκας!

Δημοσ.

Σωστα..Παντως πιεζει την μερια της ΔΕΗ να του παραχωρισει και το δικο της υπολοιπο μεριδιο για να προχωρισει στην συγχωνευσει και της ΤΕLLΑS με ΤΙΜ ΚΑΙ Q..

Δημοσ.

Στις 5/6 ο νεος ιδιοκτητης της ΤΙΜ ΗΕLLΑΣ ο αιγυπτιος Σαουρις θα παραχωρησει δημοσια συνεντευξη και θα ανακοινωσει επησιμα την μετανομασια σε WΙND..Η συνεντευξη θα γινει τις απογευματινες-βραδυνες ωρες..Οποτε οι διαφημισεις θα αρχισουν να παιζουν μετα το τελος των νυχτερινων δελτιων ειδησεων οπως ειχε γινει και στην προηγουμενη μετανομασια της εταιριας.

Δημοσ.

καλές οι προσφορές, καλά όλα στα χαρτιά αλλά καθήστε να δούμε στην πράξη τι θα γίνει... και με τον οτε θα δούμε μεγάλες αλλαγές οπότε αναμείνατε...

Δημοσ.

Wind: «Πολύ περισσότερα»

 

Η TIM... αλλάζει και υπόσχεται να προσφέρει... «πολύ περισσότερα». Η εμπορική επωνυμία της εταιρείας αλλάζει σε Wind, όπως ανακοίνωσε επίσημα πλέον, πριν από μερικές ώρες ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Naguib Sawiris, σε σχετική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στην Αίγλη Ζαππείου.

 

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η νέα επωνυμία Wind Ελλάς, είναι ένα όνομα που σηματοδοτεί την εξέλιξη της εταιρείας και τη στρατηγική της επανατοποθέτηση στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών υπό την ιδιοκτησία του ομίλου Weather Investments. Η νέα επωνυμία Wind με την υπογραφή «Πολύ περισσότερα» χαρακτηρίζει την εξέλιξη της εταιρείας σε τηλεπικοινωνιακό φορέα που προσφέρει κινητή τηλεφωνία, σταθερή τηλεφωνία καθώς και ευρυζωνικό Internet. Αυτή η στρατηγική επέκταση της εταιρείας σε νέες αγορές υπαγορεύεται από το όραμα του νέου της μετόχου, της Weather Investments.

 

«Η νέα μας επωνυμία και ταυτότητα σηματοδοτεί την εξέλιξη της εταιρείας μας σε έναν τηλεπικοινωνιακό φορέα που προσφέρει στους πελάτες του πολύ περισσότερα σε κάθε επίπεδο: περισσότερα προϊόντα, περισσότερες υπηρεσίες, περισσότερα σημεία πώλησης και εξυπηρέτησης, περισσότερες επιλογές για τις ανάγκες επικοινωνίας τους», δήλωσε ο κ. Σωκράτης Κομινάκης, διευθύνων σύμβουλος της Wind Ελλάς κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας εταιρικής επωνυμίας και στρατηγικής στα ΜΜΕ.

 

Το λογότυπο της Wind Ελλάς, με κύρια χρώματα το μπλε και το κόκκινο που εκφράζουν την αισιοδοξία, αποτυπώνει, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, έναν άνθρωπο με τα χέρια ανοιχτά, σύμβολο της θετικής σκέψης και της επιθυμίας για κατάκτηση όλο και περισσότερων στόχων. Συγκεκριμένα το οβάλ σχήμα στο λογότυπο συμβολίζει το κεφάλι του ανθρώπου, το μέρος όπου βρίσκονται κρυμμένες όλες οι σκέψεις, τα όνειρα και οι επιθυμίες που η Wind έρχεται να καλύψει προσφέροντάς πολύ περισσότερα. Το μήνυμα «πολύ περισσότερα», που συνοδεύει το νέο λογότυπο, συμπυκνώνει σε μία μόνο φράση - όλη την ουσία τη φιλοσοφία της εταιρείας.

 

«Η αλλαγή της επωνυμίας μας αντανακλά τις θετικές αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στην εταιρεία μας. Στη διάρκεια των τριών τελευταίων ετών, η εταιρεία πραγματοποίησε μία ιδιαίτερα επιτυχημένη ανάκαμψη, η οποία καταγράφηκε σε όλους τους οικονομικούς και επιχειρησιακούς μας δείκτες. Επενδύσαμε στο δίκτυο, στα προϊόντα, στην επικοινωνία, καθιστώντας ξανά την εταιρεία πρωταγωνίστρια στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών», επεσήμανε ο κ. Κομινάκης, συμπληρώνοντας: «Επιστέγασμα της επιτυχημένης πορείας είναι η ένταξή μας στον όμιλο εταιρειών της Weather Investments, με παρουσία στη Νότια Ευρώπη, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Θα αξιοποιήσουμε συνέργιες σε επίπεδο ομίλου, προκειμένου να προσφέρουμε πολύ περισσότερα ανταγωνιστικά προϊόντα στην Ελληνική αγορά».

 

Σχετικά με τη στρατηγική του ομίλου Weather Investments, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Naguib Sawiris (φωτογραφία) δήλωσε στους Έλληνες δημοσιογράφους: «Η Wind Ελλάς είναι η δεύτερη εταιρεία της Weather Investments στην Ευρώπη που κάνει χρήση της επωνυμίας αυτής μετά την Wind Ιταλίας. Οι δύο εταιρείες, θα προχωρήσουν άμεσα σε εφαρμογή προνομιακών χρεώσεων περιαγωγής στα δίκτυά τους προκειμένου οι πελάτες Wind να απολαμβάνουν καλύτερες υπηρεσίες. Αυτό είναι μόνο το πρώτο βήμα για να αξιοποιήσουμε τις συνέργειες μεταξύ των δύο ευρωπαϊκών μας επενδύσεων. Πρόθεσή μας είναι να δώσουμε στους πελάτες μας τα προνόμια που προκύπτουν από την ένταξη τους σε έναν μεγαλύτερο όμιλο, χάρη στις συνέργειες μεταξύ των εταιρειών μας στην Ευρώπη και των θυγατρικών εταιρειών της Orascom Telecom στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή και τη Νότια Ασία». Η Wind Ελλάς θα εφαρμόσει μία στρατηγική ανάπτυξης, προωθώντας νέα προϊόντα και προσφορές στην κινητή τηλεφωνία ενώ παράλληλα θα επεκταθεί σε νέες αγορές καθώς το αμέσως επόμενο διάστημα θα προσφέρει σταθερή τηλεφωνία και ευρυζωνικό Internet. Οι τηλεπικοινωνιακές λύσεις της Wind Ελλάς θα απευθύνονται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις, οι οποίοι θα λαμβάνουν έναν ενιαίο λογαριασμό για τις υπηρεσίες που θα επιλέξουν. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Wind Ελλάς θα είναι διαθέσιμα στα 350 καταστήματα Wind σε όλη την Ελλάδα καθώς και μέσω του δικτύου λιανικής της εταιρείας το οποίο έχει περισσότερα από 20.000 σημεία πώλησης πανελλαδικά. Δίνοντας έμφαση στην ποιότητα της κάλυψης, καθώς και στην προσφορά υπηρεσιών data με υψηλές ταχύτητες, η Wind Ελλάς επενδύει κατά μέσο όρο ετησίως 150 εκατ. ευρώ στην συνεχή αναβάθμιση του δικτύου GSM καθώς και στην ανάπτυξη του δικτύου 3ης γενιάς με τεχνολογία HSDPA.

 

«Η Wind Ελλάς είναι σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης. Σχεδιάζουμε νέα προϊόντα και υπηρεσίες για την «παραδοσιακή» για μας αγορά της κινητής τηλεφωνίας ενώ πλέον επεκτεινόμαστε και σε νέες αγορές. Ο πρωταρχικός στόχος μας είναι να δώσουμε στους ήδη συνδρομητές μας τη δυνατότητα να καλύπτουν συνολικά τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες, είτε αφορούν κινητή τηλεφωνία είτε αφορούν σταθερή τηλεφωνία και Internet, μέσω ενός φορέα, της Wind. Προσφέρουμε έτσι στους Έλληνες καταναλωτές 'πολύ περισσότερα' από ποτέ», τόνισε κλείνοντας την ομιλία του προς τους δημοσιογράφους ο κ. Κομινάκης.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...