Προς το περιεχόμενο

Μεταχείρισμενα Αυτοκίνητα: Τι πρέπει να προσέξει κανείς;


MariaTs.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτή την περίοδο ήμαστε με τον άντρα μου στο ψάξιμο για αυτοκίνητο γενικώς. Ναι μεν κοιτάμε τιμές για καινούριο, αυτό που θα ήθελα από εσάς που είστε γνώστες να μου πείτε τι θα πρέπει να προσέξουμε αν τελικά βρούμε σε συμφέρουσα τιμή ένα μεταχειρισμένο.

Να τονίσω πως θα κοιτάξουμε σε αντιπροσωπείες, μιας και ο διακανονισμός πιστεύω ότι θα είναι πιο ασφαλής απ'ότι να πάμε σε κάποια μάντρα. Θα ήθελα τα σχόλια σας, αλλά και γενικά τι θα πρέπει να προσέξουμε ώστε το μεταχειρισμένο να μην βγει σακαράκα στην πορεία! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

και εγω στην αρχη εψαχνα για μεταχειρισμενο αλλα μετα αποφασισα να δωσω κατι παραπανω να παρω καινουργιο.

 

Μου ειχανε πει να προσεχω:

χιλιομετρα, να μην εχει φαει τρακαρισμα (αλλαη αποχρωση χρωματος σε καποια μερη, να σηκωσω χαλια να δω οτι δεν ειναι "ραμμενο" το αμαξι, κατα προτιμηση να παω σε μαρκα που εχει καλους κινητηρες (ιαπωνας κατα προτιμηση), να ειναι αμαξι του 2000 και μετα, να μην εχει τρεξει σε αγωνες (αν προκειται για γρηγορο...)...

δυσκολο καποια απο τα παραπανω να τα δεις... αλλα σημαντικα.

 

Και επειδη δεν ειμαι ειδικος... ετσι ειπα " θα παρω καινουργιο"...

 

Γυρω στα ποσο σκεφτεσατε κ τι ειδος αμαξι (οικογενειακο, sedan, μικρο...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πολύ 11-12.000 με δόσεις. Σκεφτόμαστε για μικρό αλλά μας προβληματίζει και ο χώρος του πορτ-παγκάζ. Μια πρόταση μας έκαναν για Fiat Panda καινούριο. Αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα μπορεί να βγάλει μεγάλες αποστάσεις επειδή είναι αυτοκίνητο πόλης. Σαν καινούριο με δόσεις φτάνει τα 10.000 περίπου και λέμε άντε να βάλουμε άλλα 1000 και να πάρουμε ένα μεταχειρισμένο 1400άρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε οτι η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου είναι συμφέρουσα αν αυτά προέρχονται απο το εξωτερικό και κυρίως απο Γερμανία. Αν θέλεις να αγοράσεις μεταχειρισμένο μικρομεσαίο αυτοκίνητο σαφώς και δεν συμφέρει μιας και αυτά είναι επι το πλείστον Ελληνικά και ένας επαγγελματίας δεν ασχολείται γιατί γι αυτόν δεν έχουν ιδιαίτερο κέρδος. Αν έχεις την καλωσύνη επειδή έχω εντρυφήσει στα μεταχειρισμένα (ψάχνω για ΒΜW M3 cabrio) γίνε λίγο πιο συγκεκριμένη και πες τι τύπου αυτοκίνητο θέλεται να αγοράσετε και το κυριότερο πόσα χρήματα μπορείτε να διαθέσετε. Μπορώ να σου δώσω site απο μάντρες Γερμανίας που συνεργάζονται με όλες τις Ελληνικές. Τώρα όσον αφορά αυτό που είπες για τις αντιπροσωπείες πίστεψε με παντού υπάρχουν σακαράκες και ευκαιρίες. Οι αντιπροσωπείες κυρίως τα μεταχειρισμένα που έχουν είναι απο Έλληνες που πάνε και δίνουν το παλιό τους και παίρνουν ένα καινούριο και πίστεψε με καλύτερα να μην κοιτάς προς τα εκεί. Και πιο ακριβά και πιο αναξιόπιστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν παίρνεις κάποιο καινούργιο 1.400-άρι σε βασική έκδοση?

 

Mε 11.000 ευρώ μπορεί να βρεις κάποιο ΚΙΑ,Peugeot ή Ford.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως λιγο που κοιταξα τωρα στο http://www.car.gr που βαζεις κριτηρια αναζητησης οτι θες...

 

Βρηκα οτι εως 11.000 παιρνετε

Corsa του 04

Astra του 02

307 του 02

Swift (λιγα) του 06

Colt (λιγα) του 06

Focus του 02

Ibiza του 05

Yaris του 04

Golf του 02

 

Τωρα για καινουργιο που το εψαξα λιγο... εγω θα παρω το Swift (1300)...

κοιταξα το C2 και Getz και Colt...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις είδα τις προδιαγραφές που έδωσες και λόγω περιορισμένου budget τότε απο Γερμανία ταυτόχρονα αποκλείεται μιας και στην Γερμανία δεν παίζουν μικρομεσαία και μικρά. Οπότε πάμε να δούμε την επιλογή μεταξύ καινούριου και μεταχειρισμένου ελληνικού. Καταρχήν είμαι κατα των Ιταλικών αυτοκινήτων και το Panda ειδικά θεωρώ ότι καλύτερη λύση είναι να του βάλεις και μια τέντα γύρω γύρω και να το κάνεις περίπτερο...! Τo σίγουρο είναι ότι για μεταχειρισμένο μακριά απο Ιταλικό μιας και αυτά και καινούρια που είναι προβλήματα βγάζουν. Το κακό είναι ότι με τα χρήματα αυτά και μεταχειρισμένο παίρνεις ένα αυτοκίνητο που ο προηγούμενος έκανε απλά την δουλειά του και συνήθως δεν τα πολυσέβονται ιδιαίτερα. Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις άλλα ψάξε βρες...! Κατά την γνώμη μου με αυτά τα χρήματα δύσκολα βρίσκεις κάτι ιδιαίτερο καινούριο μιας και το Fabia που θεωρώ απο τα λίγα που κατάλαβα μια ενδεδειγμένη λύση για τις δικές σας προτεραιότητες πρέπει να δαπανήσετε γύρω στα 12000. Οπότε πάμε σε εταιρίες Hyundai και λοιπές κορεάτικες λύσεις. Και από αυτά θα έλεγα να ρίξετε μια ματιά στο νέο Kia Ceed μιας και απο ότι λένε αξίζει τα λεφτά του και έχει και συμπαθητικό κινητήρα. Αλλά να ξεκαθαρίσουμε ότι οι κορεάτες βγάζουν ότι οι Γιαπωνέζοι πριν 2 χρόνια...

Μπες στο http://www.autotriti.gr το καλύτερο κατά την γνώμη μου ελληνικό site για έρευνα καινούριου και μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα απο καινουργια εως 12.000, 1300-1800cc ειναι τα παρακατω (http://www.autotriti.gr - Αναζητηση με κριτηρια):

 

Citroen: C2: 10.980

C3: 10.650-11.600

C4: 10.650-11.850

Fiat: Grande Punto: 11.150-11950

Panda: 8.900-11.800

Punto: 10.400-10.650

Ford: Ka: 9.298-10.432

Hyundai: Getz: 9.950-11.850

Kia: Rio: 11.500

Mitsubishi: Colt: 9.830-11.440

Opel: Corsa: 10.590-11.320

Peugeot: 206: 11.280-11.655

207: 11.830

Renault: Clio: 9.600-22.900

Suzuki: Swift: 11.700

Toyota: Yaris: 10.690-11.090

VW: Fox: 11.025-11.980

Polo: 11.090-11.870

 

Σε βοηθησαμε καθολου....?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σκέφτεστε αγορά από εξωτερικό π.χ. γερμανία,το μικρομεσαίο δεν συμφέρει,είναι ακριβά.Κοιτάμε μεγάλη επώνυμη αντιπροσωπεία.Οι μεγάλες αντιπροσωπείες συνήθως δεν πουλάνε τόσο σκάρτο αυτοκίνητο,δεν τους συμφέρει να χάσουν το καλό όνομα για μια μικροαπατεωνιά.Οι μικροί πωλητές στην πλειοψηφεία τους κάνουν απατεωνιές.Κατεβάζουν χλμ.κτλ.

Θα προσέξετε τις φθορές στην μηχανή να μην έχει διαροές.Στο εσωτερικό η φθορά να πηγαίνει κάπου με τα χλμ.του αμαξιού.Δηλαδή ένα αμάξι με 30000 χλμ να μην έχει φθορές στα πετάλια φρένου γκαζιού,στο πιάσιμο του τιμονιού στα δισκόφρενα κτλ.Αλλιώς κάτι βρωμάει.Κοιτάμε να μην έχει κοτσαδούρα.Ποιος ξέρει τι τράβηξε ο προηγούμενος με αυτήν και πόσο το ζόρισε.Κοιτάμε τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και ηλικία του.Συνήθως αλλοδαποί και νέοι οδηγοί τα ξεσκίζουνε και κάνουνε οικονομία στα σερβις του.

Μην κοιτάς ελληνικά φόρουμ και τεστ.Απαίσια

 

Το αυτοκίνητο αν γίνεται το πάμε σε εξουσιοδοτιμένο συνεργείο να το ελέγξουν αν τα χλμ. είναι πραγματικά ή αν κάτι δεν πάει καλά,αν και αρκετά δύσκολο αυτό αλλά μια δεύτερη γνώμη είναι πάντα καλύτερα.

Απόφυγε τα ιταλομπάζα,και ford,μπρρρρ μακριά

 

Μερικοί θα θυμώσουν με μένα αλλά δεν πειράζει :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απόφυγε τα ιταλομπάζα,και ford,μπρρρρ μακριά

 

Μερικοί θα θυμώσουν με μένα αλλά δεν πειράζει :mrgreen:

 

Γιατί να θυμώσουμε ρε φίλε, συμφωνούμε και επαυξάνουμε. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ. Απ έξω κούκλα και απο μέσα πανούκλα. Και όπως έχεις avatar την Z3 ελπίζω το φθινόπωρο να βάλω την M3 κι εγώ για avatar. Έχω βρει κάτι μανούλια απο Γερμανία, τρελένομαι....!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Συγνωμη, αλλα εδω θα πρεπει να μιλησω.

Το ''μακρυα απο Ιταλικα'' δεν λεει ΤΙΠΟΤΑ!

Δλδ αμα σας λεγανε μακρυα απο Alfa Romeo, και ποσο μαλλον Lancia και Ferrari θα λεγατε ναι ναι...?

Εχουμε οικογενεειακως ενα Fiat Tipo 1.4 i.e. 15ετιας και ενα Lancia Dedra 1.8 i.e.m. 13ετιας και ειναι και τα δυο ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΛΑ ακομα και τωρα!

Εκτος και αμα θεωρειτε ζημιες σημαντικες για 13 και 15ετιας αμαξι το βεντιλατερ και τον ανεμιστηρα του aircondition ή το καλωδιακι του θερμαινομενου καθρεπτη....

Μονο το Fiat ψιλο-τριζει το πλαστικο το διαφανο αναμεσα στο ταμπλώ και στο μαυρο πλαστικο αναμεσα στο ταμπλω.

Και τι να πει κανεις, σαν αμαξια δνε τα προσεχαμε καθολου! Το Fiat εχει 200000 χιλιομετρα, και η συμπιεση της μηχανης ειναι ακομα στο 97% της αρχικης!

Το δε Lancia, με 250000km (πιο ταξιδιαρικα και οχι τοσο χωματινα οπως του Fiat) ειναι ακομα ΤΖΙΤΖΙ η μηχανη του (και δεν το λεω εγω...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιαπωνέζικα δάγκωτο ... μακράν τα καλυτερα

εγω θα σου έλεγα να κοιτάξεις για κανα Toyota ... είναι αμάξια με ελάχιστα προβλημματα και μεγάλη αντοχή ... όπως και τα mazda

 

για την κατηγορία που θές ψάξε για corolla κυρίως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έκανα την εξής πρόταση...

 

Πέρνεις ένα μεταχειρισμένο παλιό αυτοκινητό... Καλά όχι και ιδιαίτερα παλιό να βλέπετε... Π.Χ. του 90 ένα αμάξι...

 

Το αγοράζεισ φτηνά εφόσον είναι παλιό, δλδ φαντάζομαι γύρω στα 4-5κ ευρώ.. Με τα υπολοιπα 7-8κ ευρώ που θα διέθετες για καινούργιο αμάξι, του περνάς καινούργια μηχανή (να μην σε ενδιαφέρουν και τα χιλιόμετρα) του τραβάς ένα βαψιμο, και γενικό σέρβις σε όλα... Αμα περισέψουν και λεφτά, βάζεις και νέες ζάντες κτλπ... Οπότε θα έχεις ένα αξιόλογο αυτοκίνητο, και θα κάνεις και το κομμάτι σου.

 

Θα μου πεις βέβαια "πολύ pimp my ride" την είδες ρε φίλε... Εμένα πάντως μου αρέσουν τα retro αυτοκίνητα... προτιμό να κυκλοφορώ με κάτι παλιό και φτιαγμένο όπως το θέλω εγώ... Να φανταστείς το σκεφτόμουν πολλές φορές να φέρω απο Αμερική εναν Ford Mustang GT, (οχι το FORD GT) εκείνα που έχει και στο Need For Speed :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι και αν πάρεις πρόσεχε τους μαντράδες.

Ψεύτες-απατεώνες στη συντριπτική πλειοψηφία τους.

 

Φέρε δικό σου μηχανικό-φαναρτζή να το κοιτάξει.

Κάνε το μια βόλτα (μη σου πει ο μαντράς ότι δε στο δίνει λόγω πχ ότι δεν έχει πινακίδες).

Βεβαιώσου ότι όλα στο αυτοκίνητο λειτουργούν (A/C, ηλεκτρικά, διακόπτες κτλ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...