Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω εβαλα την μπουκαλα στη θεση της ρεζερβας και η ρεζερβα χυμα το πορτ μπαγαζ

 

Πολυ ακριβα το πηρες .Το δικο μου CRV  του 2008 με αυτοματο κιβωτιο και δερματικα κλπ κλπ το ειχα παρει 39000 ευρω και τωρα ουτε 12000 δεν πουλιεται με 82000 χλμ μονο .

 

Σε κοστος οχι δεν ειναι λογικο να σου καιει παραπανω .Συνηθως ειναι 40% κατω με υγραεριο .

Καταλαβα..εχεις ιδεα με βαση την εμπειρια σου τι μπορει να φταιει? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τι διαφορα εχεις με την καταναλωση ???

 

Ισως κακο συστημα υγραεριου ή το πιο συνηθισμενο κακος εγκαταστατης .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε ολους παιδια!! Θα ηθελα την βοηθεια σας πανω σε ενα θεμα που εχει προκυψει με το οχημα μου στο οποιο μολις εκανα εγκατασταση υγραεριοκινησης. 

Προσφατα πηρα ενα Jeep Wrangler 2.4 του 2007 με 75.000 χμ. Οι κατασκευαστες δινουν καταναλωση εντος πολης γυρω στα 13L/100χμ με βενζινη κατι το οποιο οσο προλαβα να το τσεκαρω ηταν σχετικα ακριβες. Ειχα ηδη αποφασισει να βαλω αεριο μιας και για να μπορεσω να συντηρησω ενα τετοιο αμαξι πρεπει να κανω οικονομια οπου μπορω. Ετσι και εγινε λοιπον, εχω εδω και 2 βδομαδες περιπου βαλει μια μπουκαλα υγραεριου 28 λιτρων και το συστημα ειναι ψεκασμου βενζινης οπως γραφετε και πιο πανω. Το προβλημα μου ειναι οτι μεχρι στιγμης το αεριο καιει πολυ περισσοτερο απο την βενζινη. Τι εννοω, γεμισα την μπουκαλα μου με 25ευρω πριν μια βδομαδα ακριβως και εβαλα σημαδι τον μετρητη στο ταμπλο για να δω την καταναλωση μου και 120χμ μετα η μπουκαλα ειναι αδεια με βαση τον δεικτη που εχει πανω. Με βενζινη τα 120χμ θα μου κοστιζαν ΛΙΓΟΤΕΡΟ. Εχετε ακουσει ξανα κατι τετοιο? Ξερει κανεις τι μπορει να φταιει? 

(τα 120χμ γινονται εντος πολης χωρις καθολου ζορισμα και ταχυτητες 30-85χμ)

 

Ευχαριστω εκ των προτερων, Βασιλης.

Καλησπέρα, τι σύστημα έβαλες ;

Τη καταναλωση θα τη βγαλεις λιτρα/χλμ *100.

Δέν θα πάς βάσει του υπολογιστη ταξιδιού, πλέον δεν διαβζουνε σωστά.

Ελπίζω ο εγκαταστάτης να σου έβαλε τώρα απο τη αρχή μπέκ τύπου βενζίνης, ώστε να έχει γραμμικό ψεκασμό, και εάν χριάζεται ο κινητηρας ψεκασμο βενζίνης να το εχει ενεργοποιήσει

Καλοτάξιδο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβα..εχεις ιδεα με βαση την εμπειρια σου τι μπορει να φταιει? 

Τίποτε δε φταίει απλά δεν μετράμε το υγραέριο όπως τη βενζίνη.

Αφήνουμε τη δεξαμενή να αδειάσει τελείως να γυρίσει βενζίνη και να σφυρίξει.Τότε πάμε και φουλάρουμε υγραέριο.

Μηδενίζουμε τα χιλιόμετρα και ξεχνάμε το μετρητή υγραερίου ο οποίος είναι διακοσμητικός σαν τα Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια. Ποτέ δεν λέει την αλήθεια.

 

Όταν τελειώσει το υγραέριο και ξαναγυρίσει βενζίνη απλά βλέπουμε χιλιόμετρα και κάνουμε υπολογισμούς.

Οποιαδήποτε άλλη μέτρηση δεν ασφαλής.

 

Υγραεριοκίνητος με opel vectra 5 χρόνια και 112.000 χιλ. με υγραέριο και 240.000 στο κοντέρ.

Φοβερή οικονομία.Απλά σώθηκα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίποτε δε φταίει απλά δεν μετράμε το υγραέριο όπως τη βενζίνη.

Αφήνουμε τη δεξαμενή να αδειάσει τελείως να γυρίσει βενζίνη και να σφυρίξει.Τότε πάμε και φουλάρουμε υγραέριο.

Μηδενίζουμε τα χιλιόμετρα και ξεχνάμε το μετρητή υγραερίου ο οποίος είναι διακοσμητικός σαν τα Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια. Ποτέ δεν λέει την αλήθεια.

 

Όταν τελειώσει το υγραέριο και ξαναγυρίσει βενζίνη απλά βλέπουμε χιλιόμετρα και κάνουμε υπολογισμούς.

Οποιαδήποτε άλλη μέτρηση δεν ασφαλής.

 

Υγραεριοκίνητος με opel vectra 5 χρόνια και 112.000 χιλ. με υγραέριο και 240.000 στο κοντέρ.

Φοβερή οικονομία.Απλά σώθηκα.

 

 

Ακομα και να μην μηδεινισει αν μετα απο 200-300 χλμ φουλαρουμε παλι βγαζουμε μεσο ορο .Οι μετρητες του αυτοκινητου βγαινουν off με την τοποθετηση υγραεριου και σε βενζινη και φυσικα και σε υγραεριο .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Ενημερώνω μετά απο 2 χρόνια με υγραέριο και που εχω εράσει τις 80.000 χρήσης με LPG.

Το Α&Ω είναι η σωστή χαρτογράφηση , ο εγκαταστάτης να μην κάνει "κονσέρβα" το πρόγραμμα που υπάρχει ήδη απο την καθε εταιρεία.

Δηλαδή το κάνει στην αρχή αυτόματο καλιμπράρισμα και μετά κατευθείαν στο δρόμο να ρυθμιστεί αναλόγως τα φορτία του.

Ακούω βέβαια πολλούς για αντλία βενζίνης, το έχουν πάντα >1/4 και να κάνουν ανανέωση ανα 1 μήνα;

Eκτός απο τα Ford που είναι ευαίσθητα στο θέμα της αντλίας και χωρίς υγραέριο.

Τώρα όσο αφορά την επιπλέον συντήρηση 2 φίλτρα αλλάζεις ανα 20.000.

Και αναλόγως πότε θα τα παίξει ο πνεύμονας 70.000-100.000 χλμ , υπολογίζεις τι σε συμφέρει , είτε αγοράζεις νέο πνεύμονα ή αγοράζεις κιτ επισκευής , απο 30-50 ευρώ κυμαίνονται. Εγώ επέλεξα το 2ο.

Εάν έχεις οικονομική δυνατότητα βάζεις εξ αρχής μπέκ τυπου βενζίνης, αλλιώς αφήνεις τις ηλεκτροβαλβίδες με την προυπόεση να γίνει έλεγχος στις 25.00-30.000

Τώρα όσο αφορά τις βαλβίδες του κινητήρα υπάρχει και μια κατηγορία κινητήρων που είναι πιο ευαισθητοι, αυτό ψάχνεις πρίν  βάλεις υγραέριο.

Τέλος ο κάθε εγκαταστάτης προτείνει και το σύστημα με το οποίο έχει περισσότερο τζίρο, όλα πάνω κάτω τα ίδια παρέχουν. Εαν γίνει ρύθμιση με λεπτομέρεια και να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του αμαξιού μια χαρά θα είσαι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μαμισια εβαλα σε Honda CRV αλλα αντι στα 120.000 τα αλλαξα στα 80.000 χλμ.

Κοστος 90 ευρω.Πανακριβα αλλα κρατανε...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, daPro είπε

Όσοι έχετε υγραέριο βάζετε ειδικά μπουζια ή τα κλασικά?

Άλλαξα τα εργοστασιακά με ιριδίου Bosch και είδα μεγάλη βελτίωση σε κάποιους δισταγμούς του κινητήρα.

http://www.bosch-automotive-catalog.com/en/vehicle-search

Περίπου 10 ευρώ το ένα μου κόστισε. Αν πας σε NGK είναι πολύ πιο ακριβά.

Οι εγκαταστάτες προτείνουν μικρότερο διάκενο αν αφήσεις τα εργοστασιακά.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, daPro είπε

Όσοι έχετε υγραέριο βάζετε ειδικά μπουζια ή τα κλασικά?

Τα εργοστασιακά πάντα NGK δίνει και Denso εμένα  και αλλαγή κάθε 2ο Service.(20.000)

Προσωπικά κλεινω το διάκενο τους. Το προτείνουν για να μην ζορίζονται οι πολλ/στες

Υπ οψιν τα ιριδίου δεν τα πειράζουμε.

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Τα εργοστασιακά πάντα NGK δίνει και Denso εμένα  και αλλαγή κάθε 2ο Service.(20.000)

Προσωπικά κλεινω το διάκενο τους. Το προτείνουν για να μην ζορίζονται οι πολλ/στες

Υπ οψιν τα ιριδίου δεν τα πειράζουμε.

Για αυτο κι εμενα δεν τα πειραξε γιατι ειναι ιριδιου ...

 

http://www.lyris.gr/index.php?route=product/product&product_id=43244 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η συντήρηση που ακολουθώ εγώ στο Honda τωρα που εχω βάλει το υγραέριο.

Αλλαγές φίλτρων υγραερίου ανα 20-25.000.

Μπουζί κάθε 2ο Service 

Φίλτρο αέρα πλύσιμο και πέρασμα με το ειδικό σπρέι ανα 10.000 (Έχω ελεύθερο)

Φίλτρο καυσίμου ανά 40.000χλμ και πάντα ποσότητα >1/4

Έλεγχος βαλβίδων ανα 30.000 χλμ , έχω μηχανικές 

Μπέκ στο υγράεριο έχω αλλάξει στις 50000 με μπέκ τυπου βενζίνης(δέν ασχολείσαι για 80.000-100.000) -> Μόνο εάν την πατήσεις με κακή ποιότητα υγραέριου

Μην ξεχνάμε παράγοντας για τη καλή λειτουργία του υγραέριου είναι η σωστή ρύθμιση μειγμάτων στο δρόμο

Εδω και 2 χρόνια εχω κάνει >80000 χιλιόμετρα με υγραέριο και το αμάξι έχει κόντα στις 400.000.

Καμιά αλλαγή στήν απόδοση .Έχω ακούσει διάφορα. 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, meletis_m είπε

 

Έλεγχος βαλβίδων ανα 30.000 χλμ , έχω μηχανικές 

 

Βασικοτατο που πολλοι που κανουν service δεν το ξερουν αλλα  και τα μαστορια δεν το ξερουν.Παντα για μηχανικες και οχι αυτορυμιζομενες βαλβιδς που δεν θελουν ρυθμιση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, meletis_m είπε

Τα εργοστασιακά πάντα NGK δίνει και Denso εμένα  και αλλαγή κάθε 2ο Service.(20.000)

Προσωπικά κλεινω το διάκενο τους. Το προτείνουν για να μην ζορίζονται οι πολλ/στες

Υπ οψιν τα ιριδίου δεν τα πειράζουμε.

Κ εγώ denso έβαλα..αν τα αφήσω όπως είναι τι παίζει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, daPro είπε

Κ εγώ denso έβαλα..αν τα αφήσω όπως είναι τι παίζει?

Πρόβλημα δέν θα έχεις αλλά εγω προτιμώ σαν εταιρείες NGK και Bosch

Έχεις υγραέριο στο αμάξι,

μάθε τι τύπου βαλβίδες έχει ο κινητήρας σου , και εάν χρειάζονται έλεγχο τα διάκενα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...