villasg Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Hyundai i30 1400cc , 7 χρονια και 90000χλμ με αεριο , brc plug and drive . Μετραω βαλβιδες καθε 40000χλμ και ειμαι οκ μεχρι στιγμης Και μοτερ να χρειαστει να αλλαξω καποια στιγμη εχω κερδισει/εξοικονομησει υπερπολαπλασια χρηματα . Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2018 από villasg 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Μέχρι να έχουμε ολοκληρωτική διείσδυση των ηλεκτρικών, δηλαδή σε τουλάχιστον 15 χρόνια ακόμα, το απόλυτο καύσιμο αρχίζει και γίνεται το CNG. Tο LPG θα πέσει σαν ζήτηση, ειδικότερα ως συγγενές παράγωγο του πετρελαίου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tyf Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 toyota corolla 1.4 vvti. ζημια επαθε λογω λαδιων χωρις γκαζι. τωρα εχω το stag. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 6 λεπτά πριν, tyf είπε toyota corolla 1.4 vvti. ζημια επαθε λογω λαδιων χωρις γκαζι. τωρα εχω το stag. Τι εννοεις λογω λαδιων χωρις γκαζι ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε Οι 8 στους 10 που γνωρίζω που έχουν βάλει υγραέριο, τούς έβγαλε μέτρια ή μεγάλη βλάβη κάποια στιγμή και σε μερικούς η βλάβη ήταν μεγαλύτερη και από το κόστος των καυσίμων που είχαν γλιτώσει στα χρόνια. Προσωπικά, θα πήγαινα σε ο,τιδήποτε μόνο εργοστασιακό. Και εγώ το ίδιο. Απορώ πραγματικά με την μανία του κόσμου να βάλει υγραέριο και να εμπιστεύεται τον "καλό μάστορα" να κάνει τόσο σημαντική μετατροπή στον κινητήρα τους. Προφανώς και είναι οικονομικά τα κίνητρα, αλλά στο τέλος βάζεις το κόστος της βλάβης και το κόστος της εγκατάστασης και το χαμόγελο που είχες τόσο καιρό από τα κερδισμένα χρήματα σβήνει απότομα. Υπάρχουν και εργοστασιακά πλέον, αγοράστε αυτά και οι εταιρίες θα προσφέρουν και άλλα μοντέλα στο μέλλον... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jiakometi Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 9 λεπτά πριν, Rzarector είπε Και εγώ το ίδιο. Απορώ πραγματικά με την μανία του κόσμου να βάλει υγραέριο και να εμπιστεύεται τον "καλό μάστορα" να κάνει τόσο σημαντική μετατροπή στον κινητήρα τους. Προφανώς και είναι οικονομικά τα κίνητρα, αλλά στο τέλος βάζεις το κόστος της βλάβης και το κόστος της εγκατάστασης και το χαμόγελο που είχες τόσο καιρό από τα κερδισμένα χρήματα σβήνει απότομα. Υπάρχουν και εργοστασιακά πλέον, αγοράστε αυτά και οι εταιρίες θα προσφέρουν και άλλα μοντέλα στο μέλλον... Θα συμφωνήσω με τον @Γιάννης Platano στο ότι ο εγκαταστάτης και πωλητής κάνει την διαφορά. Μαζί βέβαια με το κιτ. Κινέζικα κιτ των 600€ είναι προφανές ότι δεν θα είναι εγγυημένα και αξιόπιστα. ΚΑΙ εδώ ισχύει το ότι πληρώσεις παίρνεις. Το κιτ μου μετράει 7 χρόνια και περίπου 145.000 χλμ. Αλλάζω φίλτρα κάθε 20.000 χλμ και τέλος. Ουτε άναψε σβήσε, ούτε χειροκίνητα γυρίσματα σε βενζίνη , ούτε τίποτα. Πάω μέχρι τον κόφτη χωρίς δεύτερες σκέψεις, μια και ταξιδεύω με υψηλές (σχετικά)ταχύτητες. Δεν έχει κάνει "κιχ"...... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Rzarector είπε Και εγώ το ίδιο. Απορώ πραγματικά με την μανία του κόσμου να βάλει υγραέριο και να εμπιστεύεται τον "καλό μάστορα" να κάνει τόσο σημαντική μετατροπή στον κινητήρα τους. Προφανώς και είναι οικονομικά τα κίνητρα, αλλά στο τέλος βάζεις το κόστος της βλάβης και το κόστος της εγκατάστασης και το χαμόγελο που είχες τόσο καιρό από τα κερδισμένα χρήματα σβήνει απότομα. Υπάρχουν και εργοστασιακά πλέον, αγοράστε αυτά και οι εταιρίες θα προσφέρουν και άλλα μοντέλα στο μέλλον... Τα εργαοστασικα ειναι λιγα και δεν εχουμε ολοι την δυνατοτητα για καινουργιο αμαξι . Σε καινουργιο γενικα θα ημουν σκεπτικος αν θα βαλω ή οχι και αν εβαζα μονο σε αμαξι με πολυετη εγγυηση οπως Toyota κλπ και οχι 2 χρονια και μονο στην αντιπροωσωπεια. Παντα μιλαμε για το τωρα και οχι τι αμφιβολο θα γινει αν θα γινει στο μελλον. Ο καθενας κανει τις επιλογες του και ειναι σεβαστες. Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2018 από Γιάννης Platano 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tyf Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε Τι εννοεις λογω λαδιων χωρις γκαζι ? συγνωμη. εννοω οτι δεν ειχε εγκατασταση γκαζιου. και η ζημια ηταν απο λαδια. ειχε μεινει απο λαδια το αμαξι απο απροσεξια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 8 λεπτά πριν, tyf είπε συγνωμη. εννοω οτι δεν ειχε εγκατασταση γκαζιου. και η ζημια ηταν απο λαδια. ειχε μεινει απο λαδια το αμαξι απο απροσεξια. Δεν σου αναψε καποιο λαμπακι για τα λαδια ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tyf Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Οχι. βασικα δεν ξερω για ποιο λογο ακριβως εγινε αλλα υποψιαζομαι τα λαδια γιατι αφου εμεινε τα λαδια ηταν πολυ παχυρευστα. . εμεινε στα χερια της γυναικας οποτε δεν ξερω ακριβως τι παρουσιασε πριν μεινει (αν εκοβε και το πιεσε η κατι αλλο) Η δεν ειχαν αλλαχτει (εχω 2 αμαξια και την μηχανη ) και επειδη δεν το οδηγω το συγκεκριμενο , και δεν ειχα το νου μου εγω μαλλον ξεπερασε κατα πολυ με τα ιδια λαδια τα χιλιομετρα με αποτελεσμα να μην αποδωσουν οπως επρεπε και εσπασε κατι μεσα στον χρονισμο. μετα εμαθα απο ασχετη πηγη οτι γενικα τα Vvti και vtec επειδη εχουν πολλες μικρες τρυπες για τον χρονισμο και την λιπανση ειναι ευαισθητα αν γινει βλακεια στο λαδι και δεν το αλλαζεις σε ευλογο χρονο κτλ. Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2018 από tyf 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bromiaris Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, tyf είπε εμεινε στα χερια της γυναικας οποτε δεν ξερω ακριβως τι παρουσιασε πριν μεινει Την απάντηση την έδωσες μόνος σου και είναι: Γυναίκα Οδηγός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Σε 4 αμαξια στην οικογενεια στο δικο μου δεν κοιταω λαδια γιατι τα Honda απλα δε καινε αλλα στα αλλα 3, δυο ΤΤ και ενα C1 εγω τα κοιταζω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tempes Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Όπως ψάχνουμε υπεύθυνο και σωστό εγκαταστατη και μηχανικό, έτσι πρέπει να είμαστε και εμείς υπεύθυνοι και σωστή στην συντήρηση του αυτοκινήτου μας. Εγώ θα ρυθμίσω βαλβίδες δεύτερη φορά από τότε που έβαλα υγραέριο μετά από 35 χιλ. Χιλιόμετρα 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, tempes είπε Όπως ψάχνουμε υπεύθυνο και σωστό εγκαταστατη και μηχανικό, έτσι πρέπει να είμαστε και εμείς υπεύθυνοι και σωστή στην συντήρηση του αυτοκινήτου μας. Εγώ θα ρυθμίσω βαλβίδες δεύτερη φορά από τότε που έβαλα υγραέριο μετά από 35 χιλ. Χιλιόμετρα Δεν είναι υπερβολή 2 φορές στα 35000 χλμ; Στο είπε ο μηχανικός; Τι αμάξι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tempes Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Μου είπε να τα κοιτάω συχνά, δυστυχώς το αυτοκίνητο μου πηγαίνει μόνο στην αντιπροσωπεία για τέτοια θέματα, και αφού θα πάω για να τις ελέγξουν θα τις ρυθμίσω κι ολας, ακόμα και για τον έλεγχο πληρώνεις στην χοντα,. Civic 2009 υβριδικό 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα