Προς το περιεχόμενο

StreetPanthers.Τελος στην καφρίλα των γαιδάρων των δρόμων!


geo909

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Οκ μπορει να ειναι ηληθιο αυτο που θα πω.... αλλα μου εχει δημιουργηθει η εξης απορια: αν εχεις σταματησει μεσ΄τη μεση του δρομου ανεξαρτητα απο τον λογο εισαι παρανομως ( παρακοληση συγκινωνιων ή καπως ετσι) αν εγω που ειμαι στην κανονικη μου πορεια νομιμος και ολα πεσω επανω σου, γιατι σε πληρωνω?????

 

Πρεπει και καλα να κρατας μια αποστασι ασφαλειας απο τα αλλα αμαξια για τιν αποφιγει ατυχηματων.

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

1. Την τροχαία και να την πάρεις αν έχει όρεξη θα έρθει σε κανένα μισάωρο το νωρίτερο και είναι πιθανό ο κάφρος να έχει φύγει.

2. Αυτό το έκανε και η γερμανική αστυνομία στο Μόναχο από όσο ξέρω, τα αυτοκόλητα έλεγαν απλά "πάρκαρα παράνομα" ή κάτι τέτοιο αλλά ήταν ειδική κατασκευή που δεν έφευγε με τίποτα και έτρεχες για αλλαγές παρμπρίζ μετά.

 

Εγώ μαζί τους! Η καφρίλα πρέπει να έχει όρια και πολύ στενά μάλιστα.

Δημοσ.

Μαζί τους με χίλια! Εγώ όχι μόνο θα κόλλαγα αυτοκόλλητο που δεν θα έβγαινε με τίπότα, αλλά θα καλούσα και την αστυνομία (άλλο θέμα βέβαια το οτι δεν θα ερχόταν).

 

Όλα για την πάρτη μας ρε π....η μου....

Δημοσ.
Γιατι δε ρωτατε κανενα παιδι που σπουδαζει νομικη?

Μη νομιζετε, τετοιου ειδους νομικα θεματα ειναι αρκετα μπιζηλα και πολλά "αυτονοητα" δεν ειναι καθολου αυτονόητα! Καλως ή κακως...

 

χεχε, το forum διαθέτει και δικηγόρο - τον paredwse ! :-D στείλε του ενα pm να ρίξει μια ματιά στην κουβέντα να μας πει και αυτός τη γνώμη του.

Δημοσ.

Λοιπόν περιστατικό που μου συνέβη σήμερα το μεσημέρι. Είχα παρκάρει κανονικά και μόλις γύρισα να πάρω το αμάξι μου ένας είχε διπλοπαρκάρει. Ακριβως διπλα μου ήταν καθισμένος ενα Τροχονόμος και έπινε καφέ με τον περιπτερα. Με βλέπει που κορνάρω και μου λέει κανα κινήτο δεν έχει αφήσει πάνω? λεω οχι τπτ, μαμισέτα μου λέει ξανα κόρναρε καπου εδω γύρω θα είναι !! καθήσαμε μετα παρέα για κανα τεταρτάκι και μας έλεγε ιστορίες ο τροχονόμος. Μετά ήρθε ο ιδιοκτήτης του άλλου αμαξιού και σηκωθηκε και έφυγε

Μετα λέτε αυτοκολλητακια , θα κάλέσω την τροχαία κτλ διπλα μου τον είχα τον τροχονόμο και ξυνότανε

Δημοσ.
Λοιπόν περιστατικό που μου συνέβη σήμερα το μεσημέρι. Είχα παρκάρει κανονικά και μόλις γύρισα να πάρω το αμάξι μου ένας είχε διπλοπαρκάρει. Ακριβως διπλα μου ήταν καθισμένος ενα Τροχονόμος και έπινε καφέ με τον περιπτερα. Με βλέπει που κορνάρω και μου λέει κανα κινήτο δεν έχει αφήσει πάνω? λεω οχι τπτ, μαμισέτα μου λέει ξανα κόρναρε καπου εδω γύρω θα είναι !! καθήσαμε μετα παρέα για κανα τεταρτάκι και μας έλεγε ιστορίες ο τροχονόμος. Μετά ήρθε ο ιδιοκτήτης του άλλου αμαξιού και σηκωθηκε και έφυγε

Μετα λέτε αυτοκολλητακια , θα κάλέσω την τροχαία κτλ διπλα μου τον είχα τον τροχονόμο και ξυνότανε

 

ε τουλαχιστον περασες καλα με τον τροχονομο παλικαρι θα ητανε.

Δημοσ.
[...]

 

Καλά ρε Spy, τι περίμενες δηλαδή να κάνει ο άνθρωπος;;;;; Να αφήσει τον καφέ του και την κουβεντούλα με τον περιπτερά για να επιληφθεί του ασήμαντου θέματός σου ;;;;;;;;; Σε παρακαλώ........σοβαρέψου !!!!! :mrgreen: :mrgreen:

 

Υ.Γ.: Αν είχες όμως ένα αυτοκόλλητο θα του κόλλαγες, ε? :D Και μετά θα έκανες τον ανήξερο, κλασσικά!

Δημοσ.

ρε παιδιά το οτι κάποιος παρανομεί και έιναι σταματημένος στον δρόμο δεν ακυρώνει την παρανομία που θα γίνει εις βάρος του.. Αυτός που θα τον τρακάρει θα είναι υπέυθυνος για την ζημιά, και ο σταματημένος αντίστοιχα εάν τον πάρουν χαμπάρι θα πληρώσει κάποιο πρόστιμο για παρακώληση πιστεύω...

Δημοσ.
Μετ(ά) λέτε αυτοκολλητ(ά)κια(), θα κ(α)λέσω την τροχαία(,) κτλ(. Δί)πλα μου τον είχα τον τροχονόμο και ξυνότανε(.)writing_disorders-32.gif

Τα αυτοκόλλητα υπάρχουν ακριβώς επειδή η τροχαία είναι ανύπαρκτη, άχρηστη και διατηρεί διεστραμμένη ιδέα για το ποιός είναι ο σκοπός της ύπαρξής της. Αποσκοπούν στο να επιφέρουν βελτίωση της κατάστασης εν απουσία της τροχαίας, και αποσκοπούν επίσης (μακροπρόθεσμα) στο να εξαναγκάσουν την τροχαία να αρχίσει να κάνει τη δουλειά της. Αν θες, πες πως αποσκοπούν ακόμα και στο να λειτουργήσουν ως μέσο εκτόνωσης εκείνων που δεν αντέχουν άλλο αυτή την παράλογη κατάσταση που επικρατεί με τα αυτοκίνητα στο Ελλαδιστάν.

 

Ένας λογικός άνθρωπος στη θέση σου θα είχε βρει μία θετική σύνδεση ανάμεσα στο περιστατικό που σου συνέβη και στα αυτοκόλλητα, εσύ όμως επέλεξες να αναφερθείς αρνητικά σε αυτά, χωρίς να υπάρχει κάποιος πραγματικός λόγος, κάποια ακολουθία, κάποια αιτία και αιτιατό, απλά έτσι, επειδή σου την κάρφωσε, επειδή τα έχεις δει από την αρχή με κακό μάτι. Είσαι από εκείνα τα άτομα που ό,τι και να τους πει κανείς, και ό,τι και να τους συμβεί στη ζωή τους, συνεχίζουν το χαβά τους ε;

 

Δημοσ.
Χμμ..

ΟΚ, δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε, σου ζητώ συγγνώμη αν υπήρξα αγενής, και σε ευχαριστώ που δεν αρπάχτηκες και δεν ανταπέδωσες.

 

Θα σταματήσετε ποτέ να γράφετε με Greeklish ;!

Και που απαγορεύονται τα greeklish σε αυτό το φόρουμ, τι καταλάβαμε; τόσα άτομα που γράφουν χωρίς τόνους, χωρίς σημεία στίξεως, με βαριά ανορθογραφία, κλπ. δεν έχω ξαναδεί μαζεμένα σε μία συζήτηση. (Βέβαια αναγνωρίζω πως αν επιτρεπόντουσαν και τα greeklish, τότε "άντε γειά"!)

 

Πάντως, αφού φαίνεται να σε ενδιαφέρει η υπόθεση των «Διαταραχών του Γραπτού Λόγου», ρίξε μιά ματιά εδώ: http://diagoras.wordpress.com/writing_disorders/

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
Οκ μπορει να ειναι ηληθιο αυτο που θα πω.... αλλα μου εχει δημιουργηθει η εξης απορια: αν εχεις σταματησει μεσ΄τη μεση του δρομου ανεξαρτητα απο τον λογο εισαι παρανομως ( παρακοληση συγκινωνιων ή καπως ετσι) αν εγω που ειμαι στην κανονικη μου πορεια νομιμος και ολα πεσω επανω σου, γιατι σε πληρωνω?????

 

Ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση μέσω pm που δέχθηκα, θα γράψω την ταπεινή μου άποψη:

 

Εάν κάποιος έχει σταματήσει στη μέση του δρόμου χωρίς λόγο (δεν υπάρχει δηλαδή κίνηση ή κάποιο εμπόδιο που τον αποτρέπει να συνεχίσει την πορεία του), κατ'αρχήν ευθύνεται για το αδίκημα της παρακώλησης συγκοινωνιών (άρθρο 292 του Ποινικού Κώδικα).

 

Ο οποιοσδήποτε τρίτος όμως που οδηγεί κανονικά οφείλει να ρυθμίσει κατάλληλα τόσο την ταχύτητά του όσο και την πορεία του για να αποφύγει την οποιαδήποτε σύγκρουση. Στην οδήγηση ισχύει η αρχή της πρόληψης: οι οδηγοί οφείλουν να οδηγούν αμυντικά και όχι επιθετικά και να προλαμβάνουν τυχόν ατυχήματα - όχι να τα προκαλούν!

 

Επειδή κάποιος είναι παράνομος, δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι έχουμε το δικαίωμα να πέσουμε επάνω του, να τον τιμωρήσουμε, να τον συνετίσουμε κλπ. Κάτι τέτοιο θα συνιστούσε αυτοδικία (άρθρο 331 του Ποινικού Κώδικα) και ουσιαστικά θα κατέληγε να κάνει τους δρόμους μας ζούγκλα. Ή μάλλον περισσότερο ζούγκλα απ'όσο είναι τώρα.

Ως εκ τούτου, εάν πέσω πάνω σε παράνομα σταθμευμένο αυτοκίνητο, έχω άδικο και φυσικά θα κληθώ να πληρώσω.

 

Αυτά τα ολίγα. :)

Δημοσ.

Μην πάτε πολύ μακριά, νομίζετε πως κάποιος με παιδικό καροτσάκι (μικρότερο από αναπηρικό) μπορεί να περάσει από τις υπόγειες διαβάσεις της Συγγρού? Υπάρχουν οι ράμπες για να κατεβαίνεις με καρότσι, αλλά έχουν βάλει μπαρες για να μην περνάνε μηχανάκια...

Δημοσ.

Λοιπόν θα πω και εγώ την εμπειρία μου για συγκεκριμένο θέμα:

Όταν πρωτοπήγα στην Αγγλία να σπουδάσω, μου έκανε τεράστια εντύπωση όταν πήγα σε ένα εμπορικό κέντρο της περιοχής που σπούδαζα άλλα και στα "high streets", ο αριθμός των ανθρώπων με ειδικές ανάγκες που κυκλοφορούσε.

Στούς 10 που συναντούσα τουλάχιστον οι 2 ήταν άτομα με ειδικές ανάγκες, πέρα απο τους ανθρώπους με προβλήματα κίνησης είδα ότι υπήρχαν και πάρα πολλοί με προβλήματα όρασης, ακοής, καθώς και πάρα πολλοί υπερήλικες.

Δε θα σας κρύψω ότι η πρώτη μου σκέψη ήταν αυτή του νεοέλληνα "κοίτα να δεις σε ποιά χώρα ήρθα όλοι είναι προβλημάτικοι, όχι σα και μας τους παιδαράδες", με τον χρόνο όμως και έχοντας επιστρέψει στην Ελλάδα για το τρίμηνο άρχισα να παρατηρώ κάποια πράγματα και να συγκρίνω π.χ. πόσα πεζοδρόμια είναι ελεύθερα και προσβάσιμα ( είσοδοι πολυκατοικιών που πιάνουν το μισό πεζοδρόμιο, stands απο μαγαζιά, ζαρτινιέρες απο καφετέριες και άλλα πολλά), πόσα φανάρια έχουν ηχητική ειδοποιήση, πόσα πεζοδρόμια έχουν οδηγούς για τους τυφλούς, πόσες θέσεις αναπήρων υπάρχουν στις υπηρεσίες και τα πολυκαταστήματα, πόσα εστιατόρια, δημόσιες υπηρεσίες, σινεμά, χώροι πολιτιστικού ενδιαφέροντος έχουν ράμπες και άλλες βοήθειες και τέλος παρατήρησα πόσοι ΛΙΓΟΙ εώς καθόλου άνθρωποι με ειδικές ανάγκες βρισκόντουσαν στα μέρη γενικότερα που διασκεδάζουμε.

 

Βλέποντας όλα αυτά, βλέποντας επίσης τη νοοτροποία του νοέλληνα απέναντι στους γύρω του και λαμβάνοντας υπόψη οτι είμαστε η ΠΡΩΤΗ χώρα στα τροχαία στην Ευρώπη θεωρώ ότι η λύσεις για να βελτιώσουμε τη ζωή μας ξεκινάνε ΑΠΟ ΕΜΑΣ και ΕΜΑΣ μόνο είτε συλλογικά ( μπράβο απο μένα στους StreetPanthers ), είτε σε προσωπικό επίπεδο. Υπάρχουν όρια στον ακτιβισμό το καταλαβαίνω αλλά υπάρχουν και όρια στη γαϊδουριά και στην αναισθησία κάποιων.

 

my 2 cents

 

Υ.Γ.

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν υπάρχει κάποιο member με κινητικά προβλήματα να μας περιγράψει μια μέρα απο τη ζωη του στην Αθήνα για να πάρουμε μια γεύση για το αν είναι γαϊδαρος ( με αυτοκόλλητο ) αυτός που παρέμποδίζει την πρόσβαση/κίνηση στα πεζοδρόμια και αν είναι ίσως και υποχρεωσή μας να τον "ρουφιανέψουμε" any way possible και στο κόσμο και στις αρχές.

Δημοσ.

# Η κινητικότητα είναι έκφραση ελευθερίας και αναπόσπαστο τμήμα της σύγχρονης κοινωνίας. Η κινητικότητα είναι τμήμα του πολιτισμού μας. Ο πολιτισμός μπορεί να οριστεί ως οι ιδέες, οι πεποιθήσεις και τα έθιμα μιας κοινωνίας.

# Ωστόσο, η αυξανόμενη κυκλοφορία –ειδικότερα η προερχόμενη από την υπερεξάρτηση από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα- θέτει σε κίνδυνο την οικιστική και πολιτιστική κληρονομιά των ευρωπαϊκών πόλεων και περιορίζει τόσο την κινητικότητα, όσο και την ποιότητα ζωής των πόλεων

 

episis h xarta dikaiwmatwn twn pezen (European Parliament 1999,C 290/53)

 

“Ι. ο πεζός έχει δικαίωμα να ζει σε ένα υγιές περιβάλλον και να απολαμβάνει ελεύθερα τους δημόσιους χώρους μέσα σε κατάλληλες συνθήκες που θα εξασφαλίζουν τη σωματική και ψυχική του υγεία.

 

II. ο πεζός έχει δικαίωμα να ζει σε αστικά κέντρα ή χωριά οργανωμένα για την εξυπηρέτηση του ανθρώπου και όχι του αυτοκινήτου, τα οποία να διαθέτουν υποδομή προσιτή στους πεζούς και στους ποδηλάτες.

 

IIΙ. τα παιδιά, οι ηλικιωμένοι και τα μειονεκτούντα άτομα δικαιούνται μία πόλη που να αποτελεί χώρο κοινωνικοποίησής τους και όχι χώρο επιδείνωσης της κατάστασης αδυναμίας τους.

 

IV. Τα μειονεκτούντα άτομα δικαιούνται ειδικών μέτρων τα οποία θα τους εγγυώνται την όσο το δυνατό μεγαλύτερη ανεξαρτησία κινητικότητας μέσω προσαρμογής του δημόσιου χώρου, τεχνικών συστημάτων κυκλοφορίας και δημοσίων μέσων μεταφοράς (διαχωριστικές γραμμές, προειδοποιητικές ενδείξεις, ακουστική σήμανση, πρόσβαση με ευκολία σε λεωφορεία, τράμ και τραίνα),

 

V. 0 πεζός δικαιούται να έχει στην αποκλειστική του χρήση αφενός μεν αστικές ζώνες, κατά το δυνατόν εκτεταμένες, οι οποίες δεν θα αποτελούν απλώς “νησίδες πεζώv” αλλά θα εντάσσονται αρμονικά στη γενική συγκρότηση της πόλης, αφετέρου δε διασυνδεόμενες σύντομες, λογικές και ασφαλείς διαδρομές.

VI. Συγκεκριμένα, ο πεζός έχει δικαίωμα:

 

α) στην τήρηση των προδιαγραφών που θεωρούνται αποδεκτές από επιστημονική άποψη και αφορούν τις εκπομπές θορύβου και χημικών ουσιών από τα αυτοκίνητα,

 

β) στη γενικευμένη χρήση, στα δημόσια μεταφορικά μέσα, αυτοκινήτων που δεν αποτελούν πηγή ατμοσφαιρικής ρύπανσης ή ηχορύπανσης,

 

γ) στη δημιουργία πνευμόνων πράσινου, μεταξύ άλλων, μέσω της δενδροφύτευσης αστικών περιοχών,

 

δ) στον καθορισμό ορίων ταχύτητας και στην επανευθέτιση των οδών και των διασταυρώσεων ώστε να υπάρχουν πραγματικές εγγυήσεις για την κυκλοφορία των πεζών και των ποδηλατών,

 

ε) στην απαγόρευση των διαφημίσεων που προβάλλουν την επικίνδυνη και αντικανονική χρήση του αυτοκινήτου,

 

στ) σε αποτελεσματικά συστήματα σήμανσης που να εξυπηρετούν και όσους στερούνται όρασης ή ακοής,

 

ζ) σε ειδικά μέτρα που θα επιτρέπουν τη στάση, την πρόσβαση και τη διάβαση οδών και πεζοδρομίων,

 

η) στην προσαρμογή του οχήματος και εξοπλισμού των αυτοκινήτων κατά τρόπο ώστε να αμβλυνθούν τα πιο αιχμηρά μέρη τους και να καταστούν αποτελεσματικότερα τα συστήματα προειδοποιητικών φωτεινών σημάτων,

 

θ) στην καθιέρωση ενός συστήματος ευθύνης περί του κινδύνου ούτως ώστε εκείνοι που δημιουργούν τον κίνδυνο να υφίστανται και τις οικονομικές συνέπειες (όπως π.χ. στη Γαλλία από το 1985),

 

ι) σε εκπαίδευση οδηγών αυτοκινήτων που θα αποβλέπει σε προσαρμοσμένη οδική συμπεριφορά ως προς τους πεζούς και όσους κυκλοφορούν με μικρή ταχύτητα.

 

VII. Ο πεζός έχει δικαίωμα για απόλυτη και πλήρη ελευθερία μετακίνησης, η οποία είναι δυνατή με τη χρησιμοποίηση όλων των μέσων μεταφοράς. Συγκεκριμένα, έχει δικαίωμα:

 

α) σε φιλικό για το περιβάλλον πλήρες δίκτυο δημοσίων μεταφορικών μέσων κατάλληλο για την ικανοποίηση των αναγκών όλων των πολιτών, μειονεκτούντων ή μη,

 

β) σε διευκολύνσεις για τα ποδήλατα που θα καλύπτουν ολόκληρη την πόλη,

 

γ) στη διαμόρφωση χώρων στάθμευσης κατά τέτοιο τρόπο που δεν παρεμποδίζουν την κινητικότητα των πεζών και θα τους επιτρέπουν να επωφελούνται από τα αρχιτεκτονικά πλεονεκτήματα.

 

VIII. Κάθε κράτος πρέπει να εξασφαλίζει την πλήρη ενημέρωση των πεζών ως προς τα δικαιώματά τους καθώς και ως προς τις εναλλακτικές δυνατότητες κυκλοφορίας που είναι φιλικές τόσο για τα άτομα όσο και για το περιβάλλον, μέσω των καταλληλότερων διαύλων και ήδη από τις πρώτες βαθμίδες της σχολικής εκπαίδευσης.”

 

3. Καλεί την Επιτροπή να καθιερώσει Ευρωπαϊκή Ημέρα των Δικαιωμάτων των Πεζών, να γvωστοποιήσει το περιεχόμενο του παρόντος Χάρτη και να υποβάλει σχετική πρόταση οδηγίας.

 

4. Ζητεί από τα κράτη μέλη να λάβουν όλα τα αναγκαία μέτρα για την υλοποίηση του Χάρτη αυτού, δηλαδή άσκηση προσεκτικού ελέγχου για την ουσιαστική εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας περί προστασίας των πεζών, και ιδίως των κοινοτικών οδηγιών που αναφέρονται στη ρύπανση από τα αυτοκίνητα και στην απαγόρευση της βενζίνης με μόλυβδο, και να προβλέψουν επιτέλους αυστηρές κυρώσεις για τους παραβάτες.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...