Προς το περιεχόμενο

2 ektipotes se 1 pc

Edgar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Esto oti exoume ena pc (trexei 98 an auto boithaei).<P>Exoume pros to paron enan laser printer epano se auto to pc ton opoio ton kanei share se ena topiko diktio. Sintona, tha xreiastei auto to mixanima kai enan 2o ektipoti (dot matrix) ton opoio tha ton xeirizetai mono to sigekrimeno mixanika kai kanena allo. O laser den mporei na sindethei me to pc me usb, alla mono me paralili. Upotheto, oti o dot matrix den tha einai usb alla parallilos kai autos. O laser, exei mia eleutheri parallili thira apo piso tou, opote upotheto pali oti se auti tha sindeso ton dot matrix. Sosta upotheto mexri edo?<BR>An exo dikio, thelei tipota trello settarisma sto mixanima gia na blepei opos prepei ton martix kai na eksakolouthei na kanei share, xoris kanena problima, ton laser, or tha prepei o laser na allaksei mixanima (gia pollosti fora kai exei kantantisei ekneuristiko auto)?<BR>Apla, me to pou tha sindeso ton dot matrix pano ston laser (upotheto pos ginetai auto, na sindeso printer se printer), tha ton dei san enan kainourgio printer, asxeta an einai pano se allon printer kai oxi sto pc?<P>Elpizo na egina katanoitos smile.gif" border="0

Δημοσ.

File mou epeidh eixa kanei kai egw to idio kapote mporw na sou pw oti douleuei. H monh diafora einai oti epeidh o laser pou eixa den eixe parallhlh eixa parei mia kartoula poly fthnh pou edine mia parallhlh kai mia seiriakh akoma sto mhxanhma pou theleis na thn valeis(to lew auto se periptwsh pou den katafereis na sou doulepsei h parallhlh tou printer). Oson afora to share pali den exeis provlhma. Tha kaneis share ton laser enw ton dot-matrix oxi. Opote o matrix tha einai diathesimos mono sto sugkekrimeno mhxanhma enw o laser se ola.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...