Doubt Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 3 λεπτά πριν, Uberalles_gr είπε 10 ετιάς είναι το αυτοκίνητο. Πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα; Sorry λάθος. Νόμισα μιλούσαμε για το Audi που αναφέρεται στα προηγούμενα μήνυματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsitadim Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Δηλαδή 2300€ είναι και για το Audi του 2002? Αν ήταν κανένα 1800€ θα το συζητούσα και αυτό γιατί από ότι έχω καταλάβει είναι εντελώς διαφορετική η λειτουργία του από αυτήν του αέριου ψεκασμού. Επεξ/σία 10 Αυγούστου 2018 από tsitadim Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Uberalles_gr Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Υπάρχει κάποιος μέλος που έχει κάνει εγκατάσταση lpg σε turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού TFSI να μας πει εντυπώσεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Το κοστος για ενα καλο συστημα σε μη ψεκασμου ειναι το πολυ 1000 ευρω με μπεκ τυπου βενζινης ενω σε αμεσου ψεκασμου καπου στα 1400 ευρω και αυτα καταναλωνουν και πιο πολυ βενζινη απο τα μη αμεσου ψεκασμου . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 10/8/2018 στις 11:08 ΠΜ, Uberalles_gr είπε Επειδή ψάχνω και εγώ αυτό τον καιρό για το αυτοκίνητό μου (είναι turbo o κινητήρας) και έχω ξεκινήσει μια έρευνα αγοράς, κάποιος εκγαταστάστης (δεν θυμάμαι τώρα ποιος γιατί έχω πάρει 3-4) μου είπε ότι η διαφορά του υγρού ψεκασμού (κόστος εγκατάστασης κοντά στα 2.300 ευρώ) είναι ότι ξεκινάει με την μία το αυτοκίνητο με υγράεριο έτσι έχουμε περισσότερη οικονομία σε σχέση με το άλλο σύστημα άμεσου ψεκασμού (κόστος εγκατάστασης κοντά στα 1.600 ευρώ). Αν και είχα στο παλιό μου αυτοκίνητο, τώρα είμαι λίγο επιφυλακτικός όσον αφορά την εγκατάσταση σε turbo κινητήρες Τι αμάξι είναι, καλό θα ηταν να προμηθευτεις ενα αναλυτη καυσαερίων ή να γινει ρύθμιση με δανεικο επάνω. Μπορείς να βάλεις και σύστημα με πνεύμονα απλώς θα έχεις περισσότερη κατανάλωση βενζίνης. Τι κωδικό κινητήρα έχεις; Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2018 από meletis_m Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Uberalles_gr Δημοσ. 12 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2018 Ο κινητήρας έχει κωδικό CAB Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grigori55 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) εχω ενα nissan primera P11 του 2001, εχω κανει 35000 χμ με συστημα LPG LOVATO (μεχρι τωρα κανενα προβλημα) ξερει κανεις αν γινεται ρυθμιση βαλβιδων σε αυτο το αμαξι? Επεξ/σία 18 Αυγούστου 2018 από grigori55 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 Τα πιο πολλα Ιαπωνικα οπως το δικο μου CRV του 2008 θελουν καθε 30-40 χιλαδες χιλιομετρα . Ρωτα τον μηχανικο που κανεις service. 30 ευρω πληρωσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jp77s Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 10 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Τα πιο πολλα Ιαπωνικα οπως το δικο μου CRV του 2008 θελουν καθε 30-40 χιλαδες χιλιομετρα . Ρωτα τον μηχανικο που κανεις service. 30 ευρω πληρωσα. 30 ευρώ πλήρωσες για ρύθμιση ή για να σου μετρήσει τα διάκενα των βαλβίδων? 13 ώρες πριν, grigori55 είπε εχω ενα nissan primera P11 του 2001, εχω κανει 35000 χμ με συστημα LPG LOVATO (μεχρι τωρα κανενα προβλημα) ξερει κανεις αν γινεται ρυθμιση βαλβιδων σε αυτο το αμαξι? Έχω Toyota avensis του 2001. Έκανα έλεγχο στα διάκενα στις 24000 χλμ και ήταν ΟΚ. Όταν ρώτησα τον τεχνικό πότε να επαναλάβω τον έλεγχο μου είπε το εξής : το αυτοκίνητό σου έχει δύσκολες βαλβίδες (καπελωτα), και κανείς δεν ξέρει να τις ρυθμίσει εδώ (ζω επαρχία). Ή πας Θεσσαλονίκη σε κάποιον που δοκιμασμένα ξέρει να κάνει τη δουλειά ή το αφήνεις όσο πάει. Αν έχεις όμοιες βαλβίδες, δεν είναι εύκολο πράγμα η ρύθμιση. Τα Honda ίδιας ηλικίας έχουν ως επί το πλείστον βαλβίδες με "κοκόρια" και η ρύθμιση είναι πολλή απλή (με ένα απλό κλειδακι γίνεται, οπότε είναι εθικτη ακόμα και σε κάθε αλλαγή λαδιων). 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 24 λεπτά πριν, jp77s είπε 30 ευρώ πλήρωσες για ρύθμιση ή για να σου μετρήσει τα διάκενα των βαλβίδων? Έχω Toyota avensis του 2001. Έκανα έλεγχο στα διάκενα στις 24000 χλμ και ήταν ΟΚ. Όταν ρώτησα τον τεχνικό πότε να επαναλάβω τον έλεγχο μου είπε το εξής : το αυτοκίνητό σου έχει δύσκολες βαλβίδες (καπελωτα), και κανείς δεν ξέρει να τις ρυθμίσει εδώ (ζω επαρχία). Ή πας Θεσσαλονίκη σε κάποιον που δοκιμασμένα ξέρει να κάνει τη δουλειά ή το αφήνεις όσο πάει. Αν έχεις όμοιες βαλβίδες, δεν είναι εύκολο πράγμα η ρύθμιση. Τα Honda ίδιας ηλικίας έχουν ως επί το πλείστον βαλβίδες με "κοκόρια" και η ρύθμιση είναι πολλή απλή (με ένα απλό κλειδακι γίνεται, οπότε είναι εθικτη ακόμα και σε κάθε αλλαγή λαδιων). Σωστά τα λές. Στο δικό μου Honda είναι με κοκοράκια. Ανα 30.000 κανω έλεγχο. Εχω με υγραέριο 105000 χλμ 13 ώρες πριν, grigori55 είπε εχω ενα nissan primera P11 του 2001, εχω κανει 35000 χμ με συστημα LPG LOVATO (μεχρι τωρα κανενα προβλημα) ξερει κανεις αν γινεται ρυθμιση βαλβιδων σε αυτο το αμαξι? Ελπίζω να σου έχει ενεργοποιήσει το ψεκασμό βενζίνης. Εγώ το έχω ρυθμίσει το Lovato μετά τις 3300 , δεν υποστηρίζει και υπο φορτίο. Είναι του 2015 σύστημα , εγώ το έβαλα 2016 και εχω συνολο 407.000 και 105.000 με υγραέριο. Εάν και παιδεύτηκα στήν αρχή. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jp77s Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, meletis_m είπε Σωστά τα λές. Στο δικό μου Honda είναι με κοκοράκια. Ανα 30.000 κανω έλεγχο. Εχω με υγραέριο 105000 χλμ Να τα κάνεις 500.000 σου εύχομαι. Σκυλιά αυτοκίνητα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 52 λεπτά πριν, jp77s είπε 30 ευρώ πλήρωσες για ρύθμιση ή για να σου μετρήσει τα διάκενα των βαλβίδων? Για ρυθμιση πληρωσα 30 ευρω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sipiak1992 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 σκεφτομαι να βαλω υγραεριο σε toyota corolla του 2001 με το vvti 14αρι μοτερ,γενικα τι φαση παιζει σηκωνει το μοτερ μου υγραεριο ή ειναι "ευαισθητο"? ειμαι απο θεσσαλονικη αν γνωριζεται δοκιμασμενα συνεργεια πειτε μου να τα δω... ποια συστηματα ειναι πιο καλα και ποσο πανω κατω πανε για μικρη δεξαμενη των 35-40 λιτρων? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 9 ώρες πριν, sipiak1992 είπε σκεφτομαι να βαλω υγραεριο σε toyota corolla του 2001 με το vvti 14αρι μοτερ,γενικα τι φαση παιζει σηκωνει το μοτερ μου υγραεριο ή ειναι "ευαισθητο"? ειμαι απο θεσσαλονικη αν γνωριζεται δοκιμασμενα συνεργεια πειτε μου να τα δω... ποια συστηματα ειναι πιο καλα και ποσο πανω κατω πανε για μικρη δεξαμενη των 35-40 λιτρων? Τα Ιαπωνικά έχουν πιο ευαίσθητα μέταλλα απο οτι τα Γερμανικά. Ωστόσο εάν κάνεις >20.000 ετησίως να βάλεις. Κοίταξε Πολωνικό σύστημα με μπέκ τύπου βενζίνης. Έχω σε Honda Accord Ιταλικό εδώ και 2 .5 χρόνια με 105000 χλμ. Να σου ενεργοποιήσει και να ψεκάζει βενζίνη. Εάν ρυθμιστεί στο δρόμο δεν θα έχεις πρόβλημα Στις 19/8/2018 στις 12:08 ΠΜ, Γιάννης Platano είπε Για ρυθμιση πληρωσα 30 ευρω. 25 μου πήρε εμένα.Τώρα θα πάει για μεγάλο Service , (Ιμάντες , Ψυγειο ) έχει φτάσει 408.000 χλμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grigori55 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Στις 18/8/2018 στις 11:15 ΜΜ, jp77s είπε 30 ευρώ πλήρωσες για ρύθμιση ή για να σου μετρήσει τα διάκενα των βαλβίδων? Έχω Toyota avensis του 2001. Έκανα έλεγχο στα διάκενα στις 24000 χλμ και ήταν ΟΚ. Όταν ρώτησα τον τεχνικό πότε να επαναλάβω τον έλεγχο μου είπε το εξής : το αυτοκίνητό σου έχει δύσκολες βαλβίδες (καπελωτα), και κανείς δεν ξέρει να τις ρυθμίσει εδώ (ζω επαρχία). Ή πας Θεσσαλονίκη σε κάποιον που δοκιμασμένα ξέρει να κάνει τη δουλειά ή το αφήνεις όσο πάει. Αν έχεις όμοιες βαλβίδες, δεν είναι εύκολο πράγμα η ρύθμιση. Τα Honda ίδιας ηλικίας έχουν ως επί το πλείστον βαλβίδες με "κοκόρια" και η ρύθμιση είναι πολλή απλή (με ένα απλό κλειδακι γίνεται, οπότε είναι εθικτη ακόμα και σε κάθε αλλαγή λαδιων). ο μηχανικός μού είπε οτι δεν θελει ρυθμιση αυτο το αυτοκινητο. Θα ρωτησω και αλλου τωρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα