Προς το περιεχόμενο

Χειροκινητο vs Αυτοματο/Σειριακο Κιβωτιο


sotirisl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λευτερια στους γκει με αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων. Ημαρτων ωρε.

Επειδει μετα απο ολο αυτο το εχω χασει λιγο τελικαι ο δημιουργος του topic εχει αποφασισει???

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Επειδει μετα απο ολο αυτο το εχω χασει λιγο τελικαι ο δημιουργος του topic εχει αποφασισει???

 

Γι αυτοκινητο ειναι νωρις ακομα...

Το οτι θα παρω αυτοματο ειναι δεδομενο ομως

Δημοσ.
αυτο που ειπε και ο αποπανω

μονο που η m6 της bmw που οδηγησα

ειχε 4 τροπους αλλαγης.

manual: δηλαδη το γνωστο με το λεβιέ.

auto:μονο γκαζι φρενο

tiptronic:αυτο που εχει η φορμουλα

δηλαδη 2 φτερα πανω στο τιμονι και αλλαζεις ταχυτητες και απο το τιμονι

και semi-auto:δηλαδη ειναι αυτοματο αλλα αν θες μπορεις να βαλεις και εσυ

οποια ταχυτητα σου αρεσει πχ. για μια προσπέραση κατεβαζεις

και μετα συνεχιζει να ειναι αυτοματο ξανα.

μανουαλ=σειριακο ολα τα αυτοματα ειναι κ σειριακα...εφοσον δεν εχει συμπλεκτη!!!

  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Και εγώ για αυτόματο προσανατολίζομαι (δεδομένο), με τον συμπλέκτη δεν είχα ποτέ καλές σχέσεις και για να είμαι ειλικρινής ούτε θέλω να αποκτήσω, την δουλεία μου να κάνω και ας πηγαίνει πιο αργά από το super duper manual κιβώτιο, για εμένα το ότι δεν έχω τον συμπλέκτη να ταλαιπωρούμε μου φαίνεται μια χαρά!

Δημοσ.
Και εγώ για αυτόματο προσανατολίζομαι (δεδομένο), με τον συμπλέκτη δεν είχα ποτέ καλές σχέσεις και για να είμαι ειλικρινής ούτε θέλω να αποκτήσω, την δουλεία μου να κάνω και ας πηγαίνει πιο αργά από το super duper manual κιβώτιο, για εμένα το ότι δεν έχω τον συμπλέκτη να ταλαιπωρούμε μου φαίνεται μια χαρά!

 

Δεν θα το μετανοιωσεις καθολου !!!! Πιστεψε με.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ξέρω ένα άτομο, προσωπικά, που έχει οδηγήσει τα πάντα.Από μικρούς κουβάδες εώς Ferrari, Lambor και πολλά άλλα.Τώρα έχει σχολή οδηγών και έχει ειδικευτεί σε αγωνιστική και συνοδευτική οδήγηση.Όταν του είπα για αμάξι μου είπε "Αυτόματο" χωρίς δεύτερη κουβέντα. Εδώ υπεραυτοκινήτα μέχρι και F1 έχουν αυτόματα.Γιατί όχι και εμείς??

Δημοσ.

τα αυτόματα ειναι η καλυτερη λύση για τον μεσο οδηγο

πατας γκαζι και δεν σε νοιαζει τιποτα

στην κινηση δεν χρειαζεται να εισαι με το ποδι στο συμπλεκτη.. πρωτη-νεκρα-πρωτη-νεκρα-πρωτη

γενικα ειναι πιο ξεκουραστο

 

επισης τα συστήματα εχουν εξελιχθει και ανταποκρίνοντε και στον οδηγό

για παραδειγμα αν πατησεις αποτομα το γκαζι τερμα κατω, θα κατεβασει ταχυτητα και θα ανεβασει μονο αν αφησεις λιγο το γκαζι ή αν φτασει πολύ ψηλα το στροφομετρο

 

επίσης ο μεσος οδηγος θα ανεβασει ταχύτητες πιο αργα απο οτι το αυτοματο

 

το μονο κακο μαλλον ειναι οτι μπορει να βαρεθεις μονο γκαζι-φρενο

και ισως σε καποιες ειδικές περιπτωσεις να μπορεις να εξοικονομήσεις ελαχιστη βενζινη παραπανω οδηγωντας μανουαλ

Δημοσ.

Υπαρχουν και τα κιβωτια cvt οπως στο Honda Jazz μου που ή επιλεγεις να αλλαζει αυτοματα 7 σχεσεις που μπορεις να τις επηρεαζεις με "πεταλουδες" που εχει στο τιμονι ή να το αφησεις μονο του να αλλαζει απεριοριστες σχεσεις ταχυτητων !!!!

 

Τελειο !!!!

 

Οδηγω 2 χρονια αυτοματο και ο συμπλεκτης δεν μου εχει λειψει καθολου !!!!

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

ΠΑΙΔΙΑ μακρια από dsg τουλάχιστον. Είναι πολυ ζημιάρικο! Εχω 2 περιπτώσεις γνωστών με χαλασμένα κιβώτια, η μία πολυ σοβαρή (12,000ε ζημια μαζι με κατι αντλιες υψηλής πίεσης+ το ότι νέκρωσε το σύστημα ενώ πήγαινε με 160 στην κακια σκαλα). Και οι δυο περιπτώσεις σε golf gti. Είναι νέα τεχνολογία ακόμα και δεν έχει ωριμάσει.

Δημοσ.
ΠΑΙΔΙΑ μακρια από dsg τουλάχιστον. Είναι πολυ ζημιάρικο! Εχω 2 περιπτώσεις γνωστών με χαλασμένα κιβώτια, η μία πολυ σοβαρή (12,000ε ζημια μαζι με κατι αντλιες υψηλής πίεσης+ το ότι νέκρωσε το σύστημα ενώ πήγαινε με 160 στην κακια σκαλα). Και οι δυο περιπτώσεις σε golf gti. Είναι νέα τεχνολογία ακόμα και δεν έχει ωριμάσει.

 

Γενικότερα, όχι δεν είναι ζημιάρικα.

Δημοσ.

Προσωπικά οδηγώ 9 χρόνια , 7 από αυτά με χειροκίνητο, και τα υπόλοιπα δύο, με χειροκίνητο και αυτόματο σειριακό.

Ε..όταν πιάνω το χειροκίνητο νοιώθω πως πρέπει να φονάξω κάποιον να με βοηθήσει με το έχτρα πεταλ και τη χειροκίνητη αλλαγή. Μεταξύ αυτομάτου και χειροκίνητου είμαι υπέρ χειροκίνητου ασυζητητί, αλλά το αυτόματο σειριακό είναι νούμερο ένα.

Μόνο κάποιος πολύ ψαγμένος με τις επιδόσεις και τις κοντές άμεσες σχέσεις ίσως δει διαφορά, αλλά για έναν που ογηδεί στην πόλη και στην εθνική, με οικονομική οδήγηση, τότε το σειριακό είναι must. Μάλιστα τελευταία αλλάζουν πολύ γρήγορα ταχύτητα, ειδικά σε manual λειτουργία και πρέπει να είσαι πολύ τρίχας για να δεις διαφορά.

 

Το μόνο που με απασχολεί, ίσως και λανθασμένα, είναι μη γίνει καμιά σταβή με το αυτόματο και βάλει μικρότερη ταχύτητα σε στροφή και με πετάξει, αλλά το να κάνεις κατά λάθος kick down σε στροφή είναι πολύ....κία!!!

Δημοσ.

Βασικά επειδή το έχω επιδιώξει, πρέπει να πηγαίνεις οριακά για να σε πετάξει με kickdown μέσα στη στροφή. Αν πηγαίνεις νορμάλ σχετικά δεν έχει ανάγκη.

 

Από εκεί και πέρα, τα καινούργια αυτόματα είναι πιο γρήγορα από τα χειροκίνητα. Τα παλιά με μετατροπέα ροπής χάνουν σε επιδόσεις αλλά μόνο σε πιο μικρά αυτοκίνητα η διαφορά είναι μεγάλη. Άσε που ο μέσος οδηγός δε μπορεί να κάνει αλλαγές πιο γρήγορα, ακόμα και από τα παλιά αυτόματα.

 

Και μια σημείωση για την αξιοπιστία. Το αυτόματο αν πάθει ζημιά, πάει για πέταμα. Δεν σηκώνει επισκευές, ειδικά στην Ελλάδα που δεν τα ξέρουν κιόλας. Αλλά οι ζημιές είναι κάτι σπάνιο.

Δημοσ.

 

Και μια σημείωση για την αξιοπιστία. Το αυτόματο αν πάθει ζημιά, πάει για πέταμα. Δεν σηκώνει επισκευές, ειδικά στην Ελλάδα που δεν τα ξέρουν κιόλας. Αλλά οι ζημιές είναι κάτι σπάνιο.

 

 

Τρανο παραδειγμα το αυτοματο - σειριακο του 206 cc της κορης μου που στους 13 μηνες με 8500 χλμ αλλαχτηκε !!!!

 

Εγω στο CRV με αυτοματο και το Jazz με cvt μια χαρα ειμαι .Βεβαια το Jazz ειναι μολις 3 μηνων.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...