Προς το περιεχόμενο

Play.com και πρόβλημα με την παραγγελία!


JohnKaL-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

Χθές έκανα μια παραγγελία απο το Play και δεν είχα τόσα χρήματα στην χρεωστική μου κάρτα όσο κόστιζαν αυτά που πήρα.

 

Μετά απο λίγο παρέλαβα το ακόλουθο email:

 

Thank you for your order with Play.com.

 

When we tried to process your credit/debit card it was declined by your bank. We would ask you to please check all of the card details carefully.

 

Your CREDIT CARD may have been declined because the card number, expiry date or start date is incorrect.

 

If you are using a DEBIT CARD the card number, expiry date or start date may be incorrect. FOR Solo and Switch cards the issue number should also be checked.

 

If you have checked your details and they are correct it may be that your bank has declined your card as part of a random security check. In this situation you will need to contact your bank to allow the card to be processed.

 

So you don't miss out and to get your order to you as soon as possible, we have reserved any Play.com items you have ordered, and will dispatch them as soon as we can process your card. Unfortunately any PlayTrade items you ordered could not be reserved, but may still be available for purchase on the site.

 

Kind regards

Play.com

 

Με λίγα λόγια μου λέει ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η παραγγελία!!

 

Στο Order History μου γράφει Declined

post-50479-129062946428_thumb.jpg

 

Θα πρέπει να ξανα κάνω την παραγγελία ή θα προσπαθήσουν πάλι αυτοί να μου τα σηκώσουν απο την κάρτα μόλις βρούν χρήματα μέσα?

 

Δυστηχώς τους έστειλα email στο info@play και σε κάτι άλλα που έχουνε αλλά δεν λειτουργούνε :evil: :evil:

  • Super Moderators
Δημοσ.
Καλημέρα,

Χθές έκανα μια παραγγελία απο το Play και δεν είχα τόσα χρήματα στην χρεωστική μου κάρτα όσο κόστιζαν αυτά που πήρα.

 

Μετά απο λίγο παρέλαβα το ακόλουθο email:

 

 

 

Με λίγα λόγια μου λέει ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η παραγγελία!!

 

Στο Order History μου γράφει Declined

[ATTACH]7422[/ATTACH]

 

Θα πρέπει να ξανα κάνω την παραγγελία ή θα προσπαθήσουν πάλι αυτοί να μου τα σηκώσουν απο την κάρτα μόλις βρούν χρήματα μέσα?

 

Δυστηχώς τους έστειλα email στο info@play και σε κάτι άλλα που έχουνε αλλά δεν λειτουργούνε :evil: :evil:

 

Βλέπω ότι αυτό που προσπάθησες να αγοράσεις πωλείται μέσω του PlayTrade (κάποιου εξωτερικού πωλητή, ο οποίος εξυπηρετείται από το play.com).

 

Στο e-mail σού λένε καθαρά τι γίνεται. Αν επρόκειτο για αγαθό που πωλεί το ίδιο το play.com, δεν θα έκανες τίποτα:

So you don't miss out and to get your order to you as soon as possible, we have reserved any Play.com items you have ordered, and will dispatch them as soon as we can process your card.

 

Από τη στιγμή όμως που είναι αγαθό που πωλείται μέσω PlayTrade, θα πρέπει να ξανακάνεις την παραγγελία:

 

Unfortunately any PlayTrade items you ordered could not be reserved, but may still be available for purchase on the site.

Δημοσ.

Ok, thanks για την απάντηση!

Έκανα νέα παραγγελία.. ελπίζω μην το στείλουν 2 φορές γιατί θα τους πάρει ο διάολος :-D

Δημοσ.

Πάλι Declined μου έγινε η καινούρια ενώ είχα χρήματα στην Visa και αυτή την φορά δεν ήρθε ούτε καν email!

Τι γίνετε ρε παιδιά? 1η φορά το παθένω αυτό!!!! :?

Tα στοιχεία είναι όπως ακριβώς στην κάρτα!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...