Προς το περιεχόμενο

New οδηγος. Σκεψεις για αυτοματο/σειριακο αυτοκινητο


pigos23

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδια

θα ηθελα την γνωμη σας για μερικα αυτοκινητα με αυτοματο/σειριακο κιβωτιο

 

Επισης δεδομενου οτι τα αυτοκινητα με αυτοματο αποτελουν ακομα δυστηχως μια ειδικη περιπτωση,ποια θα προτεινατε ως καλυτερα με οριο 1) τα 15000euro k 2) (πληροφοριακα) με οριο 20000 euro??

( το καλυτερο το θετω πιο πολυ ως προς το θεμα κιβωτιου αλλα κ ως προς το θεμα μεταπωλησης .π.χ. ενα golf tsi 1.4 DSG πιστευω θα το πουλησεις πιο ευκολα μετα ως μεταχειρισμενο απο ενα Mercedes A.140 auto)

 

Οι επιλογες/διληματα μου μεχρι στιγμης (με οριο χρηματων αυτο που εχω θεσει εξαρχης κοντα στα 15000euro) ειναι:

 

new

 

*Citroen C2 1.6 VTR Sensodrive

 

+ Πιο γρηγορο,Τιμη κτησης

- Χωροι,"φτηνη" κατασκευη

(Δεν εχω βρει λεπτομερειες για το sensodrive)

 

*Mitsubishi Colt 1.3 AMT CZ3

 

+ Κινητηρας,Αξιοπιστο,καλυτερη λειτουργια σε σειριακη λειτουργια

- Ποιοτητα συναρμογης υλικων,Σαρακακης

 

*Suzuki Swift 1.3 Auto

 

+ Ομορφο,κρατημα,σπορτιφ,μεταπωληση

- ποιοτητα υλικων

(γενικα δεν εχω βρει πληροφοριες απο πουθενα για το αυτοματο)

 

*Toyota yaris 1.3 MMT

 

+ Ομορφο,ασφαλες,αξιοπιστο,χωροι

- Τιμη κτησης,αλλαγες του κιβωτιου,καταναλωση

 

used

 

*Smart forfour 1.5 Auto

 

+Ξεχωριστο styling,κρατηματα,επιδοσεις,καλυτερη λειτουργια σε σειριακη λειτουργια,καταναλωση

-Ακριβο,Ξεχωριστο styling

 

*Peugeot 206cc 1.6 auto

 

+ Εμφανιση,ποιο δυνατος κινητηρας,χωρος(εστω κ υποτυπωδης) για επιβατες πισω

-δυσλειτουργιες οροφης,(στεγανοτητα)

 

*Smart roadster coupe 82

 

+Το ομορφοτερο,σπορτιφ,καταναλωση,κοστος χρησης,παρκαρισμα

-Χωροι,κοστος συντηρησης,αργες αλλαγες κιβωτιου,επιλεον κοστος για ενοικιαση γκαραζ γιατι πολυ απλα δεν το αφηνεις εξω λογο κινδυνου παραβιασης

 

opel tigra twintop 1.4 easytronic

 

+ακομα πιο ομορφο απο το 206cc,οδηγικη συμπεριφορα,χωρος αποσκευων

-δεν εχει χωρους πισω,1.4 κινητηρας,λειτουργια πορτας χωρου αποσκευων

 

Renault Megane CC 1.6 Auto

 

+Aνεση,πισω θεσεις,good looking,επιδοσεις,αξιοπιστο

-κοστος service,ψιλομεγαλο,αυτοματο μονο κιβωτιο (οχι κ σειριακο)

 

Περιμενω τα

Κia ceed cc(αν βγει με αυτοματο)

Vw polo 1.4 TSI με DSG (αν κυκλοφορησει)

 

 

Οποιες αλλες προτασεις ευπροσδεκτες.

Πολλα απο τα παραπανω αυτοκινητα ειναι διαφορετικα μεταξυ τους το ξερω αλλα αργα ή γρηγορα θα αποφασισω.

Θα δουμε τι θα υπερισχυσει

η λογικη(''κλειστο'' μοντελο) ή το συναισθημα (cabrio)

 

 

Με οριο τα 20000-22000 euro (μεχρι στιγμης πληροφοριακα) ποια cars θα προτεινατε?? (να φανταστω tsi 1.4 DSG)

 

 

Η επιλογη μου γενικα απο τα χειροκινητα κιβωτια σε αυτοματα εγινε για την ευκολια γενικοτερα κ απο το γεγονος οτι μπορω με 15000 euro (το μεχρι στιγμης συντομα διαθεσιμο ποσο) να παρω καινουριο αυτοκινητο χωρις να σκεφτομαι ιδιαιτερα οτι θα κανω καποια ζημια εξαιτιας της απειριας μου(κατι το οποιο θα ισχυε στην περιπτωση του χειροκινητου)

 

Τελος να διευκρινησω οτι η αγορα του αυτοκινητου θα γινει μετα το καλοκαιρι κ μεχρι το τελος του ετους

 

Ευχαριστω

Πανος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο κει κ περα επιχειρηματα (του στυλ μαπα το καρπουζι,χωρις πεταλ αμπραγιαζ ΞΕΧΝΑΤΟ κτλ ) τα οποια δεν ειναι τεκμηριωμενα δεν τα πολυλαμβανω υποψη μου.....

 

Κοιτα δεν το λεω για να το παιξω εξυπνος αλλα τυχανει να ειναι η ειδικοτητα μου τα αυτοματα κιβωτια

Δουλευα στην αμερικη σε συνεργειο επισκευων αυτ.κιβωτιων και τωρα δουλευω στην γαλλια στην renault και τωρα peugeot

 

Ειναι πολυπλοκο το συστημα embrayage pilotè και ευαισθητο. Η επισκευη του πανακριβη και πολλες φορες ανεπιτυχης. Οταν ημουν στην renault οι πελατες που εφερναν τα αυτοκινητα με το κιβωτιο easy οταν τους λες το κοστος της επισκευης μου ζητουσαν να τους το κανω μετατροπη με πεταλ απμραγιαζ

 

Τα κανονικα αυτοματα κιβωτια ειναι και αυτα πανακριβα στην επισκευη τους. Και δεν ενδυκειονται για ελληνικη οδηγηση , ειδικα σε ορεινη περιοχη

Τα ευρωπαικα κιβωτια ειναι τεχνολογικα πιο εξελιγμενα απο τα αμερικανικα που εχουν μεινει γενικα καμια 10ετια πίσω.

Το καλυτερο κιβωτιο που εχω οδηγησει και το πιο αξιοπιστο ειναι το τελευταιο που εχουν βαλει και peugeot citroen renault στα μεγαλυτερα μοντελα ειναι το 6ταχυτο AISIN-AW

αυτο μαλιστα.

Ειναι και σειριακο δηλαδη στην θεση drive κανεις το μοχλο αριστερα και κουνοντας το λεβιε κατα μπροστα ανεβαζεις και προς τα πισω κατεβαζεις. Αλλα και στην θεση D να το αφησεις τα χωνει καλα :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thank you για τις απαντησεις

Παντως εγω απο προσωπικη εμπειρια μεχρι στιγμης μου εκανε πολυ καλη εντυπωση το DSG κιβωτιο του Vw group

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thank you για τις απαντησεις

Παντως εγω απο προσωπικη εμπειρια μεχρι στιγμης μου εκανε πολυ καλη εντυπωση το DSG κιβωτιο του Vw group

 

Αν δεν κανω λαθος ειναι με αλυσιδα τυπου CVT

Το πλεονεκτημα του CVT ειναι οτι εχεις ομαλη και ανετη οδηγηση

υστερει σε sport οδηγηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο τα παραπανω ειμαι σιγουρος οτι το κανονικο αυτοματο ειναι το dsg,τα αλλα ειναι μηχανικα αυτοματα δηλ.πατανε συμπλεκτη ας πουμε μονα τους γι αυτο κ υπαρχει καθυστερηση se καθε αλλαγη.

αν μαθεις σε αυτοματο,μονο αυτοματο θα οδηγεις για παντα κ θα δυσκολευτεις πολυ στο μηχανικο γιατι τα αυτοματα σ δημιουργουν μια συνηθεια αραγματος:P.

εν ολιγης τα καλα αυτοματα πανε στα ακριβα αυτοκινητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα δεν το λεω για να το παιξω εξυπνος αλλα τυχανει να ειναι η ειδικοτητα μου τα αυτοματα κιβωτια

Δουλευα στην αμερικη σε συνεργειο επισκευων αυτ.κιβωτιων και τωρα δουλευω στην γαλλια στην renault και τωρα peugeot

 

Ειναι πολυπλοκο το συστημα embrayage pilotè και ευαισθητο. Η επισκευη του πανακριβη και πολλες φορες ανεπιτυχης. Οταν ημουν στην renault οι πελατες που εφερναν τα αυτοκινητα με το κιβωτιο easy οταν τους λες το κοστος της επισκευης μου ζητουσαν να τους το κανω μετατροπη με πεταλ απμραγιαζ

 

Αν το σκεφτείς, αυτό δεν είναι ατόματο κιβώτιο. Απλά ο μηχανικός συμπλέκτης αντικαθίσταται σε ένα μηχανικό κατά τα άλλα κιβώτιο. Και είναι μια βλακεία και μισή κατά τη γνώμη μου. Άσε που όπως είπες, χαλάει εύκολα.

 

Τα κανονικα αυτοματα κιβωτια ειναι και αυτα πανακριβα στην επισκευη τους.

 

Χαλάνε πάρα πολύ δύσκολα όμως. Και ποτέ δεν αλλάζεις δίσκο-πλατώ.

 

Και δεν ενδυκειονται για ελληνικη οδηγηση , ειδικα σε ορεινη περιοχη

 

Τα παλιότερα όχι και τόσο. Τα νεότερα έχουν σαφώς μικρότερο πρόβλημα. Και φυσικά εξαρτάται και από το πώς οδηγείς.

 

Τα ευρωπαικα κιβωτια ειναι τεχνολογικα πιο εξελιγμενα απο τα αμερικανικα που εχουν μεινει γενικα καμια 10ετια πίσω.

 

Τα αμερικάνικα κιβώτια ακολουθούν όλη την τεχνόλογία των αμερικάνικων αυτοκινήτων. Στην καλύτερη περίπτωση λοιπόν 10 χρόνια πίσω.

 

Το καλυτερο κιβωτιο που εχω οδηγησει και το πιο αξιοπιστο ειναι το τελευταιο που εχουν βαλει και peugeot citroen renault στα μεγαλυτερα μοντελα ειναι το 6ταχυτο AISIN-AW

αυτο μαλιστα.

Ειναι και σειριακο δηλαδη στην θεση drive κανεις το μοχλο αριστερα και κουνοντας το λεβιε κατα μπροστα ανεβαζεις και προς τα πισω κατεβαζεις. Αλλα και στην θεση D να το αφησεις τα χωνει καλα :mrgreen:

 

Το ημιαυτόματο που έχω εγώ εμπειρία είναι Multitronic του VW Group, CVT δηλαδή. Στη σειριακή λειτουργία το πας κατά 95% όπως και το χειροκίνητο. Στην αυτόματη έχει το μειονέκτημα ότι δεν καταλαβαίνεις την επιτάχυνση καθότι είναι σταθερή και οι στροφές ανεβαίνουν πολύ αργά εώς καθόλου. Σε προσπέρασμα όμως, όσο και αν νομίζεις ότι δεν πάει, είναι πιο γρήγορο από το μηχανικό, ειδικά αν χρειάζεται στο μηχανικό να αλλάξεις και ταχύτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αθήνα δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από αυτόματο κιβώτιο.. ιδίως στην κίνηση και στα στενά που σταματάς για να κοιτάξεις πρώτη-δευτέρα-νεκρά μέχρι που παθαίνει αγκύλωση το αριστερό πόδι. εγω απλά ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΩ manual κιβώτιο. ΠΟΤΕ!

 

ξεπέρασα την ηλικία του καραγκιόζη με στησίματα στα φανάρια και χειρόφρενα στα στενά και πλέον πάω με την ησυχία μου - live and let die. Οχι πως το αυτόματο δεν επιταχύνει φυσικά - δεν έχω κανένα παράπονο ούτε σε ταξίδι, προσπεράσεις κλπ. και αν θες κατεβάζεις και μόνος σου αν είναι και σειριακό...Ιδίως κάτι σε DSG με μερικά άλογα παραπάνω είναι σούπερ.

 

Είμαι κάτοχος μιας A160 μοντέλο οκτ 2003 με 102 άλογα και αυτόματο/σειριακό κιβώτιο. Το αριστερό πόδι και το δεξί χέρι ξεκουράζονται. Αστους άλλους να αλλάζουν ταχύτητες.

 

Λέω όχι φυσικά στα "τύπου" αυτόματα - φτηνές λύσεις που τα παίρνει η κατηφόρα.

 

Το επόμενο θα είναι πάλι αυτόματο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Γεια σας παιδια

θα ηθελα την γνωμη σας για μερικα αυτοκινητα με αυτοματο/σειριακο κιβωτιο

[...]

*Peugeot 206cc 1.6 auto

 

+ Εμφανιση,ποιο δυνατος κινητηρας,χωρος(εστω κ υποτυπωδης) για επιβατες πισω

-δυσλειτουργιες οροφης,(στεγανοτητα) [...]

Από στεγανότητα, το 206cc δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Τρία χρόνια και πέντε μήνες το έχω (με "κανονικό" κιβώτιο), δεν έχει μπει ποτέ σταγόνα με κλειστή την οροφή. Οπότε δεν υφίσταται πρόβλημα εκεί. Να μου πεις για τον ανύπαρκτο χώρο για τους επιβάτες πίσω ή τον μικρό χώρο αποσκευών με ανοιχτή οροφή, μάλιστα. Αλλά η οροφή δεν δημιουργεί προβλήματα.

 

Όσο για το αυτόματο κιβώτιο της Peugeot, έχω οδηγήσει για έναν μήνα το Peugeot 307, που φοράει το κλασσικό ημι-αυτόματο κιβώτιο που φοράνε όλα τα τελευταία Peugeot (τύπου Tiptronic). Κατά τη γνώμη μου εξαιρετικό και εξαιρετικά καλό.

 

Αν έπαιρνα αυτοκίνητο τώρα, θα έπαιρνα με ημι-αυτόματο κιβώτιο τύπου Tiptronic.

 

Ειλικρινά, δεν βρίσκω λόγω για κάποιον που μένει στην Αθήνα να πάρει χειροκίνητο κιβώτιο. Ειδικά αφότου τα καινούργια αυτόματα είναι πολύ εξελιγμένα και γρήγορα, ενώ σου δίνουν έλεγχο όποτε εσύ τον θες.

+1. Συμφωνώ απολύτως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από στεγανότητα, το 206cc δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Τρία χρόνια και πέντε μήνες το έχω (με "κανονικό" κιβώτιο), δεν έχει μπει ποτέ σταγόνα με κλειστή την οροφή. Οπότε δεν υφίσταται πρόβλημα εκεί. Να μου πεις για τον ανύπαρκτο χώρο για τους επιβάτες πίσω ή τον μικρό χώρο αποσκευών με ανοιχτή οροφή, μάλιστα. Αλλά η οροφή δεν δημιουργεί προβλήματα.

 

Paredwse, αν και off-topic, ειληκρινά έπεσες στη περίπτωση. Tο 206cc είναι γνωστό για τα προβλήματα στεγανότητας της οροφής, κάτι το οποίο οφείλεται σε λάθος σχεδιασμό+ τα λάστιχα της πλάκας που βάζουνε στην οροφή.

 

Ένα μικρο-ψάξιμο στο νέτ θα σε πείσει για το αληθές των λεγόμενών μου.

 

Από προσωπική εμπειρία τώρα. Η πρώην κοπέλα μου αγόρασε πέρσι τον Ιανουάριο ένα ολοκαίνουργιο 206cc. Πρίν το αγοράσει, τσεκάραμε για reviews, πιθανά προβλήματα που μπορεί να έβγαζε κλ κλ κλ. Δεν βρήκαμε κάτι το αξιοσημείωτο, γιατί απλά δεν θέταμε τα σωστά ερωτήματα.

 

Όταν πλέον αγόρασε το αμάξι τα προβλήματα που παρουσίασε από τη πρώτη μέρα και τα οποία είναι κοινά για το 206cc ήταν:

 

- Διαρροές στην οροφή από τη πλευρά του οδηγού (το πλέον σύνηθες)

- Οι πόρτες θέλαν κλοτσιά για να κλείσουν

 

Από τότε και για 3 μήνες, το αμάξι πηγαινοερχόταν στο επίσημο σέρβις για διόρθωση της οροφής.

 

Στο τέλος με τη βοήθεια δικηγόρου, καταφέραμε και πήραμε τα λεφτά μας πίσω, αφαιρώντας από την αποζημίωση τα χιλιόμετρα που κάναμε.

 

Και εμείς είμασταν τυχεροί.

 

Το 206cc τόσο από προσωπική όσο και από ενημερωτική πλευρά είναι ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που μπορείς να πάρεις.

 

http://www.peugeot206cc.co.uk/viewforum.php?id=3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι το αυτόματο σε τέτοια κυβικά. Από τη στιγμή που είναι και σειριακά και μπορείς να το ελέγξεις ανά πάσα ώρα και στιγμή, είναι θεικό. Έχω ένα corsa 1.2 easytronic και ένα smart fortwo. Είναι ότι πρέπει μέσα και έξω από την πόλη. Το συνιθίζεις και είναι αρχηγός, άσε που δεν πρόκειτε να πάρεις μετά ποτέ αυτοκίνητο με μηχανικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια σχετική ερώτηση: Ποιο από τα δύο είναι πιο οικονομικό;

 

~ Λογικά το χειροκίνητο που είναι δυνατός ο έλεγχος των στροφών, αλλά στην πραγματικότητα όσοι έχουν εμπειρία τι διαπίστωσαν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Paredwse, αν και off-topic, ειληκρινά έπεσες στη περίπτωση. Tο 206cc είναι γνωστό για τα προβλήματα στεγανότητας της οροφής, κάτι το οποίο οφείλεται σε λάθος σχεδιασμό+ τα λάστιχα της πλάκας που βάζουνε στην οροφή.

 

<snip>

 

Το 206cc τόσο από προσωπική όσο και από ενημερωτική πλευρά είναι ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που μπορείς να πάρεις.

 

http://www.peugeot206cc.co.uk/viewforum.php?id=3

 

Ίσως έπεσα στην περίπτωση, δεν ξέρω.

Πάντως οι μόνες φορές που έστειλα το 206cc στο service ήταν όταν χρειάστηκε να κάνω service. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια σχετική ερώτηση: Ποιο από τα δύο είναι πιο οικονομικό;

 

~ Λογικά το χειροκίνητο που είναι δυνατός ο έλεγχος των στροφών, αλλά στην πραγματικότητα όσοι έχουν εμπειρία τι διαπίστωσαν;

 

εγώ καίω 3/4 με A/C και ταχύτητες 100-160 αθήνα-κοζάνη μέσω ελλασόνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστω ολους για τον χρονο σας

 

Εγινε αυτο που φοβομουν.Ποιο πολυ αναλωνομαστε στον αν αξιζει το αυτοματο παρα στα υποψηφια για αγορα αυτοκινητα.

 

@paredwse Μπορεις να μου πεις περισσοτερες εντυπωσεις απο το ημιαυτοματο των peugeot??Αν γινονται γρηγορα οι αλλαγες κ ομαλα??

@kostasSTi Το ιδιο Κωστα κ εσυ μπορεις να μου πεις εντυπωσεις απο το easytronic??Γινονται γρηγορα οι αλλαγες κ ομαλα??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Paredwse, αν και off-topic, ειληκρινά έπεσες στη περίπτωση. Tο 206cc είναι γνωστό για τα προβλήματα στεγανότητας της οροφής, κάτι το οποίο οφείλεται σε λάθος σχεδιασμό+ τα λάστιχα της πλάκας που βάζουνε στην οροφή.

 

Τετοιες απαντησεις θελω για να τις φιλτραρω για την τελικη επιλογη του αυτοκινητου μου.Απο που κ ως που εισαι off-topic.

Off-topic ειναι ολες οι αλλες αποψεις που σχετιζονται με το αν αξιζει να παρω αυτοματο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...