Προς το περιεχόμενο

FS Calculator!


desolatorXT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκδοση 1.587, πληροφορίες στο Post #7

 

Doulepsame arketo kairo s ayto to project,(bugs me GML6.1, lathos apotelesmata klp) epitelous omws ftasame sto simeio na vgaloume ena demo. Kai skeftika na to valw edw gia na mou peite merikes gnwmes an boreite...

 

To FS calculator einai vasika mia apli arithmomixani. Mporei na akougete poli gelio to egxeirima na kataskevaseis kati tetio. Alla den einai toso aplo oso akougete. Toulaxiston me tin glwssa programmatismou pou xrisimopoisame. Antitheta me C++ ta Parathyra ta koumpia ktlp, den einai premade. Eprepe apo to miden na kataskevasoume mia interface, parathyro, rollover effects sta koumpia ktlp... Apla to lew gt otan eixa milisei me kapion mou leei "siga to pragma re file"...

 

Tespa na min ta polilogo...

Edw einai to download link: http://www.fsteam.gr/downloads/fs/fscalc.zip'>http://www.fsteam.gr/downloads/fs/fscalc.zip

Einai mono 1,4Mb... Opoios exei ore3i na mathei perissotera mporei na sinexisei na diavasei :P

 

Meriki voitheia gia to pws na to xrisimopoeisete kathws ta to help file den einai etimo :P

 

screen1fn6.jpg

 

Opws vlepete stin eikona yparxoun 3 arithmoi. O n1 einai o prwtos arithmos pou dinei o xrisits, o n2 einai o deyteros kai to Res einai to apotelesma. O logos pou exoume kai tous 3 arithmous einai gia na dinete i dinatotita ston xristi na tous vlepei, wste na 3erei pou ekane ena la8os paradeigmatos xarin.

Dipla apo aytous tous arithmous yparxoun 2 eikonidia. Ayta paristanoun to prosimo tou arithmou. Mporeite na to alla3ete apla kanontas click panw tous.

 

Den xrisimopoeite mexri stigmis to plikrologio gia na eisagete dedomena, alla to kanete mono patwntas ta koumpia tou programmatos me to pontiki. 3ekinontas na patate arithmous, siblirwnete ton arithmo n1. Otan teleiwsete, patiste apla ton koumpi pou periexei tin pra3i pou thelete na kanete, p.x. to "+". Meta apo ayto o arithmos n1 apothikevete kai 3ekinate na siblirwnete ton arithmo n2. Afou teleiwsete kai me ayton patate to "=" kai pernete to apotelesma.

 

Fisika ayto einai ena demo (ekdosi 0.450) i kanoniki ekdosi tha perilamvanei enan liti gia e3iswseis apo 1ou mexri 3ou kai tha prospathisoume na ftia3oume ena systima gia epilisi e3iswsewn megaliterou vathmou. Episis tha exei enan tomea gia allages systimatwn metrisis. P.x. allagei apo milia se xiliometra ktlp. Telos to koumpi "=(mem)" kathws kai polles alles leitourgies pou den periexontai twra (opws 1/x, % ktlp) tha periexontai. Me to mem, ypologizete to apotelesma kai ayto apothikevete ws o arithmos n1, wste na mporei kaneis na sinexisei na ektelei pra3eis me to proigoumeno apotelesma.

 

Ayta loipon... Parakalw na tou ri3ete ena vlefaro, kai na mou peite merikes idees, ti de sas arese ktlp...

 

thnx in advance :)

 

download link: http://www.fsteam.gr/downloads/fs/fscalc.zip

Δημοσ.

Thnx σε όλους :P

 

Ακούγοντας τα παράπονα/προτάσεις/ιδέες πολλών φτάσαμε στην έκδοση 0.595 που μπορείτε να κατεβάσετε αν θέλετε απο εδώ:

 

http://www.fsteam.gr/downloads/fs/fscalc595.zip

 

Screenshots:

 

http://img254.imageshack.us/img254/5734/screen1ql9.jpg

 

http://img527.imageshack.us/img527/999/screen2qg5.jpg

 

Το προγραμμα είναι σαφώς βελτιωμένο πιστεύουμε.

 

Changes from 0.450 to 0550 :

 

- All calculator functions working 100% correctly

- Handled many exceptions

- New interface with Navigation Bar

- A Beta version of The Grafs Maker is availiable, it is not 100% ready.

- Credits Section Added

- Navigation Bar added

 

Changes from 0.550 to 0590 :

 

- Corrected a glitch at function selection menu

- Help system working (only for greek and english)

- The user can now give commands/numbers with the keyboard!!! For more info you can check the Help file :P

 

Changes from 0.590 to 0595 :

 

- Fixed Major Keyboard Glitches. In addition to this keypad digits now working.

- Some minor errors at the Calculator

- New keyboard functions, Help file updated

 

Όμορφο

:)

 

Από περιέργεια, σε ποία γλώσσα είναι γραμμένο;

 

 

 

 

 

Ναι σε GML (Game Maker Language) είναι γραμμένο όπως είπε και ο drikst. Σε GML 7. Το είχαμε ξεκινήσει εδώ και καιρό να το κάνουμε σε GML 6.1 αλλά είχε κάποιο Bug σε σχέση με το directX, με αποτέλεσμα να βγαίνουν σε συγκεκριμένες πράξεις, Περιμέναμε λοιπό ν την GML 7 για να το ξαναγράψουμε απο την αρχή.

  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

Download Link: http://www.savefile.com/files/1261908

 

-> Το αρχείο βοήθειας που περιλαμβάνεται μέσα στο πρόγραμμα είναι για την προηγούμενη έκδοση (1.00) , τα περισσότερα πράγματα λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο, αλλα υπάρχουν κάποιες αλλαγές.

 

-------------------------------------------------------

Αλλαγές απο έκδοση 1.00:

 

-Fixed many minor glitches

-Fixed Major bug in calculations

-Most accurate results (στην παλιά έκδοση το αποτέλεσμα μπορούσε να έχει μέχρι 2 δεκαδικά ψηφία, περιορισμός τώρα είναι τα 9)

-Fixed the code for solving 3rd equations*

-Built-in web explorer (using tinyweb.dll by Porfirio {έχουμε την άδεια του δημιουργού για την χρησιμοποίηση})

-New functions with the help of "MathPack #1" Gm extension (mathpack.gex) by Gamer3D{έχουμε την άδεια του δημιουργού για την χρησιμοποίηση})

 

Γνωστά προβλήματα:

 

-Τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν απο τα πραγματικά κατα +/- 0.0000000064

-Κατα την επίλυση εξίσωσης 3ου βαθμού υπάρχει ένα error message, που μπορεί να εμφανιστεί 1 η 2 φορές που λέει "Error in Function power( )". Απλα πατήστε ignore, εάν εμφανιστεί έχουμε μερικές επιφυλάξεις για την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων, ψάχνουμε πάντως το bug

-Κατα τη δημιουργία ενός γραφήματος υπάρχει περίπτωση να εμφανιστούν κενά στο διάγραμμα, το δουλεύουμε και αυτό :P

-Το πρόγραμμα δίνει λάθος αποτελέσματα στην περίπτωση υπολογισμού του παραγοντικού για αριθμούς μεγαλύτερους του 20 (μπορει και να κρασάρει για πολύ μεγάλους αριθμούς)... Μεχρι στιγμής δεν έχουμε βρεί λύση γ αυτό...

 

-------------------------------------------------------

 

Περιμένω γνώμες, προτάσεις και τυχόν Bugs που θα βρείτε :o

 

Btw, σκεφτόμαστε να το κάνουμε Open-Source, τι λέτε? Θα προτείνατε κάτι τέτοιο ή δεν αξίζει τον κόπο?

Δημοσ.

Ρε man γιατί δεν το γράφεις σε Qt??

 

desolatorXT -->

Antitheta me C++ ta Parathyra ta koumpia ktlp, den einai premade. Eprepe apo to miden na kataskevasoume mia interface, parathyro, rollover effects sta koumpia ktlp... Apla to lew gt otan eixa milisei me kapion mou leei "siga to pragma re file"...

 

Μπορεί να στο είπε γιατί εκτός από τα premade μπορείς να φτιάξεις και δικά σου. Αν έχεις όρεξη κοίτα το απλό widget της υπογραφής μου. ;)

Δημοσ.
Ρε man γιατί δεν το γράφεις σε Qt??

 

desolatorXT -->

Antitheta me C++ ta Parathyra ta koumpia ktlp, den einai premade. Eprepe apo to miden na kataskevasoume mia interface, parathyro, rollover effects sta koumpia ktlp... Apla to lew gt otan eixa milisei me kapion mou leei "siga to pragma re file"...

 

Μπορεί να στο είπε γιατί εκτός από τα premade μπορείς να φτιάξεις και δικά σου. Αν έχεις όρεξη κοίτα το απλό widget της υπογραφής μου. ;)

 

Δεν ξέρω αν είδες ή όχι το πρόγραμμα, αλλά τα backgrounds κτλπ έγιναν με διάφορα προγράμματα ζωγραφικής, δεν ήταν εύκολη υπόθεση...

 

Τέλος πάντων μπορεί όλο αυτό να φαίνεται απλό, και ίσως για κάποιους να είναι, αλλα δυσκολευτήκαμε αρκετά για την κατασκευή του, και συνεχώς το βελτιώνουμε... Αυτό που περίμενα λοιπόν όταν έκανα το thread δεν ήταν να μου πείτε συγχαρητήρια(ή το αντίθετο), απλώς να δώσετε κάποιες ιδέες προτάσεις, και να αναφέρεται τυχόν bug που είδατε ώστε να βελτιωθεί το πρόγραμμα ακόμη περισσότερο, και αν μη τι άλλο να πείτε την γνώμη σας... Πολλά απ όσα βλέπεις ήταν προτάσεις μελών, όχι μόνο του insomnia, αλλά και άλλων κοινοτήτων... Δεν θέλω πάντως να μπώ στην διαδικασία GML vs C++, δεν θα βγάλουμε άκρη... :rolleyes:

 

Σε ποιόν απευθύνεσαι?

Δημοσ.

Δεν είπα ότι δεν είναι καλό αλλα:

1) Μερικοί πρέπει να κάνουν reboot για να το δουν

2) Καταλαβαίνω την δουλειά που έχεις κάνει (ειδικά τα εφέ fade in-out) είναι πολύ καλά

3) Καταλαβαίνω ότι πχ τα κουμπια τα έχεις φτιάξει μόνοs σου υλοποιώντας καθε state clicked,mouseover κτλ.

 

Τσπ nice try ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...