Προς το περιεχόμενο

Χειροκινητο vs Αυτοματο/Σειριακο Κιβωτιο


sotirisl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά, να σας πώ κι εγώ τη γνώμη μου, μιάς και έχω πολύ καλή εμπειρία και από τα δύο:

 

Τπ πρώτο μου αμάξι στη Κύπρο ήταν ένα Nissan Micra του 88, 1000cc, αυτόματο.

 

Στην αρχή το γούσταρα πάρα πολύ, γιατί με βοήθησε πάρα πολύ στη μεταβατική περίοδο μιάς και τα τιμόνια στη Κύπρο είναι από την ανάποδη, οπότε το αριστερό χέρι πάει στις ταχύτητες. Ήταν και γκαζιάρικο πολύ.

 

Μέχρι που τινάχτηκε η μηχανή στον αέρα, διότι καθώς μάθαμε αργότερα, το κιβώτιο είχε πρόβλημα και δεν έβαζε 4η (4-τάχυτο). Οπότε επί 1.5 χρόνια πηγαινοερχόμουν 200 χιλιόμετρα τη μέρα με 120-140 Km/h με τρίτη!!!! Και λόγω απουσίας στροφόμετρου, πού να καταλάβαινα ο άμοιρος ότι η μηχανή δεν μούγκριζε αλλά πονούσε?

 

Τρομερό αμαξάκι! Το κιβώτιο για να επιδιορθωθεί κόστιζε περισσότερο από το να πάρουμε άλλο αμάξι και αυτό είναι το κακό με τα αυτόματα. Άμα χαλάσει το αυτόματο κιβώτιο ζήτω που κάηκες.

 

Οπότε του αλλάξαμε μηχανή και του αλλάξαμε και κιβώτιο, αλλά τώρα που συνήθισα την οδήγηση στους Κυπριακούς δρόμους, ήθελα ταχύτητες, διότι κακά τα ψέματα, άλλη η σχέση σου με το αυτοκίνητο αν είναι αυτόματο και άλλο αν έχεις ταχύτητες. Στη δεύτερη περίπτωση, η σχέση σου με το αμαξάκι σου είναι σχεδόν ερωτική.

 

Οπότε, τί να κάνω ο άμοιρος? Όλο κι όλο ο αυτόματος λεβιές είχε Ν-1-2 και R. Οπότε τα ανεβοκατέβαζα σαν να ήταν χειροκίνητο για να γουστάρω. Μετά από μισό χρόνο το αυτόματο κιβώτιο έγινε κομμάτια και το αμαξάκι για πέταμα.

 

Οπότε αγόρασα χειροκίνητο και βρήκα την υγειά μου.

 

Με λίγα λόγια: Καλό το αυτόματο, αλλά σαν το χειροκίνητο δεν υπάρχει άλλο.

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ημιαυτόματο: Το έχεις στη θέση auto και οδηγάς κανονικά αυτόματο. Το πας στη θέση manual και κάνεις εσύ παιχνίδι. Ιδανική λύση κατ' εμέ, ειδικά με κάποια εξελιγμένα ημιαυτόματα.

Δημοσ.
Δηλαδη ???? Τι ειναι αυτο ???

 

αυτο που ειπε και ο αποπανω

μονο που η m6 της bmw που οδηγησα

ειχε 4 τροπους αλλαγης.

manual: δηλαδη το γνωστο με το λεβιέ.

auto:μονο γκαζι φρενο

tiptronic:αυτο που εχει η φορμουλα

δηλαδη 2 φτερα πανω στο τιμονι και αλλαζεις ταχυτητες και απο το τιμονι

και semi-auto:δηλαδη ειναι αυτοματο αλλα αν θες μπορεις να βαλεις και εσυ

οποια ταχυτητα σου αρεσει πχ. για μια προσπέραση κατεβαζεις

και μετα συνεχιζει να ειναι αυτοματο ξανα.

Δημοσ.
Ημιαυτόματο: Το έχεις στη θέση auto και οδηγάς κανονικά αυτόματο. Το πας στη θέση manual και κάνεις εσύ παιχνίδι. Ιδανική λύση κατ' εμέ, ειδικά με κάποια εξελιγμένα ημιαυτόματα.

 

 

Καταλαβα...Εννοεις το σειριακο.:-D

 

αυτο που ειπε και ο αποπανω

μονο που η m6 της bmw που οδηγησα

ειχε 4 τροπους αλλαγης.

manual: δηλαδη το γνωστο με το λεβιέ.

auto:μονο γκαζι φρενο

tiptronic:αυτο που εχει η φορμουλα

δηλαδη 2 φτερα πανω στο τιμονι και αλλαζεις ταχυτητες και απο το τιμονι

και semi-auto:δηλαδη ειναι αυτοματο αλλα αν θες μπορεις να βαλεις και εσυ

οποια ταχυτητα σου αρεσει πχ. για μια προσπέραση κατεβαζεις

και μετα συνεχιζει να ειναι αυτοματο ξανα.

 

 

Φανταστικο !!!!! Οτι πληρωνεις παιρνεις !!!!

Δημοσ.
Μέσα στην Αθήνα και 800αράκι τέλειο είναι.

 

 

Ενταξει...Ας ειναι λιγο πιο μεγαλο να μπορει να ανεβει και καμμια ανηφοριτσα με 3 ατομα μεσα.:-D :-D

 

Στη δεύτερη περίπτωση, η σχέση σου με το αμαξάκι σου είναι σχεδόν ερωτική.

 

 

 

Καλοοοο!!! Αν και προτιμω για τετοιες σχεσεις τις γυναικες !!!!!

Δημοσ.

 

Καλοοοο!!! Αν και προτιμω για τετοιες σχεσεις τις γυναικες !!!!!

 

Σίγουρα.

 

Αλλά η αμεσότητα που έχεις στον έλεγχο του αυτοκινήτου με τις ταχύτητες είναι άλλο πράγμα.

 

Φυσικά δεν έχω δοκιμασει αυτά τα easytronic και σειριακά ημι-αυτόματα που περιγράφουν τα παιδιά, οπότε μπορεί και να μου αρέσει η οδήγηση με ένα τέτοιο.

 

Πάντως το αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι ότι το αυτόματο κιβώτιο αν σου χαλάσει θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι, είτε για επιδιόρθωση είτε για αντικατάσταση. Επίσης τα φρένα σου φαγώνονται πιό γρήγορα και τρώει αρκετά πιό πολύ βενζίνη.

 

Αλλά η απόλαυση του χειροκίνητου παίζει από αμάξι σε αμάξι. Το Hondaκι μου του 92, έχει ένα μαλακό λεβιέ, άλλο πράμα. Γουστάρεις να αλλάζεις τις ταχύτητες.

 

Αντίθετα, το Mazda Demio (ολοκαίνουργιο, του 2006) της κοπέλας μου, έχει ένα μοχλό σωστό εφιάλτη. Αλλάζεις τις ταχύτητες και το νιώθεις το μοχλό να κάνει κράγκ-κρούγκ.Στην αρχή νόμιζα ότι είχε πρόβλημα.

Δημοσ.

Αυτόματο δεν το συζητάω...

 

Έχω ένα ΗONDA Jazz αυτόματο..η απόλυτη άνεση στην οδήγηση...7 χρόνια εγγύηση το αμαξάκι ..και Ιαπωνικό πάντα... :)

Δημοσ.
Σίγουρα.

 

Αλλά η αμεσότητα που έχεις στον έλεγχο του αυτοκινήτου με τις ταχύτητες είναι άλλο πράγμα.

 

Φυσικά δεν έχω δοκιμασει αυτά τα easytronic και σειριακά ημι-αυτόματα που περιγράφουν τα παιδιά, οπότε μπορεί και να μου αρέσει η οδήγηση με ένα τέτοιο.

 

Πάντως το αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι ότι το αυτόματο κιβώτιο αν σου χαλάσει θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι, είτε για επιδιόρθωση είτε για αντικατάσταση. Επίσης τα φρένα σου φαγώνονται πιό γρήγορα και τρώει αρκετά πιό πολύ βενζίνη.

 

Αλλά η απόλαυση του χειροκίνητου παίζει από αμάξι σε αμάξι. Το Hondaκι μου του 92, έχει ένα μαλακό λεβιέ, άλλο πράμα. Γουστάρεις να αλλάζεις τις ταχύτητες.

 

Αντίθετα, το Mazda Demio (ολοκαίνουργιο, του 2006) της κοπέλας μου, έχει ένα μοχλό σωστό εφιάλτη. Αλλάζεις τις ταχύτητες και το νιώθεις το μοχλό να κάνει κράγκ-κρούγκ.Στην αρχή νόμιζα ότι είχε πρόβλημα.

 

Τα easytronic είναι ουσιαστικά μηχανικά κιβώτια με έναν αυτόματο συμπλέκτη. Αυτόματα μαϊμού δηλαδή συνήθως.

 

Τα κλασσικά αυτόματα είναι όντως λίγο πιο αργά από τα μηχανοκίνητα. Αλλά όλα αυτά στα χέρια ενός έμπειρου οδηγού. Δεν νομίζω οι πάντες να μπορούν να ανεβάσουν πιο γρήγορα από ένα αυτόματα από 2α σε 3η για παράδειγμα. Και τα καινούργια σειριακά και CVT είναι σίγουρα πιο γρήγορα από το 99% των οδηγών, χωρίς απώλειες από το ίδιο το κιβώτιο.

 

Επίσης, αν τα συντηρείς, τα αυτόματα κιβώτια έχουν συνήθως ζωής στα 200.000+ χιλιόμετρα, εκτός αν είσαι άτυχως ή τα πιέζεις πολύ και αδικαιολόγητα (πχ να βάλεις όπισθεν ενώ το αυτοκίνητο δεν έχει σταματήσει εντελώς).

Δημοσ.

Το dsg πο οδηγάω εγώ είναι πιο γρήγορο από το χειροκίνητο (2 δέκατα στα 0-100, γουάου). Οποιαδήποτε στιγμή μπορείς να πατήσεις τα αυτάκια πίσω από το τιμόνι και να ανεβάσεις ή να κατεβάσεις ταχύτητα αν είσαι μέσα στο σωστό εύρος στροφών (δλδ δε σε αφήνει να κάνεις λάθος). Το θέμα είναι ότι στο 99% των περιπτώσεων το κιβώτιο είναι τόσο έξυπνο που δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα εσύ. Άμα θες να κάψεις και παραπάνω βενζίνη έχει sport mode που κρατάει τις στροφές στο χρήσιμο εύρος σε κάθε στιγμή...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...